Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: Vievio viaduku bus leidžiamas eismas

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: Vievio viaduku bus leidžiamas eismas

Po atliktų apkrovų bandymų, planuojama pilnai paleisti eismą naujuoju Vievio (Paparčių) viaduku.

Taip pat š. m. gegužės 16 d. planuojamas oficialus naujojo Vievio (Paparčių) viaduko atidarymo renginys, kuriame dalyvaus susisiekimo ministras Marius Skuodis. Įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, eismo sąlygos taps geresnės tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui.

Anot AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros statybos ir priežiūros departamento vadovo Evaldo Petriko, tai ypač gera ir itin laukta žinia Vievio ir jo apylinkėse gyvenantiems žmonėms.

„Pastačius naują viaduką ir šalia jo įrengus šiuolaikišką, kokybišką infrastruktūrą, visiems eismo dalyviams bus užtikrintas patogus ir svarbiausia – saugus susisiekimas, atitinkantis tarptautinius standartus. Taip pat svarbu pabrėžti,  kad pradėjus naudotis nauju viaduku, sumažės kelionės laikas, taip pat pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sąlygos – jiems įrengta nauja infrastruktūra“, – sako E. Petrikas.

2021 m. pabaigoje pradėjus Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos), kuriame susikerta valstybinės reikšmės magistralinis kelias A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda bei valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris, projekto įgyvendinimą,  vadinamasis Paparčių viadukas buvo pilnai nugriautas, o vietoj jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys. Tuo pačiu buvo rekonstruoti į jį vedantys jungiamieji keliai, įrengta reikalinga infrastruktūrą pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaras, apšvietimas, į žiedines rekonstruotos buvusios sankryžos.

Lyginant su anksčiau buvusiu senuoju viaduku organizuota eismo tvarka, dabartinis eismas iš dalies keisis dėl jungiamuosiuose keliuose įrengtų naujų, saugumą gerinsiančių, žiedinių sankryžų. Vairuotojus prašome būti atidžiais, vadovautis informacinių ženklų nuorodomis. Tuo pačiu primename, kad viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau anksčiau, nuo pernai metų gruodžio.

Paparčių senojo viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, juo galėjo važiuoti tik riboto svorio sunkiasvoris transportas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas buvo pirmoje eilės vietoje.

Viso įgyvendinto projekto vertė – 11,8 mln. eurų.

Daugiau informacijos:

Aušra Ramoškaitė

Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius

Tel. +370 5 232 96 28, mob. tel. +370 656 76 508

El. p. ausra.ramoskaite@lakd.lt

Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
„airBaltic“ pasiekė naują rekordą: 2024 m. skraidino 8,3 mln. keleivių

„airBaltic“ pasiekė naują rekordą: 2024 m. skraidino 8,3 mln. keleivių

Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ metus baigė istoriniu pasiekimu – 2024 m. buvo pasiektas didžiausias per visą bendrovės istoriją metinis keleivių skaičius. Iš viso aviakompanija pervežė 8,3 mln. keleivių ir atliko 73 300 skrydžių (įskaitant oro linijų ACMI-out operacijas). Preliminarūs 2024 m. duomenys rodo, kad bendrovė taip pat viršijo priešpandeminius rekordus. „2024 m. […]


Minister Sabutis to Pay His First Bilateral Visit to Poland

Minister Sabutis to Pay His First Bilateral Visit to Poland

Mr Eugenijus Sabutis, Lithuanian Minister of Transport and Communications, leaves for Warsaw on Wednesday to meet with Mr Krzysztof Gawkowski, Deputy Prime Minister and Minister of Digital Affairs of Poland, and Mr Dariusz Klimczak, Polish Minister of Infrastructure. During their meetings, the Ministers will discuss bilateral projects and further strengthening of cooperation in the transport […]


„Bolt“ naujiena – nuo šiol verslui siūlo ilgalaikę automobilių nuomą

„Bolt“ naujiena – nuo šiol verslui siūlo ilgalaikę automobilių nuomą

Lietuvoje judumo platforma „Bolt“ ima teikti naują paslaugą verslui – ilgalaikę automobilių nuomą. Nuo šiol įmonės gali ne tik pasinaudoti netoliese esančiu laisvu „Bolt Drive“ automobiliu trumpoms ar kelių dienų kelionėms, bet ir išsinuomoti automobilį keliems ar keliolikai mėnesių. Anot „Bolt“, ši paslauga gali padėti sumažinti poreikį įmonėms turėti nuosavas transporto priemones bei ženkliai palengvinti […]


Kelių transporto paslaugų eksportas per tris 2024 metų ketvirčius mažėjo 3 proc.

Kelių transporto paslaugų eksportas per tris 2024 metų ketvirčius mažėjo 3 proc.

Kasmet augusi krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai susidūrė su sunkumais – įmonės, nors ir išlaikė krovinių apyvartos augimą, tačiau patyrė paslaugų eksporto apimčių sumažėjimą, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje. Aljanso pateiktais Lietuvos banko duomenimis, palyginti su tuo pačiu metu 2023-iaisiais, 2024-ųjų sausį–rugsėjį krovininio kelių transporto paslaugų eksportas sumažėjo […]


Pasiruošimas startui: Vilniaus oro uosto naujajame išvykimo terminale vyksta masinis testavimas

Pasiruošimas startui: Vilniaus oro uosto naujajame išvykimo terminale vyksta masinis testavimas

Šeštadienį (sausio 11 d.) Vilniaus oro uoste organizuojamas istorinis renginys – masinis naujojo išvykimo terminalo testavimas. Atlikti testavimą per rekordiškai trumpą laiką dar lapkritį užsiregistravo per 1 000 savanorių. Atvykę į naująjį oro uosto išvykimo terminalą testuotojai pasijaus tarsi tikri šešių skrydžių keleiviai ir padės Lietuvos oro uostų komandoms nustatyti, kaip pasiruošta terminalo atidarymui, numatytam […]


Darbo ir pajamų apsauga: pavėžėjamas daugiau grėsmių nei privalumų?

Darbo ir pajamų apsauga: pavėžėjamas daugiau grėsmių nei privalumų?

Lietuvoje pavėžėjai įprastai dirba pagal individualią veiklą (ĮV), o ne pagal darbo sutartį. Tai, anot specialistų, darbuotojams kelia daugiau grėsmių nei privalumų. „Skaitmeninės darbo platformos (programėlės, kurios sujungia paslaugų teikėjus su klientais) sukuria prieštaringas darbo santykių formas ir trikdo tradicinį darbo organizavimą. Šis verslo modelis apriboja darbuotojų teisę naudotis darbo apsauga“, – teigia Vilniaus universiteto […]