Kodėl šventėms reikia ruoštis jau dabar arba kaip užtikrinti, kad Kalėdų Senelis neužklimptų sniege

Kodėl šventėms reikia ruoštis jau dabar arba kaip užtikrinti, kad Kalėdų Senelis neužklimptų sniege

Cituojamas asmuo: Gabrielius Bilevičius, DPD Lietuva pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse

Kodėl šventėms reikia ruoštis jau dabar arba kaip užtikrinti, kad Kalėdų Senelis neužklimptų sniege

Koronaviruso pasekmes jausime dar ilgai. Kol kas sunku prognozuoti, kokie bus ilgalaikiai pandemijos padariniai, tačiau artimiausius įvykius numatyti galime jau dabar. Siuntų pristatymo sektorius – ne išimtis.

Ant nosies jau kabo „Black Friday“ ir šventinė Kalėdų savaitė. Galima sakyti – e. komercijos „Oskarai“. Šio laikotarpio su įtampa laukia visos siuntų pristatymo bendrovės, o jam ruoštis pradeda kaip įmanoma anksčiau.

Tačiau šiemet iššūkiai pasitikti gali ne tik kurjerius, bet ir pirkėjus. Tikimybė, kad siuntų kamštis palies šalies gyventojus – didesnė nei bet kada. Dėl to dovanomis savo artimiesiems reikėtų pradėti rūpintis jau dabar. Kitu atveju, rizikuojate, kad Kalėdų Senelis paliks jus ant ledo.

To priežastys yra kelios.

  1. Neišvengiamas siuntų sezoniškumas. Įprastai „DPD Lietuva“ siuntų kiekis šalyje, lyginant su šalies vidurkiu, lapkričio mėnesį išauga 18 proc., o gruodį – net 40 proc. Tuo tarpu dviejų ryškiausių metų įvykių – „Black Friday“ ir šventinės savaitės – metu, siuntų padaugėja atitinkamai 50 proc. ir 81 proc., palyginus su įprastiniu metų krūviu.
  2. Koronaviruso pandemijos įtaka vartotojų įpročiams. Pirkėjai įsitikino, kad apsipirkimas internetu yra gerokai patogesnis ir saugesnis būdas įsigyti norimas prekes nei lankymasis fizinėse parduotuvėse. Toks pokytis atsispindi ir „DPD Lietuva“ siuntų profilyje: prieš karantiną, B2C pristatymai  sudarė vos 30 proc. visų mūsų siuntų, o karantino piko metu šis rodiklis išaugo dvigubai – iki 60 proc.
  3. Antrosios COVID-19 bangos ir griežtesnių apribojimų grėsmė. Jeigu vyraujančios tendencijos nesikeis, o koronaviruso susirgimų nemažės, panašu, kad šaltuoju metų laikotarpiu vėl teks daugiau laiko leisti namuose.

Sudėjus viską į vieną vietą – didžiausią metuose e. prekybos įvykį, prie apsipirkinėjimo internetu apsipratusius gyventojus ir lūkuriuojantį karantiną – nesunku spėti, kad siuntų kiekiai jau greitai pramuš visas lubas.

Pirmajam aspektui kasmet ruošiamės iš anksto – 26-50 proc. didiname kurjerių skaičių, papildomai samdome sandėlio darbuotojus.

Tačiau pažvelgus į karantino pradžios skaičius, pamatysime, kad to šiemet gali ir neužtekti. Per pirmąsias tris pandemijos savaites mūsų kurjerių skaičius išaugo nuo 403 iki 600 (48 proc. pokytis), sukūrėme daugiau nei 200 naujų kurjerių maršrutų, papildomai nuomavomės sandėlio patalpas, kur taip pat teko samdyti naujų žmonių ir, žinoma, kaip įmanoma stengėmės užtikrinti mūsų darbuotojų ir klientų saugumą.

Ir nepaisant to, kad artėjančiam įtemptam laikotarpiui ruošiamės jau nuo vasaros, tai daryti turime ne tik mes. Kurjeriai ir toliau stovės priešakinėse linijose, tačiau savo indėlį turi įdėti ir vartotojai.

Tad kuo anksčiau užsisakysite norimą prekę, tuo didesnė tikimybė, kad per šventes ne tik jūsų, bet ir kitų tautiečių vaikams neteks girdėti istorijų apie sniege užklimpusias Kalėdų Senelio roges. O „parduoti“ šią istoriją gali būti sudėtinga, juolab kad vis dažniau šventes pasitinkame be sniego.

Apie „DPD Lietuva“:

UAB „DPD Lietuva“ yra tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPDgroup“ dalis. Įmonė yra siuntų pristatymo / kurjerių verslo Lietuvoje lyderė. „DPD Lietuva“ paslaugos – siuntų pristatymas į 220 pasaulio valstybių ir nuolat plečiamas „Pickup“ savitarnos terminalų tinklas. „DPD Lietuva“ tinkle šiuo metu dirba per 850 darbuotojų.

Apie „DPDgroup“:

„DPDgroup“ yra antras didžiausias tarptautinis siuntų pristatymo tinklas Europoje. Grupėje dirba per 77 000 siuntų pristatymo ekspertų, yra įrengta daugiau kaip 46 000 „Pickup“ siuntų taškų. Kasdien „DPDgroup“ į 230 šalių pristato 5,3 milijonus siuntų. Per 2019 metus buvo pristatyta per 1,3 mlrd. siuntų visame pasaulyje. „DPDgroup“ turi tris prekės ženklus visoje Europoje: DPD, „Chronopost“ ir SEUR.

„DPDgroup“ priklauso „GeoPost“, kurios pajamos 2019 metais siekė 7,8 mlrd. Eur. „GeoPost“ yra kontroliuojančioji kompanija, kurią valdo „Le Groupe La Poste“.

Pranešimą paskelbė: Rita Rauluševičiūtė, UAB „Gravitas Partners“

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Multi – Assorted 40
 
Meu Cacho Meu Crush Conditioner Kondicionierius garbanotiems plaukams, 400ml
 
Camper Courb K100531 Grey 45
 
AUDIMAS Švelnūs modalo šortai 2111-249 High Rise Melange S
 
AUDIMAS Prigludusio sil. tamprūs džinsai 2011-142 Phantom W27/L30

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]