Liuksemburge – automatizuota „Goodyear“ padangų gamykla

Liuksemburge – automatizuota „Goodyear“ padangų gamykla

Atsiliepdama į augančius aukščiausios klasės padangų klientų ir vartotojų poreikius bei plėsdama savo jungtinio verslo modelį, „Goodyear Tire & Rubber Company“ planuoja pastatyti naują, pažangias technologijas naudojančią, automatizuotą gamyklą Liuksemburge. Naujoji gamykla pradės veikti 2019 m.

Pažangus gamybos procesas „Mercury“ įgyvendins klientų užsakymus pagal poreikį

Patentuotas gamybos procesas „Mercury“ pasižymi automatizuotomis, tarpusavyje sujungtomis darbinėmis stotimis. Jose naudojamos pridėtinės gamybos technologijos leis efektyviai, mažais kiekiais ir pagal poreikį gaminti aukščiausios klasės padangas pakaitinės ir originalios įrangos klientams.

Pasak „Goodyear“ pirmininko, generalinio direktoriaus ir prezidento Richardo J. Kramerio, transporto priemonių modelių skaičiaus augimas didina aukščiausios klasės padangų paklausą.

„Mercury“ padės įveikti didėjančio sudėtingumo padangų rinkoje keliamus sunkumus, toliau augant transporto priemonių modelių ir klientams pateikiamų galimybių skaičiui, – apie „Mercury“ ir įmonės planus gamyklos pristatymo renginyje pranešė J. Krameris. – Šis procesas paspartins darbą ir padidins lankstumą, kad galėtume patenkinti augantį poreikį mažiems aukščiausios kokybės „Goodyear“ padangų kiekiams už prieinamą kainą ir kad galėtume pristatyti jas klientams pagal poreikį greičiau nei bet kada. „Mercury“ išplės mūsų jungtinio verslo modelį, kuris sujungia visus išteklius – nuo gamybos cechų iki klientų, perkančių „Goodyear“ produktus internete ir mažmeninės prekybos vietose. Ši sistema puikiai papildys dabartinius gamyklų procesus ir suteiks didelį konkurencinį pranašumą.“

Naujoji „Goodyear“ gamykla – 2019 m.

Nauja gamykla, kurią planuojama atidaryti 2019 m., bus netoli „Goodyear“ naujovių kūrimo centro Liuksemburge ir padangų bandymų centrų.

Į šią gamyklą įmonė investuoja 77 mln. JAV dolerių. Ji kiekvienais metais pagamins apytiksliai 500 tūkst. padangų, joje bus sukurta maždaug 70 naujų darbo vietų.

„Mercury“ gamybos procese naudojama technologija buvo kuriama ir bandoma pastaruosius penkerius metus „Goodyear“ naujovių kūrimo ir tobulinimo centruose.

Procesas buvo pavadintas „Mercury“ pagal mitologinio prekybos ir keliautojų dievo Merkurijaus vardą. Šis dievas įkvėpė ir įmonės įkūrėją Franką A. Seiberlingą, sukūrusį „Goodyear“ prekės ženklą su sparnuota pėda.

Apie „Goodyear“

„Goodyear“ yra viena iš didžiausių padangas gaminančių bendrovių pasaulyje. Joje dirba apie 65 tūkstančiai žmonių, o gamyba vyksta 47 gamyklose, kurios yra 21 pasaulio valstybėje. Bendrovės naujovių kūrimo centrai Akrone (Ohajo valstija, JAV) ir Kolmar Berge (Liuksemburgas) kuria moderniausius produktus bei paslaugas, kurie tampa naujais padangų pramonės etalonais. Daugiau informacijos apie „Goodyear“ ir jos produktus rasite interneto svetainėje www.goodyear.eu.

Papildomi paveikslėliai pateikti mūsų internetinių naujienų puslapyje: http://news.goodyear.eu

Sekite mus „Twitter“ @Goodyearpress ir prisijunkite prie „ThinkGoodMobility“ grupės „LinkedIn“ svetainėje.

Pranešimą paskelbė : Kristina Jugulytė, PR Service

Kiti skelbimai:
 
REIMA Lahti Jungle Green 52-54
 
New Balance ML574 Burgundy 43
 
New Balance ML373 Black CA2 44,5
 
REIMA Haapa Pale Green 48-50
 
Under Eye Complex Paakių kremas, 22,5 ml

Gargždai irgi sieks grąžinti žaliąsias rodykles

Penktadienį neeiliniame posėdyje Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuriai pirmininkauja Administracijos direktoriaus pavaduotojas Justas Ruškys, svarstė žaliųjų rodyklių grąžinimo Gargždų miesto sankryžose klausimą. Kad jas reikia grąžinti, nutarta vienbalsiai, nes nuo nau­jų me­tų prie švie­so­fo­rų ne­li­kus len­te­lių su ža­lio­mis ro­dyk­lė­mis, visuomenėje ki­lo nepasitenkinimas dėl atsiradusių di­de­lių rytinių ir vakarinių eis­mo spūs­čių, ypatingai sankryžoje su […]

  Straipsniai »

Draudikai atkreipia dėmesį: ką reikia žinoti mokant vairuoti šeimos narį?

Kelias iki vairuotojo pažymėjimo gavimo – ilgas ir vingiuotas, todėl neretai norėdami tvirčiau jaustis per praktikos egzaminą, vairavimo įgūdžių lavinimą patikime ne instruktoriams, o artimiesiems. Tačiau „Regitros“ taisyklės nurodo – sėsti su artimuoju prie vairo galima tik išlaikius teorijos žinių egzaminą, be to, toks mokymasis neatleidžia nuo reikalavimo baigti 30 valandų praktinio vairavimo mokymo kursą […]

  Straipsniai »

Paprastesnė persikėlimo į Kuršių neriją tvarka besinaudojantiems bilieto kompensavimu: daugiau alternatyvų moksleiviams

Atsižvelgusi į gyventojų nuogąstavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) kartu su AB „Smiltynės perkėla“ supaprastina bilieto kainos kompensavimu besinaudojančių moksleivių persikėlimo per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos tvarką: neturintys asmens tapatybės dokumento galės pateikti moksleivio pažymėjimą. Papildomas sistemos funkcionalumas pradės veikti nuo […]

  Straipsniai »

Įstatyme siūloma reglamentuoti transporto priemonių pripažinimą atliekomis

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimui pristatė Atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimus (projektas Nr. XIIIP-4292), kuriais siūloma nustatyti kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės būtų pripažintos eksploatuoti netinkamomis transporto priemonėmis, tai yra atliekomis. Numatoma, kad transporto priemonės būtų pripažįstamos atliekomis, jeigu transporto priemonės savininkui išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas; jeigu transporto priemonė ardoma arba yra išardyta […]

  Straipsniai »