LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

Lietuvos nacionalinėje vežėjų automobiliais asociacijoje LINAVA vykstantys procesai pastaruoju metu kelia vis didesnį nerimą. Metų pradžioje Asociacijos dalis prezidiumo su prezidentu Romu Austinsku priešakyje neskaidriai parengė ir priėmė naują valdymų organų rinkimų tvarką, kuri sukėlė vežėjų pasipiktinimą dėl jų teisių ribojimo, ir prasidėjo ligi šiol nepasibaigęs teisminis ginčas.

Asociacijos Revizijos komisija teismo suspenduotą regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarką vertina kaip nesąžiningą ir neteisingą Asociacijos narių atžvilgiu ir mano, kad jos pagalba keli prezidiumo nariai siekia asmeniškai kontroliuoti visus Asociacijoje vykstančius rinkiminius procesus bei jų galutinius rezultatus, norėdami išvengti tikrosios Asociacijos narių (teisėtų Asociacijos rinkėjų) valios ir apsisprendimo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

Neseniai Asociacijos vardu buvo išplatinta informacija, kad, teismo sprendimu, rinkiminiai procesai joje „užkonservuojami“, nors Asociacijos Revizijos komisija aiškiai pasakė, kad LINAVA nėra gavusi jokių teismo nurodymų, kad rinkimai joje negali vykti, kol nebus priimtas galutinis teismo sprendimas dėl šių metų pradžioje patvirtintos regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarkos teisėtumo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

 

 

Tuo pat metu prezidiumo dauguma su prezidentu priešakyje be platesnio dialogo su kitais prezidiumo ir Asociacijos nariais pakeitė viceprezidentą ir „perstumdė kėdes“ sekretoriate. Susidaro įspūdis, kad taip bandoma atsikratyti kolegų su kita nuomone – o kartu su nepagrįstu anoniminiu sprendimu nerengti rinkimų tai panašu į klasikinę valdžios uzurpavimo schemą.

Revizijos komisijos narės Aušros Mecelienės teigimu: „Rinkiminių procesų Asociacijoje niekas neuždraudė ir negali uždrausti. Neatsakingi ir deklaratyvūs vieno asmens [prezidento] pareiškimai visos Asociacijos vardu, jog rinkimai joje „užkonservuojami“, neturi jokio juridinio pagrindo, todėl Asociacijai neprivalomi. Taip elgtis su Asociacijos nariais negalima. Mes visi esame lygūs, o prezidentas ir prezidiumo nariai – tai tik mūsų atstovai, o ne savininkai. Todėl siūlau visiems nariams nepasiduoti, ir turime sulaukti galutinio teismo išaiškinimo ginče dėl rinkimų tvarkos, kuria siekiama sprendimus Asociacijoje visų narių vardu priiminėti tik dėl kelių prezidiumo narių asmeninės naudos“.   

Tie nariai – prezidentas Romas Austinskas, viceprezidentas Rimantas Martinavičius, Vytas Bučinskas, Bronislavas Geležiūnas, Artūras Telmentas ir Romas Vosylius, kurio teisė atstovauti prezidiume Kauno regionui jau du kartus atšaukta – o tai reiškia ir visos šios „daugumos“ legitimumas – apskritai yra abejotinas.

Bendrai paėmus, LINAVA negali išbristi iš teisminių ginčų, kurie dažnai neturi prasmės, bet pareikalauja didelių išlaidų. Pavyzdžiui, neseniai niekuo baigėsi Asociacijos inicijuota byla prieš 2 kadencijas baigusį prezidentą Erlandą Mikėną, kuria buvo siekiama išieškoti iš jo neva neteisėtai uždirbtus pinigus. Tuščias bylinėjimasis gali kainuoti Asociacijai daugiau nei 30000 eurų iššvaistytų vežėjų lėšų.

  • Mikėno ir daugelio kitų Asociacijos narių nuomone, tokia situacija yra nepriimtina. Jo teigimu: „Šiandien darbas Asociacijos narių labui iš esmės nevyksta – vyksta postų dalybos, dirbama tik dėl asmeninių interesų. Atsakomybę už susidariusią padėtį pirmiausiai turėtų prisiimti visų narių išrinktas prezidentas. Regioniniuose susirinkimuose jau buvo keliamas klausimas dėl nepasitikėjimo juo, tačiau išvados nepadarytos“.
  • Austinskas ėjo į prezidentus kaip žmogus, kuris turėjo nutraukti konfliktus ir kovą dėl valdžios, visus suvienyti, tapti efektyviu lyderiu ir naujų idėjų generatoriumi. Galiausiai jis tapo ne lyderiu, o „pilkuoju kardinolu“, kuris tik rezga intrigas ir užsiima neskaidriais reikalais, dėl ko konfliktų ir kovos dėl valdžios Asociacijoje tik padaugėjo. Tačiau kai vežėjai bando užduoti jam nepatogius klausimus, su jais net nenorima bendrauti.

Kauno vežėjų klubo prezidento Raimondo Vėlavičiaus teigimu, R. Austinskas turėtų vienyti Asociacijos narius ir su visais bendrauti vienodai, bet deja, taip nėra – pavyzdžiui, neseniai jis paskutinę minutę pranešė, kad neatvyks į susitikimą su Kauno vežėjų klubo nariais, nors prieš tai buvo patvirtinęs savo dalyvavimą, kas sukėlė klubo narių (kurie yra ir asociacijos LINAVA nariai) pasipiktinimą. Kodėl vieni yra lygesni už kitus? O gal prezidentas bijo nepatogių klausimų?

Šiandien Lietuvos vežėjai susiduria su daugybe egzistencinių iššūkių, ir LINAVA yra ta, kuri turėtų padėti jiems išgyventi. Tačiau vietoj to ji vis labiau virsta asmeninių ambicijų realizavimo arena ir stambių transporto kompanijų interesų įrankiu. Asociacijos prezidentas R. Austinskas sako, kad „šiuo metu tikrai nereikėtų skaldyti vežėjų bendruomenės“, bet pats kartu su dalimi prezidiumo narių kaip tik tai ir daro.

Taip toliau nebegalima! Metas susivienyti ir grąžinti Asociaciją vežėjams.

Asociacija “Kauno vežėjų klubas”

 

Tel . 8698 21890; 869985360

Pranešimą paskelbė: RAIMONDAS VĖLAVIČIUS, KAUNO VEŽĖJŲ KLUBAS

Kiti skelbimai:
 
Forever Young Dual Action Makeup Remover Dvigubo poveikio makiažo valiklis, 100 ml
 
Divine Curls Conditioner Garbanotų plaukų kondicionierius, 240 ml
 
Green Line Shaving Foam Gaivinančios skutimosi putos, 50ml
 
Eight Hour Miracle Hydrating Mist Drėkinamoji veido dulksna, 100 ml
 
Plaukų dažų skiedimo Emulsija 1000 ml

Rekomenduojame

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai    Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas: Vyriausybė diskriminuoja savivaldybių vežėjus

2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai    Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]

Seimas sugriežtino atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Seimas sugriežtino atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso pataisoms (projektas Nr. XIIIP-4532(2), reglamentuodamas ne tik neeksploatuojamų, bet ir negalimų eksploatuoti transporto priemonių laikymą bendrojo naudojimo vietose. Pasak projekto iniciatoriaus Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mykolo Majausko, šiuo įstatymu būtų priimtas labai svarbus sprendimas, kuris padėtų atlaisvinti kiemus, nes, kaip rodo tyrimai, kiemuose kartais būna net iki 20 […]

State-owned transport sector companies to become companies limited by shares

State-owned transport sector companies to become companies limited by shares

In order to boost faster transport sector development and apply the best corporate management practices, there is a plan in place to reorganise state-owned transport companies into companies limited by shares. The Government approved the conclusions submitted by the Ministry of Transport and Communications with regard to the draft legislation brought forward, albeit not adopted, […]