LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

LINAVA nariai – „taip toliau nеbegalima“!

Lietuvos nacionalinėje vežėjų automobiliais asociacijoje LINAVA vykstantys procesai pastaruoju metu kelia vis didesnį nerimą. Metų pradžioje Asociacijos dalis prezidiumo su prezidentu Romu Austinsku priešakyje neskaidriai parengė ir priėmė naują valdymų organų rinkimų tvarką, kuri sukėlė vežėjų pasipiktinimą dėl jų teisių ribojimo, ir prasidėjo ligi šiol nepasibaigęs teisminis ginčas.

Asociacijos Revizijos komisija teismo suspenduotą regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarką vertina kaip nesąžiningą ir neteisingą Asociacijos narių atžvilgiu ir mano, kad jos pagalba keli prezidiumo nariai siekia asmeniškai kontroliuoti visus Asociacijoje vykstančius rinkiminius procesus bei jų galutinius rezultatus, norėdami išvengti tikrosios Asociacijos narių (teisėtų Asociacijos rinkėjų) valios ir apsisprendimo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

Neseniai Asociacijos vardu buvo išplatinta informacija, kad, teismo sprendimu, rinkiminiai procesai joje „užkonservuojami“, nors Asociacijos Revizijos komisija aiškiai pasakė, kad LINAVA nėra gavusi jokių teismo nurodymų, kad rinkimai joje negali vykti, kol nebus priimtas galutinis teismo sprendimas dėl šių metų pradžioje patvirtintos regioninių susirinkimų šaukimo ir darbo tvarkos teisėtumo, nors Teismas ir paliko laikinąsias apsaugos priemones naujajai tvarkai.

 

 

Tuo pat metu prezidiumo dauguma su prezidentu priešakyje be platesnio dialogo su kitais prezidiumo ir Asociacijos nariais pakeitė viceprezidentą ir „perstumdė kėdes“ sekretoriate. Susidaro įspūdis, kad taip bandoma atsikratyti kolegų su kita nuomone – o kartu su nepagrįstu anoniminiu sprendimu nerengti rinkimų tai panašu į klasikinę valdžios uzurpavimo schemą.

Revizijos komisijos narės Aušros Mecelienės teigimu: „Rinkiminių procesų Asociacijoje niekas neuždraudė ir negali uždrausti. Neatsakingi ir deklaratyvūs vieno asmens [prezidento] pareiškimai visos Asociacijos vardu, jog rinkimai joje „užkonservuojami“, neturi jokio juridinio pagrindo, todėl Asociacijai neprivalomi. Taip elgtis su Asociacijos nariais negalima. Mes visi esame lygūs, o prezidentas ir prezidiumo nariai – tai tik mūsų atstovai, o ne savininkai. Todėl siūlau visiems nariams nepasiduoti, ir turime sulaukti galutinio teismo išaiškinimo ginče dėl rinkimų tvarkos, kuria siekiama sprendimus Asociacijoje visų narių vardu priiminėti tik dėl kelių prezidiumo narių asmeninės naudos“.   

Tie nariai – prezidentas Romas Austinskas, viceprezidentas Rimantas Martinavičius, Vytas Bučinskas, Bronislavas Geležiūnas, Artūras Telmentas ir Romas Vosylius, kurio teisė atstovauti prezidiume Kauno regionui jau du kartus atšaukta – o tai reiškia ir visos šios „daugumos” legitimumas – apskritai yra abejotinas.

Bendrai paėmus, LINAVA negali išbristi iš teisminių ginčų, kurie dažnai neturi prasmės, bet pareikalauja didelių išlaidų. Pavyzdžiui, neseniai niekuo baigėsi Asociacijos inicijuota byla prieš 2 kadencijas baigusį prezidentą Erlandą Mikėną, kuria buvo siekiama išieškoti iš jo neva neteisėtai uždirbtus pinigus. Tuščias bylinėjimasis gali kainuoti Asociacijai daugiau nei 30000 eurų iššvaistytų vežėjų lėšų.

  • Mikėno ir daugelio kitų Asociacijos narių nuomone, tokia situacija yra nepriimtina. Jo teigimu: „Šiandien darbas Asociacijos narių labui iš esmės nevyksta – vyksta postų dalybos, dirbama tik dėl asmeninių interesų. Atsakomybę už susidariusią padėtį pirmiausiai turėtų prisiimti visų narių išrinktas prezidentas. Regioniniuose susirinkimuose jau buvo keliamas klausimas dėl nepasitikėjimo juo, tačiau išvados nepadarytos“.
  • Austinskas ėjo į prezidentus kaip žmogus, kuris turėjo nutraukti konfliktus ir kovą dėl valdžios, visus suvienyti, tapti efektyviu lyderiu ir naujų idėjų generatoriumi. Galiausiai jis tapo ne lyderiu, o „pilkuoju kardinolu“, kuris tik rezga intrigas ir užsiima neskaidriais reikalais, dėl ko konfliktų ir kovos dėl valdžios Asociacijoje tik padaugėjo. Tačiau kai vežėjai bando užduoti jam nepatogius klausimus, su jais net nenorima bendrauti.

Kauno vežėjų klubo prezidento Raimondo Vėlavičiaus teigimu, R. Austinskas turėtų vienyti Asociacijos narius ir su visais bendrauti vienodai, bet deja, taip nėra – pavyzdžiui, neseniai jis paskutinę minutę pranešė, kad neatvyks į susitikimą su Kauno vežėjų klubo nariais, nors prieš tai buvo patvirtinęs savo dalyvavimą, kas sukėlė klubo narių (kurie yra ir asociacijos LINAVA nariai) pasipiktinimą. Kodėl vieni yra lygesni už kitus? O gal prezidentas bijo nepatogių klausimų?

Šiandien Lietuvos vežėjai susiduria su daugybe egzistencinių iššūkių, ir LINAVA yra ta, kuri turėtų padėti jiems išgyventi. Tačiau vietoj to ji vis labiau virsta asmeninių ambicijų realizavimo arena ir stambių transporto kompanijų interesų įrankiu. Asociacijos prezidentas R. Austinskas sako, kad „šiuo metu tikrai nereikėtų skaldyti vežėjų bendruomenės“, bet pats kartu su dalimi prezidiumo narių kaip tik tai ir daro.

Taip toliau nebegalima! Metas susivienyti ir grąžinti Asociaciją vežėjams.

Asociacija “Kauno vežėjų klubas”

 

Tel . 8698 21890; 869985360

Pranešimą paskelbė: RAIMONDAS VĖLAVIČIUS, KAUNO VEŽĖJŲ KLUBAS

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Kaip išlaikyti automobilio blizgesį su tinkamomis poliravimo priemonėmis?

Kaip išlaikyti automobilio blizgesį su tinkamomis poliravimo priemonėmis?

Automobilis daugeliui mūsų yra ne tik transporto priemonė, bet ir svarbi gyvenimo dalis. Jis atspindi mūsų stilių, rūpestingumą ir požiūrį į daiktų priežiūrą. Natūralu, kad norisi kuo ilgiau išlaikyti nepriekaištingą transporto priemonės išvaizdą. Tam itin svarbios tinkamos auto poliravimo priemonės, kurios padeda atkurti ir apsaugoti automobilio blizgesį. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl verta poliruoti automobilį, kokias […]


Naujus standartus nustatantis „Audi A6 e-tron Sportback“ – jau Lietuvoje: elegancija, galia ir įspūdingas nuvažiuojamas atstumas

Naujus standartus nustatantis „Audi A6 e-tron Sportback“ – jau Lietuvoje: elegancija, galia ir įspūdingas nuvažiuojamas atstumas

Naujasis visiškai elektrinis „Audi A6 Sportback e-tron“ pagaliau atvyko į Lietuvą. Futuristinis vidutinio dydžio modelis išsiskiria rafinuotu dizainu, įspūdinga aerodinamika ir pažangiausia elektrinės pavaros technologija, kurią užtikrina PPE („Premium Platform Electric”) architektūra. „A6 Sportback e-tron“ jau galima užsisakyti „Audi“ partnerių salonuose.  „Po sėkmingo „A6 Avant e-tron“ debiuto Lietuvoje, džiaugiamės galėdami pristatyti ir sportišką „Sportback“ versiją, […]


Panevėžyje atidaryta senojo garvežio ekspozicija

Panevėžyje atidaryta senojo garvežio ekspozicija

Balandžio 25 d. 12 val. Panevėžio siaurojo geležinkelio komplekse VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ atidarė ekspoziciją, kurioje galima susipažinti su atnaujintu garvežiu KP4-708. „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis – tai ne tik išskirtinis Panevėžio ir Anykščių krašto paveldas, bet ir gyva mūsų transporto istorijos dalis. Nuoširdžiai tikiu ir viliuosi, kad vis daugiau žmonių šiemet leisis į kelionę siauruku […]


Verslas nori daugiau nei pristatymo: pusė klientų tikisi matyti logistikos partnerio pastangas mažinti CO2

Verslas nori daugiau nei pristatymo: pusė klientų tikisi matyti logistikos partnerio pastangas mažinti CO2

Tvarumas iš rinkodaros skyrių keliasi į pirkimų departamentus – duomenys rodo, kad vis daugiau įmonių, rinkdamosi logistikos partnerį, tikisi aiškių įsipareigojimų aplinkai. Tą parodė „DPD Lietuva“ atlikta verslo klientų apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 300 verslo įmonių atstovų. Apklausos duomenimis, net 51 proc. bendrovių atstovų nurodė, kad joms svarbu, jog siuntų vežėjas prisidėtų prie CO2 […]


Ministras E. Sabutis lengvina sąlygas norintiems įgyti laivavedžio ir upeivio kvalifikaciją

Ministras E. Sabutis lengvina sąlygas norintiems įgyti laivavedžio ir upeivio kvalifikaciją

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis mažina biurokratiją ir supaprastina tvarką dėl keleivinio laivo įgulos sudėties formavimo. Nuo šiol laivo savininkui ar laivavedžiui nebereikės įgyti upeivio-motoristo kvalifikacijos, jei laivo varymui naudojamas ne vidaus degimo variklis, o elektrinis.   „Esame įsipareigoję Lietuvos žmonėms mažinti biurokratiją. Tad, šis žingsnis ne tik palengvins laivų savininkų bei jų įgulų narių darbą, taip […]


Dar 5 naujos stotelės: Žemaitijoje plečiamas elektromobilių įkrovimo tinklas

Dar 5 naujos stotelės: Žemaitijoje plečiamas elektromobilių įkrovimo tinklas

Žemaitijoje tęsiama elektromobilių įkrovimo stotelių tinklo plėtra. Žaliųjų energijos sprendimų bendrovė „Enefit“ Telšiuose ir Mažeikiuose įrengė 5 naujas įkrovimo stoteles. Ekspertų teigimu, intensyvėjanti plėtra regionuose – reikšmingas žingsnis į priekį bendrame šalies įkrovimo stotelių tinklo kontekste.  Telšiuose įrengtos 3 įkrovimo stotelės, kurių bendra galia siekia 116 kW. Mažeikiuose – dvi 47 ir 22 kW įkrovimo […]