Ko vežėjai tikisi iš naujos Lietuvos vyriausybės

Ko vežėjai tikisi iš naujos Lietuvos vyriausybės

Lietuvos tarptautinio transporto ir logistikos įmonių atstovai viliasi, kad naujoji Vyriausybė efektyviai bendradarbiaus su verslu, bus atvira dialogui ir priims pasvertus sprendimus, kurie palengvins verslo sąlygas bei sustiprins šalies konkurencingumą tarptautinėje arenoje.

Pasak Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinio sekretoriaus Povilo Drižo, po Seimo rinkimų verslas nusiteikęs pozityviai, teigiamai vertina koalicijos susitarimą ir laukia naujosios Vyriausybės programos.

„Lietuvos ekonomikos laukia sudėtingas laikotarpis ir ambicingi iššūkiai, kuriems suvaldyti prireiks išmintingų ir atsakingų valdžios sprendimų. Tikimės, kad Vyriausybė vykdys protingą mokestinę politiką ir efektyvų biudžeto balansavimą. Tuo pačiu ieškos būdų kaip palaikyti verslo gyvybingumą, padidinti šalies konkurencingumą, skatinti investicijas į inovacijas ir plėtrą“, – vylėsi P. Drižas.

Jo teigimu, su nueinančiąja Vyriausybe verslo asociacijos aktyviai siekė atvirų diskusijų bei solidarumo, teikė siūlymus, kaip gerinti verslo aplinką Lietuvoje.

„Tiesa, pagirti, kad į mūsų siūlymus buvo įsiklausyta, negalėčiau. Nueinančiai Vyriausybei ne visada pavykdavo suvaldyti atskirų ministerijų veiksmus. Tačiau palankiai vertiname nueinančios valdžios ryžtą ir palaikymą aktyviai ginant Lietuvos nacionalinius interesus dėl vežėjų verslą diskriminuojančio Mobilumo paketo Europos Sąjungos mastu“, – pažymi P. Drižas.

Jis tikisi, jog naujoji Vyriausybė geriau supras verslininkus nei ankstesnioji, įsiklausys į socialinių partnerių nuomonę bei pasiūlymus. „Esame pasirengę būti konstruktyviu Vyriausybės socialiniu partneriu, – sako P. Drižas. Abipusis verslo ir Vyriausybės bendradarbiavimas – būtina sąlyga gerinti makroekonominius ir socialinius rodiklius: didinti šalies konkurencingumą, auginti eksporto apimtis, didinti darbo vietų skaičių“.

Kalbėdamas apie Lietuvos tarptautinio transporto ir logistikos verslo bendruomenės lūkesčius TTLA vadovas išskyrė pagrindines sritis, kuriose tikimasi bendradarbiavimo. Tai – aktyvi ekonominė diplomatija, siekiant ginti nacionalinius verslo interesus ir taip stiprinant mūsų vežėjų konkurencingumą tarptautiniu mastu bei skatinant paslaugų eksporto augimą.

Verslas taip pat suinteresuotas didinti krovinių judumą plėtojant intermodalinį krovinių vežimą išnaudojant skirtingų transporto rūšių panaudojimą. Kitos nurodomos prioritetinės sritys yra transporto sektoriaus konkurencingumo didinimas, gerinant transporto ir logistikos paslaugų kokybę, o taip pat investicijų į verslo procesų skaitmenizavimą skatinimas.

Tarp prioritetinių sričių verslas taip pat išskiria neigiamo poveikio aplinkai mažinimo priemonių įgyvendinimą pagal ES Žaliojo kurso veiksmų plano gaires.

TTLA vienija didžiausias šalies transporto ir logistikos įmones, kurių bendra apyvarta siekia per 80 proc. Lietuvos krovininio kelių transporto apyvartos. Dabartinės asociacijos narės – išskirtinai tarptautinio krovinių transporto įmonės, veiklą vykdančios ne tik Lietuvos, bet ir Europos, Azijos bei kituose regionuose.

Pranešimą paskelbė: Stanislavas Likas, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
ID: 1128578   2020 11 24

Rekomenduojame

WSOPC pokerio turnyre triumfavęs lietuvis savo sąskaitą papildė milijonine suma

WSOPC pokerio turnyre triumfavęs lietuvis savo sąskaitą papildė milijonine suma

Vėlų šeštadienio vakarą finišavo „GGPoker World Series of Poker Winter Online Circuit“ (WSOPC) serija, kurios puošmena tapo pagrindinis turnyras, kuriame 1700 dolerių įpirka buvo sumokėta net 6395 kartų, o nugalėtojo apyrankė ir įspūdingas piniginis prizas atiteko Lietuvos atstovui. Paulius Plaušinaitis nužygiavo iki pat finalinės turnyro dvikovos, kurioje akis į akį susidūrė su Turkijos atstovu. Lietuvis […]

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]