Kas yra CRM?

1

Kas yra CRM?

Klientų valdymo sistema, kitaip vadinama CRM  (angl. Customer Relations Management) padeda verslo įmonei efektyviai komunikuoti su savo esamais ir potencialiais klientais ir didinti pardavimus. CRM veikia kaip visos įmonės veiklos informacijos centras, kur galima atlikti įvairias operacijas, susijusias su klientų aptarnavimu vienoje vietoje. Vienu mygtuko paspaudimu galite sužinoti visą informaciją apie jūsų klientus ir jų sutartis. Visi veiksmai, atlikti kontaktuojant su jais, jų atsiskaitymai, planuojami projektai ir kita reikalinga informacija bus pasiekiama itin greitai ir paprastai. O visa informacija, kuri anksčiau buvo išsibarsčiusi po skirtingus padalinius ar pasiklydusi elektroninių laiškų sraute, bus visada po ranka.

Šioje klientų valdymo sistemoje galima pajungti klientų, partnerių ir tiekėjų informaciją, kur nurodomi jų kontaktai, apskaitos duomenys. Juos galima efektyviai išnaudoti ne tik komunikuojant su jais, bet ir fiksuojant įvairius įvykius, pavyzdžiui, atliktus skambučius ar išsiųstus laiškus. CRM padeda  nustatyti konfidencialumo lygį taip, kad nurodyti asmenys gaus tik jiems aktualią informaciją. Taip pat šioje sistemoje yra registruojami galimi pardavimai ar jau atliktų pardavimų veiksmai. Įmonės ar padalinio vadovas, naudodamasi CRM sistema gali matyti ir įvertinti vadybininkių ir pardavėjų darbą ir taip vykdyti pardavimų planavimą ir kontrolę. Klientų valdymo sistemoje galima matyti ir tokią informaciją, kaip klientų atsiliepimus, prašymus ar skundus. Juos išanalizavus galim atlikti savo darbo kokybės analizę ir įsivertinti savo galimybes dirbti efektyviau, gerinant klientų aptarnavimo sritį.

Klientų valdymo sistemos naudojimas padeda įmonei sutaupyti laiko ruošiant įvairias ataskaitas, kurias galite lengvai detalizuoti pagal jums reikalingus kriterijus ar segmentus. Norint sekti pagrindinius savo veiklos rodiklius, pradelstus mokėjimus ar rezervacijas, naudodami CRM galite gauti informaciją realiuoju laiku ir taip padidinti ne tik veiklos efektyvumą, bet ir paskatinti savo darbuotojus ambicingai įgyvendinti įmonės strateginius tikslus.

 

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »

Kelių direkcija jau skelbia pirkimus 2020 m. rangos darbams

Š. m. rugpjūčio 19 d. duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) piniginių srautų įsipareigojimai pagal sutartis ir administravimo išlaidos 2019 m. valstybinės reikšmės keliams administruoti, prižiūrėti ir tiesti jau sudaro 404,8 mln. eurų arba 100 proc. viso Kelių direkcijai skirto biudžeto šiems metams. Be to, 2020 metams sudarytų sutarčių ir išlaidų […]

  Straipsniai »

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį. Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats […]

  Straipsniai »

Kaip pavėžėjai užtikrina jūsų saugumą: 5 patikimiausi automobiliai

Automobilių pramonė užtikrindama patikimumą ir saugumą pastaraisiais metais žengė didžiulį šuolį. Tuo įsitikinę autoservisų specialistai, kartu perspėjantys, jog reguliari transporto priemonių priežiūra vis dar nėra pakankamai „madinga“. Kaip tai sprendžia profesijos, kur automobilio patikimumas itin svarbus ir kokie automobiliai jose dominuoja?  Teisingai rūpinasi tik penktadalis vairuotojų  Autoserviso „R2L“ direktorius Rimvydas Vaštakas aiškina, kad šiandien, kaip […]

  Straipsniai »