Kodėl verta logistiką orientuoti omni-kanalės prekybos link

Kodėl verta logistiką orientuoti omni-kanalės prekybos link

Kol tarptautinės prekybos lyderių prioritetų sąrašo viršuje išlieka vartotojų patirties gerinimas, naujos rinkodaros ir pardavimų vadybos formos pamažu keičia viena kitą. Nepasimesti skirtingų pardavimų vadybos formų jūroje darosi vis sudėtingiau, todėl tarptautinė transporto ir logistikos paslaugų įmonių grupė AsstrA Associated Traffic AG kviečia susipažinti su tendencijomis, keičiančiomis logistikos verslo vystymo aplinką.

Šiuo metu logistikos įmonėse vyrauja daugiakanaliai (multi-channel) ir tarpkanaliai (cross-channel) rinkodaros sprendimai. Bendrovės AsstrA analitikai, stebintys tradicinės rinkodaros pokyčius, mato didžiulį omni-kanalės rinkodaros sprendimų potencialą. Plečiantis interneto bei išmaniųjų technologijų teikiamoms galimybėms, visame pasaulyje smarkiai pasikeitė vartotojų pirkimo elgsena. Norėdami išsirinkti ir įsigyti produktus ir paslaugas, pirkėjai naudoja skirtingus kanalus ir skirtingas technologijas, tai paskatino prekybininkus pereiti prie omni-kanalių rinkodaros sprendimų ir taip sustiprinti vartotojų įsitraukimą iš ištikimybę konkrečiam prekės ženklui.

Omni-kanaliai sprendimai apima vartotojų patirtį visais būdais, visomis priemonėmis, visur, visais kanalais, iš kurių didžiausias dėmesys skiriamas internetui ir išmaniesiems įrenginiams. Toks požiūris lemia ne tik kitokį požiūrį į rinkodarą ir pardavimų vadybą, bet ir į prekių asortimento formavimo bei pristatymo operacijas. Siekiant pagerinti vartotojų patirtį apsipirkinėjant virtualiai, įmonės omni-kanale sistema grindžia savo verslo plėtros strategiją ir ją formuoja remdamosis duomenimis, surinktais analizuojant vartotojų elgseną renkantis pirkti produktus praeityje.

AsstrA analitikų vertinimu, logistikos įmonės atlieka itin svarbų vaidmenį įmonių, vystančių omni-kanalę strategiją prekybos rinkoje, nes būtent nuo logistikos paslaugų tiekėjų priklauso personalizuotas, ekonomiškai naudingas, lankstus ir greitas prekių pristatymas galutiniam vartotojui. Pavyzdžiui, jei prekybininkas, vystantis omni-kanalius sprendimus, mobiliųjų technologijų kanalais (kaip Amazon, Alieexpress, E-bay ir panašiais) siūlo vartotojams įsigyti naują prekę internetu “vos vienu paspaudimu” už žemą kainą, įmonė turėtų iš anksto žinoti, kiek kainuos greitas prekių pervežimas, siekiant nepatirti nuostolių. Vartotojų pasitenkinimo laipsnis kyla sulig kiekvienu laiku, saugiai ir pigiai atliktu prekių pristatymu.

Gamybos pramonė taip pat diegiasi omni-kanalės rinkodaros sprendimus, siekiant gauti kuo išsamesnį grįžtamąjį ryšį apie savo gaminius, kuris padeda sparčiau prisitaikyti prie pirkėjų poreikių taip plečiant verslą ir netgi kurti bei įvesti į rinką naujus, labiau personalizuotus produktus. Kadangi prekiaujant stambiausiose internetinėse prekyvietėse gamintojo produkcija konkuruoja su itin dideliu kiekiu kitų gamintojų analogiškų prekių, kaina nebėra pagrindiniu faktoriumi, lemiančiu omni-kanalio pirkėjo (omni-channel shopper) sprendimą pirkti. Personalizuotas gaminių dizainas, kitų pirkėjų atsiliepimai ir prekių pristatymo laikas lemia galutinį vartotojo apsisprendimą. Tarp geriausiai parduodamų produktų toje pačioje žemų kainų kategorijoje (pavyzdžiui, mobiliųjų telefonų dėklai, trumpalaikio populiarumo aksesuarai, žemesnės kokybės apranga) išsiskiria būtent tie gaminiai, kurie pranoksta konkurentus savo unikalumu, šmaikštumu, patraukliu dizainu ir prieinama kaina. Vartotojiškas požiūris į daiktų įsigijimą atsispindi tokių prekių pardavimuose – vis daugiau perkama remiantis ne racionaliu konkretaus produkto poreikiu ar būtinybe, o aistra pirkti, iracionaliu “noriu šito” impulsu. Perkama tai, kas mylima, ko trokštama, ir nebūtinai tai, ko iš tikrųjų reikia ar kas iš tikrųjų bus naudojama.

Dar ne visos logistikos įmonės turi į savo organizacines struktūras įsidiegusios visus reikiamus pajėgumus aptarnauti omni-kanalais ateinančius užsakymus – tai vis dar nauja praktika. Tačiau tokio logistikos prisitaikymo prie klientų poreikių paklausa auga.

“AsstrA restruktūrizavo savo verslo procesus siekiant pagerinti savo klientų patirtį naudojantis mūsų internetiniais ir mobiliaisiais kanalais. Stiprindami vartotojų įsitraukimą, vystome duomenimis-paremtus pardavimus o taip pat – siūlome savo klientams į omni-kanalus orientuotus logistikos sprendimus, kurie padeda prekes pristatyti greičiau ir pigiau. Tarp omni-kanalų prekybininkų, didžiausia paklausa mėgaujasi dalinių krovinių pristatymas greitaisiais traukiniais ir oro transporto priemonėmis”, – pastebi Natalija Eremenco, bendrovės AsstrA Pardavimų ir rinkodaros departamento vadovė.

Pavyzdžiui, sėkmingas bendradarbiavimas su stipriausiais vežėjais bei vietinėmis draudimo įmonėmis Europos ir Azijos valstybėse leidžia įmonių grupei AsstrA kokybiškiau plėsti savo veiklą Rytų ir Vidurio Azijos rinkose, kuriose omni-kanalais vykdomų pardavimų kiekis ir augimo tempas yra didžiausias pasaulyje. Todėl bendrovės atstovai dar abejojantiems omni-kanalės rinkodaros sprendimų efektyvumu rekomenduoja nedelsti ir išbandyti šį elektroninės komercijos vystymo būdą.

Pranešimą paskelbė : Živilė Barkauskaitė, AsstrA Associated Traffic AG

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

DFDS plečia savo parką elektra varomais vilkikais – užsakė dar 100 „Volvo“

Europoje, taip pat ir Lietuvoje, sukaupta patirtis, kai elektriniai bendrovės DFDS sunkvežimiai sėkmingai perveža krovinius, paskatino Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo įmonę plėsti el. transporto parką. DFDS sudarė lizingo sutartį su „Volvo Trucks“ dėl papildomų 100 elektrinių sunkvežimių įsigijimo. Vilkikai bus pristatyti 2024 ir 2025 metais. Bendrovės duomenimis, šis žingsnis svarbus įgyvendinant ilgalaikį tikslą […]


Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Vasarą saugiausia rinktis vasarines padangas: 5 padangų priežiūros patarimai

Artėjant vasaros sezonui vairuotojai suskumba pasikeisti vasarines padangas. Apžvelgsime, kodėl verta pasirinkti tinkamas aukščiausios kokybės vasarines padangas, taip padidinant saugumą, užtikrinant geriausią vairavimo patirtį ir sutaupant kaštus. Kiekvienais metais šylant orams vairuotojai pasiruošę keisti žiemines padangas į vasarines. Pagal Lietuvos kelių eismo taisykles žiemines padangas pasikeisti į vasarines rekomenduojama nuo balandžio 1 d., o jeigu žieminės padangos […]


„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

„Moller Auto“ skelbia rezultatus: pernai augo ir automobilių pardavimai, ir servisų paslaugų apimtys

Remiantis automobilių prekybos bendrovės „Moller Auto“ veiklos rezultatais Baltijos šalyse, 2023 metais labiausiai augo elektromobilių segmentas – pernai, palyginti su 2022 metais, elektromobilių pardavimai išaugo 63 proc. Naudotų automobilių parduota 26 proc. daugiau, o naujų automobilių pardavimų apimtys buvo stabilios ir išliko 2022 m. lygyje. „Moller Auto“ servisų apyvarta Lietuvoje per metus išaugo 12,8 proc. […]


„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ sugriežtino dangos kokybės reikalavimus: asfaltas bus storesnis, atsparesnis ir tvirtesnis

„Via Lietuva“ (anksčiau – Lietuvos automobilių kelių direkcija), Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose. Nurodoma, kad atnaujintas taisyklių projektas padidins naujų asfalto dangų tarnavimo laiką, sumažins kelio provėžų susidarymą bei atitiks žaliojo kurso reikalavimus. Kaip nurodo „Via Lietuva“, atnaujinta asfalto dangos tvarka jau įsigaliojo ir yra taikoma visiems […]


Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Tyrimas atskleidė, iš kokių šalių įvežtais automobiliais domisi lietuviai

Daugiausiai naudotų automobilių Europoje eksportuoja Vokietija, Prancūzija, Belgija ir Italija. Nors nemažai lietuvių vairuotojų įsitikinę, kad iš užsienio įvežti automobiliai yra geresnės būklės už važinėjančius Lietuvoje, transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas atskleidė, jog dalis jų turi gali turėti nuslėptų defektų ir suklastotą ridą. Dalis importuotų automobilių – su suklastota rida ir […]


Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Vairuotojų išbandymas duobėtais keliais ir gatvėmis: nuostoliai siekia tūkstančius

Atėjus pavasariui vairuotojų gyvenimą kartina duobės mūsų šalies gatvėse ir keliuose. Pataikius į duobę kartais pakanka pakeisti padangą, tačiau dažnai transporto priemonę, deja, tenka gabenti į remonto dirbtuves. Draudikų duomenimis, po tokių įvykių automobilių savininkams yra atlyginami nuo kelis šimtus iki septynis tūkstančius eurų siekiantys nuostoliai. „Šių įvykių padaugėja pavasarį, kai, šylant orui, atsiranda daug […]