Kodėl didžiaisiais duomenimis grįsta logistika turi daugiau pranašumų rinkoje

Kodėl didžiaisiais duomenimis grįsta logistika turi daugiau pranašumų rinkoje

Metinis 2017-ųjų Trečiųjų šalių logistikos lyrimas atskleidė, kad realaus laiko analizė padėjo vystyti transportavimo alternatyvas 71% siuntėjų, o 61% – įvertinti kainas ir paslaugų lygį. Ekspeditoriams logistikos paslaugų tiekėjų ekspertizė reikalinga darbui su klientais, strateginiam valdymui bei IT. Duomenimis grįsta logistika greičiau patenkina klientų poreikius ir veda verslą į naujas rinkas. Vienas didžiausių iššūkių susidūrus su padidėjusiu duomenų kiekiu ir matomumu – tai kaip rasti geriausią sprendimą, o pranašumą išnaudoti dirbant su klientais.

Savavaldės transporto priemonės, dronai, mobiliosios aplikacijos, grįstos navigacijos duomenimis – visos siuntinių pristatymo naujovės reikalauja logistikos kompanijų vystyti ilgalaikes strategijas ir tobulėti. Tarptautinės logistikos ir transportavimo bendrovės „AsstrA-Associated Traffic AG“ analitikai prognozuoja, kad artimiausiu metu didžiųjų duomenų naudojimas logistikos versle sparčiai augs. 

Siekiant, kad galutinis vartotojas gautų geriausią paslaugą, mobiliajame amžiuje būtinas glaudesnis įvairių paslaugų tiekėjų bendradarbiavimas. Pavyzdžiui, madingų drabužių pardavėjai šiandien nebegalvoja vien apie tai, ką daryti, kad klientas pasirinktų būtent juos. Dabar jie suinteresuoti padėti klientui rasti jų parduotuvę – kad jis naudotų mobiliąją navigaciją; kad elektroninės parduotuvės programėlėje patikrintų, ar čia yra jo dydžio drabužis; taip pat – kokiu būdu jis atvyks į parduotuvę: viešuoju transportu, automobiliu ar „Uberiu“; ir kiek klientų ateis vien dėl to, kad čia prekiaujama karščiausia rudens naujiena, kurios trokšta visos merginos; ir kiek vienetų turi būti užsakyta iš gamintojo kiekvienai parduotuvei. Platesnis požiūris į kliento poreikius meta iššūkį pasenusioms tradicijoms tiekimo grandinės industrijoje. Tad kuo geresni paslaugų tiekėjų santykiai, tuo mažiau rizikuojama.

Logistikos kompanijos turėtų pasitelkti naująsias technologijas tam, kad užtikrintų sklandesnį krovinių judėjimą bei pristatymą, kad galėtų stebėti ir užtikrinti kokybę. Efektyvios operacijos teigiamai veikia galutinį vartotoją, į tai reikia rimtai atsižvelgti, nes net rinkos lyderiai šiandien gali būti lengvai įveikiami lankstesnių ir novatoriškų konkurentų.

„Mokykis greičiau ir žvelk toliau už kitus – mainais gausi klientų ištikimybę. Mažos siuntų kompanijos kaip „Amazon“, UPS ar „FedEX“ ir savarankiški transportavimo paslaugų tiekėjai kaip „Uber“ ar „Lyft“ yra pirmoje vietoje, o vilkikai, laivai ir lėktuvai yra antroje. Šiandien, kai kiekvienas turi bent vieną mobilųjį įrenginį, informaciją norima gauti kuo greičiau, o paslaugos labiausiai tenkina tos, kurios yra paremtos sugeneruotais duomenimis iš mūsų ankstesnių apsilankymų internete“, – pastebi Andrzei Iwanow-Kolakowski, Europos šalių „AsstrA“ vadovas.

Klientai tikisi kokybiškų, tikslių ir saugių transportavimo paslaugų, ar tai būtų multimodalinis krovinių pervežimas, ar siuntos pristatymas nuo durų iki durų. Prognozuojama, kad ateityje logistika taps vis mažiau atskirta nuo gamybos – logistikos kompanijos siūlys savo paslaugas per platinimo centrus, todėl prekių pristatymas taps dar asmeniškesnis. Debesų kompiuterija leis surinkti didžiulius duomenų kiekius pigiau, o tai jau daro įtaką kainodaros strategijoms logistikos rinkoje. Objektyvus strateginis požiūris (ne subjektyvus, kuriuo buvo remiamasi anksčiau) apie logistikos valdymą dar niekada nebuvo toks svarbus kaip šiandien.

Pranešimą paskelbė : Živilė Barkauskaitė, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
Lakštinė stangrinanti veido kaukė, 25 ml
 
HELLY HANSEN Koppervik Black/Ebony/Grey Fog 45
 
Vagabond Kenova 4457-201 Black 36
 
HELLY HANSEN Seraphina Women's Oatmeal/Natura/Cement 38
 
REIMA Ivalo Black 36

Kaip prižiūrėti dyzelinių automobilių ekologines sistemas?

  Dyzelinis automobilis su įdiegtomis ir tinkamai veikiančiomis išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemomis, palyginus su benzinu veikiančiu automobiliu, yra ne tik taupesnis, bet ir nenusileidžia ekologiniais rodikliais, o CO2 emisija yra mažesnė – tai patvirtino Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkų atliktas tyrimas. Tačiau ne visi vairuotojai žino, kaip automobiliuose įdiegtas ekologines sistemas prižiūrėti. Tad ar […]

  Straipsniai »
Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ruošiantis kelionei lėktuvu, norisi, kad ji būtų sklandi jau nuo pat atvykimo į oro uostą. Savo ruožtu oro uostai stengiasi užtikrinti, kad kelionė būtų maloni visiems keliautojams, įskaitant ir ribotos judėsenos žmones. Šiems keleiviams pravartu žinoti apie būtent jiems skirtas paslaugas, kuriomis galima pasinaudoti oro uoste. Kelionė į oro uostą – greita ir paprasta „Lietuvos […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: perskirstyta 3,3 mln. eurų rezervinių lėšų Lietuvos keliams

 Atsižvelgiant į šiemet kelių rekonstravimo projektuose sutaupytas ar nepanaudotas lėšas, Susisiekimo ministerijos siūlymu perskirstyti 3,3 mln. eurų rezervinių Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų. Tam Vyriausybė pritarė 2019 m. spalio 30 dieną. „Perskirstomos lėšos teks kelių objektams, kuriuose darbai jau atlikti arba bus atlikti iki šių metų pabaigos. Taip pat atsižvelgėme į papildomai gautus […]

  Straipsniai »

Nuoseklus Lietuvos oro uostų augimas – stebimas visų finansinių rodiklių kilimas

Lietuvos oro uostai ir toliau skaičiuoja augančius finansinius rodiklius. Apžvelgus pirmuosius 9 šių metų  mėnesius suskaičiuota, jog lyginant su praėjusiais metais, bendros pajamos didėjo 13 proc. ir siekia beveik 37 mln. eurų. Lietuvos oro uostai pažymi, kad didėjo ir  aviacinės – skrydžių, keleivių aptarnavimo, krovinių gabenimo, ir neaviacinės veiklos – patalpų nuomos, maitinimo įstaigų, įvairių […]

  Straipsniai »