Krovinius iš Kinijos į Lietuvą gabens reguliariai vykstančiu tiesioginiu traukiniu

1

Krovinius iš Kinijos į Lietuvą gabens reguliariai vykstančiu tiesioginiu traukiniu

Nuo šiol verslo subjektų kroviniai iš Kinijos geležinkelio transportu Lietuvą pasieks greičiau – antradienį į Vilnių atvyko pirmasis reguliaraus reiso traukinys, krovinius tiesiogiai iš Kinijos Xi‘an stoties atgabenęs per 11 dienų. Konsoliduotų krovinių tiesioginio gabenimo naujovę pristatančios logistikos bendrovės „ACE Logistics“ teigimu, šis būdas yra greičiausias, norint gauti krovinius iš Kinijos geležinkeliu.

„ACE Logistics“ Jūrų ir geležinkelio transporto padalinio vadovas Tomas Jankauskas sako, kad šiuos gabenimus planuojama vykdyti reguliariai, du kartus per savaitę. Birželio 19 d. iš Kinijos išvykusiu traukiniu „ACE Logistics“ atgabeno keletą dalinių krovinių konteinerių. Įvertinus dabartinę situaciją, kai visi iš Kinijos išvykstantys traukiniai šiuo metu vėluoja, toks tiesioginio traukinio tranzito laikas tikrai džiugina. Artimiausioje ateityje šio traukinio planuojamas atvykimo laikas 8-9 dienos.

„Iš Kinijos krovinius geležinkeliu gabenti pradėjome prieš septynerius metus, bet anksčiau jie vykdavo per Lenkiją, o konteinerius su kroviniais Varšuvoje arba Lietuvos pasienyje perkraudavome į automobilines transporto priemones ir gabendavome į paskirstymo terminalą Vilniuje. Šis traukinys eliminuoja perkrovimo etapą, todėl taupo ir laiką, ir lėšas. Be to, Xi‘an šiuo metu Kinijoje yra stotis numeris vienas, siūlanti bene plačiausias galimybes, palankias kainas, optimalų greitį ir maršrutą, tad sutaupo ir gabentojai, ir krovinius užsakantys verslo subjektai“, – tvirtina T. Jankauskas.

Jo teigimu, geležinkelių transporto panaudojimas kroviniams vežti iš Kinijos į Europą gali būti perspektyvus ir Lietuvai, kuri turi geras galimybes tapti tiekimo grandinės tarp Kinijos ir Europos dalimi. Vienas iš svarbiausių rodiklių, leidžiančių geležinkelių transportui konkuruoti su jūriniais krovinių vežimais iš Kinijos į Europą, yra transportavimo laikas. Krovinių vežimams jūra laikas nebetenkina krovinių siuntėjų, todėl ieškoma alternatyvų vežti geležinkelių transportu.

„Su perkrovimu Lenkijoje įprastai kroviniai Vilnių pasiekdavo per dvi savaites, o tiesioginis traukinys šį laiką dar sutrumpina. Krovinių pervežimas geležinkeliais leidžia vežti krovinius dideliais atstumais, puikiai tinka pervežti didelius ir sunkius krovinius, tuo pačiu pervežimo paslaugą, ypač lyginant su pastaruoju metu išaugusiomis oro transporto kainomis, tai iš tiesų yra optimalus pasirinkimas“, – sako T. Jankauskas.

„ACE Logistics“ yra bene vienintelė įmonė Pabaltyje, siūlanti konsoliduotų (dalinių) krovinių tiesioginį „stotis-stotis“ gabenimą geležinkeliu iš Kinijos. Bendrovė krovinių vežimą geležinkeliais iš Kinijos pradėjo vykdyti 2013 metais, konsoliduotų krovinių gabenimo paslaugą įmonė teikia nuo 2014 metų.

Kroviniai gabenami taip vadinamuoju „naujuoju šilko keliu“, geležinkeliu jungiančiu Kiniją su Europa. Pilnų ir dalinių krovinių eksportą iš Kinijos įmonė vykdo per aštuonias pagrindines traukinių stotis: Wuhan, Chengdu, Suzhou, Zhengzhou, Changsha, Xiamen, Xiʼan, Hefei.

Estijos logistikos ir transportavimo įmonių grupės „ACE Logistics Group“ Lietuvos padalinio „ACE Logistics“ apyvarta 2019 metais, palyginti su 2018-aisiais, didėjo 3 proc. iki 12,2 mln. eurų. Sparčiausiai auga įmonės gabenamų krovinių kiekis geležinkelių transportu.

2019 m. įmonės apyvarta siekė 12,2 mln. eurų, pelnas prieš mokesčius – 598 tūkst. eurų.

Pranešimą paskelbė: Gintarė Saulytė-Šulgat, UAB „Idea Prima“

Kiti skelbimai:
 
TOMS Geo Lace Women's Alpargata Black 40
 
GEOX Kilwi Girl J02D5B0MABC Pink C8172 32
 
Camper Peu Cami 17665-014 Black 42
 
Crocs™ Crocband™ Black 44,5
 
BIOMECANICS 212164 Blanco/Multi 27

Rekomenduojame

Nuo temperatūros svyravimų kenčia keliai: ką siūlo mokslininkai?

Nuo temperatūros svyravimų kenčia keliai: ką siūlo mokslininkai?

Ne tik liūtys, bet ir dideli karščiai padaro miestams nemažai žalos. Ypač kenčia keliai. Oro temperatūrai pakilus iki daugiau nei 30 laipsnių karščio, „plaukiantis“ bitumas bei provėžuota kelio danga – viena iš itin dažnų problemų. Pasak Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Kelių tyrimų instituto direktoriaus prof. dr. Audriaus Vaitkaus, specialistų tokie incidentai nestebina. „Klimato […]

M. Skuodis: pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtra – potencialas naujiems kroviniams ir investicijoms pritraukti

M. Skuodis: pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtra – potencialas naujiems kroviniams ir investicijoms pritraukti

Lankydamiesi šiandien Klaipėdoje Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis apžiūrėjo per pastaruosius metus išplėtotą Malkų įlanką bei perspektyvinę pietinę dalį, kurioje artimiausiais metais planuojama dideli darbai. Sėkmingai atliktos investicijos į Malkų įlanką Klaipėdos uostui jau leidžia užsitikrinti dar tvirtesnes pozicijas laivų remonto rinkoje, didinti krovos pajėgumą, o numatoma pietinės uosto dalies plėtra […]

Klaipėdoje Premjerė ir susisiekimo ministras dalyvaus naujo lietuviško kelto vardo suteikimo ceremonijoje ir apžiūrės plėtojamą pietinę uosto dalį

Klaipėdoje Premjerė ir susisiekimo ministras dalyvaus naujo lietuviško kelto vardo suteikimo ceremonijoje ir apžiūrės plėtojamą pietinę uosto dalį

Penktadienį, liepos 23 d., Ministrė Pirmininkė Ingrida Šimonytė ir susisiekimo ministras Marius Skuodis lankysis Klaipėdoje, kur dalyvaus naujo „Smiltynės perkėlos“ kelto vardo suteikimo ceremonijoje, laivu plauks ir apžiūrės Malkų įlanką bei Klaipėdos uosto pietinę dalį, kurioje artimiausiais metais planuojama didelė plėtra. „Smiltynės perkėlai“ pastatytas 60 m ilgio, 14 m pločio universalus keleivinis-krovininis keltas „Klaipėda“ išskirtinis […]

Pandemija Lietuvos aviacijoje – kada grįšime į įprastas vėžes?

Pandemija Lietuvos aviacijoje – kada grįšime į įprastas vėžes?

Netikėtai pasaulį užklupęs Covid-19 iš esmės sukrėtė aviacijos industriją. Siekiant suvaldyti virusą, lyg tol klestėjusi sfera kone pernakt smuko į dar neregėtas žemumas. Nacionalinės aviacijos asociacijos LAVIA teigimu, prireiks bent dviejų metų, kol sugrįšime į 2019 metais pasiekto aviacijos piko laikus. Asociacijos prielaida remiasi optimistinėmis prognozėmis, laikantis pozicijos, kad pasaulinė pandeminė situacija gerės arba bent […]

Marius Skuodis approved the new Board of Lietuvos geležinkeliai, AB

Marius Skuodis approved the new Board of Lietuvos geležinkeliai, AB

Upon the approval of the Minister of Transport and Communications, the newly formed Board of Lietuvos geležinkeliai, AB (LTG) takes up its duties. It consists of 7 members; i.e. five independent members: Dalia Andrulionienė, Eugenijus Preikša, Bernard Guillelmon, Kęstutis Šliužas, Aurimas Vilkelis; and 2 members delegated by the Ministry of Transport and Communications: Romas Švedas […]

Skelbiami mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai

Skelbiami mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai

Paaiškėjo valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) skelbto mėgėjiškų vaizdo siužetų saugaus eismo tema konkurso nugalėtojai. I grupėje, kurioje varžėsi 12-18 metų amžiaus autorių sukurti vaizdo siužetai geriausiais pripažinti vaizdo siužetai „Saugok save“ (autorius Lukas Pacevičius iš Vilniaus) ir „Vairuodamas nesinaudok telefonu!“ (autoriai Benas ir Darius Bačkaičiai iš Kauno). III grupėje, […]