LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

Lietuvos nacionalinėje vežėjų automobiliais asociacijoje LINAVA vykstantys procesai pastaruoju metu kelia vis didesnį nerimą. Metų pradžioje Asociacijos dalis prezidiumo su prezidentu Romu Austinsku priešakyje neskaidriai parengė ir priėmė naują valdymų organų rinkimų tvarką, kuri sukėlė vežėjų pasipiktinimą dėl jų teisių ribojimo, ir prasidėjo ligi šiol nepasibaigęs teisminis ginčas.

Asociacijos Revizijos komisija teismo suspenduotą regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarką vertina kaip nesąžiningą ir neteisingą Asociacijos narių atžvilgiu ir mano, kad jos pagalba keli prezidiumo nariai siekia asmeniškai kontroliuoti visus Asociacijoje vykstančius rinkiminius procesus bei jų galutinius rezultatus, norėdami išvengti tikrosios Asociacijos narių (teisėtų Asociacijos rinkėjų) valios ir apsisprendimo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

Neseniai Asociacijos vardu buvo išplatinta informacija, kad, teismo sprendimu, rinkiminiai procesai joje „užkonservuojami“, nors Asociacijos Revizijos komisija aiškiai pasakė, kad LINAVA nėra gavusi jokių teismo nurodymų, kad rinkimai joje negali vykti, kol nebus priimtas galutinis teismo sprendimas dėl šių metų pradžioje patvirtintos regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarkos teisėtumo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

 

 

Tuo pat metu prezidiumo dauguma su prezidentu priešakyje be platesnio dialogo su kitais prezidiumo ir Asociacijos nariais pakeitė viceprezidentą ir „perstumdė kėdes“ sekretoriate. Susidaro įspūdis, kad taip bandoma atsikratyti kolegų su kita nuomone – o kartu su nepagrįstu anoniminiu sprendimu nerengti rinkimų tai panašu į klasikinę valdžios uzurpavimo schemą.

Revizijos komisijos narės Aušros Mecelienės teigimu: „Rinkiminių procesų Asociacijoje niekas neuždraudė ir negali uždrausti. Neatsakingi ir deklaratyvūs vieno asmens [prezidento] pareiškimai visos Asociacijos vardu, jog rinkimai joje „užkonservuojami“, neturi jokio juridinio pagrindo, todėl Asociacijai neprivalomi. Taip elgtis su Asociacijos nariais negalima. Mes visi esame lygūs, o prezidentas ir prezidiumo nariai – tai tik mūsų atstovai, o ne savininkai. Todėl siūlau visiems nariams nepasiduoti, ir turime sulaukti galutinio teismo išaiškinimo ginče dėl rinkimų tvarkos, kuria siekiama sprendimus Asociacijoje visų narių vardu priiminėti tik dėl kelių prezidiumo narių asmeninės naudos“.   

Tie nariai – prezidentas Romas Austinskas, viceprezidentas Rimantas Martinavičius, Vytas Bučinskas, Bronislavas Geležiūnas, Artūras Telmentas ir Romas Vosylius, kurio teisė atstovauti prezidiume Kauno regionui jau du kartus atšaukta – o tai reiškia ir visos šios „daugumos“ legitimumas – apskritai yra abejotinas.

Bendrai paėmus, LINAVA negali išbristi iš teisminių ginčų, kurie dažnai neturi prasmės, bet pareikalauja didelių išlaidų. Pavyzdžiui, neseniai niekuo baigėsi Asociacijos inicijuota byla prieš 2 kadencijas baigusį prezidentą Erlandą Mikėną, kuria buvo siekiama išieškoti iš jo neva neteisėtai uždirbtus pinigus. Tuščias bylinėjimasis gali kainuoti Asociacijai daugiau nei 30000 eurų iššvaistytų vežėjų lėšų.

  • Mikėno ir daugelio kitų Asociacijos narių nuomone, tokia situacija yra nepriimtina. Jo teigimu: „Šiandien darbas Asociacijos narių labui iš esmės nevyksta – vyksta postų dalybos, dirbama tik dėl asmeninių interesų. Atsakomybę už susidariusią padėtį pirmiausiai turėtų prisiimti visų narių išrinktas prezidentas. Regioniniuose susirinkimuose jau buvo keliamas klausimas dėl nepasitikėjimo juo, tačiau išvados nepadarytos“.
  • Austinskas ėjo į prezidentus kaip žmogus, kuris turėjo nutraukti konfliktus ir kovą dėl valdžios, visus suvienyti, tapti efektyviu lyderiu ir naujų idėjų generatoriumi. Galiausiai jis tapo ne lyderiu, o „pilkuoju kardinolu“, kuris tik rezga intrigas ir užsiima neskaidriais reikalais, dėl ko konfliktų ir kovos dėl valdžios Asociacijoje tik padaugėjo. Tačiau kai vežėjai bando užduoti jam nepatogius klausimus, su jais net nenorima bendrauti.

Kauno vežėjų klubo prezidento Raimondo Vėlavičiaus teigimu, R. Austinskas turėtų vienyti Asociacijos narius ir su visais bendrauti vienodai, bet deja, taip nėra – pavyzdžiui, neseniai jis paskutinę minutę pranešė, kad neatvyks į susitikimą su Kauno vežėjų klubo nariais, nors prieš tai buvo patvirtinęs savo dalyvavimą, kas sukėlė klubo narių (kurie yra ir asociacijos LINAVA nariai) pasipiktinimą. Kodėl vieni yra lygesni už kitus? O gal prezidentas bijo nepatogių klausimų?

Šiandien Lietuvos vežėjai susiduria su daugybe egzistencinių iššūkių, ir LINAVA yra ta, kuri turėtų padėti jiems išgyventi. Tačiau vietoj to ji vis labiau virsta asmeninių ambicijų realizavimo arena ir stambių transporto kompanijų interesų įrankiu. Asociacijos prezidentas R. Austinskas sako, kad „šiuo metu tikrai nereikėtų skaldyti vežėjų bendruomenės“, bet pats kartu su dalimi prezidiumo narių kaip tik tai ir daro.

Taip toliau nebegalima! Metas susivienyti ir grąžinti Asociaciją vežėjams.

Asociacija “Kauno vežėjų klubas”

 

Tel . 8698 21890; 869985360

Pranešimą paskelbė: RAIMONDAS VĖLAVIČIUS, KAUNO VEŽĖJŲ KLUBAS

Kiti skelbimai:
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Susisiekimo ministerija, siekdama padidinti viešųjų pirkimų proceso efektyvumą ir skaidrumą, atkreipia dėmesį į būtinybę plėsti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą ir numatyti galimybę patikrinti ne tik sandorio šalį, bet ir subrangovus. „Vykdant ministerijos valdomų įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą, pasitaiko situacijų, kai riziką nacionalinio saugumo interesams kelia ne kita sandorio šalis, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]