Vienas patraukliausių dešimtmečio automobilių „Land Rover Defender“ tapo itin nekantriai laukiamu automobiliu – jo gamybos pradžią sustabdė pandemija, o Slovakijos mieste Nitroje iš naujo startuojančios gamybos linijos tiesiog nespėja patenkinti milžiniškos paklausos. Nepaisant to, kad galimybės pačiupinėti „Defender“ laukia daugiau nei 120 pasaulio valstybių įsikūrę oficialūs atstovai, į „Land Rover“ saloną Vilniuje visureigis jau atvyko.
Tiesa, „Jaguar Land Rover“ kol kas paleido tik „Defender 110“ gamybos liniją, tad užsisakantiems trumpesnės bazės „Defender 90“ dar teks truputį palaukti.
„Lietuvoje naujasis „Defender“ lankėsi sausį ir sulaukė didelio susidomėjimo, tačiau klientų reakcijos pranoko visus lūkesčius – dar nepradėjus prekybos gavome beveik 200 užklausų išbandyti automobilį. Belieka tikėtis, kad laikini gamybos ribojimai ir pandemijos nulemti trikdžiai bus pašalinti, ir gamykla pradės veikti visu pajėgumu jau artimiausiu metu. Beje, per šią karantino sukeltą sumaištį „Defender“ netikėtai tapo savotišku laikmečio simboliu – nepalaužiamu, kantriu ir įveikiančiu visas kliūtis. Buvo verta jo laukti“, – pažymi „Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.
„Defender“ – ypatingas „Land Rover“ atstovas, pats tikriausias šio britų prekės ženklo, kurio pirmasis automobilis gimė ir Amsterdame buvo pristatytas 1948-aisiais, palikuonis. Ilga ir kupina nuotykių „Defender“ istorija lėmė, kad kuklus bekelės darbininkas tapo tikra automobilizmo ir stiliaus ikona.
Galima suprasti, kad naujojo „Land Rover Defender“ kūrybinei komandai teko labai rizikinga užduotis – surinkti geriausius senojo „Defender“ bruožus ir perkelti juos ultramodernaus naujojo „Defender“ kūną. Sprendžiant iš entuziastingų atsiliepimų specializuotoje žiniasklaidoje ir gerbėjų forumuose, su užduotimi koncerno inžinieriai ir dizaineriai susidorojo puikiai.
Vien tai, kad visureigyje pirmą kartą per jo 71 metų istoriją atsisakyta rėminės konstrukcijos, skamba lyg šventvagystė, tačiau vietoje rėmo montuojamas itin tvirtas aliuminio monokokas su nepriklausoma priekine ir galine pakaba be problemų susidoroja su visomis bekelės užduotimis dar lengviau nei jo pirmtakas.
Nors „Defender“ platforma sukurta koncerno naudojamos D7 pagrindu, jos architektūroje net 95 proc. dalių yra unikalios, todėl platforma gavo atskirą vardo indeksą – D7x, kur „x“ reiškia „ekstremalus“.
Bandymų metu „Defender“ įveikė daugiau nei 1,2 milijono kilometrų ekstremaliomis sąlygomis – 50 laipsnių karštyje dykumoje, 40 laipsnių šaltyje Arktyje ir 3 kilometrų aukštyje Uoliniuose kalnuose Kolorado valstijoje.
Tokiomis sąlygomis buvo išbandyta ir visiškai nauja visų varomų ratų valdymo sistema „Configurable Terrain Response“, debiutuojanti naujajame „Defender“. Sistema leidžia patyrusiems vairuotojams patiems susikurti nustatymų rinkinį, geriausiai atitinkantį važiavimo sąlygas ir jų vairavimo stilių. Naujokams sistema tiesiog identifikuos ir pasiūlys optimalų režimą esamoms sąlygoms.
Pirmieji į Lietuvą atvykę „Defender“ yra labai ribotos serijos ir siūlomi su dviem – „First Edition“ bei „Launch Edition“ įrangos paketais.
Vilniuje „Land Rover“ salone naujasis „Defender 110“ kainuoja nuo 56 900 eurų.
Daugiau informacijos:
Justė Šataitė | Baltic marketing manager
Oy „Inchcape Motors Finland”
GSM + 370 615 88 542
Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“
Vėlų šeštadienio vakarą finišavo „GGPoker World Series of Poker Winter Online Circuit“ (WSOPC) serija, kurios puošmena tapo pagrindinis turnyras, kuriame 1700 dolerių įpirka buvo sumokėta net 6395 kartų, o nugalėtojo apyrankė ir įspūdingas piniginis prizas atiteko Lietuvos atstovui. Paulius Plaušinaitis nužygiavo iki pat finalinės turnyro dvikovos, kurioje akis į akį susidūrė su Turkijos atstovu. Lietuvis […]
Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]
Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]
Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]