Lietuvoje įspūdingai pasitinkamas elektromobilis „Porsche Taycan“

Lietuvoje įspūdingai pasitinkamas elektromobilis „Porsche Taycan“

Foto: https://we.tl/t-slCRguY1Cm

Sportinių automobilių padangėje ryškiai sužibo nauja žvaigždė – Vilnių pasiekė pirmasis „Porsche“ istorijoje visiškai elektrinis automobilis „Taycan“. Su naujuoju, planetą tausojančiu sportiniu automobiliu „Porsche“ entuziastai susipažins visą savaitę truksiančiame pristatyme Vilniuje.

Tausojantis gamtą ir saugantis pasaulį, kurį paliksime ateities kartoms – tokią žinutę apie naująjį „Taycan“ gamintojas siunčia pasauliui. Todėl sostinės Viešbučio „Pacai“ kieme įrengta daugiau nei 30 tonų sverianti įspūdinga ledo instaliacija, kurianti didingų pasaulio ledynų įspūdį. Joje svečius pasitinkantys penki „Taycan“ elektromobiliai primena, kaip teisingi mūsų pasirinkimai gali prisidėti prie gamtos stebuklų išsaugojimo.

„Šį kartą į premjerinį renginį pažvelgėme, ne tik kaip į galimybę pristatyti naują modelį, o kaip į platformą kalbėti apie visam pasauliui ir Lietuvai aktualius dalykus. Norėdami parodyti konkretų „Porsche“ indėlį į kovą su globaliomis klimato kaitos problemomis, kartu su prekės ženklo gerbėjais diskutuosime apie tai. Norime parodyti, kad tai, kas anksčiau buvo neįgyvendinama, šiandien tapo įmanoma. Kalbėsime skaičiais ir faktais, nes sportinis automobilis ir ekologija nuo šiol suderinami, o „Porsche“ tam jau turi tvirtų įrodymų“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Kaip sako ji, jausmas prie „Taycan“ vairo nepalyginamas su jokiu kitu, tad renginio dalyviai tai patys patirs emocinių patirčių kupiname renginyje. Jau pristatymo dieną renginio svečiai galės išbandyti automobilius realiomis Lietuvos kelių ir Vilniaus gatvių sąlygomis specialiai parengtu maršrutu.

Mitus griaunantis pasirinkimas su autentišku „Porsche“ DNR

Klimavičiūtė pažymi, kad „Taycan“ neabejotinai žymį proveržį visoje elektromobilių rinkoje. „Kai kurie vairuotojai vis dar linkę manyti, kad elektromobiliais nepavyks nuvažiuoti ilgų atstumų, kad jų įkrovimo laikas ilgas, brangus, nepatogus, o patys elektriniai automobiliai – kuriantis ne tokį ypatingą vairavimo malonumą. Su „Taycan“ šiuos mitus galima drąsiai paneigti, todėl ir pristatymo dalyvius kvietėme aktyviai įsitraukti į diskusiją ir kartu argumentuotai aptarti visus mitus. Šis automobilis yra viena ryškiausių ir novatoriškiausių premjerų automobilių industrijoje po ilgo laiko, todėl dauguma iki šiol rinkoje vyravusių mitų jam tiesiog nebeaktualūs“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro vadovė.

Naujojo „Taycan“ dizainas pradėjo naują erą, tačiau specialistams pavyko išlaikyti su niekuo nesupainiojamą „Porsche“ DNR. Priekinė automobilio dalis atrodo itin plati bei plokščia, su aukščiau šonuose esančiais sparnais. Siluetą formuoja sportiška į galą žemėjanti stogo linija, o galinę dalį pabrėžia platūs bei su tvirtai stiklą įrėminančiais statramsčiais susiliejantys sparnai. Modelio novatoriškumą pabrėžia tokios detalės kaip į galinę stabdžių šviesos LED liniją integruotas stiklo efekto „Porsche“ logotipas.

Greitas, dinamiškas, aštrus

„Taycan“ turi du elektrinius variklius, tačiau jam būdingos tos pačios savybės kaip ir kitiems „Porsche“ automobiliams – greitis, dinamika ir vairavimo aštrumas. Elektromobilis turės kelis galios lygius, o pats galingiausias modelis pasieks 761 AG. Greičiausia versija iki 100 km/val. įsibėgės per 2,8 sek., iki 200 km/val. – per 9,8 sek. Techniniai duomenys įspūdingi, kaip ir kitų „Porsche“ automobilių, tačiau „Taycan“ stebina ir elektromobilių mėgėjus.

„Taycan“ yra pirmasis serijinės gamybos automobilis, kurio sistemos įtampa – net 800 voltų, kai kituose elektromobiliuose įprasta įtampa tesiekia 400 V. Didžiausias to privalumas – itin greitas baterijos papildymas. Didelio galingumo DC stotelėse užteks vos 5 minučių įkrovos norint nuvažiuoti papildomus 100 kilometrų.

Įvertinus jau esamą ir suplanuotą krovimo infrastruktūrą, kurią Lietuvoje diegia „Ionity GMBH“ (stotelių galia sieks 350kw), „Ignitis“ ir Vilniaus „Porsche“ centras (bus skirtos tik „Porsche“ automobiliams, o galia sieks 320kW, naudotis „Taycan“ elektromobiliu patogiai tolimesnėms kelionėms bus galima jau iš karto po jo premjeros.

Interjeras sukurtas nuo balto lapo

Automobilio interjeras taip pat sufleruoja apie naujos eros pradžią – jis buvo projektuojamas visiškai naujai. „Taycan“ vidaus dizainą įkvėpė minimalistinis paties pirmojo 911 modelio, pasirodžiusio dar 1963 m., interjeras.

„Porsche“ dizaineriai turėjo tikslą – tą patį švarumą ir minimalizmą perteikti naujame, kupiname komforto ir vairavimo asistavimo sistemų modelyje, tad pradėti reikėjo nuo tuščio balto lapo.  Lenktas prietaisų skydelis formuoja aukščiausią viso priekinio pulto vietą bei yra gerai matomas vairuotojui, o centrinis 10,9 colio skersmens informacinis ekranas bei papildomai užsakomas ekranas keleiviui ne tik atrodo išskirtinai, bet ir sudaro plačią, solidžiai atrodančią stiklinę erdvę.

„Taycan 4S“ standartiškai komplektuojamas su iš dalies odiniu interjeru bei priekinėmis aštuoniomis kryptimis elektra reguliuojamomis patogiomis sėdynėmis. „Taycan“, kaip ir kiti „Porsche“ automobiliai, pasižymi ypatingu dėmesiu kokybiškoms detalėms, individualizavimui pagal kiekvieno vairuotojo poreikius.

„Taycan“ interjero spalvų ir apdailos medžiagų pasirinkimas yra itin platus bei atveria daug individualizavimo galimybių. Klientai gali rinktis ir klasikinę odos apdailą, ir itin tvarią „OLEA“, kurios apdorojimo procese naudojami alyvmedžių lapai.

„Taycan“ pasirenkamas su daugybe interjero bei eksterjero konfigūravimo galimybių. Išskirtinai šiam elektromobiliui skirti tamsūs ir šviesūs interjero atspalviai „Black-Lime Beige“, „Blackberry“, „Atacama Beige“ bei „Meranti Brown“, o papildomai klientai gali pasirinkti kontrastines juodą matinę, tamsaus sidabro ar neodimio – elegantiško šampano tono, – spalvas. Durų bei centrinės konsolės apdailos gali būti padengtos medžiu, matiniu anglies pluoštu, raižytu aliuminiu ar audiniu.

Visiškai nauja pasirinkimo galimybė – interjeras be jokių odinių apdailos detalių. Jame naudojama aukštos kokybės mikropluošto medžiaga „Race-Tex“, pagaminta iš perdirbto poliesterio pluošto. Ji yra itin ekologiška. Salono grindų dangoje naudojamas „Econyl®“ pluoštas, pagamintas iš įvairių perdirbtų detalių, tarp kurių yra ir žvejybos tinklai.

„Taycan“ – simbolinis pavadinimas, reiškiantis jauną, stiprų žirgą. Tai idealiai atspindi pirmąjį „Porsche“ elektromobilį: jis judrus, energingas, modernus, tačiau pavaldus visoms „Porsche“ tradicijoms.

Pirmieji naujojo „Taycan“ rakteliai sportinių automobilių entuziastų rankose atsidurs jau kovo mėn. Netrukus prekės ženklo gerbėjai su juo gali susipažinti ne tik renginyje, bet ir Vilniaus „Porsche“ centre.

Pranešimą paskelbė: Lina Mickutė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
LORENZO 81-63-01-9 Light Brown 38
 
AUDIMAS Lengvos kelnės SENSITIVE 2111-303 Black 160/XS
 
BIOMECANICS 212226 Blanco/Frutas 25
 
K.therapy Active Prevention Shampoo Šampūnas nuo plaukų slinkimo, 1000 ml
 
Crocs™ Athens II Black/Smoke 36,5

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]