Kurdami naujos kartos bagį, lietuviai bendradarbiaus su lyderiaujančia Kanados robotikos įmone

1

Kurdami naujos kartos bagį, lietuviai bendradarbiaus su lyderiaujančia Kanados robotikos įmone

Saugumo ir gynybos sprendimų srityje veikianti Lietuvos bendrovė „Ostara“ pasirašė tarpusavio susitarimo memorandumą su Kanados bendrove „Provectus Robotics Solutions Inc“. Pagal šį memorandumą Kanados įmonės sukurtas distancinio valdymo ir autonominio važiavimo sprendimas „A-Kit“ bus integruotas į lietuvių kuriamą pažangų naujos kartos bagį „Krampus“, skirtą sienos apsaugai, aplinkosaugai, gamtos resursų žvalgybai ir kalnakasybai.

„A-Kit“ leis lietuvių kuriamą bagį valdyti nuotoliniu būdu ir suteiks jam autonominio važiavimo galimybes. Pasinaudojus šiuo sprendimu, valdyme nedalyvaujant žmogui „Krampus“ galės savarankiškai užbaigti maršrutus, įveikti kelyje pasitaikančias kliūtis, pasirinkti tinkamiausią kelią iki tikslo.

Kanadiečių sukurto sprendimo integracija dar labiau praplės naujos kartos bagio panaudojimo galimybes. „Krampus“ idealiai tiks naudoti kalnakasyboje pristatant įvairius krovinius, cheminio ir radiacinio užterštumo zonose, atlikti galimai užminuoto kelio žvalgybą, su sumontuota elektros optine įranga vykdyti valstybės sienos bei kitus stebėjimus.

„Bendradarbiavimas su viena iš robotikos srities lyderių pasaulyje leis sukurti dar pažangesnį produktą su plačiomis pritaikymo galimybėmis įvairiose civilinėse veiklose, kurioms reikalingi specifiniai transporto pajėgumai. Praktikoje išbandytas pažangus „A-Kit“ distancinio valdymo ir autonominio važiavimo modulis leis mūsų projektą užbaigti greičiau, o tuo pačiu padės „Krampus“ lengviau atrasti kelius į naujas rinkas“, – sako bendrovės „Ostara“ direktorius Darius Antanaitis.

Pagal susitarimo memorandumą, „Provectus Robotics Solutions Inc“ bei jos motininė kompanija „Rheinmetall Canada“ turės teisę lietuvių kuriamą bagį „Krampus“ platinti Kanadoje ir JAV. Kanadiečių sukurtas distancinio valdymo ir autonominio modulio sprendimas jau yra naudojamas tokiose nepilotuojamose transporto priemonėse, kaip autonominių transporto priemonių šeima „Rheinmetall Mission Master“.

„Džiaugiamės galėdami suteikti „Krampus“ bagiui autonominės navigacijos galimybes. Mūsų pažangi technologija šiai transporto priemonei leis savarankiškai atlikti užduotis bekelėse, ekstremaliomis oro sąlygomis ir požeminėse vietovėse, kur neveikia GPS signalas. Tuo metu mūsų „A-Kit“ modulis galės veikti dar aukštesniu lygiu – „Krampus“ hibridinis variklis ir važiavimo bekele galimybės leis pasiūlyti sprendimą tiems, kam reikalinga autonominė platforma, galinti važiuoti bet kur, dar didesniu greičiu“, – kalba bendrovės „Provectus Robotics Solutions“ prezidentas Paul Rocco.

Transporto priemonė „Krampus“ galės pervežti du žmones su papildomu svoriu iki 300 kg – bei užtikrins mobilaus ir sunkiai susekamo transportavimo galimybes net ir nedėkingo reljefo sąlygomis. Kadangi hibridinis bagis bus varomas elektros baterijomis, kurias įkraus dyzelinis generatorius, transporto priemonė galės veikti ir aukštikalnėse, kur įprastiems dyzeliniams varikliams pritrūksta deguonies – o taip pat ir požemiuose bei tuneliuose, kur vidaus degimo variklių naudoti negalima.

Pažangų bagį su bepiločio valdymo galimybėmis bendrovė „Ostara“ rinkai planuoja pristatyti 2023-2024 metais.

Pranešimą paskelbė: Inga Petrauskaitė, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]