Lietuviai siuntas užsako į namus, bet rinktųsi ir terminalus

1

Lietuviai siuntas užsako į namus, bet rinktųsi ir terminalus

Dauguma lietuvių pageidauja, kad jų siuntos būtų pristatytos į namus. Tiesa, namus kaip populiariausią pristatymo vietą vejasi siuntų pristatymas į siuntų terminalus šalia parduotuvių ar kitose dažnai lankomose vietose. Susidomėjimas siuntų terminalais Lietuvoje didėja nuo 2016 m. – nors šiuo metu siuntų terminalais naudojasi tik apie 38 proc. gyventojų, tokią galimybę norėtų turėti net 78 proc.

Į namus siuntas gauti mėgsta ir europiečiai

Kaip parodė „DPD grupės“ vykdytos tarptautinės apklausos duomenys, prekes į namus mėgsta gauti ne tik lietuviai, bet ir kiti europiečiai. Namus kaip patogiausią prekių siuntimo vietą nurodė net 81 proc. apklaustų europiečių ir 74 proc. lietuvių.

„Prekių pristatymas į namus vis dar stipriausiai asocijuojasi su patogumu ir saugumu, be to, siuntų pristatymo vieta dažnai priklauso nuo siuntos dydžio ir paskirties. Tiesa, tyrimas parodė, kad namai nebėra absoliuti lyderė renkantis prekių atsiėmimo vietą. Europiečiai, apsiperkantys el. parduotuvėse, vis drąsiau renkasi alternatyviais prekių pristatymo vietas, pavyzdžiui, siuntų taškus. Vis rečiau prekių pristatymą į namus renkasi britai, italai ir lietuviai“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Siuntų terminalai pasivijo paštą

Antra pagal populiarumą siuntinių pristatymo vieta Lietuvoje ir kitose Europos valstybėse skiriasi: lietuviai renkasi paštą, o europiečiai – siuntų taškus. Vis dėlto norą atsiimti siuntų terminaluose išsako tiek pat žmonių, kiek ir yra norinčių atsiimti pašte.

„Toliau atsiimti prekes pašto skyriuose norėtų 79 proc. lietuvių, tačiau panašus skaičius – 78 proc. – mielai naudotų ir siuntų terminalus. Tai reiškia, kad Lietuvos gyventojai yra linkę pasitikėti siuntų terminalais ne mažiau nei pašto skyriais. Pasitikėjimas – pats geriausias pagrindas toliau vystyti siuntų terminalų tinklą, todėl iki kitų metų visoje Lietuvoje planuojame įrengti maždaug 50 naujų siuntų terminalų“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Lietuviai mėgsta keisti siuntų pristatymo vietas

Lietuvoje atliktos apklausos duomenys taip pat išryškino, kad lietuvių preferencijos renkantis siuntų atsiėmimo vietą nėra nusistovėjusios – tik 35 proc. gyventojų prekes užsisako į vieną ir tą pačią vietą.

„Lietuviai linkę užsisakyti siuntas ten, kur jiems patogiausia konkrečiu metu ir turi daugiau nei vieną mėgstamiausią siuntų pristatymo vietą. Lyginat su kitais europiečiais, lietuviai yra mažiau konservatyvūs ir užima trečią vietą pagal įprotį turėti daugiau nei vieną siuntų pristatymo vietą. Ši tendencija leidžia daryti prielaidą, kad ateityje siuntų terminalai gali sudaryti konkurenciją ne tik pašto skyriams, bet ir pristatymui į namus“, – sako Gabrielius Bilevičius.

Tyrimo „E-shopper barometer Global report“ duomenys. Šį tyrimą „DPD group“ užsakymu atliko „Kantar TNS“. 2017 m. birželio-liepos mėnesiais apklausta 24,871 žmonių 22 Europos valstybėse, Lietuvoje apklausti 821 asmenys.

 

Pranešimą paskelbė: Justė Karpavičiūtė, UAB „Gravitas Partners“

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »

Kelių direkcija jau skelbia pirkimus 2020 m. rangos darbams

Š. m. rugpjūčio 19 d. duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) piniginių srautų įsipareigojimai pagal sutartis ir administravimo išlaidos 2019 m. valstybinės reikšmės keliams administruoti, prižiūrėti ir tiesti jau sudaro 404,8 mln. eurų arba 100 proc. viso Kelių direkcijai skirto biudžeto šiems metams. Be to, 2020 metams sudarytų sutarčių ir išlaidų […]

  Straipsniai »

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį. Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats […]

  Straipsniai »

Kaip pavėžėjai užtikrina jūsų saugumą: 5 patikimiausi automobiliai

Automobilių pramonė užtikrindama patikimumą ir saugumą pastaraisiais metais žengė didžiulį šuolį. Tuo įsitikinę autoservisų specialistai, kartu perspėjantys, jog reguliari transporto priemonių priežiūra vis dar nėra pakankamai „madinga“. Kaip tai sprendžia profesijos, kur automobilio patikimumas itin svarbus ir kokie automobiliai jose dominuoja?  Teisingai rūpinasi tik penktadalis vairuotojų  Autoserviso „R2L“ direktorius Rimvydas Vaštakas aiškina, kad šiandien, kaip […]

  Straipsniai »