Kelininkai ruošia neeilinį išbandymą: iki rudens remontuos vieną pagrindinių transporto mazgų Kauno centre

1

Kelininkai ruošia neeilinį išbandymą: iki rudens remontuos vieną pagrindinių transporto mazgų Kauno centre

Pastaraisiais metais Kaune intensyviai tvarkytos gatvės pareikalavo nemažai kantrybės iš vairuotojų bei kitų eismo dalyvių, tačiau rezultatus jaučia tiek pėstieji, tiek ir ratuoti kauniečiai bei miesto svečiai. Vis dėlto šią vasarą laukiantis išbandymas veikiausiai neturės sau lygių dėl remonto darbų planuojama trims mėnesiams uždaryti eismą pagrindine arterija greta senamiesčio: numatyta kapitaliai atnaujinti Kauno pilies žiedą ir jo prieigas bei suremontuoti P. Vileišio tiltą. Darbai prasidės gegužės viduryje ir tęsis iki rugsėjo 1-osios.

Laikinai uždaroma judri gatvė

Artėjantys itin didelio masto darbai pareikalaus supratingumo ne tik iš vairuotojų, bet ir viešojo transporto keleivių. Be to, teks pasitelkti ir navigacinius gebėjimus, nes transporto eismas vadinamuoju Kauno pilies žiedu ir jo prieigomis bus visiškai uždarytas. Laukia laikini troleibusų ir autobusų maršrutų pokyčiai – jie drieksis aplink bei atitinkamai pailgės.

Vis dėlto apsišarvuoti kantrybe – verta. Pokyčių sulaukęs intensyviausias miesto transporto mazgas taps saugesnis ir patogesnis visiems eismo dalyviams.

„Vadinamoji Kauno pilies žiedinė sankryža tokių grandiozinių pokyčių nematė paskutinius kelis dešimtmečius. Kadangi dėl atsiradusių deformacinių siūlių tvarkyti reikia ir P. Vileišio tiltą, viską daryti vienu metu – pats geriausias sprendimas.

Suprantame, kad dėl artėjančių pokyčių visų eismo dalyvių lauks daug nepatogumų. Tačiau darbų įkarštis planuojamas būtent vasarą, kai mieste gerokai sumažėja automobilių. Geresnio laiko tokiam milžiniškam projektui nebus – dabar arba nežinia kada. Kelininkų laukia karšta vasara ir neeilinės užduotys, tad visų kauniečių norime paprašyti kantrybės ir supratingumo“, – kalbėjo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Tvarkymo planas apims net keletą zonų: bus remontuojamos P. Vileišio tilto deformacinės siūlės, atnaujinamos Kauno pilies žiedo, Šauklių bei Šv. Gertrūdos gatvių važiuojamosios dalys ir šaligatviai. Taip pat numatyta keisti kontaktinį troleibusų tinklą.

Prioritetas – viešajam transportui

Po atnaujinimo pagerės susisiekimas viešuoju transportu – suplanuota papildomą A juostą įrengti dar prieš įvažiuojant į sankryžą Šauklių gatve nuo Šv. Gertrūdos g. Dėl to autobusams ir troleibusams nebereikės stovėti vienoje eilėje su automobiliais. Kauno pilies stotelė taps kur kas erdvesnė viešajam transportui ir keleiviams.

Taip pat bus padidintos saugumo salelės ties žiedine sankryža. Jų funkcija – užkirsti kelius pavojingam ir neleistinam transporto priemonių manevravimui žiedu.

„Viskas daroma dėl paprasto tikslo – iš pagrindų atnaujinti susidėvėjusią infrastruktūrą ir tuo pačiu padidinti saugumą ypač judrioje žiedinėje sankryžoje bei šalia jos tvarkomose gatvėse“, – teigė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Daugiau patogumų pėstiesiems

Vykdant kapitalinį remontą pajėgas apjungs bendrovės „Kauno vandenys“ ir „Kauno energija“ – pokyčių sulaukusioje teritorijoje bus atnaujinti šilumos bei nuotekų tinklai. „Kauno autobusai“ dėmesį skirs kontaktiniam tinklui atnaujinti, o „Kauno gatvių apšvietimas“ įrengs modernius LED šviestuvus.

Kur kas daugiau patogumų sulauks ir pėstieji – platės šaligatviai Šv. Gertrūdos gatvėje nuo Šauklių g. iki pat Laisvės alėjos.

„Išplatės šaligatvis vienoje kelio atkarpos pusėje nuo Šv. Gertrūdos ir Gimnazijos gatvių sankryžos iki pat Laisvės alėjos. Įgyvendinus pokyčius, pėsčiųjų eismas pasiskirstys tolygiai. Tai bus geras impulsas ir šiose gatvėse įsikūrusiems verslams“, – pridėjo A. Pakalniškis.

Permainų sulauks Šv. Gertrūdos ir Šauklių gatvių sankirta – pėsčiųjų perėja bus perkelta į saugumo salelę, taip sukuriant patogų susisiekimą ir neįgaliesiems bei dviratininkams. Iki šiol šiems eismo dalyviams kliūtimi tapdavo prieš pat perėją įrengti laiptai.

Be to, naujovės numatytos ir Šv. Gertrūdos bei Gimnazijos gatvių sankryžoje: nusukimas į dešinę, Karaliaus Mindaugo prospekto link, bus susiaurintas nuo dviejų iki vienos eismo juostos, įrengiant nereguliuojamą pėsčiųjų perėją. Tiek vienu, tiek kitu atveju numatyti pokyčiai užtikrins ir didesnį transporto priemonių pralaidumą.

Kapitalinį remontą, kurio vertė sieks apie 3 mln. eurų, atliks konkursą laimėjusi akcinė bendrovė „Kauno tiltai“.

Tiek P. Vileišio tiltu, tiek žiedinėje sankryžoje bei jos prieigose transporto eismą planuojama uždaryti nuo gegužės 17 d. iki vasaros pabaigos. Artimiausiu metu gyventojai bus papildomai informuoti apie laikiną eismo organizavimo tvarką, schemas ir viešojo transporto maršrutų pokyčius.

 

Ryšių su visuomene skyriaus informacija

Pranešimą paskelbė: Mindaugas Drąsutis, Kauno miesto savivaldybės administracija

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Multi – Assorted 40
 
Meu Cacho Meu Crush Conditioner Kondicionierius garbanotiems plaukams, 400ml
 
Camper Courb K100531 Grey 45
 
AUDIMAS Švelnūs modalo šortai 2111-249 High Rise Melange S
 
AUDIMAS Prigludusio sil. tamprūs džinsai 2011-142 Phantom W27/L30

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]