Kas yra CRM?

1

Kas yra CRM?

Klientų valdymo sistema, kitaip vadinama CRM  (angl. Customer Relations Management) padeda verslo įmonei efektyviai komunikuoti su savo esamais ir potencialiais klientais ir didinti pardavimus. CRM veikia kaip visos įmonės veiklos informacijos centras, kur galima atlikti įvairias operacijas, susijusias su klientų aptarnavimu vienoje vietoje. Vienu mygtuko paspaudimu galite sužinoti visą informaciją apie jūsų klientus ir jų sutartis. Visi veiksmai, atlikti kontaktuojant su jais, jų atsiskaitymai, planuojami projektai ir kita reikalinga informacija bus pasiekiama itin greitai ir paprastai. O visa informacija, kuri anksčiau buvo išsibarsčiusi po skirtingus padalinius ar pasiklydusi elektroninių laiškų sraute, bus visada po ranka.

Šioje klientų valdymo sistemoje galima pajungti klientų, partnerių ir tiekėjų informaciją, kur nurodomi jų kontaktai, apskaitos duomenys. Juos galima efektyviai išnaudoti ne tik komunikuojant su jais, bet ir fiksuojant įvairius įvykius, pavyzdžiui, atliktus skambučius ar išsiųstus laiškus. CRM padeda  nustatyti konfidencialumo lygį taip, kad nurodyti asmenys gaus tik jiems aktualią informaciją. Taip pat šioje sistemoje yra registruojami galimi pardavimai ar jau atliktų pardavimų veiksmai. Įmonės ar padalinio vadovas, naudodamasi CRM sistema gali matyti ir įvertinti vadybininkių ir pardavėjų darbą ir taip vykdyti pardavimų planavimą ir kontrolę. Klientų valdymo sistemoje galima matyti ir tokią informaciją, kaip klientų atsiliepimus, prašymus ar skundus. Juos išanalizavus galim atlikti savo darbo kokybės analizę ir įsivertinti savo galimybes dirbti efektyviau, gerinant klientų aptarnavimo sritį.

Klientų valdymo sistemos naudojimas padeda įmonei sutaupyti laiko ruošiant įvairias ataskaitas, kurias galite lengvai detalizuoti pagal jums reikalingus kriterijus ar segmentus. Norint sekti pagrindinius savo veiklos rodiklius, pradelstus mokėjimus ar rezervacijas, naudodami CRM galite gauti informaciją realiuoju laiku ir taip padidinti ne tik veiklos efektyvumą, bet ir paskatinti savo darbuotojus ambicingai įgyvendinti įmonės strateginius tikslus.

 

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28

Rekomenduojame

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketo įsigaliojimui besiruošiantis Lietuvos transporto ir logistikos verslas atkreipia dėmesį, kad be kitų diskriminuojančių nuostatų, lieka neišspręstas klausimas, kaip šio dokumento reikalavimai bus taikomi trečiųjų šalių vežėjams. Baiminamasi, kad dėl tokios situacijos ES vežėjai susidurs su iškreipta konkurencija, o Rusijos, Baltarusijos ir kitų trečiųjų šalių vežėjai perims didelę dalį Lietuvos vežėjų krovinių Bendrijoje. Pasak […]

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu 34,7 mln. eurų skirta gyvenviečių infrastruktūrai gerinti. Dar šiais metais įvairių Lietuvos rajonų gyvenviečių gatvės bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga bus išasfaltuoti.  Antruoju lėšų skirstymo etapu prioritetas teikiamas tiems kelių objektams, kurie atitinka Apraše nustatytus reikalavimus ir kurių viešieji pirkimai darbams įsigyti planuojami baigti iki šių metų liepos […]

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

Siekdama gerinti Lietuvos pasiekiamumą oro transportu, Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei steigti nacionalinį oro vežėją – virtualią oro bendrovę. Tai leistų lanksčiau reaguoti į naujus Lietuvos oro susisiekimo poreikius, nepriklausant nuo nuolat kintančios užsienio oro vežėjų strategijos. Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič teigimu, tai ypač aktualu atkuriant oro susisiekimo rinką po COVID-19 pandemijos, kadangi jos pasekmės oro […]

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vėluoja atlikti numatytus darbus ir tinkamai nesprendžia kilusių problemų, kurios kasmet kartojasi – parodė Susisiekimo ministerijos atliktas LAKD vidaus auditas.  Vidaus audito metu buvo vertintas LAKD 2016–2019 m. projektų, finansuojamų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų ir 2014–2020 m. Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos fondų lėšų, vykdymo efektyvumas, […]