Klonuota įranga įsiviešpatauja ir automobilių servisuose

1

Klonuota įranga įsiviešpatauja ir automobilių servisuose

Automobilių pramonė vystosi sparčiais žingsniais į priekį ir įdiegiamų inovacijų kiekviename automobilių modelyje sparčiai daugėja. Kiekvienos automobilių markės gamintojai taip stipriai konkuruoja rinkoje tarpusavyje, jog vartotojams sunku skirti tiek laiko, jog sužinoti kiekvieną dieną paskelbiamas naujienas. Norint užimti kiek įmanoma daugiau rinkos, gamintojai naujuose modeliuose atnaujina tam tikras sistemas arba įdiegia naujas, tai gali būti saugumo, komforto, variklio ir dar daugybė kitų elektronikos sistemų.

Mechanikai, kurie taip pat stengiasi, jog galėtų aptarnauti kiekvieną klientą ir nelikti už nugaros konkurentams, domisi visomis automobilių pramonės naujienomis. Būtent jiems reikės tuos automobilius remontuoti, todėl turi žengti koja kojon su visomis rinkos inovacijomis.

Automobiliai ir kitos transporto priemonės sparčiai techniškai tobulėja, todėl mechanikams, norint atlikti naujuose automobiliuose remonto darbus, jie turi turėti vis aukštesnės kokybės įrangą. Kadangi naujuose automobiliuose vis daugėja elektronikos, gedimus padeda surasti specialūs transporto priemonėms skirti diagnostikos prietaisai.

Jau kelis dešimtmečius automobiliuose yra įmontuojami specialūs kompiuteriai. Kompiuteriuose esanti programinė įranga kontroliuoja visą automobilio darbą. Nuo paprasčiausio turbinos veikimo iki greičių dėžės darbo ar net kuro purkštukų veikimo intensyvumo. Todėl natūralu, jog serviso mechanikams dirbant be tokių prietaisų, iškiltų daugybė problemų randant gedimus.

Diagnostikos įrangos veikimo principas nėra sudėtingas. Prietaisas yra prijungiamas prie automobilio kompiuterio ir yra nuskaitomi gedimai. Taip pat galima atlikti ir kitus įvairius darbus, kaip pavyzdžiui, atlikti programavimo darbus.

Kadangi Lietuvoje automobilių parkas sparčiai atsinaujina, todėl diagnostikos įranga yra naudojama beveik kiekviename servise. Prietaisų paklausa sparčiai didėja, rinkoje atsiranda daug klonuotos ir piratinės įrangos pardavėjų. Kaip ir kiekvienoje srityje, daugiausiai yra klonuojami populiariausi diagnostikos įrangos prekiniai ženklai. Visi mes žinome tokius garsius pasaulinius prekinius ženklus, kaip pavyzdžiui, „Coca-Cola“, „Adidas“, „Mc Donald‘s“ ir kitus, kurie taip pat yra klonuojami, kaip ir kiti garsūs savo srities lyderiai. Būtent kompiuterinės diagnostikos įrangos srityje dažnai yra klonuojami tokie prekiniai ženklai, kaip „Launch“, „Abrites“, „Autel“ ir kiti.

Klonai lengvai įeina į rinką

Klonuoti prekiniai ženklai lengvai įeina į rinką, kadangi klonuojami yra logotipai, atspalviai, prekių išvaizda ir viskas kas susiję. Taip daroma dėl to, nes būtent taip prekiniai ženklai yra įsimenami, tad lengviau tampa parduoti tokią klonuotą diagnostikos įrangą.

Tačiau klonuota įranga yra visiškai skirtinga nuo originalios diagnostikos įrangos. Panaši yra tik prekės išvaizda, tačiau programinė įranga prietaisuose gerokai skiriasi nuo originalios. Todėl įsigyjus tokį prietaisą, problemų dirbant su skirtingais automobilių modeliais ankščiau ar vėliau tikrai iškils.

Būtent pastarieji „Launch“, „Abrites“, „Autel“ automobilių diagnostikos įrangos prekiniai ženklai yra puikiai atpažįstami tarp automobilių kompiuterinės diagnostikos specialistų. Tai puikūs prietaisai ir tą gali patvirtinti kiekvienas profesionalas, kuris šių prekinių ženklų prietaisus naudoja kiekvieną dieną. Tačiau šių prekinių ženklų vardą nenoromis stengiasi sugadinti klonuotos įrangos pardavėjai.

Žinoma, rinkoje yra ir dar daugiau klonuotos diagnostikos įrangos, tačiau būtent šių gamintojų įranga yra klonuojama labiausiai. Kadangi patys prietaisai labiausiai išsiskiria visoje rinkoje ir yra jos lyderiai. Šių prietaisų programinė įranga pasižymi funkcionalumu, pažangumu, inovacijomis, o kas svarbiausia – prietaisų gamintojai žengia koja kojon su automobilių gamintojais. Bet kaip ir minėjome, šiais bruožais pasižymi tik originali diagnostikos įranga.

Gamintojai investuoja didžiulius pinigus į mokslinius tyrimus, prietaisų bandymus ir tobulinimus, todėl vartotojas įsigyja tokį prietaisą, kuris atitinka aukščiausius lūkesčius. O kas svarbiausia, automobilio savininkui yra suteikiama kokybiška kompiuterinės diagnostikos paslauga.

Kokybiškai paslaugai tik originali įranga

Būtent aukščiausios kokybės paslaugos suteikimas ir turėtų būti pagrindinis kriterijus pirkti tokią įrangą. Tačiau serviso mechanikai kartais lieka nusivylę šių gamintojų įrangą. Teigia, kad prietaisai stringa ir yra itin lėti, neįmanoma atlikti kai kuriems automobiliams diagnostikos, prietaisas turi mažai funkcijų, pagamintas iš nekokybiškų medžiagų. Net neįtardami, kad įsigijo bei dirba su klonuota diagnostikos įranga, kuri neprilygsta originaliems prekiniams ženklams.

Naudojantis tokiais prietaisais pirkėjai lieka apgauti. Kadangi pirko prietaisą su iškeltais kriterijais ir lūkesčiais, tačiau galutinis produktas to visiškai neatitinka. O kas yra blogiausia, visiems mums, automobilių savininkams, yra atliekama nekokybiška kompiuterinė diagnostika.

Turbūt nerastume keliuose eksploatuojamo automobilio, prie kurio nors kartą nebūtų buvę prijungto automobilių diagnostikos prietaiso. Nebent automobilis yra visiškai naujas, nesenai įsigytas iš salono. Visi automobiliai patiria gedimus, todėl tikrai didžiajai daliai gedimų diagnozavimui yra panaudojami tokie prietaisai.

Kai automobiliui atliekama kompiuterinė diagnostika su originalia diagnostikos įranga, galima tikėtis tik aukščiausių rezultatų. Tačiau būtent klonuotos diagnostikos įrangos naudojimas gali sukelti daugiau žalos, nei naudos. Kartais klonuota programinė įranga tokiuose prietaisuose gali sukelti nepataisomos žalos pačio automobilio elektronikoje.

Rizikuojama mūsų visų sveikata

Tačiau didžiausia problema yra ta, kad tokie automobiliai savininkams ir aplinkiniams nežinant yra eksploatuojami gatvėse ir užmiesčio keliuose. Minėti automobiliuose sumontuoti kompiuteriai kontruoliuoja daug sistemų, tuo tarpu ir visas gamintojų sumontuotas elektronines saugumo sistemas. Kaip pavyzdžiui, visiems puikiai žinomos stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), elektroninė stabilumo kontrolė (ESP), aktyvi kruizo kontrolė (ACC) ir dar daugybė kitų. Būtent visas šitas ir dar daug kitų kontroliuoja automobilių kompiuteriai.

Todėl tikrai nesinorėtų, kad su tokiomis sistemomis, kurios užtikrina saugų eismą keliuose bei mūsų pačių ir aplinkinių saugumą, būtų dirbama nepilnai funkcionuojančia klonuota diagnostikos įranga. Visų mūsų sveikata tikrai turėtų būti svarbiau, nei sutaupyti keli šimtai eurų įsigyjant pigesnę klonuotą diagnostikos įrangą.

Kadangi transporto priemonių parkas Lietuvoje sparčiai auga, todėl tikrai tai verčia visus sunerimti. Visi mes norime jausti saugumą važiuojant į darbą, vežant vaikus į darželius, keliaujant atostogų ar tiesiog važiuojant į parduotuvę.Ypač, jog yra tikimybė, kad rizikuojame mums patiems nežinant.

Reikia tikėtis, jog servise dirbantys mechanikai stengsis dirbti tik su originalia diagnostikos įranga. Kadangi ji yra pilnai funkcionuojanti ir gali atlikti kokybišką kompiuterinę diagnostiką nepadarant žalos. Juolab, kad kainos skirtumas nėra toks didelis, jog verta būtų rizikuoti sveikata.

Bds.lt

Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »