Kodėl turėtumėte pasirinkti elektrinį puodą?

1

Kodėl turėtumėte pasirinkti elektrinį puodą?

Elektriniai puodai, dar vadinami multifunkciniais, yra šių laikų naujovė, jau spėjusi užkariauti šeimininkių širdis. Kaip gi gali nepatikti greitas ir trumpas, patogus maisto ruošimas? Kaip atrodo elektriniai puodai kokių rūšių jie būna, galima pamatyti el.parduotuvėse, išties pasirinkti yra iš ko: https://www.b-a.eu/c4622/elektriniai-puodai Tačiau šiandien pakalbėsime bendrai apie elektrinius puodus, kodėl jie dar vadinami multifunkciniais ir kokie pagrindiniai jų privalumai.

Privalumas: nereikalinga viryklė ar orkaitė

Maisto gaminimui reikia viryklės, orkaitės, mikrobanginės krosnelės. O ką daryti, jei jų neturi? Situacija nėra keista, kuomet besikurianti ir pinigus taupanti šeima turi spręsti, kuriuos buitinius prietaisus įsigyti, ieškoma tokių, su kuriais būtų kuo daugiau gaminimo galimybių. Elektrinis puodas būtent toks. Plius jam nereikalingas specialus įrengimas, reikalingas tik elektros lizdas.

Privalumas: galima gaminti bet ką

Rašydami „bet ką“ ir turime omenyje, jog galima gaminti praktiškai viską. Galima troškinti mėsą, garuose kepti žuvį, virti ryžius, kepti duoną bei pyragus ir dar daug daug ko tik sugalvojate. Elektriniu puodu galima gauti tą patį rezultatą, kaip kepant keptuvėje, kepant orkaitėje, vertant puode ar troškinant garų puode.

Privalumas: lengvas gaminimas, greitis ir patogumas

Labiausiai pasitarnauja elektroninis laikrodis. Uždėjus maistą virti, kepti ar troškinti, galima užstatyti kiek laiko maistas bus kaitinamas. Praėjus nustatytam laikui elektrinis puodas išsijungia, tačiau maistas greitai neatvėsta. Itin patogi šildymo atidėjimo funkcija, tad pvz. norint išsikepti duonos, galima viską suruošti iš vakaro, užstatyti šildymo pradžios atidėjimą, kad pradėtų kepti paryčiais, o atsikėlus ryte duona bus iškepusi, tokia, apie kokią visada svajojote – šviežia ir karšta.

Privalumas: multifunkcinis įrenginys

Vienas įrenginys, tačiau vienu metu galima virti keletą skirtingų patiekalų. Daugelis elektrinių puodų, turi specialius indus, kurie sukuria „antrą aukštą“. Tad pavyzdžiui, jei verdate ryžius, antrame aukšte ant viršaus galite raguose kepti žuvį ar troškinti daržoves. Tai sutaupo laiko ir elektros energijos, nes vienu kaitinimu galima paruošti daugiau.

Privalumas: sveikesnis maistas

Elektriniai puodai yra iš nesvylančios dangos, tad juose gaminant maistą nereikia daug aliejaus arba dažnai visai nereikia, viską galima tiesiog kaitinti ar labiau troškinti. taip maistas neperdega, nėra riebus, būna minkštas, tad daug sveikesnis mūsų skrandžiui, nei pavyzdžiui, keptas keptuvėje ant aliejaus.

Privalumas: gali pasiimti su savimi

Elektropuodas yra puikus prietaisas, kurį galima pasiimti su savimi į iškylą ar kelionę. Jam tereikia elektros, tad galima pajungti tiesiog automobilyje.

Mitas: multifunkcinis, tai netinka niekam

Yra senas stereotipinis požiūris, jog jei prietaisas atlieka kelis veiksmus, reiškia nė vieno jų neatlieka gerai. Tačiau šiuo atveju ši taisyklė tikrai negalioja. Elektriniai puodai tam ir kuriami, kad galėtų palengvinti maisto ruošą ir atliktų kelias užduotis vienu metu. Todėl tikrai nereikia bijoti multifunkcinio puodo.

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]