Kauno oro uostą papildė du nauji priešgaisrinės tarnybos automobiliai

1

Kauno oro uostą papildė du nauji priešgaisrinės tarnybos automobiliai

Kauno oro uostas, kuris pastaraisiais metais itin sparčiai plečia orlaivių techninio aptarnavimo (angl. MRO – Maintenance, Repair and Overhaul) infrastruktūrą, pildo ir oro uosto saugą užtikrinančius priešgaisrinius pajėgumus – įsigyti du nauji, specializuoti priešgaisriniai automobiliai „Rosenbauer Panther“. Analogišką techniką naudoja didieji pasaulio oro uostai.

Bendras priešgaisrinės technikos atnaujinimo pirkimas buvo vykdomas visuose Lietuvos oro uostuose. Teigiama, kad apjungus visų oro uostų poreikius ir planus įsigyti naują techniką – buvo užtikrinta žemesnė nei rinkos kaina bei užtikrintos geresnės sąlygos.

Pasak Kauno oro uosto vadovo Karolio Matulaičio, priešgaisrinės tarnybos automobiliai pristatyti tiesiai iš gamyklos bei yra visiškai paruošti darbui. „Rosenbauer Panther“ mašinos pasižymi ne tik išskirtine išvaizda, bet ir technine specifikacija.

Tai itin greiti, specialia technika aprūpinti ir aukščiausią saugumą ekstremaliose situacijose užtikrinantys automobiliai. Analogiški modeliai yra naudojami Singapūro, Dubajaus, Diuseldorfo ir kitų didžiųjų oro uostų priešgaisriniuose parkuose.

 „Naujoji oro uosto įranga primena F-1 automobilio ir modernaus kosminio laivo hibridą – nepaisant sunkvežimiui būdingo svorio, automobiliai nesudėtingai pasiekia 100 km/val greitį, yra lengvai valdomi ir manevringi lyg lengvieji automobiliai. Visa automobilio panelė – elektroninė, pateikianti automobilį valdančiam asmeniui kintančią ir tuo metu aktualią informaciją“, – komentuoja Kauno oro uosto vadovas.

Naujieji automobiliai pristatyti į šių metų viduryje atnaujintą priešgaisrinę stotį, kurios rekonstrukcija buvo reikalinga siekiant atnaujinti oro uosto infrastruktūrą, ir dėl to, kad, planuojant ateities MRO angarus, buvo būtina pakeisti gaisrinių mašinų išvažiavimo iš pastato vietą.

„Priešgaisrinės mašinos turi pasiekti visas perono dalis vengiant posūkių ir bėgėjantis kuo tiesesne trajektorija. Laikas atvykstant į įvykio vietą gali būti lemiamas, todėl siekiame būti pasiruošę maksimaliai“, – sako K. Matulaitis.

Anot vadovo, Kauno oro uostas pastaraisiais metais ne tik išlaiko ir gerina MRO lyderio pozicijas, bet ir aktyviai plečia saugos galimybes.

„Visi infrastruktūros gerinimo pokyčiai svarbūs tiek pačiam oro uostui, tiek čia veikiančioms ar ateityje prisijungsiančioms oro bendrovėms. Visi partneriai siekia aukščiausių saugos standartų, tad esame įpareigoti ir patys siekiame šį poreikį maksimaliai užtikrinti techniniais sprendimais. Kauno oro vartai šiuo metu drauge su Vilniaus oro uostu turi bene moderniausią ir saugiausią priešgaisrinių automobilių parką visame Baltijos regione“, – teigia K. Matulaitis.

Primenama, kad šių metų vasaros pradžioje praplėstas ir aerodromo peronas, įrengus beveik 15 tūkst. kv. m. riedėjimo taką. Jo dėka orlaiviai gali greitai ir saugiai pasiekti naujai pastatytus orlaivių remonto ir dažymo angarus, be to, takas tarnauja kaip papildoma vieta orlaiviams parkuoti.

Apie Kauno oro uostą

Kauno oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, kurį sudaro Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai. 2019 metais šiuose oro uostuose aptarnauta 6,5 milijono keleivių ir įvykdyta 62 000 skrydžių.   

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
REIMA Hopper Melange Grey 110
 
REIMA Parvin Melange Grey 110
 
Crocs™ Bayaband Clog Kid's Lemon 28
 
REIMA Hopper Raspberry Pink 110
 
REIMA Puhuri 510306 Navy 6985 98

Rekomenduojame

„Vitras-S“ pakeitė pavadinimą į „Top Rails“, plės paslaugų spektrą

„Vitras-S“ pakeitė pavadinimą į „Top Rails“, plės paslaugų spektrą

Geležinkelio infrastruktūros ir statybos remonto bendrovė „Vitras-S“ įregistravo naują pavadinimą ir ketina žengti į naujas veiklos sritis. UAB „Top Rails“ ir toliau užsiims geležinkelio statybos darbais, tačiau bendrovės užsakymų portfelyje vis didesnę dalį turėtų užimti didesnę pridėtinę vertę kuriantys inžinerijos projektai. Šią vasarą įvyko pokyčių ir „Top Rails“ akcininkų struktūroje. Anksčiau 84 proc. įmonės akcijų […]

Ką reikia žinoti prieš sėdant prie pakaitinio automobilio vairo?

Ką reikia žinoti prieš sėdant prie pakaitinio automobilio vairo?

Daugelis savo kasdienybės nebeįsivaizduoja be automobilio, todėl net ir kelių dienų pertrauka be asmeninės transporto priemonės tampa rimtu iššūkiu. Pastebima, kad pastaruoju metu šalies vairuotojai vis dažniau renkasi pakaitinio automobilio paslaugą, kurią siūlo jų draudimų bendrovės. Vis tik važinėjant tokiu automobiliu, svarbu įsidėmėti keletą svarbių taisyklių, numatytų daugumoje šios paslaugos sutarčių. Klientams prireikia vis dažniau […]

J.Narkevič: Skiriame papildomą finansavimą antrojo kelio statybai ruože Livintai-Gaižiūnai

J.Narkevič: Skiriame papildomą finansavimą antrojo kelio statybai ruože Livintai-Gaižiūnai

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu antrojo kelio statyboms ruože Livintai-Gaižiūnai beveik 2 mln. eurų padidinta finansavimo dalis iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų. Įgyvendinus projektą bus užtikrintas greitesnis ir saugesnis traukinių eismas, saugi sankirta su automobilių keliu, taupomas keleivių ir krovinių vežimo laikas, sumažės aplinkos tarša bei triukšmo lygis.  „Šis Kaišiadorių rajone esantis geležinkelio ruožas […]

„airBaltic“ Lietuvoje perskraidino 22 proc. daugiau keleivių nei liepą

„airBaltic“ Lietuvoje perskraidino 22 proc. daugiau keleivių nei liepą

Oro linijų kompanija „airBaltic“ šių metų rugpjūčio mėnesį į Lietuvą ir iš jos perskraidino daugiau nei 32 000 keleivių arba 22 proc. daugiau nei liepą. Iš visų trijų Baltijos šalių sostinių į Europą kompaniją iš viso perskraidino 137 830 keleivių arba 9 proc. mažiau nei šių metų liepą. „Mes didžiuojamės galėdami pasiūlyti savo keleiviams geriausią […]