Kauno ir Prienų rajonuose pradedamos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, būtinos kelio Nr. 130 ruožui Kaunas–Prienai rekonstruoti. Rengiant šiam keliui platinti reikalingą teritoriją, iš viso planuojama paimti beveik 300 žemės sklypų, iš jų 284 privačius ir 10 valstybinės žemės sklypų.
„Kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcija – šiame regione itin laukiamas projektas. Tai Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo plane įrašytas vienas iš strateginių kelių infrastruktūros projektų. Išperkant šiam ruožui rekonstruoti reikiamą privačią žemę, lygiagrečiai bus pradėtas rengti ir techninis darbo projektas. Siekiame, kad kuo sparčiau, jau 2024 m., būtų pradėti kelio rekonstrukcijos darbai ir pagerėtų eismo sąlygos“, – sako susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.
Numatoma rekonstruoti kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožą nuo 11,60 iki 31,10 km, t. y. nuo Garliavos skirtingų lygių sankryžos iki žiedinės sankryžos ties Prienais. Būsimai kelio trasai reikiamus privačios žemės sklypus numatoma išpirkti per 18 mėnesių, t. y. iki 2023 m. vidurio.
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos (NŽT) paskelbė pradedanti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras. NŽT duomenimis, Kauno r. savivaldybės teritorijoje (Pagirių, Rašnavos, Ilgakiemio, Pajiesio kaimuose) visuomenės poreikiams planuojama paimti 127 privačios žemės sklypus (apie 13,90 ha), 6 valstybinės žemės sklypus (apie 35 ha) ir 3,36 ha laisvos valstybinės žemės.
Prienų r. savivaldybės teritorijoje (Išlaužo, Šaltupio, Purvininkų, Bačkininkų, Strielčių, Mačiūnų, Liepaloto, Giniūnų, Pabališkių, Bačkininkų kaimuose) numatoma paimti 157 privačios žemės sklypus (apie 27 ha), 4 valstybinės žemės sklypus (apie 54,42 ha) ir 7,36 ha laisvos valstybinės žemės.
Iki š. m. gruodžio 15 d. planuojama atlikti paimamų sklypų kadastro matavimus, parengti žemės paėmimo projektus, atlikti nepriklausomą turto vertinimą, pagal jį parengti sutartis ir organizuoti jų pasirašymą su žemės sklypų savininkais ir kitais naudotojais. Šiuos darbus atliks konkursą laimėjusi rangovė UAB „Kelprojektas“.
Kelio Kaunas–Prienai rekonstrukciją numatoma vykdyti dviem etapais – pirmame etape iki 2023 m. vidurio bus vykdoma žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra, 2023–2024 m. atliekami kelio rekonstrukcijos projektavimo darbai, antrame etape nuo 2024 m. – rangos darbai. Specialistų teigimu, rekonstravus šį kelio ruožą bus išspręsti eismo saugos, eismo organizavimo ir kelio dangos kokybės klausimai.
Išsami informacija apie minėtų žemės paėmimo procedūrų vykdymą skelbiama Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinėje sistemoje: Kauno r. ir Prienų r.
Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija
Šiauliuose po žiemos sezono atnaujinti infrastruktūros plėtros darbai – toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, kuris sujungs miestą kertančius magistralinius kelius, taip pat pradedamos rekonstruoti Lietuvos kariuomenei svarbios Aerouosto ir Lakūnų gatvės. Abu šie valstybei svarbūs vietinės reikšmės kelių projektai iš dalies finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšomis. „Jau antri metai Šiauliuose vykdomi didelės apimties […]
Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose. S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei […]
Rodos dar visai neseniai galėjote tiesiogiai nuskristi į tam tikrą šalį ar miestą, o šiandien tokio skrydžio neberandate. Kodėl vienus maršrutus keičia kiti ir kas priverčia oro bendroves nutraukti arba laikinai sustabdyti skrydžius? Atsakymus į šiuos klausimus pateikė Lietuvos oro uostų (LTOU) maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis. „Oro bendrovės visuomet atsižvelgia į keleivių paklausą, orlaivių […]
Susisiekimo infrastruktūra, jos sauga ir patikimumas – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių kiekvienos šalies ekonomikos plėtrą. Įvairių pramonės šakų vystymasis neįsivaizduojamas be kelių ir tiltų infrastruktūros plėtros bei esamų statinių saugaus naudojimo. Didėjantys transporto srautai, jų intensyvumas, svoriai ir kiti parametrai tampa nauju iššūkiu tiek projektuojant, tiek ir eksploatuojant bei prižiūrint transporto infrastruktūros statinius. Pasak Vilniaus […]
Išsirinkti naują automobilį nėra lengva, dar sunkiau, kai jis naudotas. Naudotų automobilių pardavėjų teigimu, norimo pirkinio paieškos gali užtrukti ir 3 mėn. – nors naudotų automobilių pasiūla, palyginti su praėjusių metų rudeniu, atsigauna, vis dėlto rinka dar nepasiekė priešpandeminio lygio. Dėl šios priežasties ieškantys naudoto automobilio turi kur kas atidžiau rinktis ir saugotis sukčių kabliuko. […]
Remiantis reprezentatyvia vasario mėnesį „Norstat“ atlikta apklausa, beveik pusę (44 proc.) vairuotojų labiausiai erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą. Bendrovės „Moller Auto“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad penktadalį (21 proc.) vairuotojų erzina, kai šalia sėdintis keleivis staiga išblaško dėmesį ir tenka atitraukti akis nuo kelio. 7 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų taip pat […]