Magistraliniuose keliuose baigti ženklinimo darbai

1

Magistraliniuose keliuose baigti ženklinimo darbai

Lietuvoje jau antrus metus iš eilės laiku sėkmingai baigtas ženklinimas didžiausio intensyvumo –magistraliniuose keliuose, jungiančiuose didžiausius miestus. Paženklinti1750 km – kaip atstumas nuo Vilniaus iki Briuselio. Darbus pagrindiniuose keliuose labai svarbu užbaigti iki rudens, kai dėl oro sąlygų matomumas juose suprastės, o eismas taps kur kas intensyvesnis.

 Nesutrukdė nei dideli karščiai, nei lietus

Ženklinimo darbai šiais metais buvo pradėti balandžio 1 dieną. Pirmiausia ženklinimas vyko visuose magistraliniuose keliuose. Per keturis mėnesius paženklinti 1750 km, sunaudota virš 650 tūkst. litrų kelio dažų bei virš 700 tūkst. kilogramų polimerinių medžiagų – pilno storio bei plonasluoksnių, būtinų norint išlaikyti juostų baltumą bei šviesos atspindėjimą, kuris palengvina vairavimą tamsiu paros metu.

„Džiaugiamės, kad jau antrus metus iš eilės pavyksta darbus ne tik laiku pradėti,  bet ir pabaigti. Atliktų darbų kiekiai maksimalūs. Siekiame, kad paženklinti keliai vairuotojams visada primintų kelių eismo taisykles“, – džiaugiasi Tomas Ignatavičius, kelius ženklinusios eismo bendrovės „Biseris“ generalinis direktorius.

Atliekami darbai yra priklausomi nuo oro sąlygų. Šiais metais buvo lietinga pradžia, kurią vėliau pakeitė dideli karščiai. „Ant šlapios dangos ženklinti negalime. Nors asfaltą sausiname specialiais turbininiais džiovintuvais , bet lyjant stipriam lietui, darbai sustoja. Taip pat kai oro temperatūra įkaista iki 30 laipsnių, asfalto temperatūra siekia 40 laipsnių. Tad darbus tenka atlikti anksti ryte, kol temperatūra nepakyla, ir vakare, kai ji jau nukrenta“, – teigia bendrovės „Biseris“ gamybos vadovas Stanislav Šalkovski.

 Ženklinimas su skandinaviška inovatyvia mašina

Darbai magistraliniuose keliuose yra derinami su Automobilių kelių direkcija: tvirtina planus ir nustato prioritetus, kurie keliai ženklinami pirmiausia, bei atsakingi už kokybinius rodiklius   koks turi būti ženklinimo linijų plotis, aukštis, šviesos atspindys.

Pasak specialisto, nors oro sąlygos ne visada buvo palankios vykdyti ženklinimo darbus,  neatsilikti nuo suplanuoto termino padėjo ir naujoviško tipo ženklinimo mašina iš Švedijos „RME Mini Light“, galinti kelius ženklinti 12 km/val., greičiu, dvigubai sparčiau nei įprasta ženklinimo mašina, o ją valdyti reikia tik vieno vairuotojo – operatoriaus. Kondicionuojamoje kabinoje, aprūpintoje kompiuteriais bei naujausiomis technologijomis, operatorius gauna ženklinimo informaciją iš vaizdo kamerų, gali keisti ženklinimo tipą bei kitus parametrus net neišlipęs iš transporto priemonės. Prie mašinos galo yra pritvirtintas specialus apsauginis bamperis, apsaugantis vairuotoją bei įrangą.

„Šiais metais pirmą kartą Lietuvoje išbandėme skandinavišką ženklinimo mašiną. Tai tikrai prisidėjo, kad darbai buvo įvykdyti laiku“, –  pasakoja T.Ignatavičius.

Šiuo metu horizontalaus ženklinimo darbai persikelia į krašto ir rajoninius kelius. Juos planuojama pabaigti iki lapkričio 10 dienos.

Pranešimą paskelbė: Miglė Savickaitė, Agentūra 1323 (UAB Trylika-dvidešimt trys)

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

„Vitras-S“ pakeitė pavadinimą į „Top Rails“, plės paslaugų spektrą

„Vitras-S“ pakeitė pavadinimą į „Top Rails“, plės paslaugų spektrą

Geležinkelio infrastruktūros ir statybos remonto bendrovė „Vitras-S“ įregistravo naują pavadinimą ir ketina žengti į naujas veiklos sritis. UAB „Top Rails“ ir toliau užsiims geležinkelio statybos darbais, tačiau bendrovės užsakymų portfelyje vis didesnę dalį turėtų užimti didesnę pridėtinę vertę kuriantys inžinerijos projektai. Šią vasarą įvyko pokyčių ir „Top Rails“ akcininkų struktūroje. Anksčiau 84 proc. įmonės akcijų […]

Ką reikia žinoti prieš sėdant prie pakaitinio automobilio vairo?

Ką reikia žinoti prieš sėdant prie pakaitinio automobilio vairo?

Daugelis savo kasdienybės nebeįsivaizduoja be automobilio, todėl net ir kelių dienų pertrauka be asmeninės transporto priemonės tampa rimtu iššūkiu. Pastebima, kad pastaruoju metu šalies vairuotojai vis dažniau renkasi pakaitinio automobilio paslaugą, kurią siūlo jų draudimų bendrovės. Vis tik važinėjant tokiu automobiliu, svarbu įsidėmėti keletą svarbių taisyklių, numatytų daugumoje šios paslaugos sutarčių. Klientams prireikia vis dažniau […]

J.Narkevič: Skiriame papildomą finansavimą antrojo kelio statybai ruože Livintai-Gaižiūnai

J.Narkevič: Skiriame papildomą finansavimą antrojo kelio statybai ruože Livintai-Gaižiūnai

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu antrojo kelio statyboms ruože Livintai-Gaižiūnai beveik 2 mln. eurų padidinta finansavimo dalis iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų. Įgyvendinus projektą bus užtikrintas greitesnis ir saugesnis traukinių eismas, saugi sankirta su automobilių keliu, taupomas keleivių ir krovinių vežimo laikas, sumažės aplinkos tarša bei triukšmo lygis.  „Šis Kaišiadorių rajone esantis geležinkelio ruožas […]

„airBaltic“ Lietuvoje perskraidino 22 proc. daugiau keleivių nei liepą

„airBaltic“ Lietuvoje perskraidino 22 proc. daugiau keleivių nei liepą

Oro linijų kompanija „airBaltic“ šių metų rugpjūčio mėnesį į Lietuvą ir iš jos perskraidino daugiau nei 32 000 keleivių arba 22 proc. daugiau nei liepą. Iš visų trijų Baltijos šalių sostinių į Europą kompaniją iš viso perskraidino 137 830 keleivių arba 9 proc. mažiau nei šių metų liepą. „Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti savo keleiviams geriausią […]