Kodėl verta logistiką orientuoti omni-kanalės prekybos link

Kodėl verta logistiką orientuoti omni-kanalės prekybos link

Kol tarptautinės prekybos lyderių prioritetų sąrašo viršuje išlieka vartotojų patirties gerinimas, naujos rinkodaros ir pardavimų vadybos formos pamažu keičia viena kitą. Nepasimesti skirtingų pardavimų vadybos formų jūroje darosi vis sudėtingiau, todėl tarptautinė transporto ir logistikos paslaugų įmonių grupė AsstrA Associated Traffic AG kviečia susipažinti su tendencijomis, keičiančiomis logistikos verslo vystymo aplinką.

Šiuo metu logistikos įmonėse vyrauja daugiakanaliai (multi-channel) ir tarpkanaliai (cross-channel) rinkodaros sprendimai. Bendrovės AsstrA analitikai, stebintys tradicinės rinkodaros pokyčius, mato didžiulį omni-kanalės rinkodaros sprendimų potencialą. Plečiantis interneto bei išmaniųjų technologijų teikiamoms galimybėms, visame pasaulyje smarkiai pasikeitė vartotojų pirkimo elgsena. Norėdami išsirinkti ir įsigyti produktus ir paslaugas, pirkėjai naudoja skirtingus kanalus ir skirtingas technologijas, tai paskatino prekybininkus pereiti prie omni-kanalių rinkodaros sprendimų ir taip sustiprinti vartotojų įsitraukimą iš ištikimybę konkrečiam prekės ženklui.

Omni-kanaliai sprendimai apima vartotojų patirtį visais būdais, visomis priemonėmis, visur, visais kanalais, iš kurių didžiausias dėmesys skiriamas internetui ir išmaniesiems įrenginiams. Toks požiūris lemia ne tik kitokį požiūrį į rinkodarą ir pardavimų vadybą, bet ir į prekių asortimento formavimo bei pristatymo operacijas. Siekiant pagerinti vartotojų patirtį apsipirkinėjant virtualiai, įmonės omni-kanale sistema grindžia savo verslo plėtros strategiją ir ją formuoja remdamosis duomenimis, surinktais analizuojant vartotojų elgseną renkantis pirkti produktus praeityje.

AsstrA analitikų vertinimu, logistikos įmonės atlieka itin svarbų vaidmenį įmonių, vystančių omni-kanalę strategiją prekybos rinkoje, nes būtent nuo logistikos paslaugų tiekėjų priklauso personalizuotas, ekonomiškai naudingas, lankstus ir greitas prekių pristatymas galutiniam vartotojui. Pavyzdžiui, jei prekybininkas, vystantis omni-kanalius sprendimus, mobiliųjų technologijų kanalais (kaip Amazon, Alieexpress, E-bay ir panašiais) siūlo vartotojams įsigyti naują prekę internetu “vos vienu paspaudimu” už žemą kainą, įmonė turėtų iš anksto žinoti, kiek kainuos greitas prekių pervežimas, siekiant nepatirti nuostolių. Vartotojų pasitenkinimo laipsnis kyla sulig kiekvienu laiku, saugiai ir pigiai atliktu prekių pristatymu.

Gamybos pramonė taip pat diegiasi omni-kanalės rinkodaros sprendimus, siekiant gauti kuo išsamesnį grįžtamąjį ryšį apie savo gaminius, kuris padeda sparčiau prisitaikyti prie pirkėjų poreikių taip plečiant verslą ir netgi kurti bei įvesti į rinką naujus, labiau personalizuotus produktus. Kadangi prekiaujant stambiausiose internetinėse prekyvietėse gamintojo produkcija konkuruoja su itin dideliu kiekiu kitų gamintojų analogiškų prekių, kaina nebėra pagrindiniu faktoriumi, lemiančiu omni-kanalio pirkėjo (omni-channel shopper) sprendimą pirkti. Personalizuotas gaminių dizainas, kitų pirkėjų atsiliepimai ir prekių pristatymo laikas lemia galutinį vartotojo apsisprendimą. Tarp geriausiai parduodamų produktų toje pačioje žemų kainų kategorijoje (pavyzdžiui, mobiliųjų telefonų dėklai, trumpalaikio populiarumo aksesuarai, žemesnės kokybės apranga) išsiskiria būtent tie gaminiai, kurie pranoksta konkurentus savo unikalumu, šmaikštumu, patraukliu dizainu ir prieinama kaina. Vartotojiškas požiūris į daiktų įsigijimą atsispindi tokių prekių pardavimuose – vis daugiau perkama remiantis ne racionaliu konkretaus produkto poreikiu ar būtinybe, o aistra pirkti, iracionaliu “noriu šito” impulsu. Perkama tai, kas mylima, ko trokštama, ir nebūtinai tai, ko iš tikrųjų reikia ar kas iš tikrųjų bus naudojama.

Dar ne visos logistikos įmonės turi į savo organizacines struktūras įsidiegusios visus reikiamus pajėgumus aptarnauti omni-kanalais ateinančius užsakymus – tai vis dar nauja praktika. Tačiau tokio logistikos prisitaikymo prie klientų poreikių paklausa auga.

“AsstrA restruktūrizavo savo verslo procesus siekiant pagerinti savo klientų patirtį naudojantis mūsų internetiniais ir mobiliaisiais kanalais. Stiprindami vartotojų įsitraukimą, vystome duomenimis-paremtus pardavimus o taip pat – siūlome savo klientams į omni-kanalus orientuotus logistikos sprendimus, kurie padeda prekes pristatyti greičiau ir pigiau. Tarp omni-kanalų prekybininkų, didžiausia paklausa mėgaujasi dalinių krovinių pristatymas greitaisiais traukiniais ir oro transporto priemonėmis”, – pastebi Natalija Eremenco, bendrovės AsstrA Pardavimų ir rinkodaros departamento vadovė.

Pavyzdžiui, sėkmingas bendradarbiavimas su stipriausiais vežėjais bei vietinėmis draudimo įmonėmis Europos ir Azijos valstybėse leidžia įmonių grupei AsstrA kokybiškiau plėsti savo veiklą Rytų ir Vidurio Azijos rinkose, kuriose omni-kanalais vykdomų pardavimų kiekis ir augimo tempas yra didžiausias pasaulyje. Todėl bendrovės atstovai dar abejojantiems omni-kanalės rinkodaros sprendimų efektyvumu rekomenduoja nedelsti ir išbandyti šį elektroninės komercijos vystymo būdą.

Pranešimą paskelbė : Živilė Barkauskaitė, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
REIMA Lahti Jungle Green 52-54
 
New Balance ML574 Burgundy 43
 
New Balance ML373 Black CA2 44,5
 
REIMA Haapa Pale Green 48-50
 
Under Eye Complex Paakių kremas, 22,5 ml

Gargždai irgi sieks grąžinti žaliąsias rodykles

Penktadienį neeiliniame posėdyje Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuriai pirmininkauja Administracijos direktoriaus pavaduotojas Justas Ruškys, svarstė žaliųjų rodyklių grąžinimo Gargždų miesto sankryžose klausimą. Kad jas reikia grąžinti, nutarta vienbalsiai, nes nuo nau­jų me­tų prie švie­so­fo­rų ne­li­kus len­te­lių su ža­lio­mis ro­dyk­lė­mis, visuomenėje ki­lo nepasitenkinimas dėl atsiradusių di­de­lių rytinių ir vakarinių eis­mo spūs­čių, ypatingai sankryžoje su […]

  Straipsniai »

Draudikai atkreipia dėmesį: ką reikia žinoti mokant vairuoti šeimos narį?

Kelias iki vairuotojo pažymėjimo gavimo – ilgas ir vingiuotas, todėl neretai norėdami tvirčiau jaustis per praktikos egzaminą, vairavimo įgūdžių lavinimą patikime ne instruktoriams, o artimiesiems. Tačiau „Regitros“ taisyklės nurodo – sėsti su artimuoju prie vairo galima tik išlaikius teorijos žinių egzaminą, be to, toks mokymasis neatleidžia nuo reikalavimo baigti 30 valandų praktinio vairavimo mokymo kursą […]

  Straipsniai »

Paprastesnė persikėlimo į Kuršių neriją tvarka besinaudojantiems bilieto kompensavimu: daugiau alternatyvų moksleiviams

Atsižvelgusi į gyventojų nuogąstavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) kartu su AB „Smiltynės perkėla“ supaprastina bilieto kainos kompensavimu besinaudojančių moksleivių persikėlimo per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos tvarką: neturintys asmens tapatybės dokumento galės pateikti moksleivio pažymėjimą. Papildomas sistemos funkcionalumas pradės veikti nuo […]

  Straipsniai »

Įstatyme siūloma reglamentuoti transporto priemonių pripažinimą atliekomis

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimui pristatė Atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimus (projektas Nr. XIIIP-4292), kuriais siūloma nustatyti kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės būtų pripažintos eksploatuoti netinkamomis transporto priemonėmis, tai yra atliekomis. Numatoma, kad transporto priemonės būtų pripažįstamos atliekomis, jeigu transporto priemonės savininkui išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas; jeigu transporto priemonė ardoma arba yra išardyta […]

  Straipsniai »