Kelių direkcija spręs lietaus apsemiamo kelio ties Avižienių viaduku problemą

Kelių direkcija spręs lietaus apsemiamo kelio ties Avižienių viaduku problemą

Lietuvos automobilių kelių direkcija toliau sprendžia eismo dalyvių kantrybę bandančias problemas. Įmonė skelbia pasirašiusi techninių sprendimų ties Avižienių viaduku parengimo sutartį. Šių darbų tikslas – iš esmės išspręsti prieš kelerius metus atsiradusią ties Avižienių viaduku, Vilniuje, po smarkesnio lietaus apsemiamo kelio problemą.

 „Po gausesnio lietaus patvinstantis kelio ruožas po Avižienių viaduku kelia rimtas problemas ne tik aplinkinių Vilniaus rajonų gyventojams, bet ir į miestą atvykstantiems svečiams. Tam, kad problema būtų išspręsta iš esmės ir ateityje prie jos nebereiktų grįžti yra reikalingi sudėtingi inžineriniai sprendimai, kurių parengimas reikalauja laiko. Vis dėlto, tai pirmasis žingsnis link problemos sprendimo ir prie saugaus, patogaus ir greito susisiekimo šioje kelio atkarpoje atkūrimo“, – teigia Kelių direkcijos Projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas.

Projektavimo darbų metu suplanuota išnagrinėti ir įvertinti lietaus nuvedimo nuo kelio variantus, išskirtinį dėmesį skiriant probleminės vietos po Avižienių viaduku analizei. Projektuotojai šios problemos sprendimui turės pritaikyti optimaliausią ir ekonomiškai naudingiausią variantą, kuriame turėtų būti numatyti ir pėsčiųjų, dviračių takai, apšvietimas, įvertintas aplinkosauginių priemonių poreikis. Šiuos darbus atliks viešojo konkurso būdu išrinkta projektavimo bendrovė „TEC Infrastructure“, darbų vertė – 430 tūkst. Eur be PVM, darbų įgyvendinimo terminas – 18 mėn.

Kelių direkcijos atstovo teigimu, iki tol, kol šiame kelyje problema bus išspręsta iš esmės, šio kelio ruožui bus skiriamas padidintas dėmesys. Valstybinių kelių priežiūrą vykdančiai bendrovei AB „Kelių priežiūra“ Kelių direkcija pavedė stebėti situaciją ir, esant poreikiui, šalinti perteklines vandens sankaupas.

Kelių direkcija dėl probleminės vietos po Avižienių viaduku taip pat kreipėsi į Vilniaus rajono savivaldybę. Šio kreipimosi tikslas – įvertinti galimas po didesnio lietaus apsemiamo viaduko priežastis.

Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Dažniausios klaidos naudojant poliravimo pastą ir kaip jų išvengti

Dažniausios klaidos naudojant poliravimo pastą ir kaip jų išvengti

Automobilio priežiūra – tai ne tik techninė būklė, bet ir estetinė išvaizda. Vienas iš svarbiausių žingsnių siekiant išlaikyti automobilio dažus spindinčius ir apsaugotus – teisingas poliravimas. Tačiau net ir turint geriausią poliravimo pastą, neteisingas jos naudojimas gali ne tik neduoti norimo rezultato, bet ir pakenkti automobilio dažų dangai. Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai daromas klaidas naudojant […]


Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo architektūrinės idėjos konkurse gauta 12 pasiūlymų

Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo architektūrinės idėjos konkurse gauta 12 pasiūlymų

2024 metų pabaigoje Lietuvos oro uostų (LTOU) skelbtame tarptautiniame konkurse Vilniaus oro uosto naujo atvykimo terminalo architektūrinei idėjai atrinkti sulaukta dvylika pasiūlymų. Visos konkursui pateiktos architektūrinės idėjos, kurios atitiks konkurso pateikimo reikalavimus ir dar bus patikrintos, nuo šios savaitės bus skelbiamos viešai oficialiame konkurso puslapyje www.vnocompetition.lt bei eksponuojamos Lietuvos architektų sąjungos (LAS) patalpose. „Šiandien žengiame […]


Elektriniam sunkiajam transportui paskatinti – reikšminga valstybės parama

Elektriniam sunkiajam transportui paskatinti – reikšminga valstybės parama

Transporto sektorius Lietuvoje – vienas didžiausių aplinkos teršėjų. Žmonių ir prekių judėjimas generuoja daugiau nei trečdalį visų šalies šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisijų. Tiek lengvųjų automobilių, tiek sunkiojo transporto sektoriuose viena iš veiksmingiausių priemonių mažinti transporto sukeliamą aplinkos taršą – iškastinio kuro keitimas alternatyviuoju kuru, pavyzdžiui elektra. Šį sprendimą reikšmingai remia ir valstybė. Nepraleisti […]


Ties Lietuvos pasieniu „Via Lietuva“ sieks užtikrinti nepertraukiamą 5G interneto ryšį

Ties Lietuvos pasieniu „Via Lietuva“ sieks užtikrinti nepertraukiamą 5G interneto ryšį

„Via Lietuva“ su kitomis Baltijos šalių kelių infrastruktūros bendrovėmis iki 2027 metų pabaigos planuoja įgyvendinti projektą, kuris užtikrins nepertraukiamą 5G interneto ryšį visame „Via Baltica“ kelyje. Talino universiteto pasiūlytas projektas garantuos, jog šiuo metu stringantis 5G ryšys būtų pasiekiamas Baltijos šalių pasienio ruožuose. Tai reikšmingai pagerins ne tik vairuotojų bei keliautojų patirtį, bet ir sudarys […]


Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Logistikos ir sandėliavimo įmonių elektrifikacija: kiek leidžia sutaupyti?

Elektriniai krautuvai tapo neatsiejama logistikos, sandėliavimo ir gamybos procesų dalimi. Kaip nurodoma tarptautiniame 2024 metų naudotų krautuvų reitinge, šios technikos gamintojų tarpe lyderio pozicijas užsitikrino Vokietijos įmonė „Linde“. Statistika kalba pati už save: šio gamintojo elektriniai krautuvai užėmė beveik 26 proc. naudotų krautuvų rinkos ir gerokai pralenkė konkurentus. Kuo šio gamintojo technika išsiskiria iš kitų […]


Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

Elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus numatoma įpareigoti dėvėti šalmus

2025 m. kovo 20 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Seimas po svarstymo pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis siekiama patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Šiuo metu įstatyme nustatyta, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję […]