Koncepcinis „Audi Q4 Sportback e-tron”

1

Koncepcinis „Audi Q4 Sportback e-tron”

„Audi“ pristatė „Q4 e-tron“ modelio kupė versiją „Q4 Sportback e-tron“. Ir nors iš techninės pusės abu šie elektromobiliai identiški, tačiau jų išvaizda skiriasi unikaliais ir charakteringais bruožais. 2019 m. Ženevos automobilių parodoje debiutavęs koncepcinis „Audi Q4 e-tron“ suteikė užuominą koks bus pirmasis „Audi“ elektrinis kompaktinis SUV. O pristačius „Q4 Sportback e-tron“, gamintojas debiutuoja su antruoju gamos modeliu, kuris 2021 metais bus pradėtas gaminti kaip SUV-kupė elektromobilis. 

Tai potencialiems „Q4“ pirkėjams, likus metams iki serijinio modelio debiuto, suteikė galimybę pradėti galvoti kokios versijos jie labiau norėtų: ar klasikinio SUV universalumo ir tvirtumo, ar dinamiškos kupė versijos elegancijos. Abiejų „Q4“ modelių matmenys yra beveik identiški: būdamas 4,60 m ilgio ir 1,60 m aukščio, „Sportback“ yra vienu centimetru ilgesnis ir žemesnis. Abiejų modelių 1,90 m plotis ir 2,77 m atstumas tarp ašių yra vienodas.

Du koncepciniai automobiliai, kurie aiškiai atskleidžia kaip atrodys aukščiausiai gamoje esantys būsimos serijos modeliai, taip pat turi vienodą pavaros technologiją. „Q4“ ir „Q4 Sportback e-tron“ koncepciniuose modeliuose du elektros varikliai pasiekia bendrą 225 kW galią. Kaip ir kituose „Audi“, variklių galia į kelią perduodama naudojant „quattro“ visų ratų pavarą. Dėl ypatingai gero sukibimo, abi „Q4“ versijos iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,3 sekundes, maksimalus greitis yra apribotas ties 180 km/val.

Didelės 82 kWh talpos akumuliatorius užima beveik visą plotą tarp automobilio ašių. Didesnis kaip 450 kilometrų nuvažiuojamas atstumas, matuojant WLTP standartu, yra naujas etalonas klasėje, o versijos su galiniais varančiaisiais ratais galės nuvažiuoti daugiau kaip 500 kilometrų. Koncepcinio „Q4 e-tron“ konstrukcijos pagrindas yra modulinė elektrinė MEB platforma, kuri bus naudojama ateities „Volkswagen Group“ kompaktinių ir vidutinės klasės elektromobilių gamybai. Koncepcinis „Audi Q4 Sportback e-tron“ suteikia išsamią viziją apie tai, koks bus jau septintas serijinis gamintojo elektromobilis, debiutuosiantis 2021 metais.

Patrauklus galas: išorė

„Sportback“ siluetas į galą žemėja subtilia, bet dinamiška linija. Stogas įsilieja į itin nuožulnius galinius statramsčius ir užsibaigia ties apatine galinio lango linija esančiu horizontaliu spoileriu. Dėl to būsimas „Audi Q4 Sportback“ atrodo žymiai ilgesnis nei jo dvynys „Q4 e-tron“.

Žvelgiant į jį iš priekio, vientisos grotelės su keturių žiedų markės logotipu neleidžia suabejoti, kad koncepcinis „Q4 Sportback e-tron“ priklauso „Audi“ šeimai. Ir nereikia daug laiko suprasti, kad tai yra elektrinis „Audi“: kaip ir pirmasis serijinis „Audi“ su elektros pavara, naujas koncepcinis modelis vietoje įprastų radiatoriaus grotelių turi reljefinį uždarą paviršių beveik statmename aštuoniakampiame rėme. Ryškiai virš visų keturių ratų išgaubti sparnai yra dar vienas klasikinio „Audi“ dizaino bruožas, išskiriantis markės automobilius nuo legendinio originalaus „quattro“ pristatymo 1980 metais. Dideli 22 colių ratlankiai neleidžia abejoti dėl šio naujausio „Audi“ šeimos nario potencialo.

Erdvės pojūtis: salonas

Koncepcinis „Audi Q4 Sportback e-tron“ yra didesnių kompaktinės klasės modelių atstovas, o štai kalbant apie saloną, jo didelis 2,77 metrų atstumas tarp ašių užtikrina klase didesnių automobilių erdvę. Tvarumas yra svarbiausias tikslas ne tik kalbant apie elektrinę „Audi Q4“ ir „Q4 Sportback“ pavarą: pavyzdžiui, jo salono grindų danga yra pagaminta iš perdirbtų medžiagų.

„Audi virtual cockpit“ prietaisų skydelio ekrane rodoma svarbiausia informacija – greitis, akumuliatoriaus įkrovimo lygis ir navigacijos sistemos kryptys. Naujai siūloma įranga yra didelis projekcinis ekranas su papildytos realybės funkcija. Jame gali būti rodoma tokia grafinė informacija kaip ant realaus kelio matomos posūkių kryptys. Prietaisų skydelio viduryje yra 12,3 colio liečiamasis ekranas, kuriame valdoma multimedijos sistema ir automobilio funkcijos. 

Efektyvus pasirodymas

Siekiant didesnio efektyvumo, pagrindinis yra galinėje ašyje sumontuotas elektros variklis. Jei vairuotojui reikia daugiau galios nei turi galinis elektros variklis, elektrinė visų ratų pavara panaudoja priekinės ašies asinchroninį motorą. Jis taip pat aktyvuojamas iš anksto, jei priekyje yra slidaus kelio ruožas arba kai greitai važiuojama posūkyje ar automobilis turi nepakankamą, ar per didelį pasukamumą.

Galinio elektros variklio galia siekia 150 kW ir 310 Nm sukimo momentą; priekinio variklio galia yra 75 kW ir 150 Nm, tad bendra sistemos galia siekia 225 kW. Automobilio dugne sumontuotas 82 kWh talpos akumuliatorius, kuris leidžia nuvažiuoti daugiau kaip 450 kilometrų, matuojant WLTP standartu. Maksimali akumuliatoriaus įkrovimo galia siekia 125 kW, tad iki 80 proc. įkrovimas užima tik šiek tiek daugiau nei 30 minučių.

Bet tokį didelį atstumą leidžia įveikti ne tik didelės talpos akumuliatoriuje sukaupta energija. Kaip ir pirmasis šeimos narys koncepcinis „Audi Q4 e-tron“, „Audi Q4 Sportback“ taip pat yra efektyvumo virtuozas, pasižymintis itin mažu 0,26 aerodinaminiu pasipriešinimu – 0,01 mažesniu nei „Q4 e-tron“ SUV. Kompaktiška elektros pavara taip pat turi rafinuotą energijos rekuperavimo sistemą, taip pasiekiant maksimalų nuvažiuojamą atstumą, prie kurio prisideda ir sudėtinga pavaros, ir akumuliatoriaus temperatūros valdymo sistema su CO2 šilumos siurbliu.

Sportiškas ir tikslus valdymas

Svarbiausias elementas, užtikrinantis sportišką valdymą ir ypatingai geras savybes posūkiuose, yra žemai ir per vidurį sumontuoti pavaros elementai. Aukštos įtampos akumuliatorius yra sumontuotas salono apačioje tarp ašių kaip plokščias ir platus blokas. Visa akumuliatoriaus sistema sveria 510 kilogramų, svorio paskirstymas tarp ašių turi beveik idealią 50:50 proporciją.

E-iniciatyva: daugiau kaip 20 elektrinių modelių iki 2025 m.

Keturių žiedų markė savo elektromobilių plėtrą pradėjo pasauline elektrinio SUV „Audi e-tron“ premjera 2018 m. rugsėjo mėnesį. Iki 2025 m. „Audi“ svarbiausiose rinkose pasaulyje pristatys daugiau kaip 20 automobilių su vien tik elektros pavara, o maždaug 40 procentų pardavimų sudarys modeliai su elektros pavara. SUV automobiliai apima „e-tron“ ir „e-tron Sportback“, taip pat bus pristatyti ir tokie tradiciniai modeliai kaip „Avant“ ir „Sportback“. Gama apims visus svarbiausius rinkos segmentus nuo kompaktinės iki prabangios klasės.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriumi paskirtas Remigijus Lipkevičius

Gavus kompetentingų institucijų išvadas, šiandien darbą pradeda valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, paskirtas 5 metų kadencijai. „Vienas svarbiausių valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo tikslų – sėkmingas kelių ūkio valdymo pertvarkos įgyvendinimas ir efektyvus lėšų, skirtų valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti ir plėtoti, panaudojimas. Linkiu sėkmės direktoriui einant šias atsakingas pareigas“, […]

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Kauno oro uoste svarstoma įrengti saulės jėgainių parką

Lietuvos oro uostų tinklui priklausantis Kauno oro uostas paskelbė rinkos konsultacijas ir šiuo metu pradeda svarstyti galimybes įrengti saulės jėgainių parką oro uosto teritorijoje. Oro uosto atstovai teigia, kad saulės jėgainės tiekiama energija ateityje padėtų Kauno oro uostui mažinti išlaidas elektrai, efektyvintų veiklą, o kartu būtų prisidedama prie žaliosios energetikos skatinimo šalyje. Pasak Kauno oro […]

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

„Aviatic“ su strateginiais partneriais iš Izraelio spręs COVID-19 pandemijos mestus iššūkius: vysto šio ir kitų virusų prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius

Pasaulinė COVID-19 pandemija stipriai sukrėtė aviacijos sritį, kuriai, kaip ir kiekvienam kitam sektoriui, teko ne tik spręsti kilusius iššūkius, bet ir ieškoti būdų kaip prisitaikyti prie naujos kasdienybės. Siekdama prisidėti prie kovos su pandemija, „Aviatic“ Šiaulių regione planuoja gaminti viruso prevencijai skirtus inovatyvius įrenginius – bekontaktę simptomų atpažinimo sistemą „TAMAR“ ir dezinfekavimo tunelį, kurie padės […]

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Bus tvarkomas vienas blogiausių krašto kelių Lietuvoje

Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovo sutartis dėl krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 26,80 iki 40,27 km rekonstravimo. Sutarties vertė – 11,97 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 9 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota. Sutartis pasirašyta 2020 m. rugsėjo 11 […]