Lietuvoje jau galima įsigyti ekonomišką iš tinklo kraunamą hibridinį „Tiguan eHybrid“

Lietuvoje jau galima įsigyti ekonomišką iš tinklo kraunamą hibridinį „Tiguan eHybrid“

„Tiguan“ – populiariausią „Volkswagen“ Europoje ir geriausiai parduodamą visureigį Baltijos šalyse – jau galima įsigyti ir su iš elektros tinklo kraunama hibridine pavara, kuri apjungia galingą elektros motorą bei 1,4 l TSI variklį. „Tiguan eHybrid“ galima važiuoti naudojant tik elektrą, tik benziną arba apjungti abiejų variklių galią. Pagrindinis iš tinklo kraunamo „eHybrid“ privalumas yra ypač mažos, tik 1,8 l/100 km siekiančios, kuro sąnaudos ir gerokai mažesnės CO2 emisijos.

180 kW/245 AG „Tiguan eHybrid“ jėgainė visada įsijungia elektriniu režimu ir vienu įkrovimu gali įveikti iki 50 km (pagal WLTP). Dėl ištobulintos hibridinės technologijos ir išmanių vairuotojo asistentų naujasis „Tiguan“ yra geidžiamas kompanionas tiek trumpoms, tiek ilgoms kelionėms, kurios tampa ekonomiškos, draugiškos aplinkai ir saugios.

Vairavimo režimai kiekvieno poreikiams. Šis automobilis siūlo tobulus vairavimo režimus, kurie patenkins net įnoringiausių vairuotojų poreikius. Jei akumuliatoriaus įkrova pakankama, „Tiguan eHybrid“ automatiškai naudoja vien elektros variklį ir juo gali išvystyti 130 km/val. greitį. Įjungus hibridinį režimą, „Tiguan“ nustatys optimalų abiejų variklių derinį, taip užtikrindamas maksimalų efektyvumą ilgose kelionėse. Šiuo režimu vidaus degimo ir elektrinis varikliai kartu išvysto 180 kW/245 AG galią, o 100 km/val. automobilis pasiekia per 7,5 sekundės. Išsikrovus akumuliatoriui „Tiguan“ tampa įprastu, 1,4 l TSI varikliu varomu, automobiliu.

Mažesnės eksploatavimo išlaidos. Dėl galimybės įkrauti automobilį iš elektros tinklo pastebimai sumažėja eksploatavimo išlaidos, nes važiuoti elektra yra pigiau nei benzinu. Mažiau nusidėvi ir stabdžių trinkelės bei diskai, nes stabdymas atliekamas daugiausia naudojant elektrinį motorą, o kartu ir įkraunama baterija. Sumažėja ir degalų sąnaudos, nes „Tiguan eHybrid“ vidutiniškai suvartoja 1,8 l/100 km, o įprastas hibridas – 5,7 l/100 km.

Ypač maža CO2 tarša. Važiuojant hibridiniu „Tiguan“ smarkiai sumažėja CO2 pėdsakas. Įprastai kasdienės kelionės vidutiniškai sudaro iki 60 arba 90 kilometrų, taigi bent pusę šio atstumo įkraunamu hibridiniu automobiliu galima įveikti be jokios taršos. Palyginti su įprastais hibridais, kurių CO2 emisijos siekia 129 g/km, „Tiguan eHybrid“ į aplinką išmeta tik 41 g/km CO2.

Greitas ir galingas įkrovimas. „Tiguan eHybrid“ bateriją įkrauti labai paprasta – tai galima atlikti namuose ar viešoje įkrovimo stotelėje. Namuose, jei įkrovimo galia siekia 2,3 kW, ličio jonų akumuliatorius visiškai įkraunamas maždaug per 5 valandas. Naudojant viešą įkrovimo stotelę arba naujos kartos sieninę įkrovimo stotelę, pvz., „ID. Charger“, kurios įkrovimo galia siekia 3,6 kW, akumuliatorius bus visiškai įkrautas per 3 valandas 40 minučių. Be to, dėl regeneracinių stabdžių baterija yra įkraunama tiesiog vairuojant – tereikia pasirinkti tinkamą važiavimo profilį.

Nuostabi patirtis. Dėl elektrinio variklio automobilis yra stebėtinai tylus, todėl kelionės tampa dar patogesnės. Iš vietos taip pat pajudėsite tyliai, nes iš tinklo kraunamiems hibridams nereikalinga vidaus degimo varikliuose naudojama „Start-Stop“ sistema. Be jokio vidaus degimo variklio burzgimo galėsite įveikti net iki 50 km, kai įprastiniuose hibriduose šis atstumas siekia vos 1 km ir mažiau.

„Tiguan eHybrid“ išbandyti jau galima visose „Volkswagen“ atstovybėse Lietuvoje. Šiuo metu siūlomos „Life“ ir „R-Line“ komplektacijos, o kainos prasideda nuo 33 789 eurų su PVM.

Apie „Volkswagen”:

„Volkswagen“ yra vienas sėkmingiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Šio prekės ženklo automobiliai gaminami 50-yje fabrikų 14-oje šalių, o parduodami daugiau negu 150-yje rinkų visame pasaulyje. „Volkswagen“ 2020-aisiais pardavė,3 mln. automobilių. Baltijos šalyse „Volkswagen“ pernai pardavė 5102 lengvuosius automobilius ir užima 9,6  proc. rinkos. „Volkswagen“ vizija – „Moving people and driving them forwards“. „Volkswagen“ nuolatos juda pirmyn ir plečia savo automobilių gamybos pajėgumus. E-mobilumas, išmanusis mobilumas ir skaitmeninė prekės ženklo transformacija yra pagrindinės ateities temos.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Multi – Assorted 40
 
Meu Cacho Meu Crush Conditioner Kondicionierius garbanotiems plaukams, 400ml
 
Camper Courb K100531 Grey 45
 
AUDIMAS Švelnūs modalo šortai 2111-249 High Rise Melange S
 
AUDIMAS Prigludusio sil. tamprūs džinsai 2011-142 Phantom W27/L30

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]