Lietuvos automobilių kelių direkcija 2024 metais skiriamo dėmesio tiltų ir viadukų tvarkymui nemažina. Šiais metais bus tęsiami pernai pradėti bei naujai inicijuojami šių statinių tvarkymo darbai. Pavasariui dalį darbų įmonė jau suplanavo: bus pradėti rekonstruoti ypač blogos būklės tiltai per Šuniją (Tauragės r.), Barupę (Kėdainių r.) ir Gynią (Kauno r.). Šių tiltų rekonstrukcijos sutartys pasirašytos praėjusių metų pabaigoje.
„Kelių direkcijos ekspertai šalies tiltų bei viadukų būklės apžiūras ir tyrimus vykdo nuolatos. Šiuo metu Lietuvoje yra 109 blogos būklės tiltai, kuriuos būtina tvarkyti, todėl didelį dėmesį skyrėme ir skirsime jiems. Šiems metams rengiamės atsakingai ir per juos Lietuvoje planuojame tvarkyti per 30 tiltų ir viadukų. Tiltų remontas vyks didelio intensyvumo keliuose, pvz. Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelyje baigsime Kleboniškio tilto rekonstrukciją, pradėsime statyti laikiną tiltą per Kruną. Netrūks dėmesio ir mažesnio eismo intensyvumo keliuose esantiems tiltams – jie yra labai svarbūs vietinių gyventojų kasdienėms kelionėms, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Jau artėjantį pavasarį bus pradėti tilto per Šuniją rekonstravimo darbai. Dėl blogos būklės šiuo tiltu iki šiol buvo ribojamas eismas, ne kartą organizuoti viešojo pirkimo konkursai baigdavosi be rezultatų. Kad tilto būklė neblogėtų ir juo būtų galima naudotis, iki kol buvo atrinktas rangovas, tilto priežiūra ir tvarkymas buvo suintensyvinti. Pasirašius rangos darbų sutartį ir pradėjus rekonstravimo darbus, bus sutvarkytos tilto atramos, įrengiama nauja tilto perdanga, kelkraščiai, o saugiam pėsčiųjų ir dviratininkų eismui užtikrinti bus įrengtas šalitiltis, kuriuo judėti bus patogu ir negalią turintiems žmonėms. Tilto per Šuniją rekonstravimo darbų rangovas – UAB „Gatas“. Sutarties vertė – apie 3 mln. Eur su PVM.
Vykdant tilto per Šuniją atnaujinimo darbus planuojama sutvarkyti ir beveik 3 km ilgio atkarpą, kuri ribojasi su suplanuotu rekonstruoti tiltu. Šiuo metu atliekami minimos atkarpos projektavimo darbai.
Kovo mėn. Kelių direkcija suplanavo pradėti ir tilto per Barupę rekonstrukcijos darbus. Šis tiltas buvo pastatytas 1958 metais, projektas parengtas vadovaujantis tuometiniais reikalavimais, kurie jau seniai neatitinka šiuo metu galiojančių saugumo standartų – todėl tvarkyti tiltą – būtina. Tilto rekonstrukcijos metu bus įrengta nauja statinio perdanga, atramos, sutvarkytos tilto prieigos. Tiltą už 1,7 mln. Eur su PVM rekonstruos UAB „HISK“.
Kauno rajone esančio tilto per Gynią rekonstravimo darbai taip pat bus pradėti šių metų pavasarį. Dabartinė tilto būklė prasta, dangoje susiformavę plyšiai, šalitilčių kraštai aptrupėję, todėl rekonstruojant tiltą bus sutvarkyti tilto poliai–kolonos, įrengta nauja perdanga, paklota nauja asfalto danga, sumontuoti nauji turėklai. Rangos darbų sutartis, kurios vertė – 1,9 mln. Eur su PVM, pasirašyta su UAB „Tiltuva“.
Kelių direkcija nurodo, jog šiais metais bus aktyviai tęsiami pernai pradėti tiltų ir viadukų tvarkymo darbai. Iki pavasario vidurio planuojama užbaigti tilto per Nemunėlį, esančio Rokiškio rajone, rekonstrukciją. Liepos mėnesį planuojama baigti šalia Kauno esančio tilto per Šešuvą kairės pusės tvarkymo darbus.
2024 metais Lietuvoje suplanuota tęsti Trakų viaduko kapitalinį remontą, kelio Šiauliai–Palanga viaduko per geležinkelį ir Marvelės sankryžos viaduko remontus.
Per praėjusius metus Lietuvos automobilių kelių direkcijos iniciatyva šalia valstybinės reikšmės kelių buvo sutvarkyta 18 itin prastos būklės tiltų ir viadukų.
Pranešimą paskelbė: Eglė Nemanytė, Lietuvos automobilių kelių direkcija
Naujame Europos Sąjungos (ES) ilgamečiame biudžete būtina užtikrinti pakankamą ir stabilų finansavimą Lietuvai ir visam Baltijos regionui strategiškai svarbiems transporto infrastruktūros projektams. Tokią poziciją Lenkijoje, Lodzėje, ketvirtadienį vykstančioje tarptautinėje konferencijoje apie Europos transporto tinklų plėtrą išsakė susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis. „Praėjusią savaitę tapome istorinio įvykio liudininkai – Baltijos šalys sinchronizavo savo elektros tinklus su žemynine […]
The new multiannual budget of the European Union (EU) must secure more solid and long-term funding for the development of transport infrastructure projects of strategic importance to Lithuania and the Baltic region. This is the position of Eugenijus Sabutis, Minister of Transport and Communications of Lithuania, expressed at an international conference on the development of […]
2025 m. vasario 13 d. pranešimas žiniasklaidai (Seimo naujienos ● Seimo nuotraukos ● Seimo transliacijos ir vaizdo įrašai) Po Seimo nario Artūro Zuoko pastangų Vilniaus miesto savivaldybės taikytas Gatvių standartas pripažintas negaliojančiu ir panaikintas. Tačiau istorija tuo nesibaigia – teisme, kuriame sprendžiamas atsisakymo pradėti ikiteisminį tyrimą pagrįstumo klausimas, siekiama savivaldybės vadovų atsakomybės už galimai neteisėtus […]
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis trečiadienį išvyksta į Lenkiją. Lodzėje vyksiančioje tarptautinėje konferencijoje bus aptarta Europos transporto tinklų plėtra ir iššūkiai, investicijos į transporto infrastruktūrą. Europos Sąjungos (ES) Tarybai šiuo metu pirmininkaujančios Lenkijos organizuojamame renginyje Lietuvos, Lenkijos, Suomijos, Čekijos, Graikijos, Kipro transporto ministrai ir Europos Komisijos atstovai diskutuos apie transeuropinio transporto tinklo (TEN-T), kuriam priklauso „Via […]
„Gurtam“, pasaulinė telematikos ir daiktų interneto sprendimų teikėja, kurios pagrindinė būstinė įsikūrusi Vilniuje, Lietuvoje, su pasididžiavimu praneša, kad praėjusią savaitę „EU Business News“ surengtuose itin reikšminguose Europos įmonių apdovanojimuose „European Enterprise Awards 2024“ ji buvo pripažinta „Geriausia 2024 m. automobilių parko valdymo ir daiktų interneto programinės įrangos sprendimų kūrėja“ ir apdovanota „Inovacijų ir lyderystės meistriškumo […]
Minister of Transport and Communications Eugenijus Sabutis leaves for Poland on Wednesday. The international conference “A new era of European Transport – challenges of the TEN-T policy” in Łódź will serve as a platform for a discussion on the development of European transport networks, its challenges and investment in transport infrastructure. At an event organised […]