Keleivius Vilniaus oro uoste pavežėjai nuo šiol pasitiks specialioje aikštelėje

Keleivius Vilniaus oro uoste pavežėjai nuo šiol pasitiks specialioje aikštelėje

Dar pavasarį skelbtas Vilniaus oro uosto planas atnaujinti ir specialiais ženklais paženklinti trumpalaikio stovėjimo aikštelę pavežėjams – šią savaitę virto tikrove. Tikimasi, kad taip keleiviams taps dar patogiau išsikviesti pavežėjus, o prie naujos tvarkos jau prisiderinusi „Bolt“ (anksčiau žinoma kaip „Taxify“) platforma aiškina, kad patogumus įvertins ne tik klientai, bet ir vairuotojai.  

 Trumpalaikio stovėjimo aikštelę nuo oro uosto terminalo skiria vos 30 metrų. Joje yra vietos 175 automobiliams, o rasti aikštelę lengva ir nevietiniams – ji matoma vos išėjus iš atvykimo zonos. 

 „Vienas pagrindinių mūsų tikslų yra gerinti keleivių patirtį oro uoste, o šiai sričiai be jokios abejonės didelę įtaką daro esamos susisiekimo galimybės prieš ir po kelionės lėktuvu. Pavežėjų paslaugų poreikis itin sparčiai auga visame mieste, tai labai aiškiai jaučiame kasdien, todėl toks oro uosto prisitaikymas prie mobilumo rinkos pokyčių buvo būtinas“, – teigia Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys.

 Pavežėjimo paslaugų platforma „Bolt“ tapo viena pirmųjų, kuri savo paslaugas visiškai suderina su oro uosto stovėjimo sistemos pasikeitimais.

 „Džiaugiamės, kad mūsų partneris „Lietuvos oro uostai“ įrengė pirmąją pavežėjams pritaikytą stotelę Lietuvoje! Buvusios infrastruktūros pakeitimas svariai prisidės prie keliautojų įpročių kaitos, nes keleiviams ne visuomet pavykdavo su pavėžėju lengvai susitarti dėl patogios įsėdimo vietos Vilniaus oro uoste. Tai svarbus palengvinimas tiek pagrindinių Lietuvos oro vartų keleiviams, tiek „Bolt“ pavežėjams“, – sako „Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius. 

 Prie aikštelės naudojimo patogumo prisidėti turėtų ir patys pavežėjai, kurie, iškvietus automobilį į Vilniaus oro uostą, programėlėje kliento paėmimo tašką iš karto pažymės šioje aikštelėje.

 „Praėjusių metų tyrimų duomenys rodo, kad pavežėjų paslaugomis naudojasi 11 proc. iš Vilniaus oro uosto į miestą patekti norinčių keleivių, 37 proc. prašo juos pasiimti šeimos narių, bičiulių ar kolegų. Pasisakome už plačią pasiūlą ir galimybes visoms alternatyvoms egzistuoti drauge, nes tai naudingiausia žmonėms. Neabejoju, kad speciali aikštelė suteiks daugiau aiškumo ir patogumo, ir taip pavežėjimo paslaugą pavers dar patogesne“, – teigia A. Pacevičius.  

 „Bolt“ platforma įkurta 2013 m., o nuo 2014 m. veikia ir Lietuvoje. Šiuo metu pavežėjai paslaugas teikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje. Dar šiemet „Bolt“ išsikviesti galės ir Marijampolės bei Mažeikių gyventojai. 

 Apie „Bolt“

„Bolt“, anksčiau žinoma kaip „Taxify“, yra pirmaujanti Europos pavėžėjimo platforma, leidžianti mieste keliauti paprasčiau, greičiau ir patikimiau. 

Markuso Villigo įkurta įmonė veiklą pradėjo 2013-aisiais. Nuo to laiko „Bolt“ yra viena greičiausiai augančių pavėžėjimo platformų Europoje ir Afrikoje. Tarp jos investuotojų: „Daimler“, „Didi Chuxing“, „Korelya Capital“ ir vienas „TransferWise“ bendraįkūrėjų Taavetas Hinrikus. 

„Bolt“ aptarnauja daugiau kaip 25 milijonus klientų daugiau kaip 30 šalių visame pasaulyje. Išvis platforma veikia daugiau kaip 100 miestų Europoje, Afrikoje, Vakarų Azijoje, Šiaurės Amerikoje ir Australijoje bei įdarbina daugiau kaip 900 darbuotojų. www.bolt.eu

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

ES investicijos magistralei Vilnius–Kaunas: skirtingo lygio sankryžos, naujos požeminės perėjos, didės leistinas greitis

Iki 2021 m. pavasario visa magistralė Vilnius–Kaunas atitiks automagistralėms keliamus reikalavimus. Eismo sąlygas pagerins skirtingo lygio sankryžos, naujos požeminės perėjos ir kiti rekonstrukcijos darbai, kuriems atlikti susisiekimo ministro įsakymu skirtos Europos Sąjungos fondų investicijos. „Lietuvos kelių tinkle magistralė Vilnius–Kaunas išsiskiria eismo intensyvumu. Ja važiuoja gerokai daugiau krovininių transporto priemonių nei kitomis magistralėmis. Tiek eismo saugai, […]

  Straipsniai »

Seimo nario D. Kreivio pranešimas: „Kyla grėsmė Lietuvos pašto ateičiai“

2019 m. lapkričio 13 d. pranešimas žiniasklaidai Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys Dainius Kreivys kreipėsi į susisiekimo ministrą Jaroslavą Narkevičių, prašydamas skubiai pateikti paaiškinimus dėl Susisiekimo ministerijos ir asmeniškai ministro diskredituojamo vienos didžiausių valstybės valdomų bendrovių, AB Lietuvos paštas, valdymo. „Ministras privalo 5000 Lietuvos pašto darbuotojų, institucijoms ir visai visuomenei labai aiškiai, ir, […]

  Straipsniai »

Seimui pristatytas transporto priemonės pirmos registracijos mokesčio projektas

  Seimui pristatytas Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektas Nr. XIIIP-4132, kuriuo siūloma nuo kitų metų sausio 1 d. reglamentuoti motorinių transporto priemonių apmokestinimo transporto priemonių pirmos registracijos mokesčiu tvarką. Mokestį mokėtų M1 klasei ar N1 klasei priskirtos motorinės transporto priemonės, pirmą kartą registruojamos Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre valdytojas. Numatoma, kad […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »