Lazdijų rajone atsidarė naftos produktų perpylimo „Mockava terminalas“

Lazdijų rajone atsidarė naftos produktų perpylimo „Mockava terminalas“

Lazdijų rajone atsidarė naftos produktų perpylimo „Mockava terminalas“

Lietuvos-Lenkijos pasienyje pradėjo veikti „Mockavos terminalas“. Siekdama pritraukti privačius investuotojus, Lazdijų savivaldybė jai priklausantį 40 hektarų žemės sklypą išnuomojo 99 metams. Daugiau nei 10 metų apie investicijas šiame sklype buvo tik kalbama. Keitėsi savininkai, kol galiausiai, atvedus dvi geležinkelio atšakas: rusišką ir europinę vėžes, pastatytas tranzitinio naftos produktų perpylimo terminalas. Jame per metus bus galima perkrauti 1 milijoną tonų skystų produktų. Kol kas, trijose saugyklose saugoma po 3 tūkstančius tonų dyzelino ir tūkstantis tonų benzino. Naftos produktai iš Rusijos ir Baltarusijos  terminalą pasiekia rusiškąja vėže ir gilyn į Europą gali būti gabenime tiek autocisternomis tiek ir europine geležinkelio vėže.

 „Puiku, kad „Mockavos terminalas“ jau atsidarė. Iki to mes ėjome kone 10 metų. Turime palankią infrastruktūrą, europinio standarto geležinkelio vėžę ir rusišką vežę. Skelbėme konkursą, kuris pritraukė investuotojų ir realiai prasidėjo naftos pervežimo darbai. Dėkojame įmonei, jog ji sukūrė naujas darbo vietas, nes kaip žinome, Lazdijų rajone šiuo metu nedarbo lygis gana didelis. Mūsų pagrindinis tikslas nuomojant šį sklypą ir buvo sukurti kuo daugiau darbo vietų, todėl tikimės,  jog šis terminalas tik plėsis toliau ir kur darbo vietas Lazdijų rajono gyventojams.“, – po terminalo atidarymo kalbėjo Lazdijų meras, Artūras Margelis.

„Mockava terminalas“ yra pirmasis skystų produktų terminalas Lenkijos pasienio geležinkelio stotyje, skirtas degalų ir kitų chemijos produktų tranzitui per Lietuvą iš Rytų į Europos valstybes ir atvirkščiai. Iš terminalo siunčiami produktai gali pasiekti bet kurią ES geležinkelio stotį be perpylimo ar papildomo perkrovimo. „Tai yra pirmasis ir vienintelis skystų produktų perpylimo terminalas Lietuvoje, kuriame galima tiek gauti tiek siųsti skystus produktus abejų standartų geležinkelio vėžėmis – tiek rusiško, tiek europinio. „Mockava terminalas“ taip pat yra pirmasis objektas, siekiant išnaudoti „Rail Baltica“ potencialą ir galimybes didinant tranzitinių skystų krovinių srautus per Lietuvą visomis galimomis kryptimis – tiek tarp Rytų ir Vakarų, tiek tarp Pietų ir Šiaurės.“ – pasakojo UAB „Mockavos terminalas“ direktorius, Tadas Augustauskas.

Šis terminalas yra pilnai pasirengęs ir galintis tiek siųsti tiek gauti krovinius naudojant naujai nutiesta „Rail Baltica“ geležinkelio linija, sujungusia Lietuvos geležinkelio sistemą su Europos Sąjungos geležinkelio sistema.

The terminal „Mockava“ of petroleum product transfusion has been opened in Lazdijai district

The „Mockava“ terminal was opened on the Lithuanian-Polish border. In order to attract private investors, Lazdijai municipality leased its 40 hectares of land for 99 years. It was talking about the investments here for more than 10 years. The owners of the site have been changed over the years, until the two railway branches were built here: Russian and European roads. Then a transit oil terminal has been built. It will allow transferring over 1 million tons of liquid products per year. So far, three stores hold approximately 3 thousand tons of diesel and one thousand tons of gasoline. Oil products from Russia and Belarus reach the terminal via the Russian railroad and then are transported deep into Europe either by road tankers or by European railroad.

„It’s great that „Mockava“ terminal has already opened. We were reaching that for more than 10 years. We have a favourable infrastructure, railroads of European standard  and Russian railroad as well. We have announced a competition that attracted investors and actually started works of oil transportation. We are grateful to the company for having created new positions because, as we know, the level of unemployment is quite high nowadays in Lazdijai District. Our main objective was to create the largest possible number of job positions in this leased site; therefore we hope that this terminal will expand further and will create new job positions for  residents of the Lazdijai district „, after the opening of the terminal said Artūras Margelis, the mayor of Lazdijai. 

Terminal of „Mockava“ is the first liquid product terminal at the Polish Border Rail Station for the transit of fuel and other chemical products through Lithuania from the East countries to Europa and vice versa. Products shipped from the terminal can reach any EU railway station without reshipment or another terminal. „This is the first and only one terminal of liquid products transfusion in Lithuania, where it is possible to so send and get liquid products via the both railroads, the Russian and European. Terminal of „Mockava“ is also the first object to exploit the potential „Rail Baltica“ road and the possibility to increase the transit of liquid cargo flows through Lithuania in all possible directions, between East and West and between the South and the North, „said UAB „Mockava Terminalas“ director Tadas Augustauskas.

This terminal is fully prepared and capable to send and accept the cargos using the newly built „Rail Baltica“ line that connects the Lithuanian railway system with the rail system of the European Union.

В Лаздийском районе открылся терминал перевалки нефтепродуктов Mockava

На литовско-польской границе начал действовать терминал Mockava. С целью привлечения частных инвесторов самоуправление Лаздияй на 99 лет сдало в аренду принадлежащий ему земельный участок площадью в 40 гектаров. Более 10 лет об инвестициях в данный участок только говорилось. Менялись владельцы, и в конце концов, после проведения двух железнодорожных ветвей: российского и европейского железнодорожных путей, был построен терминал транзитной перевалки нефтепродуктов. В течение года на нем можно будет переваливать 1 миллион тонн жидких нефтепродуктов и тысячи тонн бензина. Российские и белорусские нефтепродукты доставляются к терминалу по российской железнодорожной ветке и могут быть перевезены  вглубь Европы как в автоцистернах, так и по европейской железнодорожной ветке.

 „Замечательно, что терминал Mockava уже открыт. Мы шли к этому почти 10 лет. У нас есть благоприятная инфраструктура, железнодорожные пути европейского стандарта и российский перевозчик. Мы объявили конкурс, который привлек инвесторов, и транспортировка нефти фактически началась. Мы благодарим компанию за создание новых рабочих мест, потому что, как мы знаем, уровень безработицы в районе Лаздияй в настоящее время довольно высок. Нашей главной целью при сдаче в аренду при сдаче этого участка было создание максимально возможного количества рабочих мест, поэтому мы надеемся, что этот терминал будет расширяться и будут создаваться рабочие места для жителей района Лаздияй», – сказал мэр Лаздияй Артурас Маргялис после открытия терминала.

Терминал «Mockava»  является первым терминалом жидких продуктов на пограничной железнодорожной станции Польши, предназначенным для транзита топлива и других химических продуктов через Литву с востока в европейские государства и наоборот. Отправляемые с терминала продукты могут быть доставлены на любую железнодорожную станцию ЕС без перевалки или дополнительной перегрузки. «Это первый и единственный в Литве терминал для перевалки жидких продуктов, на который могут поставляться и с которого могут отправляться жидкие продукты обоих стандартов по железнодорожным путям – и россйиским, и европейским. Терминал «Mockava»  также является первым объектом для использования потенциала «Rail Baltica» и для увеличения транзитных потоков жидких грузов через Литву по всем возможным направлениям, как между Востоком и Западом, так и между Югом и Севером», – рассказал директор ЗАО «Mockava Terminalas» Тадас Аугустаускас.

Данный терминал полностью подготовлен и способен отправлять как отправлять, так и получать груз по недавно проведенной железнодорожной линии «Rail Baltica», соединяющей систему железнодорожного сообщения Литвы с системой железнодорожного сообщения Европейского союза.

Pranešimą paskelbė : Alkas Paltarokas, UAB „Nauji renginiai“

Kiti skelbimai:
 
Silk EyeLift Cream Kremas odai aplink akis, 30ml
 
Chateau de Beaute Vino Sheen Fusion Fluidas išlyginantis smulkias ir gilias raukšles, 30ml
 
PE-6011E Vakoss pūkų rinkiklis žalias
 
Nespresso Espresso Livanto kavos kapsulės 10vnt.
 
SteelSeries Wired, Gaming mouse, No, Rival 310, Optical, No, RGB LED light
Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

2018 m. gruodžio 3 d. ES Transporto taryboje patvirtinta pozicija dėl „Mobilumo paketo“ yra vienareikšmiškai nepalanki Lietuvos ir kitų Vidurio ir Rytų Europos valstybių vežėjams bei vairuotojams. Tokios išvados buvo prieita europarlamentaro Bronio Ropės organizuotoje diskusijoje “Mobilumo paketas: socialinė ar sienų Europa?“. Į renginį Europos Parlamente susirinko Lietuvos, Danijos, Vokietijos, Austrijos ir kitų Briuselyje įsikūrusių […]

  Straipsniai »
Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėją beveik pusė pėsčiųjų Lietuvos didmiesčiuose nepaiso saugaus eismo taisyklių. Vakare susitelkimas į eismo saugumą kiek padidėja, tačiau ryškūs skirtumai ir tarp miestų: eidami per pėsčiųjų perėją mažiausią dėmesį kelių eismo taisyklėms ir saugumui demonstruoja pėstieji Kaune, didžiausią – Klaipėdoje. Tokie rezultatai gauti draudimo […]

  Straipsniai »
KROVINIŲ VEŽĖJAMS LEISTA VYKDYTI SANDORĮ

KROVINIŲ VEŽĖJAMS LEISTA VYKDYTI SANDORĮ

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją bendrovei „Eugesta“ įsigyjant 63,89 proc. UAB „Armavista“ akcijų ir įgyjant vienvaldę  pastarosios kontrolę. Pranešimas apie ketinimą vykdyti koncentraciją gautas 2018 m. lapkričio 7 d. Suinteresuoti asmenys turėjo teisę pateikti argumentuotą nuomonę dėl šios koncentracijos galimų pasekmių konkurencijai, tačiau tokių nebuvo sulaukta. Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes ir gautus duomenis, Konkurencijos taryba nustatė, […]

  Straipsniai »
Šventinis chaosas gatvėse: ką turėtų prisiminti vairuotojai

Šventinis chaosas gatvėse: ką turėtų prisiminti vairuotojai

 Gruodį gatvėse prasidėjusios prieššventinės spūstys iš vairuotojų pareikalaus daugiau kantrybės ir geranoriškumo. Draudikai primena taisykles, kurios palengvins padėtį keliuose ir padės išvengti eismo nelaimių rizikos. „Kelių eismo taisyklėse yra numatyta, kad eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Šių principų bei vairavimo etikos būtina nepamiršti ir šventiniu laikotarpiu. Geranoriškas bei pagarbus elgesys ne tik […]

  Straipsniai »
„Toyota“ tapo 2020-ųjų Tokijo olimpinio deglo estafetės oficialiu partneriu

„Toyota“ tapo 2020-ųjų Tokijo olimpinio deglo estafetės oficialiu partneriu

Lapkričio pabaigoje Japonijoje oficialiai paskelbta informacija, kad pagrindiniu 2020-ųjų Tokijo olimpinio deglo estafetės transporto rėmėju tapo „Toyota“. Šį sprendimą priėmė Tokijo olimpinių ir parolimpinių žaidynių tarptautinis organizacinis komitetas kartu su viena didžiausių pasaulio automobilių gamintojų iš Japonijos. Pagrindiniu olimpinės deglo estafetės partneriu tapusi kompanija teigia, kad sieks didinti žmonių susidomėjimą tiek žaidynėmis, tiek olimpinio deglo […]

  Straipsniai »
Trečios serijos BMW – su labai laukta naujiena Lietuvoje

Trečios serijos BMW – su labai laukta naujiena Lietuvoje

Bene didžiausia automobilių pasaulio naujiena rudenį – pristatyta jau septintoji 3 serijos BMW karta. Inžinieriai daug metų praleido kurdami jo aerodinamišką bei patrauklų kėbulą, efektyvias pakabos technologijas bei pažangius variklius. Daugybę valandų darbavosi ir automobilių technologijų specialistai, įdiegę į BMW 3 daugybę inovatyvių ir kasdienybę supaprastinančių sprendimų, dėl kurių šis modelis taps revoliuciniu ne tik […]

  Straipsniai »