LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

Lietuvos nacionalinėje vežėjų automobiliais asociacijoje LINAVA vykstantys procesai pastaruoju metu kelia vis didesnį nerimą. Metų pradžioje Asociacijos dalis prezidiumo su prezidentu Romu Austinsku priešakyje neskaidriai parengė ir priėmė naują valdymų organų rinkimų tvarką, kuri sukėlė vežėjų pasipiktinimą dėl jų teisių ribojimo, ir prasidėjo ligi šiol nepasibaigęs teisminis ginčas.

Asociacijos Revizijos komisija teismo suspenduotą regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarką vertina kaip nesąžiningą ir neteisingą Asociacijos narių atžvilgiu ir mano, kad jos pagalba keli prezidiumo nariai siekia asmeniškai kontroliuoti visus Asociacijoje vykstančius rinkiminius procesus bei jų galutinius rezultatus, norėdami išvengti tikrosios Asociacijos narių (teisėtų Asociacijos rinkėjų) valios ir apsisprendimo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

Neseniai Asociacijos vardu buvo išplatinta informacija, kad, teismo sprendimu, rinkiminiai procesai joje „užkonservuojami“, nors Asociacijos Revizijos komisija aiškiai pasakė, kad LINAVA nėra gavusi jokių teismo nurodymų, kad rinkimai joje negali vykti, kol nebus priimtas galutinis teismo sprendimas dėl šių metų pradžioje patvirtintos regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarkos teisėtumo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

 

 

Tuo pat metu prezidiumo dauguma su prezidentu priešakyje be platesnio dialogo su kitais prezidiumo ir Asociacijos nariais pakeitė viceprezidentą ir „perstumdė kėdes“ sekretoriate. Susidaro įspūdis, kad taip bandoma atsikratyti kolegų su kita nuomone – o kartu su nepagrįstu anoniminiu sprendimu nerengti rinkimų tai panašu į klasikinę valdžios uzurpavimo schemą.

Revizijos komisijos narės Aušros Mecelienės teigimu: „Rinkiminių procesų Asociacijoje niekas neuždraudė ir negali uždrausti. Neatsakingi ir deklaratyvūs vieno asmens [prezidento] pareiškimai visos Asociacijos vardu, jog rinkimai joje „užkonservuojami“, neturi jokio juridinio pagrindo, todėl Asociacijai neprivalomi. Taip elgtis su Asociacijos nariais negalima. Mes visi esame lygūs, o prezidentas ir prezidiumo nariai – tai tik mūsų atstovai, o ne savininkai. Todėl siūlau visiems nariams nepasiduoti, ir turime sulaukti galutinio teismo išaiškinimo ginče dėl rinkimų tvarkos, kuria siekiama sprendimus Asociacijoje visų narių vardu priiminėti tik dėl kelių prezidiumo narių asmeninės naudos“.   

Tie nariai – prezidentas Romas Austinskas, viceprezidentas Rimantas Martinavičius, Vytas Bučinskas, Bronislavas Geležiūnas, Artūras Telmentas ir Romas Vosylius, kurio teisė atstovauti prezidiume Kauno regionui jau du kartus atšaukta – o tai reiškia ir visos šios „daugumos“ legitimumas – apskritai yra abejotinas.

Bendrai paėmus, LINAVA negali išbristi iš teisminių ginčų, kurie dažnai neturi prasmės, bet pareikalauja didelių išlaidų. Pavyzdžiui, neseniai niekuo baigėsi Asociacijos inicijuota byla prieš 2 kadencijas baigusį prezidentą Erlandą Mikėną, kuria buvo siekiama išieškoti iš jo neva neteisėtai uždirbtus pinigus. Tuščias bylinėjimasis gali kainuoti Asociacijai daugiau nei 30000 eurų iššvaistytų vežėjų lėšų.

  • Mikėno ir daugelio kitų Asociacijos narių nuomone, tokia situacija yra nepriimtina. Jo teigimu: „Šiandien darbas Asociacijos narių labui iš esmės nevyksta – vyksta postų dalybos, dirbama tik dėl asmeninių interesų. Atsakomybę už susidariusią padėtį pirmiausiai turėtų prisiimti visų narių išrinktas prezidentas. Regioniniuose susirinkimuose jau buvo keliamas klausimas dėl nepasitikėjimo juo, tačiau išvados nepadarytos“.
  • Austinskas ėjo į prezidentus kaip žmogus, kuris turėjo nutraukti konfliktus ir kovą dėl valdžios, visus suvienyti, tapti efektyviu lyderiu ir naujų idėjų generatoriumi. Galiausiai jis tapo ne lyderiu, o „pilkuoju kardinolu“, kuris tik rezga intrigas ir užsiima neskaidriais reikalais, dėl ko konfliktų ir kovos dėl valdžios Asociacijoje tik padaugėjo. Tačiau kai vežėjai bando užduoti jam nepatogius klausimus, su jais net nenorima bendrauti.

Kauno vežėjų klubo prezidento Raimondo Vėlavičiaus teigimu, R. Austinskas turėtų vienyti Asociacijos narius ir su visais bendrauti vienodai, bet deja, taip nėra – pavyzdžiui, neseniai jis paskutinę minutę pranešė, kad neatvyks į susitikimą su Kauno vežėjų klubo nariais, nors prieš tai buvo patvirtinęs savo dalyvavimą, kas sukėlė klubo narių (kurie yra ir asociacijos LINAVA nariai) pasipiktinimą. Kodėl vieni yra lygesni už kitus? O gal prezidentas bijo nepatogių klausimų?

Šiandien Lietuvos vežėjai susiduria su daugybe egzistencinių iššūkių, ir LINAVA yra ta, kuri turėtų padėti jiems išgyventi. Tačiau vietoj to ji vis labiau virsta asmeninių ambicijų realizavimo arena ir stambių transporto kompanijų interesų įrankiu. Asociacijos prezidentas R. Austinskas sako, kad „šiuo metu tikrai nereikėtų skaldyti vežėjų bendruomenės“, bet pats kartu su dalimi prezidiumo narių kaip tik tai ir daro.

Taip toliau nebegalima! Metas susivienyti ir grąžinti Asociaciją vežėjams.

Asociacija “Kauno vežėjų klubas”

 

Tel . 8698 21890; 869985360

Pranešimą paskelbė: RAIMONDAS VĖLAVIČIUS, KAUNO VEŽĖJŲ KLUBAS

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]