Nuo 2024 m. birželio 1 d. Liene Lemane pradeda eiti „Stena Line“ Šiaurės Baltijos jūros regiono prekybos direktorės pareigas ir vadovaus nuolatinei „Stena Line“ plėtrai Baltijos jūroje.
Į naująsias pareigas Liene Lemane ateina su didele verslo kompetencija. Baigusi finansų ir banko operacijų studijas, Liene ketverius metus dirbo Latvijos ekonomikos ministerijoje, o 2014 m. prisijungė prie „Stena Line“. Iki 2021 m. ji ėjo įvairias pareigas Šiaurės Baltijos jūroje, todėl turi daug žinių apie regioną, kolegas, klientus ir bendrą verslo dinamiką. 2021 m. ji persikėlė į Geteborgą ir ėmėsi grupės verslo kontrolės vadovės pareigų. Kai 2023 m. gegužę „Stena Line“ įsigijo Ventspilio uosto terminalą, ji grįžo į Latviją ir tapo Ventspilio terminalo generaline direktore, diegdama „Stena Line“ kultūrą, vertybes ir darbo metodus.
Eidama naujas pareigas Liene užtikrins nuolatinę „Stena Line“ plėtrą regione, sutelkdama dėmesį į klientų poreikių tenkinimą, atsparių operacijų užtikrinimą ir bendrovės pozicionavimą konkurencingoje rinkoje.
„Man didelė garbė, kad man suteikta galimybė toliau plėtoti šiuos svarbius maršrutus tarp Švedijos, Vokietijos ir Baltijos šalių. Nekantrauju įsiklausyti į mūsų klientų poreikius ir toliau dirbti tam, kad „Stena Line“ galėtų plėstis ir daugelį metų būti tvirta kompanija, kuri ir toliau jungtų Europą tvariai ateičiai“, – sako Liene Lemane.
Liene Lemane ir toliau eis Ventspilio uosto terminalo generalinės direktorės pareigas. Ji pakeis Johaną Edelmaną (Johan Edelman), kuris savo ruožtu pradės eiti „Stena Line“ Airijos jūros pietų regiono prekybos direktoriaus pareigas.
Apie maršrutą Nynäshamn-Ventspilis:
2012 m. „Stena Line“ įsigijo keltų maršrutą tarp Nynäshamno Švedijoje ir Ventspilio Latvijoje. Nuo to laiko ji daugiau nei dvigubai padidino veiklos apimtis – nuo vieno laivo ir 10 reisų per savaitę iki dabartinio paklausą atitinkančio tvarkaraščio, pagal kurį 2021 m. ir 2022 m. bus naudojami du modernūs laivai ir iki 4 reisų per dieną.
8,5 valandos trunkantis perplaukimas yra greičiausia jūrų jungtis tarp Švedijos ir Baltijos šalių. Šis maršrutas yra populiarus tiek transporto, tiek turizmo srityje ir yra gyvybiškai svarbi tiekimo linija Skandinavijos gamybos ir statybos pramonei.
Apie maršrutą Travemiundė-Liepoja:
Maršrutu tarp Vokietijos Travemiundės ir Latvijos Liepojos keleiviai ir kroviniai gabenami 21,5 val. trukmės reisu kartą per dieną dviem plaukiojančiais laivais. „Stena Line“ valdo Skandinavienkai terminalą Travemiundėje, vieną didžiausių RoRo ir keltų uostų Europoje, o maršrute siūlomi intermodaliniai sprendimai ir sunkiasvorių krovinių gabenimas.
Apie „Stena Line“:
„Stena Line“ yra viena iš pirmaujančių Europos keltų bendrovių, turinti apie 40 laivų ir 20 maršrutų Šiaurės Europoje ir Viduržemio jūroje, kasmet vykdanti 33 300 reisų. „Stena Line“ yra svarbi Europos logistikos tinklo dalis ir kuria naujus intermodalinius krovinių vežimo sprendimus, derindama vežimą geležinkeliais, keliais ir jūra. Be to, „Stena Line“ atlieka svarbų vaidmenį Europos turizmo srityje, vykdydama intensyvią keleivių vežimo veiklą. Bendrovė priklauso šeimai, buvo įkurta 1962 m., o jos pagrindinė būstinė yra Geteborge. Bendrovėje „Stena Line“ dirba 6300 darbuotojų, jos metinė apyvarta siekia 19 mlrd. kronų.
Pranešimą paskelbė: Vytautas Lukaševičius, Integrity PR, UAB
Kasmet augusi krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai susidūrė su sunkumais – įmonės, nors ir išlaikė krovinių apyvartos augimą, tačiau patyrė paslaugų eksporto apimčių sumažėjimą, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje. Aljanso pateiktais Lietuvos banko duomenimis, palyginti su tuo pačiu metu 2023-iaisiais, 2024-ųjų sausį–rugsėjį krovininio kelių transporto paslaugų eksportas sumažėjo […]
Šeštadienį (sausio 11 d.) Vilniaus oro uoste organizuojamas istorinis renginys – masinis naujojo išvykimo terminalo testavimas. Atlikti testavimą per rekordiškai trumpą laiką dar lapkritį užsiregistravo per 1 000 savanorių. Atvykę į naująjį oro uosto išvykimo terminalą testuotojai pasijaus tarsi tikri šešių skrydžių keleiviai ir padės Lietuvos oro uostų komandoms nustatyti, kaip pasiruošta terminalo atidarymui, numatytam […]
Lietuvoje pavėžėjai įprastai dirba pagal individualią veiklą (ĮV), o ne pagal darbo sutartį. Tai, anot specialistų, darbuotojams kelia daugiau grėsmių nei privalumų. „Skaitmeninės darbo platformos (programėlės, kurios sujungia paslaugų teikėjus su klientais) sukuria prieštaringas darbo santykių formas ir trikdo tradicinį darbo organizavimą. Šis verslo modelis apriboja darbuotojų teisę naudotis darbo apsauga“, – teigia Vilniaus universiteto […]
Ryga. Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ toliau plečia savo mokymų infrastruktūrą – „airBaltic“ mokymų centre Rygoje (Latvija) įrengtas antrasis „Airbus A220“ pilno skrydžio simuliatorius. Šis modernus papildymas gerokai padidins oro linijų bendrovės galimybes mokyti ir palaikyti vis didėjančios pilotų komandos kvalifikaciją, taip pat padės augančiam „Airbus“ orlaivių parkui ir nuolatinei „airBaltic“ pilotų akademijos […]
Kaip skelbia sinoptikai, šiandien popiet numatomas pavojingas meteorologinis reiškinys – lijundra ir plikledis. Šiuos pavojingus reiškinius indikuoja ir AB „Kelių priežiūra“ pasitelkiamos sprendimų paramos sistemos. Kelininkai praneša, kad jų mechanizmai nenutrūkstamai tęsia darbus – valstybinės reikšmės keliuose vykdomas sniego ir ledo šalinimas, barstymas arba tirpalo purškimas dar prieš prognozuojamą slidumo susidarymą. 1-ojo kelių priežiūros lygio […]
Pernai Lietuvos oro uostų (LTOU) pasiektas aptarnautų keleivių rekordas (6,6 mln.) – tarpinė stotelė puoselėjant lyderystę Baltijos regione ir toliau vykdant strateginę plėtrą. Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus valdanti bendrovė šiemet numato įgyvendinti esminius projektus, kurie ateityje leis kokybiškai aptarnauti iki 10 mln. keleivių per metus. Planuojama, kad 2025-aisiais į visą LTOU tinklo infrastruktūrą […]