Lietuvių gamintojų baldus „AsstrA“ pristato Europos ekspertams

Lietuvių gamintojų baldus „AsstrA“ pristato Europos ekspertams

Internetinio portalo „Trend Economy“ ataskaitos duomenimis 2020 m. Lietuvos eksporto apimtys siekė 32 milijardus JAV dolerių.  Palyginus su 2019 m., 2020 m. į užsienį parduodamų lietuviškų prekių apimtys sumažėjo tik 1,19 proc. Dažniausiai eksportuojamos prekės buvo baldai, kurie sudaro 8,08 proc. visų eksportuojamų prekių, ir gamyboje naudojama įranga, sudaranti 8,74 proc. visų eksportuojamų prekių. Lietuvos baldų pramonėje dirba daugiau kaip 50 tūkst. darbuotojų.

Pastaruosius 5 metus Lietuvos pramonė nuolatos augo. Žinoma, pandemija paveikė ekonomiką, tačiau eksporto apimtys tebėra didelės. Dėl koronaviruso nulemtų apribojimų Lietuvos gamintojai eksportuoja į skirtingas šalis, sako Jonas Krukis, „AsstrA“ Prancūzijos padalinio Prekybos sausumos keliais vadovas. – Į Baltijos šalis importuojama mažiau, taip pat sumažėjo tranzito srautai iš Vakarų Europos ir JAV į Rusiją. Vežėjams yra nuostolinga gabenti prekes iš Lietuvos į užsienį „doko“ tarifais, kadangi nėra garantijos, kad grįždami atgal jie gabens krovinius“.

Importo ir eksporto disbalansą sustiprino tai, kad dauguma Lietuvos vežėjų savo transporto priemonių parką išnuomojo Vakarų Europos įmonėms. Dėl to labai trūksta transporto priemonių, kuriomis būtų galima eksportuoti prekes.

Nepaisant rinkos svyravimų 2020 m. spalio mėnesį „AsstrA“ atstovybė Vilniuje atnaujino darbą su pagrindiniu Lietuvos baldų dalių gamintoju. Pirmojo karantino metu gamyklos veikla buvo sustabdyta. Nuo birželio mėnesio gamyba atnaujinta ir jos apimtys pamažu grįžta į prieš karantiną buvusį lygį. „AsstrA“ padeda įmonei gabenti baldines juostas iš Lietuvos į Prancūziją sausumos keliais.

Prasidėjus pandemijai transporto kainos pakilo ir „doko“ tarifai, nustatyti 2020 m. pradžioje, tapo nebetinkami. „AsstrA“ komanda turėjo dvi galimybes: išlaikyti vežimų apimtis žinant, kad pristatymai vėluos ir viršys biudžetą, arba objektyviai įvertinti naujas aplinkybes ir atvirai jas aptarti su klientu. „AsstrA“ komanda pasirinko antrąjį variantą.

Diskusijų metu su klientu atvirai kalbėjomės apie eismo srautus ir būtinybę nustatyti didesnius tarifus, reikalingus užtikrinti pristatymą laiku. Dėl šio požiūrio klientas ir toliau vertina „AsstrA“ kaip ilgalaikį partnerį, teikiantį kokybiškas transporto paslaugas. Iš Lietuvos į Prancūziją kas savaitę siunčiame vidutiniškai 2–4 sunkvežimius, kiekvieną mėnesį gabenančius vis daugiau siuntų. Vasario mėnesio gale buvome išsiuntę daugiau kaip 40 vienetų. Klientas patenkintas pasirinktos prekybos linijos paslaugų kokybe ir plečia bendradarbiavimą su „AsstrA“. 2021 m. „AsstrA“ komanda suorganizavo pirmuosius pristatymus iš Lietuvos į JK“, priduria Jonas Krukis.

Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
REIMA Vipellys Lemon Yellow 26-29
 
Camper Iman K400299 Grey 38
 
Crocs™ Crocs CHERRIES G0734300-MU
 
REIMA Vipellys Neon Pink 30-33
 
ALTERCORE Katie Black 40

Rekomenduojame

Lietuvoje jau galima įsigyti ekonomišką iš tinklo kraunamą hibridinį „Tiguan eHybrid“

Lietuvoje jau galima įsigyti ekonomišką iš tinklo kraunamą hibridinį „Tiguan eHybrid“

„Tiguan“ – populiariausią „Volkswagen“ Europoje ir geriausiai parduodamą visureigį Baltijos šalyse – jau galima įsigyti ir su iš elektros tinklo kraunama hibridine pavara, kuri apjungia galingą elektros motorą bei 1,4 l TSI variklį. „Tiguan eHybrid“ galima važiuoti naudojant tik elektrą, tik benziną arba apjungti abiejų variklių galią. Pagrindinis iš tinklo kraunamo „eHybrid“ privalumas yra ypač […]

Pandemijos įtaka: lietuviai per karantiną vairuoja mažiau, estai ir latviai įpročių nepakeitė

Pandemijos įtaka: lietuviai per karantiną vairuoja mažiau, estai ir latviai įpročių nepakeitė

Pandemija pakeitė ne tik visuomenės bendravimo, bet ir vairavimo įpročius. Naujausio tyrimo duomenys rodo, kad 42 proc. Lietuvos gyventojų karantino laikotarpiu mažiau naudojasi automobiliu. Kaimyninėse valstybėse tendencijos priešingos – 57 proc. Estijos ir 48 proc. Latvijos žmonių transporto priemonę vairuoja tiek, kiek ir prieš pandemiją. Tai atskleidė draudimo bendrovės „Gjensidige“ užsakymu „NielsenIQ“ vasario mėnesį atlikta […]

„Audi A6 e-tron concept“ – naujas „e-voliucijos“ etapas

„Audi A6 e-tron concept“ – naujas „e-voliucijos“ etapas

„Audi“ ryžtingai vysto „e-voliuciją“ elektriniame mobilume ir 2021 m. Šanchajaus automobilių parodoje pristato pirmąjį inovacinės elektrinių automobilių šeimos modelį – keturių durelių „Audi A6 e-tron concept“, kurio gamybai bus naudojama visiškai nauja „Premium Platform Electric“ („PPE“) platforma. Jau 2022 metų pabaigoje bus pradėta serijinė C segmento, vėliau – B segmento modelių, turinčių „PPE“ platformą, gamyba. […]

Į miestus grįžtant spūstims, Žemės dienos proga „Bolt“ primena apie aplinkai draugiškus sprendimus

Į miestus grįžtant spūstims, Žemės dienos proga „Bolt“ primena apie aplinkai draugiškus sprendimus

Šalyje atsiveriant vis daugiau verslų ir ugdymo įstaigų, į miestų gatves piko metu grįžta automobilių spūstys, lemiančios oro užterštumą. Siekiant atkreipti dėmesį į tvaresnes kelionės alternatyvas, Europoje pirmaujanti pavėžėjimo platforma „Bolt“ Žemės dienos proga primena, kad gyventojai, rinkdamiesi elektra varomas transporto priemones, prisideda prie aplinkos tausojimo. Eismo užimtumą Vilniuje fiksuojančios navigacinės įrangos „Tom Tom“ programėlės […]