Kėbulo padengimas Quartz danga

1

Kėbulo padengimas Quartz danga

Blizgus ir švarus automobilis visada atkreipia praeivių dėmesį, nesvarbu, kokios markės jis būtų. Net jei tai Ford Fiesta ar Opel Astra ar Škoda Fabia. Jei automobilis tamsios spalvos, jo blizgumas matomas dar labiau, todėl tokių automobilių savininkai turėtų suklusti. Yra puikus būdas, kaip atrodyti „kietai“ ir sutaupyti plovimo sąskaita. Tai kėbulo padengimas Quartz danga.

Suprantama, turite nemažai klausimų. Į juos pasistengsime atsakyti.

Kas yra ta Quartz danga?

Tai specialus nano technologijų produktas, pagamintas kvarco pagrindu. Lietuvoje tai gana naujas produktas, nors kitos nano dangos reklamuojamos jau keletą metų.

Kiek kainuoja padengimas Quartz danga?

Paprastai kaina skaičiuojama sluoksniais. Vienas sluoksnis kainuoja apie 450-500 eurų. Kuo jų daugiau, tuo geriau, tačiau paprastai apsiribojama 2-3 sluoksniais. Tiesa, dedant antrą ir trečią sluoksnį jau taikoma nuolaida. 3 sluoksnius padengti kainuoja apie 1000 eurų ir pigiau.

Kodėl taip brangiai?! Geriau jau į paprastą plovyklą nuvažiuosiu…

Pati Quartz danga nėra labai brangi, jos produktų galima įsigyti specializuotose parduotuvėse. Didžiąją kainos dalį sudaro rankinis darbas, trunkantis 1-2 dienas, nes automobilį reikia tinkamai paruošti kvarcinės dangos padengimui.

Padengus kėbulą Quartz danga, labai smarkiai sumažėja poreikis plauti automobilį, nes danga apsaugo nuo purvo. Jei iki tol reikėjo automobilį plauti 3-4 kartus per mėnesį, kad jis būtų blizgus, tai po Quartz dangos apdengimo plauti reikės 3-4 kartus per metus. Danga laikosi ir apsaugo kėbulą mažiausiai 3 metus, tad galima leistis į kainų ir investicijų aritmetiką.

Jei per mėnesį automobilį plaunate profesionalioje plovykloje tris kartus po 20 eurų, per metus išleidžiate 60×12=780 eurų, tuo tarpu per tris metus ši suma jau siekia 2340 eurų. Investavus 1000 eurų į nano dangos padengimą ir pridėjus po 60-80 eurų už plovimą per metus, gauname 1180-1240 eurų per tris metus už plovimą. Sutaupote per pusę – daugiau nei 1000 eurų.

Galima dar pigiau? Vargu ar savitarnos plovykloje plaunant už 5 eurus pavyks pasiekti tokį blizgesį, tad čia lyginame paslaugos įkainius skirtingomis sąlygomis.

Kaip vyksta automobilio kėbulo padengimas Quartz danga?

Pirmiausia reiktų pažymėti, jog viskas vyksta rankiniu būdu, dirbant vienam ar keliems meistrams. Automobilio kėbulas yra atitinkamai paruošiamas – nuplaunamas ir nupoliruojamas. Tada atsargiai yra dengiamas plonu kvarcinės nano dangos sluoksniu. Tai daroma rankomis, specialia šluostele ir nano danga. Galite tik įsivaizduoti, kiek laiko sugaištama padengti priekinį stiklą ir automobilio kapoto dangti, jau nekalbant apie visą stogą, dureles, sparnus ir kitas kėbulo vietas. Automobilis padengiamas visas, o ne tik kai kurios dalys. Toks procesas užtrunka mažiausiai 1 dieną.

Padengus Quartz danga, automobilis paliekamas 24 valandas džiūti patalpoje, kurioje palaikoma 20 laipsnių temperatūra. Tai padaryti nuosavame garaže yra gana sudėtinga, nes reikalingas specialus kondicionierius, kurio lietuviai paprastai savo garažuose nemontuoja…

Po 2 dienų darbo blizgantis automobilis atiduodamas savininkui.

Tai nėra eilinis plovimas, pamozojimas skudurėliu. Tai itin kruopštus rankų darbas, dėl to jo kaina aukšta, o kokybė – dar aukštesnė. Rezultatas stebina ne tik savininką, bet ir aplinkinius.

 

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5

Atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės leis lanksčiau reguliuoti eismą

Atsižvelgdama į eismo mieste kitimo tendencijas ir sparčiai diegiamą prie eismo srautų prisitaikantį jutiklinį šviesoforų valdymą, Susisiekimo ministerija atnaujino Kelių šviesoforų įrengimo taisykles. Miestuose vis labiau populiarėjant dviračiams ir plėtojant jiems skirtą infrastruktūrą, šviesoforų įrengimo taisyklėse numatyti maži trijų spalvų dviračių šviesoforai, dviračių šviesoforai su krypties rodyklėmis bei dviračių šviesoforams taikomi techniniai reikalavimai. Nuo šių […]

  Straipsniai »

Lenktynininkas Giedrius Notkus: didžiausias vairuotojų priešas vasarą – atsipalaidavimas

2018 metų Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus prisipažįsta, jog vairuoti vasarą mūsų šalies keliuose kartais pavojingiau nei lenktynių trasoje, nes atsipalaidavę vairuotojai neprognozuojami. Šiuos įspūdžius patvirtina ir eismo įvykių statistika, rodanti, jog atšilus orams avarijų skaičius išauga kone trečdaliu. Vairuojant svarbiausia… vairuoti „Ralio trasoje važiuoju ekstremaliais greičiais, bet viskas priklauso tik nuo manęs ir mano […]

  Straipsniai »
Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Išmanios vairavimo sistemos, tokios kaip automatinis stabdymas, greičio reguliavimas ar eismo juostos laikymosi sistema – jau įprasti dalykai naujuose automobiliuose. Vis dar retenybė išvysti automobilį be vairuotojo. Žadama, kad tokie automobiliai rinkoje pasirodys iki 2030-ųjų. Keičiantis technologijoms, jaučiamas ir nuolatinis transporto inžinierių poreikis, tokių specialistų trūksta jau šiandien, o ateityje poreikis išaugs kone trigubai. Apie […]

  Straipsniai »

„ACE Logistics“ Lietuvoje šiemet augino krovinių kiekį ir apyvartą

Estijos kapitalo logistikos ir transportavimo sprendimų įmonių grupės „ACE Logistics“ Lietuvos padalinys pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su sausiu-birželiu 2018-aisiais, apyvartą padidino 8,5% iki 5,75 mln. eurų. Šiuo laikotarpiu įmonės gabenamų krovinių kiekis augo 5%. „Preliminarūs pirmojo šių metų pusmečio duomenys rodo, kad augimo potencialą, kurį visos grupės mastu fiksavome dar pernai, sėkmingai išnaudojame. Pagrindine […]

  Straipsniai »