Kas yra CRM?

1

Kas yra CRM?

Klientų valdymo sistema, kitaip vadinama CRM  (angl. Customer Relations Management) padeda verslo įmonei efektyviai komunikuoti su savo esamais ir potencialiais klientais ir didinti pardavimus. CRM veikia kaip visos įmonės veiklos informacijos centras, kur galima atlikti įvairias operacijas, susijusias su klientų aptarnavimu vienoje vietoje. Vienu mygtuko paspaudimu galite sužinoti visą informaciją apie jūsų klientus ir jų sutartis. Visi veiksmai, atlikti kontaktuojant su jais, jų atsiskaitymai, planuojami projektai ir kita reikalinga informacija bus pasiekiama itin greitai ir paprastai. O visa informacija, kuri anksčiau buvo išsibarsčiusi po skirtingus padalinius ar pasiklydusi elektroninių laiškų sraute, bus visada po ranka.

Šioje klientų valdymo sistemoje galima pajungti klientų, partnerių ir tiekėjų informaciją, kur nurodomi jų kontaktai, apskaitos duomenys. Juos galima efektyviai išnaudoti ne tik komunikuojant su jais, bet ir fiksuojant įvairius įvykius, pavyzdžiui, atliktus skambučius ar išsiųstus laiškus. CRM padeda  nustatyti konfidencialumo lygį taip, kad nurodyti asmenys gaus tik jiems aktualią informaciją. Taip pat šioje sistemoje yra registruojami galimi pardavimai ar jau atliktų pardavimų veiksmai. Įmonės ar padalinio vadovas, naudodamasi CRM sistema gali matyti ir įvertinti vadybininkių ir pardavėjų darbą ir taip vykdyti pardavimų planavimą ir kontrolę. Klientų valdymo sistemoje galima matyti ir tokią informaciją, kaip klientų atsiliepimus, prašymus ar skundus. Juos išanalizavus galim atlikti savo darbo kokybės analizę ir įsivertinti savo galimybes dirbti efektyviau, gerinant klientų aptarnavimo sritį.

Klientų valdymo sistemos naudojimas padeda įmonei sutaupyti laiko ruošiant įvairias ataskaitas, kurias galite lengvai detalizuoti pagal jums reikalingus kriterijus ar segmentus. Norint sekti pagrindinius savo veiklos rodiklius, pradelstus mokėjimus ar rezervacijas, naudodami CRM galite gauti informaciją realiuoju laiku ir taip padidinti ne tik veiklos efektyvumą, bet ir paskatinti savo darbuotojus ambicingai įgyvendinti įmonės strateginius tikslus.

 

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Transporto įmonė „Transmeksa“ įvykdė pokyčius vadovų lygmenyje

Transporto įmonė „Transmeksa“ įvykdė pokyčius vadovų lygmenyje

„Transimeksa“, viena didžiausių transporto įmonių Lietuvoje, įvykdė pokyčius įmonių grupės vadovų lygmenyje. Nuo rugsėjo 21 d., generalinio direktoriaus pareigas pradėjo eiti Simonas Vasilevičius, prieš tai „Transimeksoje“ užėmęs įmonių grupės Finansų direktoriaus pareigas. Alfredas Oras užėmė Verslo operacijų direktoriaus pareigas, o Nikolajus Roganovas tapo Strateginio vystymo direktoriumi. Buvęs generalinis direktorius Darius Vyšniauskas liko įmonių grupės valdybos […]


Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtrai – 12 mln. Eur: įkrovimo stotelių daugės miestuose, šalia pagrindinių kelių, stotyse, oro ir vandens uostuose

Elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtrai – 12 mln. Eur: įkrovimo stotelių daugės miestuose, šalia pagrindinių kelių, stotyse, oro ir vandens uostuose

Susisiekimo ministerija skelbia itin lauktą viešosios elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtros skatinimo pradžią. Pirmajam etapui skirta 12 mln. Eur parama. Planuojama, kad ši iniciatyva paskatins virš 1,2 tūkst. viešųjų ir pusiau viešų įkrovimo prieigų įrengimą privačia iniciatyva 42-ose savivaldybėse, šalia magistralinių ir krašto kelių, degalinėse, geležinkelių ir autobusų stotyse, oro uostuose, vidaus vandenų ir jūrų uostuose. […]


„airBaltic“ pasamdė „STJ Advisors“ ir „Superia“ kaip IPO finansinius patarėjus

„airBaltic“ pasamdė „STJ Advisors“ ir „Superia“ kaip IPO finansinius patarėjus

Vilnius. Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ praneša, kad paskyrė bendroves „STJ Advisors“ ir „Superia“ savo bendrais nepriklausomais finansiniais patarėjais planuojamam pirminiam viešam bendrovės akcijų platinimui (IPO). Finansų patarėjų vaidmuo – nepriklausomai peržiūrėti, konsultuoti ir prižiūrėti visą IPO procesą bei jo valdymą, taip pat vadovauti ir padėti visoms suinteresuotosioms šalims tam, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas […]


Panevėžyje „PRO BRO Group“ atidarė antrąją tunelinę „Express“ plovyklą

Panevėžyje „PRO BRO Group“ atidarė antrąją tunelinę „Express“ plovyklą

„PRO BRO Group“ toliau tęsia plėtrą ir Panevėžyje atidarė antrąją tunelinę „Express“ plovyklą. Bendra investicijų į plovyklą suma siekia 4 mln. eurų. Tai jau 17-oji plovykla „PRO BRO“ tinkle Lietuvoje, o rugsėjo pradžioje atidaryta pirmoji plovykla Latvijoje. „Klaipėdos g. 162 B  adresu Panevėžyje atidaryta antroji tunelinė „Express“ plovykla, kurioje transporto priemonė bus pilnai nuplauta per […]


Startuoja naujas skrydžių skatinimo modelis: bus tęsiami tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir Londono Sičio oro uostų

Startuoja naujas skrydžių skatinimo modelis: bus tęsiami tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir Londono Sičio oro uostų

Po sėkmingų Susisiekimo ministerijos, Lietuvos oro uostų ir oro bendrovės derybų, Lietuvos oro uostai pasirašė investicijų sutartį su „LOT Polish Airlines“ oro bendrove, kuri vykdys reguliarius skrydžius tarp Vilniaus (VNO) ir Londono Sičio (LCY) oro uostų. Pasirašyta sutartis bus įgyvendinama pagal naują skrydžių skatinimo modelį, užtikrinsiantį skrydžių tęstinumą į Lietuvai strategiškai svarbų Londono centrą, į […]


„Eleport“ įgyvendins 13,8 mln. eurų vertės infrastruktūros projektą Baltijos šalyse ir Lenkijoje

„Eleport“ įgyvendins 13,8 mln. eurų vertės infrastruktūros projektą Baltijos šalyse ir Lenkijoje

Elektromobilių įkrovimo tinklo vystytoja „Eleport“ gavo 13,8 mln. eurų finansavimą viešosios europinio TEN-T kelių tinklo įkrovimo infrastruktūros plėtrai. Įgyvendindama pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę (EITP) finansuojamą projektą Estijos įmonė šalia svarbiausių transporto arterijų Baltijos šalyse ir Lenkijoje įrengs 138 naujas įkrovimo stoteles. Europos Sąjungoje (ES) kuriamo tvaraus transporto tinklo infrastruktūros projektams iš viso bus skirta […]