Kėbulo padengimas Quartz danga

1

Kėbulo padengimas Quartz danga

Blizgus ir švarus automobilis visada atkreipia praeivių dėmesį, nesvarbu, kokios markės jis būtų. Net jei tai Ford Fiesta ar Opel Astra ar Škoda Fabia. Jei automobilis tamsios spalvos, jo blizgumas matomas dar labiau, todėl tokių automobilių savininkai turėtų suklusti. Yra puikus būdas, kaip atrodyti „kietai“ ir sutaupyti plovimo sąskaita. Tai kėbulo padengimas Quartz danga.

Suprantama, turite nemažai klausimų. Į juos pasistengsime atsakyti.

Kas yra ta Quartz danga?

Tai specialus nano technologijų produktas, pagamintas kvarco pagrindu. Lietuvoje tai gana naujas produktas, nors kitos nano dangos reklamuojamos jau keletą metų.

Kiek kainuoja padengimas Quartz danga?

Paprastai kaina skaičiuojama sluoksniais. Vienas sluoksnis kainuoja apie 450-500 eurų. Kuo jų daugiau, tuo geriau, tačiau paprastai apsiribojama 2-3 sluoksniais. Tiesa, dedant antrą ir trečią sluoksnį jau taikoma nuolaida. 3 sluoksnius padengti kainuoja apie 1000 eurų ir pigiau.

Kodėl taip brangiai?! Geriau jau į paprastą plovyklą nuvažiuosiu…

Pati Quartz danga nėra labai brangi, jos produktų galima įsigyti specializuotose parduotuvėse. Didžiąją kainos dalį sudaro rankinis darbas, trunkantis 1-2 dienas, nes automobilį reikia tinkamai paruošti kvarcinės dangos padengimui.

Padengus kėbulą Quartz danga, labai smarkiai sumažėja poreikis plauti automobilį, nes danga apsaugo nuo purvo. Jei iki tol reikėjo automobilį plauti 3-4 kartus per mėnesį, kad jis būtų blizgus, tai po Quartz dangos apdengimo plauti reikės 3-4 kartus per metus. Danga laikosi ir apsaugo kėbulą mažiausiai 3 metus, tad galima leistis į kainų ir investicijų aritmetiką.

Jei per mėnesį automobilį plaunate profesionalioje plovykloje tris kartus po 20 eurų, per metus išleidžiate 60×12=780 eurų, tuo tarpu per tris metus ši suma jau siekia 2340 eurų. Investavus 1000 eurų į nano dangos padengimą ir pridėjus po 60-80 eurų už plovimą per metus, gauname 1180-1240 eurų per tris metus už plovimą. Sutaupote per pusę – daugiau nei 1000 eurų.

Galima dar pigiau? Vargu ar savitarnos plovykloje plaunant už 5 eurus pavyks pasiekti tokį blizgesį, tad čia lyginame paslaugos įkainius skirtingomis sąlygomis.

Kaip vyksta automobilio kėbulo padengimas Quartz danga?

Pirmiausia reiktų pažymėti, jog viskas vyksta rankiniu būdu, dirbant vienam ar keliems meistrams. Automobilio kėbulas yra atitinkamai paruošiamas – nuplaunamas ir nupoliruojamas. Tada atsargiai yra dengiamas plonu kvarcinės nano dangos sluoksniu. Tai daroma rankomis, specialia šluostele ir nano danga. Galite tik įsivaizduoti, kiek laiko sugaištama padengti priekinį stiklą ir automobilio kapoto dangti, jau nekalbant apie visą stogą, dureles, sparnus ir kitas kėbulo vietas. Automobilis padengiamas visas, o ne tik kai kurios dalys. Toks procesas užtrunka mažiausiai 1 dieną.

Padengus Quartz danga, automobilis paliekamas 24 valandas džiūti patalpoje, kurioje palaikoma 20 laipsnių temperatūra. Tai padaryti nuosavame garaže yra gana sudėtinga, nes reikalingas specialus kondicionierius, kurio lietuviai paprastai savo garažuose nemontuoja…

Po 2 dienų darbo blizgantis automobilis atiduodamas savininkui.

Tai nėra eilinis plovimas, pamozojimas skudurėliu. Tai itin kruopštus rankų darbas, dėl to jo kaina aukšta, o kokybė – dar aukštesnė. Rezultatas stebina ne tik savininką, bet ir aplinkinius.

 

Kiti skelbimai:
 
TOMS Plant Dyed Canvas Women's Alpargata Pink 37,5
 
Camper Beetle 36791 Medium Grey 41
 
Birkenstock Arizona SFB Oiled Leather Habana 46
 
TOMS Repreve Melange Knit Women's Alpargata Black 39
 
Camper Wonder K400319 Black 41

Rekomenduojame

Tyrimas: Baltijos šalyse vaizdo registratorius labiausiai pamėgę Lietuvos vairuotojai

Tyrimas: Baltijos šalyse vaizdo registratorius labiausiai pamėgę Lietuvos vairuotojai

Lietuvos vairuotojai dažniau nei kitų Baltijos šalių atstovai naudojasi automobiliniais vaizdo registratoriais. Be to, absoliuti dauguma juos turinčių lietuvių įsitikinę šių prietaisų nauda, o Latvijos ir Estijos gyventojai nusiteikę gerokai skeptiškiau. Tai parodė draudimo bendrovės „If“ užsakymu Baltijos šalyse atliktas reprezentatyvus tyrimas, kurio metu gyventojų klausta apie naudojimosi vaizdo registratoriais ypatumus. Kas devintas įsitikinęs naudingumu […]

Apklausa: trečdalis vairuotojų pristabdo tik prie greičio matuoklių

Apklausa: trečdalis vairuotojų pristabdo tik prie greičio matuoklių

Nors greičio viršijimas yra dažniausia tragiškai pasibaigusių avarijų priežastis, adrenalino mėgėjų nestabdo nei didmiesčiuose dygstantys mobilūs trikojai greičio matuokliai, nei plečiamas stacionarių matuoklių tinklas. Tyrimai atskleidė, kad kone kas trečias šalies vairuotojas greičio matuoklius vertina kaip menkavertę kliūtį ir akceleratoriaus pedalą atleidžia tik šių prietaisų fiksavimo zonoje. Draudimo bendrovės BTA užsakymu „Spinter tyrimai“ sausį atliktos […]

Specialiųjų poreikių keleiviai: Kauno oro uoste pagalba suteikta trečdaliu dažniau

Specialiųjų poreikių keleiviai: Kauno oro uoste pagalba suteikta trečdaliu dažniau

Per pastaruosius 2019 metus vien Kauno oro uoste pagalba specialių poreikių turintiems keleiviams buvo suteikta 2935 kartus arba beveik trečdaliui dažniau nei 2018 metais. Bendrai Lietuvos oro uostai per praėjusius metus aptarnavo daugiau nei 11 tūkst. ribotos judėsenos keleivių prašymų, tai yra 3,6 proc. daugiau nei 2018 metais. Oro uostai tobulina infrastruktūrą Į kelionę besiruošiantiems […]

Vilniaus oro uostas: keleiviai ruošiasi kelionėms vis atsakingiau

Vilniaus oro uostas: keleiviai ruošiasi kelionėms vis atsakingiau

2019-aisiais Vilniaus oro uosto keleiviai ruošėsi skrydžiams dar atsakingiau, atidžiai atsižvelgdami į aviacijos saugumo taisykles. Tai rodo „Maisto banko“ labdaros ir paramos fondo statistika: praeitais metais sostinės oro uoste surinkta 33 proc. mažiau maisto produktų ir higienos priemonių nei 2018-aisiais.  Vilniaus oro uosto komanda, bendradarbiaudama su „Maisto banko“ organizacija, pastebi, kad maisto švaistymas sostinės oro […]