Klonuota įranga įsiviešpatauja ir automobilių servisuose

1

Klonuota įranga įsiviešpatauja ir automobilių servisuose

Automobilių pramonė vystosi sparčiais žingsniais į priekį ir įdiegiamų inovacijų kiekviename automobilių modelyje sparčiai daugėja. Kiekvienos automobilių markės gamintojai taip stipriai konkuruoja rinkoje tarpusavyje, jog vartotojams sunku skirti tiek laiko, jog sužinoti kiekvieną dieną paskelbiamas naujienas. Norint užimti kiek įmanoma daugiau rinkos, gamintojai naujuose modeliuose atnaujina tam tikras sistemas arba įdiegia naujas, tai gali būti saugumo, komforto, variklio ir dar daugybė kitų elektronikos sistemų.

Mechanikai, kurie taip pat stengiasi, jog galėtų aptarnauti kiekvieną klientą ir nelikti už nugaros konkurentams, domisi visomis automobilių pramonės naujienomis. Būtent jiems reikės tuos automobilius remontuoti, todėl turi žengti koja kojon su visomis rinkos inovacijomis.

Automobiliai ir kitos transporto priemonės sparčiai techniškai tobulėja, todėl mechanikams, norint atlikti naujuose automobiliuose remonto darbus, jie turi turėti vis aukštesnės kokybės įrangą. Kadangi naujuose automobiliuose vis daugėja elektronikos, gedimus padeda surasti specialūs transporto priemonėms skirti diagnostikos prietaisai.

Jau kelis dešimtmečius automobiliuose yra įmontuojami specialūs kompiuteriai. Kompiuteriuose esanti programinė įranga kontroliuoja visą automobilio darbą. Nuo paprasčiausio turbinos veikimo iki greičių dėžės darbo ar net kuro purkštukų veikimo intensyvumo. Todėl natūralu, jog serviso mechanikams dirbant be tokių prietaisų, iškiltų daugybė problemų randant gedimus.

Diagnostikos įrangos veikimo principas nėra sudėtingas. Prietaisas yra prijungiamas prie automobilio kompiuterio ir yra nuskaitomi gedimai. Taip pat galima atlikti ir kitus įvairius darbus, kaip pavyzdžiui, atlikti programavimo darbus.

Kadangi Lietuvoje automobilių parkas sparčiai atsinaujina, todėl diagnostikos įranga yra naudojama beveik kiekviename servise. Prietaisų paklausa sparčiai didėja, rinkoje atsiranda daug klonuotos ir piratinės įrangos pardavėjų. Kaip ir kiekvienoje srityje, daugiausiai yra klonuojami populiariausi diagnostikos įrangos prekiniai ženklai. Visi mes žinome tokius garsius pasaulinius prekinius ženklus, kaip pavyzdžiui, „Coca-Cola“, „Adidas“, „Mc Donald‘s“ ir kitus, kurie taip pat yra klonuojami, kaip ir kiti garsūs savo srities lyderiai. Būtent kompiuterinės diagnostikos įrangos srityje dažnai yra klonuojami tokie prekiniai ženklai, kaip „Launch“, „Abrites“, „Autel“ ir kiti.

Klonai lengvai įeina į rinką

Klonuoti prekiniai ženklai lengvai įeina į rinką, kadangi klonuojami yra logotipai, atspalviai, prekių išvaizda ir viskas kas susiję. Taip daroma dėl to, nes būtent taip prekiniai ženklai yra įsimenami, tad lengviau tampa parduoti tokią klonuotą diagnostikos įrangą.

Tačiau klonuota įranga yra visiškai skirtinga nuo originalios diagnostikos įrangos. Panaši yra tik prekės išvaizda, tačiau programinė įranga prietaisuose gerokai skiriasi nuo originalios. Todėl įsigyjus tokį prietaisą, problemų dirbant su skirtingais automobilių modeliais ankščiau ar vėliau tikrai iškils.

Būtent pastarieji „Launch“, „Abrites“, „Autel“ automobilių diagnostikos įrangos prekiniai ženklai yra puikiai atpažįstami tarp automobilių kompiuterinės diagnostikos specialistų. Tai puikūs prietaisai ir tą gali patvirtinti kiekvienas profesionalas, kuris šių prekinių ženklų prietaisus naudoja kiekvieną dieną. Tačiau šių prekinių ženklų vardą nenoromis stengiasi sugadinti klonuotos įrangos pardavėjai.

Žinoma, rinkoje yra ir dar daugiau klonuotos diagnostikos įrangos, tačiau būtent šių gamintojų įranga yra klonuojama labiausiai. Kadangi patys prietaisai labiausiai išsiskiria visoje rinkoje ir yra jos lyderiai. Šių prietaisų programinė įranga pasižymi funkcionalumu, pažangumu, inovacijomis, o kas svarbiausia – prietaisų gamintojai žengia koja kojon su automobilių gamintojais. Bet kaip ir minėjome, šiais bruožais pasižymi tik originali diagnostikos įranga.

Gamintojai investuoja didžiulius pinigus į mokslinius tyrimus, prietaisų bandymus ir tobulinimus, todėl vartotojas įsigyja tokį prietaisą, kuris atitinka aukščiausius lūkesčius. O kas svarbiausia, automobilio savininkui yra suteikiama kokybiška kompiuterinės diagnostikos paslauga.

Kokybiškai paslaugai tik originali įranga

Būtent aukščiausios kokybės paslaugos suteikimas ir turėtų būti pagrindinis kriterijus pirkti tokią įrangą. Tačiau serviso mechanikai kartais lieka nusivylę šių gamintojų įrangą. Teigia, kad prietaisai stringa ir yra itin lėti, neįmanoma atlikti kai kuriems automobiliams diagnostikos, prietaisas turi mažai funkcijų, pagamintas iš nekokybiškų medžiagų. Net neįtardami, kad įsigijo bei dirba su klonuota diagnostikos įranga, kuri neprilygsta originaliems prekiniams ženklams.

Naudojantis tokiais prietaisais pirkėjai lieka apgauti. Kadangi pirko prietaisą su iškeltais kriterijais ir lūkesčiais, tačiau galutinis produktas to visiškai neatitinka. O kas yra blogiausia, visiems mums, automobilių savininkams, yra atliekama nekokybiška kompiuterinė diagnostika.

Turbūt nerastume keliuose eksploatuojamo automobilio, prie kurio nors kartą nebūtų buvę prijungto automobilių diagnostikos prietaiso. Nebent automobilis yra visiškai naujas, nesenai įsigytas iš salono. Visi automobiliai patiria gedimus, todėl tikrai didžiajai daliai gedimų diagnozavimui yra panaudojami tokie prietaisai.

Kai automobiliui atliekama kompiuterinė diagnostika su originalia diagnostikos įranga, galima tikėtis tik aukščiausių rezultatų. Tačiau būtent klonuotos diagnostikos įrangos naudojimas gali sukelti daugiau žalos, nei naudos. Kartais klonuota programinė įranga tokiuose prietaisuose gali sukelti nepataisomos žalos pačio automobilio elektronikoje.

Rizikuojama mūsų visų sveikata

Tačiau didžiausia problema yra ta, kad tokie automobiliai savininkams ir aplinkiniams nežinant yra eksploatuojami gatvėse ir užmiesčio keliuose. Minėti automobiliuose sumontuoti kompiuteriai kontruoliuoja daug sistemų, tuo tarpu ir visas gamintojų sumontuotas elektronines saugumo sistemas. Kaip pavyzdžiui, visiems puikiai žinomos stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), elektroninė stabilumo kontrolė (ESP), aktyvi kruizo kontrolė (ACC) ir dar daugybė kitų. Būtent visas šitas ir dar daug kitų kontroliuoja automobilių kompiuteriai.

Todėl tikrai nesinorėtų, kad su tokiomis sistemomis, kurios užtikrina saugų eismą keliuose bei mūsų pačių ir aplinkinių saugumą, būtų dirbama nepilnai funkcionuojančia klonuota diagnostikos įranga. Visų mūsų sveikata tikrai turėtų būti svarbiau, nei sutaupyti keli šimtai eurų įsigyjant pigesnę klonuotą diagnostikos įrangą.

Kadangi transporto priemonių parkas Lietuvoje sparčiai auga, todėl tikrai tai verčia visus sunerimti. Visi mes norime jausti saugumą važiuojant į darbą, vežant vaikus į darželius, keliaujant atostogų ar tiesiog važiuojant į parduotuvę.Ypač, jog yra tikimybė, kad rizikuojame mums patiems nežinant.

Reikia tikėtis, jog servise dirbantys mechanikai stengsis dirbti tik su originalia diagnostikos įranga. Kadangi ji yra pilnai funkcionuojanti ir gali atlikti kokybišką kompiuterinę diagnostiką nepadarant žalos. Juolab, kad kainos skirtumas nėra toks didelis, jog verta būtų rizikuoti sveikata.

Bds.lt

Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats

Kiti skelbimai:
 
REIMA Speeder 536359X White 122
 
REIMA Speeder 536359X White 146
 
New Balance MX452 Grey 38,5
 
Birkenstock Blanca Black 38
 
Birkenstock Blanca Nubuck Rose Old Rose 40

Rekomenduojame

Susisiekimo ministerija užsakomaisiais skrydžiais į Lietuvą jau sugrąžino 2526 piliečius

Susisiekimo ministerija užsakomaisiais skrydžiais į Lietuvą jau sugrąžino 2526 piliečius

Užsidarant vienai po kitos valstybių sienoms, Lietuvos gyventojams sugrįžti į šalį tapo labai sudėtinga, jie įstrigo pačiuose įvairiausiuose pasaulio kraštuose. Susisiekimo ministerija užsakomaisiais skrydžiais į Lietuvą jau sugrąžino 2526 piliečius. „Kai kovo 13 dieną Lietuva  paskelbė karantiną, o pasaulis ėmė uždarinėti sienas, dalis į Lietuvą negalinčių sugrįžti piliečių atsidūrė išties nepavydėtinoje padėtyje, – sako susisiekimo […]

Lietuva ir bendramintės ES šalys prašo stabdyti Mobilumo paketo svarstymą ir priėmimą

Lietuva ir bendramintės ES šalys prašo stabdyti Mobilumo paketo svarstymą ir priėmimą

Atsižvelgdamos į situaciją Europos transporto rinkoje, pasikeitusią dėl koronaviruso pandemijos, Lietuva kartu su bendramintėmis Europos Sąjungos valstybėmis – Bulgarija, Kipru, Latvija, Lenkija, Malta, Rumunija ir Vengrija ragina stabdyti ES Mobilumo paketo svarstymą ir priėmimą, kol nesibaigs pandemija ir nebus įvertintas jos poveikis transporto sektoriui. Dėl pasikeitusios situacijos ir nežinomybės, kada baigsis krizė ir kokia bus […]

Vilnius plečia dezinfekcijos apimtis: atėjo laikas ir gatvėms

Vilnius plečia dezinfekcijos apimtis: atėjo laikas ir gatvėms

Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Grinda“ imasi papildomų priemonių koronaviruso plitimui stabdyti. Nuo šiol bus dezinfekuojamos ne tik sostinės viešosios erdvės, bet ir gatvės. Dezinfekcinis gatvių plovimas pirmiausia bus vykdomas miegamuosiuose rajonuose ir centrinėje miesto dalyje, kur kertasi didžiausi transporto ir pėsčiųjų srautai.  Sostinės gatvių dezinfekcijai pasitelktos daugiafunkcinės hidrodinaminės  mašinos. Specialiosios technikos talpos bus pripildytos natrio […]

Susisiekimo ministerija: Išimties tvarka – papildomi užsakomieji skrydžiai grįžti į Lietuvą

Susisiekimo ministerija: Išimties tvarka – papildomi užsakomieji skrydžiai grįžti į Lietuvą

Susisiekimo ministerija informuoja, kad užsienio šalyse įstrigę Lietuvos piliečiai nuo rytojaus dar galės parvykti papildomais užsakomaisiais skrydžiais. Susisiekimo ministerija išimties tvarka kovo 28–31 d. organizuoja užsakomuosius skrydžius iš Londono, Tenerifės ir Varšuvos: Londonas–Vilnius kovo 28, 29 d. (jau išparduota) ir 31 d. (bilietai parduodami), Tenerifė–Vilnius kovo 29 d., Varšuva–Vilnius kovo 29 d. Aktualią informaciją apie […]