Šiandien, gegužės 16 d., oficialiai atidarytas Vievio (Paparčių) viadukas. Renginyje dalyvavo susisiekimo ministras Marius Skuodis, Seimo nariai, Elektrėnų meras, AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovų atstovai.
„Tai buvo bene blogiausios būklės tiltas visų tiltų ir viadukų sąraše, dėl to džiaugiuosi, kad šis ne vienerius metus atidėliotas saugumo klausimas pagaliau išspręstas. Iki metų pabaigos dar bus sutvarkyta pervaža ir pradėtas tvarkyti šalia esantis prastos būklės Alesninkų viadukas per geležinkelį. Tokiu būdu užtikrinant Vievio gyventojų ir svečių saugumą dešimtmečiams į priekį. Nuosekliai judame naikindami šias piktžaizdes visame tiltų ir viadukų tinkle“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus patarėjo Remigijaus Lipkevičiaus, įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, susisiekimas dabar patogesnis ir saugesnis visiems eismo dalyviams. Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojams nuo šiol kelionės taip pat tapo trumpesnės, nes nebereikia naudotis apylankomis, kuriomis eismas buvo kreipiamas vykdant viaduko rekonstravimo darbus.
Naujojo Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos) projektas įgyvendintas mėnesiu anksčiau, nei buvo numatyta sutartyje, o viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau nuo pernai metų gruodžio.
2021 m. pabaigoje senasis viadukas buvo pilnai nugriautas, o vietoj jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys. Visuomenės patogumui rekonstruoti jungiamieji keliai, įrengti takai pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaros (akustinės sienos), apšvietimas, buvusios sankryžos rekonstruotos į saugesnes, žiedines sankryžas. Viso projekto vertė siekia 11,8 mln. eurų.
Pradėjus vykdyti projektą, senojo viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, juo galėjo važiuoti tik riboto svorio sunkiasvoris transportas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas buvo pirmoje eilės vietoje.
Šiais metais taip pat planuojama pradėti kapitališkai tvarkyti valstybinės reikšmės kelyje Nr. 4717 Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai 0,78 km esantį (Alesninkų) viaduką per geležinkelį. Tvarkant šį blogos būklės viaduką eismas bus leidžiamas viena puse, kol bus remontuojama kita viaduko pusė. Kai bus sutvarkyta viena pusė, ja bus leidžiamas eismas, kol bus tvarkoma likusi viaduko pusė. Planuojama, kad šiais metais pradėjus tvarkymo darbus, jie bus baigti 2024 m.
Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklauso 1547 tiltai ir viadukai. Iš jų 72 vertinami kaip blogos būklės. 2022 m. Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose buvo sutvarkytas 41 tiltas bei viadukas, šiemet planuojama sutvarkyti 27, o 2024 m. – 35 tiltus ir viadukus.
Daugiau informacijos:
Aušra Ramoškaitė
Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius
Tel. +370 5 232 96 28, mob. tel. +370 656 76 508
El. p. ausra.ramoskaite@lakd.lt
Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija
Valstybinės reikšmės kelių tinklą visoje Lietuvoje prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ kviečia žiniasklaidos atstovus į spaudos konferenciją, kurios metu bus atveriamas pirmasis Lietuvoje interaktyvus žvyrkelių priežiūros žemėlapis visuomenei. Spaudos konferencija vyks rytoj, liepos 8 d., 10.00 val., valstybinės reikšmės kelyje su žvyro danga Nr. 4730 Lapiakalnis – Abromiškės – Žebertonys. Tikslios vietovės koordinatės: 54.760314, 24.778447. Spaudos konferencijoje […]
Liepos 4 d. rytą, apie 9 val., buvo gauta informacija apie Gariūnų viaduko (A1 kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda, 12,4 km, Kaunas – Vilnius kryptimi) deformaciją – pažeista perdangos plokštės dalis. Nustačius pažeidimą, „Via Lietuva“ nedelsiant ėmėsi laikinų stabilizavimo ir eismo organizavimo darbų, kad būtų užtikrintas saugus eismas. Šiuo metu vykdomi skubūs viaduko taisymo darbai, kurie gali trukti […]
2024-ieji Elinta Charge komandai tapo kryptingo virsmo metais. Reaguodama į rinkos pokyčius ir augančius klientų lūkesčius, įmonė perorientavo pardavimų strategiją, sustiprino fokusą į B2B segmentus ir performavo komandą. Šie sprendimai tapo pagrindu investicijoms į produktų kokybę, sertifikavimą, naujas rinkas bei vizualinės tapatybės atnaujinimą. Investicijos į kokybę ir partnerystes 2024 m. Elinta Charge kryptingai investavo į […]
„Via Lietuva“, siekdama kokybiškai prižiūrėti valstybinės reikšmės kelių infrastruktūrą, diegia inovacijas, padėsiančias efektyviau valdyti procesus. Pasitelkiant inovatyvius sprendimus – specialiai dangos būklei vertinti sukurtą mobilią aplikaciją – planuojama per keletą metų įvertinti visą pėsčiųjų ir dviračių takų, esančių prie valstybinės reikšmės kelių, tinklą. 2025 m. bus įvertinta dangos būklė daugiau kaip 220 km pėsčiųjų ir […]
Tai, kas kai kuriems vairuotojams vis dar atrodo kaip nekaltas sustojimas „tik minutėlei“, gali užtraukti baudą. Stovėjimas elektromobilių įkrovimo vietoje, jei nesikraunate, ne tik trukdo kitiems, bet ir pažeidžia Kelių eismo taisykles. Įkrovimo paslaugų tiekėjai ir policija primena: vieta su įkrovikliu – ne parkavimo aikštelė. „Džiaugiamės matydami augantį vairuotojų susidomėjimą elektromobiliais ir aktyvų įkrovimo stotelių […]
Stiklas visada žvilga, salonas kvepia, o kėbulas – be dulkių net ir po lietaus? Tokių automobilių vairuotojai dažnai sulaukia klausimo: kaip pavyksta išlaikyti tokį švarų automobilį? Atsakymas nėra sudėtingas – jie renkasi ne tik laiku plauti automobilį, bet ir naudoja tikslingai pasirinktą automobilių autochemiją. Taip – ne stebuklas, o gerai išsiaiškinta priežiūros tvarka. Reguliari priežiūra […]