Keisis eismo organizavimas po Trakų viaduku

1

Keisis eismo organizavimas po Trakų viaduku

Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu, dėl atnaujinamų ir intensyvių Trakų viaduko kapitalinio remonto darbų, šioje atkarpoje keisis eismo organizavimo tvarka. Planuojama, kad kelyje nuo Vilniaus į Trakus esančio viaduko remontas bus baigtas iki šių metų pabaigos.

Jau artimiausiu metu eismas po Trakų viaduku bus apribotas bei kreipiamas apylanka. Eismas apylanka vyks po viena eismo juosta kiekviena kryptimi. Priešingos eismo krypties srautai, siekiant užtikrinti didesnę eismo saugą, bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemones, bortelius.

Apie eismo pokyčius vairuotojai bus informuojami papildomai įrengtais informaciniais kelio ženklais ir „Via Lietuva“ tinklalapyje www.eismoinfo.lt. Vykstantiems į Trakus ar iš Trakų į Vilnių, rekomenduojama rinktis alternatyvius maršrutus, pvz., vykstant magistraliniu keliu Vilnius–Kaunas–Klaipėda per Grigiškes arba nusukant ties Rykantais, taip pat galima vykti senuoju keliu Lentvario link nuo Vilniaus pietinio aplinkkelio.

Kapitalinio viaduko remonto metu numatomi likusių viaduko konstrukcijų (perdangos ir atramų) ardymo darbai, laikančiųjų perdangos elementų pakeitimas naujais, naujų deformacinių pjūvių, turėklų ir atitvarų, prieigų prie viaduko įrengimas bei panašūs eismo saugumui ir vairuotojų patogumui svarbūs darbai.

Primename, kad balandžio mėnesį, pasibaigus techninio darbo projekto koregavimui ir įvykus papildomų darbų viešajam pirkimui – „Via Lietuva“ darbų atlikimo sutartį pasirašė su UAB „Tilsta“, sutarties vertė – 1,2 mln. Eur su PVM.

Trakų viaduko remontas buvo inicijuotas jau pernai, tačiau darbų vykdymo metu, atlikus paruošiamuosius ir pakloto ardymo darbus, nustatyta, jog viaduko būklė bloga, visiškai nusidėvėję ir savo funkcijų neatlieka pakloto elementai, laikančiosios konstrukcijos (atramos ir perdanga) yra smarkiai pažeistos. Tam, kad viaduką kertantiems eismo dalyviams būtų užtikrintas maksimalus saugumas, numatyta, jog viaduko atnaujinimui reikalingi didesnės apimties darbai.

Siekiant, jog „Via Lietuva“ procesai būtų vykdomi greitai, sklandžiai ir efektyviai, įmonė praėjusiais metais atliko papildomą reikalingų remontuoti tiltų ir viadukų būklės vertinimą bei peržiūrėjo vykdomus šių objektų būklės ekspertizės procesus.

„Mūsų įmonės tikslas –  sklandus, greitas ir kokybiškas projektų vykdymas. Siekiame, jog ateityje tiltų ir viadukų būklė būtų įvertinta kuo tiksliau ir detaliau, todėl peržiūrėjome planuojamų remontuoti tiltų papildomus būklės ekspertizės procesus, kurie padės užtikrinti, jog tiltų ar viadukų remontams reikalingi atlikti darbai būtų numatomi pilna apimtimi“ – sako „Via Lietuva“ Projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas.

Pranešimą paskelbė: Eglė Nemanytė, AB Via Lietuva

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Kaune atidaryta nauja Pietrytinio aplinkkelio atkarpa

Kaune atidaryta nauja Pietrytinio aplinkkelio atkarpa

Amaliuose šią savaitę atverta pusantro kilometro atkarpa su naujais viadukais ir žiedinėmis sankryžomis. Tai ženkli dalis pirmajame Pietrytinio aplinkkelio darbų etape. Įgyvendinus visą projektą, naujoji trasa taps patogia ir greita jungtimi tarp A1 ir „Via Baltica“ magistralių. Maža to, apvažiavimas nukraus tranzitinį eismą nuo Petrašiūnų, taip sumažinant oro bei triukšmo taršą. Naujas transporto mazgas „Šių […]


Kelininkai ragina oponuoti Europos iniciatyvai leisti didesnių ir sunkesnių vilkikų eismą

Kelininkai ragina oponuoti Europos iniciatyvai leisti didesnių ir sunkesnių vilkikų eismą

Europos Sąjunga ruošiasi įteisinti didesnių gabaritų ir gerokai sunkesnių vilkikų eismą. Šiam sprendimui jau yra pritaręs Europos Parlamentas, laukia diskusijos Europos Taryboje. Lietuvos kelių sektoriaus verslo ir mokslo organizacijas vienijančios asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenko įspėja, kad šiam pokyčiui tinkamai nepasiruošus mūsų šalies gali laukti didžiuliai finansiniai praradimai. Sukels spartesnę kelių infrastruktūros degradacijąŠiuo metu […]


2024 m. pirmąjį ketvirtį kas antras lietuvis automobilį pirko lizingu, rinkoje – naujas žaidėjas

2024 m. pirmąjį ketvirtį kas antras lietuvis automobilį pirko lizingu, rinkoje – naujas žaidėjas

Transporto rinkos statistikos ir analizės duomenimis, per pirmuosius tris 2024 m. mėnesius Lietuvoje buvo įregistruotas 7401 automobilis, Latvijoje – 4664, o Estijoje 4716. Lietuvoje 56 proc. automobilių įsigyti lizingu. Tiesa, lyginant su praėjusių metų pirmojo ketvirčio duomenimis, lizingu įsigytų automobilių dalis krito apie 3 proc. Pasak bendrovės „Citadele Leasing“ filialo Lietuvoje vadovo Vaidoto Gursko, šis […]


Tyrimas: automobiliai su galingais varikliais į eismo įvykius patenka dažniau

Tyrimas: automobiliai su galingais varikliais į eismo įvykius patenka dažniau

Neseniai vairuotojo pažymėjimą įgijusiems vairuotojams dažnai patariama rinktis automobilį su silpnesniu varikliu, nes jį bus lengviau vairuoti. Visgi tai nėra visiška tiesa, nes galingesni automobiliai yra daug lengviau valdomi ir turi geresnę stabdžių sistemą. Kadangi nemažai automobilių praeityje yra patyrę apgadinimų, transporto priemonių ataskaitas teikianti įmonė „carVertical“ nusprendė išsiaiškinti, ar automobiliai su galingesniais varikliais dažniau […]


2023 metų Lietuvos oro uostų finansiniai rezultatai: į valstybės biudžetą sumokės 5 mln. eurų dividendų

2023 metų Lietuvos oro uostų finansiniai rezultatai: į valstybės biudžetą sumokės 5 mln. eurų dividendų

2023 metų Lietuvos oro uostų (LTOU) finansiniai rodikliai demonstravo teigiamas tendencijas, didžiausią įtaką jiems darė išaugę bendri skrydžių bei keleivių srautai. 2023 metus tris šalies oro uostus valdanti bendrovė baigė pelningai – grynasis pelnas sudarė 5,5 mln. eurų (2022 m. koreguotas grynasis pelnas buvo 6,6 mln. eurų). Svarbu paminėti, kad 2023 metais LTOU iš valstybės […]


Kelionė po Baltijos šalis: paslaugiausi vairuotojai – estai, lietuviai padėti sustoja rečiausiai

Kelionė po Baltijos šalis: paslaugiausi vairuotojai – estai, lietuviai padėti sustoja rečiausiai

Sugedus automobiliui ar kelyje panorus atlikti nenumatytą manevrą, vairuotojas gali itin greitai sulaukti kitų vairuotojų tolerantiškų veiksmų ir pagalbos. Praėjusį mėnesį atlikta gyventojų apklausa parodė, kad Estijoje gyvena paslaugiausi vairuotojai. Lietuvoje esame mažiausiai linkę sustoti pakelėje padėti kitiems, tačiau dažniausiai užleidžiame į kitą eismo juostą persirikiuojančias transporto priemones. Menkiausios galimybės persirikiuojant sulaukti kitų vairuotojų pagalbos […]