Klientų valdymo sistema, kitaip vadinama CRM (angl. Customer Relations Management) padeda verslo įmonei efektyviai komunikuoti su savo esamais ir potencialiais klientais ir didinti pardavimus. CRM veikia kaip visos įmonės veiklos informacijos centras, kur galima atlikti įvairias operacijas, susijusias su klientų aptarnavimu vienoje vietoje. Vienu mygtuko paspaudimu galite sužinoti visą informaciją apie jūsų klientus ir jų sutartis. Visi veiksmai, atlikti kontaktuojant su jais, jų atsiskaitymai, planuojami projektai ir kita reikalinga informacija bus pasiekiama itin greitai ir paprastai. O visa informacija, kuri anksčiau buvo išsibarsčiusi po skirtingus padalinius ar pasiklydusi elektroninių laiškų sraute, bus visada po ranka.
Šioje klientų valdymo sistemoje galima pajungti klientų, partnerių ir tiekėjų informaciją, kur nurodomi jų kontaktai, apskaitos duomenys. Juos galima efektyviai išnaudoti ne tik komunikuojant su jais, bet ir fiksuojant įvairius įvykius, pavyzdžiui, atliktus skambučius ar išsiųstus laiškus. CRM padeda nustatyti konfidencialumo lygį taip, kad nurodyti asmenys gaus tik jiems aktualią informaciją. Taip pat šioje sistemoje yra registruojami galimi pardavimai ar jau atliktų pardavimų veiksmai. Įmonės ar padalinio vadovas, naudodamasi CRM sistema gali matyti ir įvertinti vadybininkių ir pardavėjų darbą ir taip vykdyti pardavimų planavimą ir kontrolę. Klientų valdymo sistemoje galima matyti ir tokią informaciją, kaip klientų atsiliepimus, prašymus ar skundus. Juos išanalizavus galim atlikti savo darbo kokybės analizę ir įsivertinti savo galimybes dirbti efektyviau, gerinant klientų aptarnavimo sritį.
Klientų valdymo sistemos naudojimas padeda įmonei sutaupyti laiko ruošiant įvairias ataskaitas, kurias galite lengvai detalizuoti pagal jums reikalingus kriterijus ar segmentus. Norint sekti pagrindinius savo veiklos rodiklius, pradelstus mokėjimus ar rezervacijas, naudodami CRM galite gauti informaciją realiuoju laiku ir taip padidinti ne tik veiklos efektyvumą, bet ir paskatinti savo darbuotojus ambicingai įgyvendinti įmonės strateginius tikslus.
Šį antradienį Vilniaus mikrorajonų Žirmūnų ir Antakalnio gyventojų ryto rutiną sujaukė po kiemus bėgiojantis netikėtas svečias – šalia automobilių ir pastatų blaškėsi briedis. Vėliau dienos bėgyje laukinis gyvūnas buvo pastebėtas jau miesto centre, vakarop užfiksuotas Neries upėje. Į miestą užklydęs žvėris tapo dienos herojumi – jo klajones nušvietė žiniasklaida, žmonės dalijosi gyvūno nuotraukomis socialiniuose tinkluose. […]
Didžiųjų miestų pagrindinėse arterijose piko metu net menkiausias susidūrimas gali sukelti grandininį efektą – spūstis kone visame mieste. Nors eismo įvykiai dažnai būna nežymūs, chaosą sukelia ne jų mastas, o vairuotojų nežinojimas, kaip greitai ir tinkamai spręsti situaciją. Savo ruožtu ekspertai pabrėžia, kad viena taisyklė gali išgelbėti gyventojus nuo paralyžiuotos transporto sistemos. Vienas ryškiausių šios […]
Inovacijų nesibaidančios ir iššūkių nebijančios bendrovės Lietuvoje yra geras pavyzdys, kaip, tinkamai ruošiantis, galima sėkmingai vidaus degimo variklį turinčius automobilius pakeisti elektriniais. Tokie pokyčiai ilgojoje perspektyvoje įmonėms leis sumažinti ne tik aplinkosauginį pėdsaką, bet ir autoparko eksploatacijos išlaidas. Vienas didžiausių bankų Baltijos šalyse ir Švedijoje „Swedbank“ siekia aktyviai prisidėti prie klimatui neutralios ekonomikos kūrimo ir […]
Dalis šeštadienį Dariaus ir Girėno stadione futbolo rungtynes stebėjusių žiūrovų po renginio sulaukė „siurprizo“ – nerado neleistinose vietose pastatytų savo automobilių. Kauno savivaldybės Viešosios tvarkos skyrius ėmėsi griežtų priemonių dėl kaskart pasikartojančių pažeidimų Ąžuolyne ir parko prieigose. Šį kartą aštuoniems pažeidėjams teko susimokėti už transportavimo paslaugą. Dar 71 transporto priemonės savininkas sulaukė administracinių nuobaudų. „Nuo […]
Kvietimas siūlyti vardus keturiems elektriniams keleiviniams laivams, kurie šią vasarą pradės reguliarius reisus Neries upe, sulaukė itin aktyvaus visuomenės įsitraukimo – gauta per 3000 vardų pasiūlymų. Galutiniam balsavimui pateikiama 20 vardų, iš kurių visuomenė kviečiama išrinkti keturis. „Elektriniai keleiviniai laivai Vilniuje taps ne tik dar viena tvaria judumo galimybe, bet ir, tikime, nauju miesto simboliu. […]
Už valstybinės reikšmės kelių plėtrą ir priežiūrą atsakinga bendrovė „Via Lietuva“ praneša, kad šiuo metu Lietuvoje tvarkoma daugiau nei 90 km magistralinių, krašto bei rajoninių kelių. Be to, dabar vykdomi arba netrukus prasidės viešieji pirkimai bei rangos darbai dėl daugiau nei 130 km kelių – įskaitant žvyrkelių asfaltavimą bei kelių paprastąjį ar kapitalinį remontą. „Rūpinamės […]