Kėbulo padengimas Quartz danga

1

Kėbulo padengimas Quartz danga

Blizgus ir švarus automobilis visada atkreipia praeivių dėmesį, nesvarbu, kokios markės jis būtų. Net jei tai Ford Fiesta ar Opel Astra ar Škoda Fabia. Jei automobilis tamsios spalvos, jo blizgumas matomas dar labiau, todėl tokių automobilių savininkai turėtų suklusti. Yra puikus būdas, kaip atrodyti „kietai“ ir sutaupyti plovimo sąskaita. Tai kėbulo padengimas Quartz danga.

Suprantama, turite nemažai klausimų. Į juos pasistengsime atsakyti.

Kas yra ta Quartz danga?

Tai specialus nano technologijų produktas, pagamintas kvarco pagrindu. Lietuvoje tai gana naujas produktas, nors kitos nano dangos reklamuojamos jau keletą metų.

Kiek kainuoja padengimas Quartz danga?

Paprastai kaina skaičiuojama sluoksniais. Vienas sluoksnis kainuoja apie 450-500 eurų. Kuo jų daugiau, tuo geriau, tačiau paprastai apsiribojama 2-3 sluoksniais. Tiesa, dedant antrą ir trečią sluoksnį jau taikoma nuolaida. 3 sluoksnius padengti kainuoja apie 1000 eurų ir pigiau.

Kodėl taip brangiai?! Geriau jau į paprastą plovyklą nuvažiuosiu…

Pati Quartz danga nėra labai brangi, jos produktų galima įsigyti specializuotose parduotuvėse. Didžiąją kainos dalį sudaro rankinis darbas, trunkantis 1-2 dienas, nes automobilį reikia tinkamai paruošti kvarcinės dangos padengimui.

Padengus kėbulą Quartz danga, labai smarkiai sumažėja poreikis plauti automobilį, nes danga apsaugo nuo purvo. Jei iki tol reikėjo automobilį plauti 3-4 kartus per mėnesį, kad jis būtų blizgus, tai po Quartz dangos apdengimo plauti reikės 3-4 kartus per metus. Danga laikosi ir apsaugo kėbulą mažiausiai 3 metus, tad galima leistis į kainų ir investicijų aritmetiką.

Jei per mėnesį automobilį plaunate profesionalioje plovykloje tris kartus po 20 eurų, per metus išleidžiate 60×12=780 eurų, tuo tarpu per tris metus ši suma jau siekia 2340 eurų. Investavus 1000 eurų į nano dangos padengimą ir pridėjus po 60-80 eurų už plovimą per metus, gauname 1180-1240 eurų per tris metus už plovimą. Sutaupote per pusę – daugiau nei 1000 eurų.

Galima dar pigiau? Vargu ar savitarnos plovykloje plaunant už 5 eurus pavyks pasiekti tokį blizgesį, tad čia lyginame paslaugos įkainius skirtingomis sąlygomis.

Kaip vyksta automobilio kėbulo padengimas Quartz danga?

Pirmiausia reiktų pažymėti, jog viskas vyksta rankiniu būdu, dirbant vienam ar keliems meistrams. Automobilio kėbulas yra atitinkamai paruošiamas – nuplaunamas ir nupoliruojamas. Tada atsargiai yra dengiamas plonu kvarcinės nano dangos sluoksniu. Tai daroma rankomis, specialia šluostele ir nano danga. Galite tik įsivaizduoti, kiek laiko sugaištama padengti priekinį stiklą ir automobilio kapoto dangti, jau nekalbant apie visą stogą, dureles, sparnus ir kitas kėbulo vietas. Automobilis padengiamas visas, o ne tik kai kurios dalys. Toks procesas užtrunka mažiausiai 1 dieną.

Padengus Quartz danga, automobilis paliekamas 24 valandas džiūti patalpoje, kurioje palaikoma 20 laipsnių temperatūra. Tai padaryti nuosavame garaže yra gana sudėtinga, nes reikalingas specialus kondicionierius, kurio lietuviai paprastai savo garažuose nemontuoja…

Po 2 dienų darbo blizgantis automobilis atiduodamas savininkui.

Tai nėra eilinis plovimas, pamozojimas skudurėliu. Tai itin kruopštus rankų darbas, dėl to jo kaina aukšta, o kokybė – dar aukštesnė. Rezultatas stebina ne tik savininką, bet ir aplinkinius.

 

Kiti skelbimai:
 
Lakštinė stangrinanti veido kaukė, 25 ml
 
HELLY HANSEN Koppervik Black/Ebony/Grey Fog 45
 
Vagabond Kenova 4457-201 Black 36
 
HELLY HANSEN Seraphina Women's Oatmeal/Natura/Cement 38
 
REIMA Ivalo Black 36

Kaip prižiūrėti dyzelinių automobilių ekologines sistemas?

  Dyzelinis automobilis su įdiegtomis ir tinkamai veikiančiomis išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemomis, palyginus su benzinu veikiančiu automobiliu, yra ne tik taupesnis, bet ir nenusileidžia ekologiniais rodikliais, o CO2 emisija yra mažesnė – tai patvirtino Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkų atliktas tyrimas. Tačiau ne visi vairuotojai žino, kaip automobiliuose įdiegtas ekologines sistemas prižiūrėti. Tad ar […]

  Straipsniai »
Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ribotos judėsenos žmonių kelionės lėktuvu – ką svarbu žinoti?

Ruošiantis kelionei lėktuvu, norisi, kad ji būtų sklandi jau nuo pat atvykimo į oro uostą. Savo ruožtu oro uostai stengiasi užtikrinti, kad kelionė būtų maloni visiems keliautojams, įskaitant ir ribotos judėsenos žmones. Šiems keleiviams pravartu žinoti apie būtent jiems skirtas paslaugas, kuriomis galima pasinaudoti oro uoste. Kelionė į oro uostą – greita ir paprasta „Lietuvos […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: perskirstyta 3,3 mln. eurų rezervinių lėšų Lietuvos keliams

 Atsižvelgiant į šiemet kelių rekonstravimo projektuose sutaupytas ar nepanaudotas lėšas, Susisiekimo ministerijos siūlymu perskirstyti 3,3 mln. eurų rezervinių Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų. Tam Vyriausybė pritarė 2019 m. spalio 30 dieną. „Perskirstomos lėšos teks kelių objektams, kuriuose darbai jau atlikti arba bus atlikti iki šių metų pabaigos. Taip pat atsižvelgėme į papildomai gautus […]

  Straipsniai »

Nuoseklus Lietuvos oro uostų augimas – stebimas visų finansinių rodiklių kilimas

Lietuvos oro uostai ir toliau skaičiuoja augančius finansinius rodiklius. Apžvelgus pirmuosius 9 šių metų  mėnesius suskaičiuota, jog lyginant su praėjusiais metais, bendros pajamos didėjo 13 proc. ir siekia beveik 37 mln. eurų. Lietuvos oro uostai pažymi, kad didėjo ir  aviacinės – skrydžių, keleivių aptarnavimo, krovinių gabenimo, ir neaviacinės veiklos – patalpų nuomos, maitinimo įstaigų, įvairių […]

  Straipsniai »