LOT paskelbė bilietų prekybą iš Vilniaus į Londono Sitį: pasiūlė patogiausius skrydžių laikus verslo keleiviams

1

LOT paskelbė bilietų prekybą iš Vilniaus į Londono Sitį: pasiūlė patogiausius skrydžių laikus verslo keleiviams

Lenkijos oro linijos „LOT Polish Airlines“ jau pradėjo bilietų prekybą naujuoju maršrutu Vilnius–Londono Sitis. Skrydžiai bus vykdomi kiekvieną dieną nuo šių metų gegužės 1 dienos. Tvarkaraštis sudarytas atsižvelgiant į verslo keleivių dienotvarkę, tad skrydžiai suplanuoti patogiausiu metu – rytais ir vakarais.

„Dvejus metus trukęs darbas su Europos Komisija, siekiant įtikinti ją šio maršruto svarba Lietuvai ir būtinybe valstybei užtikrinti jo atsiradimą, davė puikų rezultatą. Tai ilgai laukta gera žinia Lietuvos verslo bendruomenei ir užsienio investuotojams“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis. 

Atsižvelgdama į Brexit iššūkius, Susisiekimo ministerija siekia, kad Europos Sąjungos (ES) pozicijoje būtų patvirtinta, jog iki Jungtinės Karalystės išstojimo iš ES pradėti viešųjų paslaugų projektai galėtų būti tęsiami ir po Brexit.  

Oro vežėjo „LOT Polish Airlines“ reisai maršrutu Vilnius–Londono Sitis bus vykdomi vienu moderniausių ir naujausių kompanijos turimų orlaivių „Embraer ERJ-190“. Vasaros sezono metu iš Vilniaus lėktuvas kils kiekvieną darbo dieną 6:30 val. ryte ir 16:55 val. vakare, taip pat šeštadienį 6:30 val., o sekmadienį – 16:55 val. Tuo tarpu iš Londono Sičio skrydžiai darbo dienomis bus vykdomi 9:35 val. ir 18:40 val., šeštadieniais taip pat bus skrendama iš ryto, o sekmadieniais – vakare. Kelionės tarp dviejų sostinių trukmė – 3 val.

Maršrutui Vilnius–Londono Sitis pradėti buvo paskelbtas išskirtinis konkursas, kurio tikslas – sumažinti geografinį atstumą tarp Lietuvos ir Jungtinės Karalystės verslininkų bei paskatinti aktyvesnes investicijas. Konkursas įgyvendintas bendromis Lietuvos oro uostų, Susisiekimo ministerijos bei Ekonomikos ir inovacijų ministerijos ir VšĮ „Investuok Lietuvoje“ pastangomis.

„Didžioji dalis sparčiai augančio Londono Sičio oro uosto keleivių – verslo sektoriaus atstovai. Tai, kad turėsime patogius skrydžius į šį oro uostą, neabejojame, dar labiau atkreips jų dėmesį į Lietuvą. Pasidžiaugti galime tuo, kad esame pirmoji šalis Europos Sąjungoje, kurioje skrydžiai, skirti pritraukti verslo keleivius, prireikus, bus skatinami dar ir valstybės“, – teigia Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Marius Gelžinis.

Ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius atkreipia dėmesį, kad norint tinkamai panaudoti susidariusį investicinį potencialą tarp Lietuvos ir Jungtinės karalystės – patogus verslo skrydis yra būtinas. Ministras akcentuoja, kad Jungtinės Karalystės bendrovės nusprendė Lietuvoje įgyvendinti daugiausia tiesioginių užsienio investicijų projektų ir pirmą kartą aplenkė tradiciškai didžiausias investuotojas – Jungtines Amerikos Valstijas, Vokietiją ir Skandinavijos šalis.

„Na, o dėl Jungtinės Karalystės pasitraukimo iš ES atsiradusi verslo migracija atveria dar daugiau galimybių prisitraukti į Lietuvą šioje šalyje veikiančių įmonių, ypač finansų technologijų. Šiuo metu pagal išduotų elektroninių pinigų įstaigos licencijų skaičių Lietuva Europos Sąjungoje nusileidžia tik Jungtinei Karalystei. Norint išnaudoti šias galimybes verslo skrydis tarp Vilniaus ir Londono yra būtinas“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministras V. Sinkevičius.

Tuo, kad verslo lygio skrydis į Londoną padės Vilniuje atsirasti dar daugiau tarptautinių įmonių ir gerų darbo vietų šalies gyventojams, neabejoja Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

„Vilniaus miesto savivaldybės taryba skiria lėšų Vilnius-Londonas krypties verslo skrydžio rinkodarai. Prisidėsime 3-is metus skirdami po 700 tūkstančių Eur., kad naujasis skrydis būtų sėkmingas“, – pažymi R. Šimašius.

Savo ruožtu „LOT Polish Airlines“ kompanijos generalinis direktorius Rafalas Milczarskis teigia neabejojantis, kad siūloma naujoji paslauga turės milžinišką potencialią, kadangi per metus tarp Lietuvos ir Jungtinės Karalystės keliauja beveik 1000 000 keleivių. Anot jo, Londono Sičio oro uostas tinkamiausias keleiviams, norintiems pasiekti Londoną pačiu trumpiausiu ir patogiausiu keliu, siekiant patekti į finansų centrą ir žinomus lankytinus objektus.

„Siūlydami naują paslaugą – skrydžius į Londono Sičio oro uostą – garantuojame ir geriausią alternatyvą toliau esantiems oro uostams, tokiems kaip Londono Lutonas ir Stanstedas. Esame tikri, kad LOT skrydžiai atlieps poreikius tų, kurie keliauja į Londoną verslo ar laisvalaikio tikslais ir jau netrukus paskatins stiprinti abiejų šalių ekonominius ir verslo ryšius“, – kalba R. Milczarskis.

Skrydžių bilietų prekyba maršrutu Vilnius – Londono Sitis pradedama nuo sausio 29 d.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2018 m. jie aptarnavo 6,3 mln. keleivių ir 61 tūkst. skrydžių. Žiemos sezono metu iš Lietuvos oro uostų 15 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 66 reguliariosiomis kryptimis į 57 miestus 27 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.  

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5

Atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės leis lanksčiau reguliuoti eismą

Atsižvelgdama į eismo mieste kitimo tendencijas ir sparčiai diegiamą prie eismo srautų prisitaikantį jutiklinį šviesoforų valdymą, Susisiekimo ministerija atnaujino Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Miestuose vis labiau populiarėjant dviračiams ir plėtojant jiems skirtą infrastruktūrą, šviesoforų įrengimo taisyklėse numatyti maži trijų spalvų dviračių šviesoforai, dviračių šviesoforai su krypties rodyklėmis bei dviračių šviesoforams taikomi techniniai reikalavimai. Nuo šių […]

  Straipsniai »

Lenktynininkas Giedrius Notkus: didžiausias vairuotojų priešas vasarą – atsipalaidavimas

2018 metų Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus prisipažįsta, jog vairuoti vasarą mūsų šalies keliuose kartais pavojingiau nei lenktynių trasoje, nes atsipalaidavę vairuotojai neprognozuojami. Šiuos įspūdžius patvirtina ir eismo įvykių statistika, rodanti, jog atšilus orams avarijų skaičius išauga kone trečdaliu. Vairuojant svarbiausia… vairuoti „Ralio trasoje važiuoju ekstremaliais greičiais, bet viskas priklauso tik nuo manęs ir mano […]

  Straipsniai »
Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Išmanios vairavimo sistemos, tokios kaip automatinis stabdymas, greičio reguliavimas ar eismo juostos laikymosi sistema – jau įprasti dalykai naujuose automobiliuose. Vis dar retenybė išvysti automobilį be vairuotojo. Žadama, kad tokie automobiliai rinkoje pasirodys iki 2030-ųjų. Keičiantis technologijoms, jaučiamas ir nuolatinis transporto inžinierių poreikis, tokių specialistų trūksta jau šiandien, o ateityje poreikis išaugs kone trigubai. Apie […]

  Straipsniai »

„ACE Logistics“ Lietuvoje šiemet augino krovinių kiekį ir apyvartą

Estijos kapitalo logistikos ir transportavimo sprendimų įmonių grupės „ACE Logistics“ Lietuvos padalinys pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su sausiu-birželiu 2018-aisiais, apyvartą padidino 8,5% iki 5,75 mln. eurų. Šiuo laikotarpiu įmonės gabenamų krovinių kiekis augo 5%. „Preliminarūs pirmojo šių metų pusmečio duomenys rodo, kad augimo potencialą, kurį visos grupės mastu fiksavome dar pernai, sėkmingai išnaudojame. Pagrindine […]

  Straipsniai »