Kas yra CRM?

1

Kas yra CRM?

Klientų valdymo sistema, kitaip vadinama CRM  (angl. Customer Relations Management) padeda verslo įmonei efektyviai komunikuoti su savo esamais ir potencialiais klientais ir didinti pardavimus. CRM veikia kaip visos įmonės veiklos informacijos centras, kur galima atlikti įvairias operacijas, susijusias su klientų aptarnavimu vienoje vietoje. Vienu mygtuko paspaudimu galite sužinoti visą informaciją apie jūsų klientus ir jų sutartis. Visi veiksmai, atlikti kontaktuojant su jais, jų atsiskaitymai, planuojami projektai ir kita reikalinga informacija bus pasiekiama itin greitai ir paprastai. O visa informacija, kuri anksčiau buvo išsibarsčiusi po skirtingus padalinius ar pasiklydusi elektroninių laiškų sraute, bus visada po ranka.

Šioje klientų valdymo sistemoje galima pajungti klientų, partnerių ir tiekėjų informaciją, kur nurodomi jų kontaktai, apskaitos duomenys. Juos galima efektyviai išnaudoti ne tik komunikuojant su jais, bet ir fiksuojant įvairius įvykius, pavyzdžiui, atliktus skambučius ar išsiųstus laiškus. CRM padeda  nustatyti konfidencialumo lygį taip, kad nurodyti asmenys gaus tik jiems aktualią informaciją. Taip pat šioje sistemoje yra registruojami galimi pardavimai ar jau atliktų pardavimų veiksmai. Įmonės ar padalinio vadovas, naudodamasi CRM sistema gali matyti ir įvertinti vadybininkių ir pardavėjų darbą ir taip vykdyti pardavimų planavimą ir kontrolę. Klientų valdymo sistemoje galima matyti ir tokią informaciją, kaip klientų atsiliepimus, prašymus ar skundus. Juos išanalizavus galim atlikti savo darbo kokybės analizę ir įsivertinti savo galimybes dirbti efektyviau, gerinant klientų aptarnavimo sritį.

Klientų valdymo sistemos naudojimas padeda įmonei sutaupyti laiko ruošiant įvairias ataskaitas, kurias galite lengvai detalizuoti pagal jums reikalingus kriterijus ar segmentus. Norint sekti pagrindinius savo veiklos rodiklius, pradelstus mokėjimus ar rezervacijas, naudodami CRM galite gauti informaciją realiuoju laiku ir taip padidinti ne tik veiklos efektyvumą, bet ir paskatinti savo darbuotojus ambicingai įgyvendinti įmonės strateginius tikslus.

 

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Kitty Sneaker Pink 24
 
HELLY HANSEN Woodlands Coffee Bean/Natura/Black 45
 
Argan Infusion Anti Dandruff Shampoo Šampūnas nuo pleiskanų, 250ml
 
EMU Australia Leopard Brumby Midnight 28
 
HELLY HANSEN Seraphina Demi Women's Whiskey/Frosted Almond 38

Seimui pristatytas transporto priemonės pirmos registracijos mokesčio projektas

  Seimui pristatytas Motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymo projektas Nr. XIIIP-4132, kuriuo siūloma nuo kitų metų sausio 1 d. reglamentuoti motorinių transporto priemonių apmokestinimo transporto priemonių pirmos registracijos mokesčiu tvarką. Mokestį mokėtų M1 klasei ar N1 klasei priskirtos motorinės transporto priemonės, pirmą kartą registruojamos Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre valdytojas. Numatoma, kad […]

  Straipsniai »

Susisiekimo ministras: sklandi Lietuvos pašto veikla bus užtikrinta

Susisiekimo ministerija apgailestauja, kad nepavyko surasti sutarimo su AB Lietuvos paštas valdybos nariais ir dėkoja už jų indėlį į bendrovės veiklą. Atsisakius valdybai tęsti darbą iki šių metų pabaigos, Susisiekimo ministerija skubiai suformuos naują valdybą. Jau inicijuotos procedūros naujų nepriklausomų narių atrankai, siekiant suformuoti nuolatinę bendrovės valdybą, kuri atitiktų EBPO reikalavimus. „Naujoji bendrovės valdyba turės […]

  Straipsniai »

Pasirašyta sutartis dėl ilgalaikės Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategijos rengimo

Susisiekimo ministerijos iniciatyva pradedama rengti Lietuvos susisiekimo plėtros iki 2050 m. strategija, kuria siekiama numatyti optimalias ilgalaikes šalies transporto sektoriaus plėtros kryptis ir prioritetus. Pagal pasirašytą strategijos rengimo sutartį ją numatoma parengti iki kitų metų liepos mėnesį. „Ilgalaikė susisiekimo strategija suteiks pagrindą kryptingai, gerąja užsienio valstybių praktika pagrįstai tolimesnei Lietuvos transporto sektoriaus plėtrai. Tai leis […]

  Straipsniai »
Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Oficialu: Prie pokyčių Vilniaus stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis

Vilnius imasi aktyvių veiksmų dėl autobusų stoties atnaujinimo – šiandien savivaldybėje pasirašyti keturšaliai sostinės, AB „Lietuvos geležinkeliai”, UAB „Vilniaus autobusų stotis“ ir UAB „Baltisches Haus“ ketinimai rajoną drauge paversti prestižiniu mobilumo centru. Tokiu būdu dvi pastarosios įmonės, valdančios dabartinę autobusų stotį, prisijungė prie savivaldybės ir „Lietuvos geležinkelių” planuojamų grandiozinių pokyčių visam Stoties rajonui. „Turime aiškią […]

  Straipsniai »