„Land Rover“ bekelės iššūkis Vilniuje: unikalioje platformoje ekstremaliomis sąlygomis išmėginami visureigiai

1

„Land Rover“ bekelės iššūkis Vilniuje: unikalioje platformoje ekstremaliomis sąlygomis išmėginami visureigiai

Išsiilgę nuotykių „Land Rover“ gerbėjai šiandien turėjo unikalių potyrių galimybę: specialiai sukurtame simuliatoriuje išmėginti naujojo bekelės karaliaus „Defender“ ir kitų koncerno gaminamų visureigių galimybes. Vilniuje „Land Rover“ salone tebevykstantis renginys – pasaulinio „Land Rover Experience“ turo dalis.

Šiandien pristatyta „Land Rover“ atstovų ištvermės mėginimų platforma – vienas iš didžiausių bei plačiausius potyrius siūlančių analogiškų „Land Rover“ įrenginių pasaulyje. Platforma Vilniuje liks ir „Land Rover“ gerbėjams bus pasiekiama  iki liepos 29-osios, trečiadienio, vakaro.

„Land Rover“ klientus ir žiniasklaidos atstovus gamintojo visureigius specialiojoje platformoje galėjo išmėginti, instruktuojami specialiai į šį renginį atvykusių tarptautinių „Land Rover“ instruktorių.  

„Ši platforma – mobilus, unikaliomis mechaninėmis ir elektroninėmis galimybėmis aprūpintas įrenginys, kurio galimybė „keliauti“ iš šalies į šalį leidžia net mieste patirti ekstremalių vairavimo bekelėje išgyvenimų. Tiesą sakant, tokius testavimo įspūdžius būtų netgi sunku išgauti realiomis sąlygomis, todėl labai džiaugiamės, galėdami pasiūlyti šios patirties „Land Rover“ gerbėjams Lietuvoje“, – pažymi  „Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė.

Išmėginant automobilius, „Land Rover“ instruktoriai nuolat stebi situaciją ir pataria bandymų dalyviams.

„Tie, kurie išmėgino šią galimybę, liko lengvai apstulbę – plaftorma tuo pačiu metu ir realistiška, ir leidžianti galingu visureigiu pakilti kone į padanges. Beje, visa tai atrodo įspūdingai ir iš šalies, tad net stebėtojai lieka patenkinti, fiksuodami įspūdingus vaizdus“, – šypsosi instruktorė Minna Sillankorva.

Pasak jos, jau  kitur pasaulyje išmėginusieji šią platformą pabrėždavo, jog tokių aštrių pojūčių retas ryžtųsi patirti realiomis sąlygomis. Visgi visureigių užtikrintumas ne kartą įrodė, jog „Land Rover“ gebėjimai dažnai yra aukščiau nei vairuotojo baimės slenkstis.

„Land Rover“ bandymų dalyviai gali nuodugniai susipažinti su nuolat tobulinama „Land Rover Configurable Terrain Response“ visų varomų ratų valdymo sistema, leidžiančia prisitaikyti prie skirtingų bekelės sąlygų bei įsitikinti, kokia efektyvi  sunkiomis sąlygomis gali būti „ClearSight Ground View“ technologija, leidžianti elektroninėmis akimis matyti kelio paviršių, esantį po variklio dangčiu, tiesiai priešais priekinius ratus. Elektroniniai pakilimo į įkalnę  ir nusileidimo stačia nuokalne pagalbininkai tampa geriausiais draugais tiek „Land Rover“ mėginimuose specialioje platformoje, tiek tikroje bekelėje.  

Suprantama, naujasis „Defender“ su specialiai bekelės iššūkiams sukonstruota važiuokle, itin tvirtu aliuminio monokoku ir naujausios kartos elektroniniais pagalbininkais yra tikras kalno karalius. Tačiau ir „Range Rover Sport“, „Evoque“ ar „Discovery Sport“ galėjo įveikti, atrodytų, neįveikiamus pakilimo ir nusileidimo kampus.  

Daugiau informacijos:

Justė Šataitė | Baltijos šalių rinkodaros vadovė

Oy „Inchcape Motors Finland”

GSM + 370 615 88 542

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Ministerija siūlo tikrinti subrangovus nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms atliekant viešuosius pirkimus

Susisiekimo ministerija, siekdama padidinti viešųjų pirkimų proceso efektyvumą ir skaidrumą, atkreipia dėmesį į būtinybę plėsti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą ir numatyti galimybę patikrinti ne tik sandorio šalį, bet ir subrangovus. „Vykdant ministerijos valdomų įmonių ketinamų sudaryti sandorių patikrą, pasitaiko situacijų, kai riziką nacionalinio saugumo interesams kelia ne kita sandorio šalis, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]