„M.M.M. projektai“ baigė rekonstruoti Geležinio Vilko gatvės atkarpą – indėlis į miesto infrastruktūrą siekia 2 mln. eurų

„M.M.M. projektai“ baigė rekonstruoti Geležinio Vilko gatvės atkarpą – indėlis į miesto infrastruktūrą siekia 2 mln. eurų

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „M.M.M. projektai“ pabaigė beveik 2 mln. eurų vertės Vilniaus Geležinio Vilko gatvės atkarpos rekonstrukciją. Šia investicija į infrastruktūrą siekiama pagerinti bendrovės plėtojamo biurų komplekso „S7“ poveikį aplinkai – rekonstrukcija padidins Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių pralaidumą, o tai mažins automobilių spūstis bei aplinkos taršą.

720 metrų ilgio Geležinio Vilko gatvės atkarpa nuo Vilniaus Gedimino technikos universiteto Linkmenų fabriko iki sankryžos su Ukmergės gatve išplatinta dvejomis  papildomomis eismo juostomis.  Taip pat perkelta  ir naujai įrengta apsisukimo į Žalgirio gatvę šviesoforinė sankryža, rekonstruoti Ukmergės–Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforai, pakloti nauji šaligatviai, įrengtos naujos pėsčiųjų perėjos, LED apšvietimas, nutiesta apie 400 metrų naujų dviračių ir pėsčiųjų takų.

Praėjusiais metais pradėti darbai vyko dviem etapais, gatvės rekonstrukcijos darbus „M.M.M. projektų“ užsakymu atliko UAB „Fegda“.

„Tai sudėtinga viešosios infrastruktūros rekonstrukcija, kurią įgyvendinome pagal Vilniaus miesto savivaldybės suformuluotą poreikį. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie miesto eismo infrastruktūros gerinimo. Tai palengvins daugelio vilniečių kasdienes keliones ir mažins aplinkos taršą, susidarančią dėl automobilių, stovinčių spūstyse su įjungtais varikliais. Biurų kompleksą „S7“ Saltoniškių gatvėje plėtojame laikydamiesi tarptautinio tvarių pastatų standarto BREEAM, o tai reiškia, jog nuo pat projektavimo stadijos investuojame į pastatų tvarumą, juose dirbsiančių žmonių ir aplinkinių bendruomenių komfortą. Mūsų indėlis į miesto gerovę plėtojant biurų kompleksą „S7“ yra gerokai platesnis, nei šio projekto teritorija“, – sako Aisvidas Sriebalius, bendrovės „M.M.M. projektai“ generalinis direktorius.

Keturių biurų pastatų kompleksą „S7“ Vilniaus Saltoniškių gatvėje, buvusioje duonos kepyklos teritorijoje, „M.M.M. projektai“ pradėjo plėtoti 2016 m. Du verslo centrai jau pastatyti, juose įsikūrę telekomunikacijų bendrovės „Telia“ bei „Danske Bank“ darbuotojai. Trečiojo verslo centro statybos artėja prie finišo ir bus baigtos dar šiemet, o ketvirtojo verslo centro ir drauge viso biurų komplekso statybas numatoma užbaigti 2021 m. viduryje.

Visi biurų komplekso „S7“ pastatai vystomi laikantis tarptautinio tvarių pastatų standarto BREEAM. Pirmajam biurų komplekso pastatui „DC PIER“ suteiktas galutinis sertifikatas „New Construction Excellent“ – tai pirmasis pastatas Lietuvoje ir antras Baltijos šalyse gavęs tokį aukštą įvertinimą BREEAM skalėje.

Pranešimą paskelbė: Inga Razmaitė, UAB Headline agency

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Atėjus pavasariui vairuotojų gyvenimą kartina duobės mūsų šalies gatvėse ir keliuose. Pataikius į duobę kartais pakanka pakeisti padangą, tačiau dažnai transporto priemonę, deja, tenka gabenti į remonto dirbtuves. Draudikų duomenimis, po tokių įvykių automobilių savininkams yra atlyginami nuo kelis šimtus iki septynis tūkstančius eurų siekiantys nuostoliai. „Šių įvykių padaugėja pavasarį, kai, šylant orui, atsiranda daug […]


Planuojate pirkti elektrinį automobilį? Štai ką turite žinoti apie jo įkrovimą namuose

Planuojate pirkti elektrinį automobilį? Štai ką turite žinoti apie jo įkrovimą namuose

Komentaro autorius: Aurimas Tamašauskas, BMW atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ vadovas Pasauliui bandant prisitaikyti prie klimato pokyčių, elektrinių automobilių paklausa didėja sulig kiekvienais metais. Remiantis duomenimis, vien Jungtinėje Karalystėje praėjusių metų spalio pabaigoje keliuose buvo skaičiuojama beveik 1 mln. elektrinių automobilių. Nors Lietuvos statistika šiandien yra gerokai kuklesnė, tačiau tokių automobilių paklausa taip pat sparčiai auga. […]


Transporto sektoriaus apžvalga: 2023 m. sparčiai augo krovinių vežimas keliais, vežta daugiau keleivių

Transporto sektoriaus apžvalga: 2023 m. sparčiai augo krovinių vežimas keliais, vežta daugiau keleivių

Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 metais išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai taip pat išaugo keleivių vežimas – visų rūšių transportu vežta beveik 7 proc. daugiau keleivių. „Nors 2023-ųjų pradžioje vyravo ekonominio neapibrėžtumo nuotaikos, Lietuvos transporto bei logistikos sektorius išlieka konkurencingas. Labiausiai tam įtakos turėjo padidėję tiek tarptautinių, tiek vidaus […]


Seimo nario A. Bagdono pranešimas: „Pabandom iš naujo – Seimas vėl turės spręsti, ar liberalizuoti techninės apžiūros rinką“

Seimo nario A. Bagdono pranešimas: „Pabandom iš naujo – Seimas vėl turės spręsti, ar liberalizuoti techninės apžiūros rinką“

2024 m. kovo 13 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimo pavasario sesijoje registruotas įstatymų paketas, kuriuo naikinami automobilių techninę apžiūrą vykdančių įmonių skaičiaus ir paplitimo šalyje ribojimai. Iš Transporto veiklos pagrindų įstatymo siūloma išbraukti apžiūrą vykdančių įmonių skaičiaus ir jų išdėstymo šalies teritorijoje nuostatas. Šį ribojimą […]


5 naudingi patarimai: kaip paruošti automobilį šiltajam sezonui?

5 naudingi patarimai: kaip paruošti automobilį šiltajam sezonui?

Žiema automobilių vairuotojams atneša nemažai iššūkių, todėl jai pasibaigus itin svarbu nuodugniai įvertinti savo automobilio būklę ir paruošti jį artėjantiems šiltesniems orams. Automobilių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ ekspertai dalinasi patarimais, kaip pasirūpinti automobiliu po žiemos ir užtikrinti, kad šiltuoju metų laiku jis veiktų be priekaištų. Dažniau plaunamas automobilis rūdija lėčiau Nors automobilį patariama plauti […]


Gatvėse nuovažos galės būti dažnesnės

Gatvėse nuovažos galės būti dažnesnės

Nuo šiol kai kuriais atvejais B kategorijų gatvėse išvažiavimai ir įvažiavimai dešiniaisiais posūkiais galės būti įrengiami ne kas 150 metrų, kai buvo numatyta iki šiol, o kas 100 metrų. Tai įteisinta statybų techninio reglamento (STR) „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ pataisose. STR numatyta, kad jeigu B kategorijų gatvėse nėra galimybių išlaikyti 150 metrų […]