„Lexus“ automobilių galimybės išbandytos ant užšalusio Baikalo ežero stingdančiame Sibire

1

„Lexus“ automobilių galimybės išbandytos ant užšalusio Baikalo ežero stingdančiame Sibire

Aplediję Sibiro tyrai ir automobiliai paprastai nelaikomi itin suderinamais dalykais, tačiau būtent čia „Lexus“ išbandė du labai skirtingus savo automobilių modelius: prabangų hibridinį visureigį „RX“ ir garsiuoju V8 varikliu varomą „LC“ kupė. Paaiškėjo, kad atšiaurios sąlygos puikiai tinka išmėginti automobilių galimybes.

 „Lexus“ nuotykiai vyko ant užšalusio Baikalo ežero – giliausio gėlo vandens ežero visame pasaulyje. Temperatūra Sibire gali nukristi net 60 laipsnių žemiau nulio, tad ežerą aptraukiančio ledo storis siekia iki 1,5 m. Tiesą pasakius, šis ledas toks storas ir stiprus, kad ežeras tampa Rusijos kelių dalimi.

Automobilius „Lexus“ atšiauriomis sąlygomis išbandyti pakvietė vieną garsiausių Rusijos šonaslydžio čempionų Nikitą Šikovą. Šikovo laimėjimų sąskaitoje dukart pelnytas „Russian Drift Series“ vicečempiono titulas, „Formula Drift Russia” vicečempiono titulas ir „Auto Exotics“ taurė. Nepaisant didelės patirties, tai buvo pirmas kartas, kai N. Šikovas demonstravo savo įgūdžius ant užšalusio ežero ar ant ledo apskritai. Vairuotojas pripratęs prie lenktynių trasų, tad ledas jam – labai neįprastas paviršius.

 „RX“ modelis pagarsėjęs kaip prabangus visureigis, tačiau šio automobilio išbandymas ekstremaliomis sąlygomis – naujas etapas jo gyvavimo istorijoje. Šikovas prisipažino, kad prieš sėsdamas už šio automobilio vairo turėjo abejonių dėl elektroninės visų ratų pavaros „E-Four“. „RX“ pirma veikia priekinių ratų pavara, o galiniai ratai įsijungia tik tada, kai jutikliai pajaučia, kad ratai pradeda prasisukti ar slysti. Visgi, pasinaudojęs priekinių ratų sukibimu Šikovas sugebėjo atlikti keletą labai sudėtingų manevrų. Važiuojant  tiesiąja trasa 100 km / h greičiu, varomieji ratai sukosi tartum būtų važiuojama daugiau kaip 180 km / h greičiu.

 „Iš pradžių buvau nusiteikęs kiek skeptiškai, bet atsidūręs ant ledo iš karto pajaučiau, kad galinė automobilio ašis įsijungia labai greitai, todėl galima užtikrintai valdyti slystantį automobilį visais keturiais ratais“, pasakoja N. Šikovas.

„LC“ modeliu su 464 AG galios V8 varikliu ir galiniais varomaisiais ratais Šikovas susižavėjo dar prieš išbandant automobilį ant ledo.

„Važiuojant į mūsų stovyklą spėjau susipažinti su automobilio charakteriu. Kelionės vairuojant šį modelį tikrai neprailgsta. Jis pasižymi puikiomis aerodinaminėmis savybėmis, nepriekaištingu valdymu, patogia kabina ir idealia vairuotojo sėdynės padėtimi. Visgi, esant ant ledo, iškart jaučiama, kad važiuojama galiniais ratais. Dėl automobilio svorio ir dėl to, jog važiavome standartinėmis padangomis pagreitis nebuvo pagrindinis dalykas – koncentravausi į vairavimo techniką ir automobilio ribų išbandymą“, – kalba Nikita Šikovas.

 „RX“ ir „LC“ kelionė į Sibirą buvo tikras jų kokybės išbandymas. Įrodyta, kad dviženklė minusinė temperatūra nesukelia jokių kliūčių „RX 450h“  hibridinės elektrinės pavaros veikimui. Žvarbioje ir apledėjusioje vietovėje automobilis užtikrintai pademonstravo „E-Four“ elektrinės visų ratų pavaros galimybes. „LC“ modelis labiau pritaikytas vingiuotiems pakrančių keliams, tad vairuojant šį automobilį užšalęs ežeras tapo ekspertų įgūdžių demonstravimo arena. Vairuotojai galėjo laisvai išbandyti kupė galinių ratų pavaros potencialą, nekeldami pavojaus automobiliui ar aplinkai.

Galerija: https://bit.ly/Lexus_Baikal 

Apie „Lexus“

„Lexus“ savo kelionę pradėjo 1989 metais su dvejais prabangiais sedanais ir pažadu siekti tobulumo. Nuo to laiko „Lexus“ tenkino prabangos klientų poreikius daugiau nei 90-yje valstybių. „Lexus“ – prekės ženklas turintis aiškią ateities viziją, kuriantis išradingas technologijas, siekiantis drąsių dizaino sprendimų ir puikių rezultatų.

Daugiau informacijos: 

Merilin Blöndal 
Communication Bureau Dalton 

El. paštas: merilin@dalton.ee 

Tel.: +372 569 56244 

Pranešimą paskelbė: Goda Diečkutė, UAB Headline agency

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Pandemijos iššūkių kupinais metais „Scania Lietuva“ išlaikė stabilią poziciją rinkoje

Pandemijos iššūkių kupinais metais „Scania Lietuva“ išlaikė stabilią poziciją rinkoje

„Scania Lietuva“ pernai išlaikė turėtą poziciją sunkiojo transporto pardavimo segmente – ji užima 9 proc. rinkos. Lietuvoje įregistruota 360 naujų „Scania“ sunkvežimių. 2020-aisiais sunkiojo transporto rinka, lyginant su ankstesniais metais, smuko net 45 proc. Pasak įmonės „Scania Lietuva“ regiono vadovo Dariaus Snieškos, tam įtakos turėjo ir pandemija, ir Mobilumo paketas. Iš viso pernai Lietuvoje įregistruota […]

Ar verta persėsti į hibridinį automobilį?

Ar verta persėsti į hibridinį automobilį?

Per pirmojo karantino piką pavasarį – kovo-balandžio mėnesiais gatvėse buvo žymiai mažiau praeivių ir transporto. Pravėrę langą galėjome džiaugtis tyla ir švaresniu oru. Šiuo metu miestų gatvėse vėl garsiai riaumoja automobiliai ir girdimas triukšmas skatina susimąstyti: ar įmanoma patogiai keliauti kur kas tylesnėmis ir aplinkai draugiškesnėmis transporto priemonėmis? Pasirodo, ant dviračio sėsti nebūtina. Alternatyva įprastiems […]

Seimo nario Eugenijaus Sabučio pranešimas: „Valstybės vizija – pėsčiomis, elektromobiliu ir ekologišku autobusu per duobėtas gatves ir žvyrkelius?“

Seimo nario Eugenijaus Sabučio pranešimas: „Valstybės vizija – pėsčiomis, elektromobiliu ir ekologišku autobusu per duobėtas gatves ir žvyrkelius?“

2021 m. sausio 19 d. pranešimas žiniasklaidai   Viešojoje erdvėje nuolat atsiranda pasvarstymų, nuomonių ir komentarų dėl lietuvių nenoro išsižadėti savo nuosavų transporto priemonių, nors jų sukeliama tarša neabejotinai kenkia žmonių sveikatai. Lietuvos gyventojai automobilių (ypač senų, taršių ir galingų) vis dar neatsisako, nors dėl jų miršta daugiausia žmonių tarp išsivysčiusių valstybių. Publikacijų ar komentarų […]

M. Skuodis atšaukė iš pareigų VĮ „Oro navigacija“ vadovą

M. Skuodis atšaukė iš pareigų VĮ „Oro navigacija“ vadovą

Susisiekimo ministras Marius Skuodis antradienį, sausio 19 d., iš pareigų atšaukė VĮ „Oro navigacija“ generalinį direktorių Marių Beliūną. Šios oro transporto infrastruktūros įmonės vadovu M. Beliūnas ministro Jaroslavo Narkevičiaus buvo paskirtas pernai rugsėjį.  Įsakymą dėl „Oro navigacijos“ vadovo atšaukimo ministras pasirašė antradienį.  „Įmonės valdyba išreiškė nepasitikėjimą vadovu ir nematė galimybės dirbti su juo toliau, išsiskyrė […]