Lietuvoje pristatoma transporto infrastruktūros ateitis

Lietuvoje pristatoma transporto infrastruktūros ateitis

Kokia bus transporto infrastruktūros ateitis? Kaip keičiasi procesai, kokios yra gerosios praktikos ir ko Lietuva gali pasimokyti iš Vakarų valstybių? Atsakymai į šiuos klausimus bus pateikti jau penktus metus iš eilės rengiamoje konferencijoje „Transporto infrastruktūros inovacijos“.

„Spartėjanti didmiesčių plėtra ir augantys žmonių poreikiai diktuoja poreikį modernizuoti Lietuvos transporto infrastruktūrą. Tačiau tiesiant ar rekonstruojant kelią, aplinkkelį, geležinkelį, statant tiltą vien medžiagų ir žmonių neužtenka. Ilgametė praktika, žinios ir patirtis, įgyta bendradarbiaujant su tarptautinėmis kompanijomis – štai kas užtikrina tvarią ir ilgaamžę transporto sistemų plėtrą“, – sakė konferenciją organizuojančios bendrovės „Kelprojektas“ generalinis direktorius Algimantas Medžiaušis.

Lietuvos specialistai renginyje semsis žinių iš Švedijos ir Vokietijos ekspertų, kurie dalinsis įžvalgomis apie inovacijas, užtikrinančias efektyvų transporto infrastruktūros modernizavimą bei nuoseklų projektavimo procesų valdymą.

Šiuolaikines kelių tiesimo technologijas ir ateities tendencijas konferencijos dalyviams pristatys Vokietijos įmonės „BT Beton-Technik GmbH“ inžinierius Martinas Barka.

Jis papasakos apie metodus, kurie užtikrina kelių patvarumą ir ilgaamžiškumą, supažindins su naujausiais technologiniais sprendimais ir atskleis medžiagų mišinių sudėtį, naudojamą tiesiant kelius vietovėse, kuriose orų sąlygos yra tokios nepastovios, kaip Lietuvoje.

„Norint kelią pritaikyti intensyviam automobilių srautui, tam, kad jis būtų ilgaamžiškas, svarbu ne tik parinkti tinkamą mišinį, bet ir pritaikyti patikrintą technologiją bei atitinkamą techniką. Svarbų vaidmenį atlieka kelio dangos paviršiaus apdorojimas. Lietuvoje pristatysiu, kaip visa tai atliekama šiandien ir kokios ateities tendencijos“, – sakė M.Barka.

Martinas Ålenius iš Švedijos bendrovės „Tyréns“, kuriančios tvarios miestų plėtros sprendimus, pateiks infrastruktūros projektų automatizavimo ir skaitmeninimo pavyzdžių, kurie padeda taupyti laiką ir lėšas.

Apie milžiniško masto projektą Stokholme, kuriam neprireikė jokių brėžinių, papasakos dar vienas svečias iš Švedijos – „ELU Konsult“ statybų inžinerijos vadovas Danas Svenssonas.

Konferencijoje bus kalbama ir apie geležinkelių plėtrą bei modernizavimą. Larsas Elneris, Švedijos kompanijos „Projektengagemang“ vyresnysis geležinkelių konsultantas, atskleis Švedijos geležinkelių planavimo ir projektavimo subtilybes bei darbo užkulisius.

Švedijos transporto administracijos  projektų vadovas Olofas Lyddby pristatys sėkmės istorijas iš kliento perspektyvos rodydamas realius pavyzdžius Stokholmo regione.

Konferenciją „Transporto infrastruktūros inovacijos“ rengia didžiausia Lietuvos transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“. Į ją pakviesta per 150 specialistų iš visos Lietuvos – savivaldybių atstovų, kelių ir geležinkelių transporto įmonių, transporto infrastruktūros statybos ir priežiūros įmonių ir kt.

„Ši konferencija suteikia plotmę Lietuvos ir užsienio specialistams aptarti esamus ir būsimus projektus, pasidalinti juose taikomais pažangiais sprendimais, idėjomis ir lūkesčiais. Užsienio ekspertų įžvalgos ir patarimai padės planuoti, organizuoti ir vykdyti efektyvius transporto infrastruktūros modernizavimo bei plėtros projektus Lietuvoje“, – teigė „Kelprojekto“ vadovas A.Medžiaušis.

Konferencija „Transporto infrastruktūros inovacijos“ vyks rugsėjo 6 d., trečiadienį, viešbutyje „Vilnius Grand Resort“ (Ežeraičių g. 2, Ežeraičių km., Vilniaus raj.). Dalyvių registracija prasideda 9.30 val.

Apie „Kelprojektą“

„BaltCap“ valdomas „Kelprojektas“ šiuo metu yra didžiausia transporto infrastruktūros inžinerijos įmonių grupė Lietuvoje, projektuojanti susisiekimo komunikacijas, viešojo naudojimo pastatus, inžinerinius tinklus, atliekanti teritorijų planavimo darbus, teikianti techninės priežiūros paslaugas.

2013 metais „Kelprojektas“ įsigijo UAB „Urbanistika“, vykdančios teritorijų planavimo darbus,  kontrolinį akcijų paketą. 2014 metais įsigijo 100 proc. akcijų UAB „Kelvista“, vykdančios transporto infrastruktūros statinių techninę priežiūrą. Ilgametė patirtis, naujos technologijos ir modernūs vadybos metodai leidžia „Kelprojekto“ įmonių grupei sėkmingai dalyvauti Lietuvos ir kitų šalių (Latvijos, Estijos, Švedijos) transporto infrastruktūros modernizavimo bei teritorijų planavimo procesuose. Per daugiau nei penkis veiklos dešimtmečius „Kelprojekto“ įmonių grupė įgyvendino daugiau nei 6 tūkstančių įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų.

„Kelprojekto“ įmonių grupės paruošti projektai: Panemunės miesto rytinio aplinkkelio tiesimo su tiltu per Nemuno prataką projektas (pripažintas Geriausiu metų kelių projektu 2014), kelio A9 Panevėžys-Šiauliai ruožo nuo 59,7 iki 75,63 km rekonstrukcijos (su Kairių aplinkkeliu) projektas (pripažintas Lietuvos Metų gaminiu 2014), pirmosios Lietuvoje prioritetą viešajam transportui skiriančios išmaniosios sankryžos Kaune projektas (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2013), „Rail Baltica“ esamo geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos projektas (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2012), Vilniaus pietinio ir vakarinio aplinkkelio statinių projektai, Liepojos oro uosto rekonstrukcijos projektas, Lietuvos bendrasis planas, daugelio Lietuvos apskričių, miestų, rajonų bendrieji planai ir kiti.

Už nuolatines investicijas į inovacines projektavimo technologijas, veiklos procesų tobulinimą ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimą 2012 m. „Kelprojektas“ pripažintas „Inovatyviausia įmone“ Lietuvoje, 2013 m. apdovanotas Nacionaliniu kokybės vadybos prizu, o 2014 m. laimėjo konkurso „Metų paslauga“ nominacijoje  „Intelektualiausia darbo vieta“.   

Pagrindinė „Kelprojektas“ būstinė nuo 1956 m. yra įsikūrusi Kaune, įmonės padaliniai veikia Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Taline (Estijoje). Įmonių grupėje dirba 320 darbuotojų.

Pranešimą paskelbė : Indrė Šadzevičiūtė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Kiti skelbimai:
 
REIMA Lahti Jungle Green 52-54
 
New Balance ML574 Burgundy 43
 
New Balance ML373 Black CA2 44,5
 
REIMA Haapa Pale Green 48-50
 
Under Eye Complex Paakių kremas, 22,5 ml

Gargždai irgi sieks grąžinti žaliąsias rodykles

Penktadienį neeiliniame posėdyje Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuriai pirmininkauja Administracijos direktoriaus pavaduotojas Justas Ruškys, svarstė žaliųjų rodyklių grąžinimo Gargždų miesto sankryžose klausimą. Kad jas reikia grąžinti, nutarta vienbalsiai, nes nuo nau­jų me­tų prie švie­so­fo­rų ne­li­kus len­te­lių su ža­lio­mis ro­dyk­lė­mis, visuomenėje ki­lo nepasitenkinimas dėl atsiradusių di­de­lių rytinių ir vakarinių eis­mo spūs­čių, ypatingai sankryžoje su […]

  Straipsniai »

Draudikai atkreipia dėmesį: ką reikia žinoti mokant vairuoti šeimos narį?

Kelias iki vairuotojo pažymėjimo gavimo – ilgas ir vingiuotas, todėl neretai norėdami tvirčiau jaustis per praktikos egzaminą, vairavimo įgūdžių lavinimą patikime ne instruktoriams, o artimiesiems. Tačiau „Regitros“ taisyklės nurodo – sėsti su artimuoju prie vairo galima tik išlaikius teorijos žinių egzaminą, be to, toks mokymasis neatleidžia nuo reikalavimo baigti 30 valandų praktinio vairavimo mokymo kursą […]

  Straipsniai »

Paprastesnė persikėlimo į Kuršių neriją tvarka besinaudojantiems bilieto kompensavimu: daugiau alternatyvų moksleiviams

Atsižvelgusi į gyventojų nuogąstavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) kartu su AB „Smiltynės perkėla“ supaprastina bilieto kainos kompensavimu besinaudojančių moksleivių persikėlimo per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos tvarką: neturintys asmens tapatybės dokumento galės pateikti moksleivio pažymėjimą. Papildomas sistemos funkcionalumas pradės veikti nuo […]

  Straipsniai »

Įstatyme siūloma reglamentuoti transporto priemonių pripažinimą atliekomis

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimui pristatė Atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimus (projektas Nr. XIIIP-4292), kuriais siūloma nustatyti kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės būtų pripažintos eksploatuoti netinkamomis transporto priemonėmis, tai yra atliekomis. Numatoma, kad transporto priemonės būtų pripažįstamos atliekomis, jeigu transporto priemonės savininkui išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas; jeigu transporto priemonė ardoma arba yra išardyta […]

  Straipsniai »