Karšti orai ir audros kėlė iššūkių kelininkams

1

Karšti orai ir audros kėlė iššūkių kelininkams

Pastarosiomis dienomis svilinančio karščio ir jį palydėjusių audrų padarinius teko spręsti kelininkams. Itin aukšta oro temperatūra sukėlė asfalto „prakaitavimą“, o dėl praūžusių smarkių liūčių ir stipraus vėjo nuo kelio teko šalinti net kelias dešimtis nuvirtusių medžių bei nulūžusių šakų, praneša AB „Kelių priežiūra“.

Nuo karščio „prakaitavo“ asfaltas

Esant dideliems karščiams kelio danga įkaista net iki +50°C, todėl ima minkštėti asfalte esantis bitumas. Danga tampa blizgi, minkšta, automobilių padangos formuoja provėžas. Tokį reiškinį kelininkai vadina asfalto „prakaitavimu“.

„Kelius barstome ne tik žiemą, bet ir vasarą, kai termometro stulpelis pakyla virš +30°C. Nuolat stebime oro ir dangos sąlygas bei vykstame į „prakaituojančius“ kelius barstyti skaldelės, kuri padidina automobilių padangų sukibimą su keliu. Dėl minkštėjančio bitumo galimos kelio dangos deformacijos, susidaro provėžos, pailgėja stabdymo kelias – siekiame, kad vairuotojai išvengtų šių nepatogumų“, – pasakoja AB „Kelių priežiūra“ atstovas Karolis Sakalauskas.

Problematiškiausi kelių ruožai dėl suminkštėjusio bitumo tvarkyti Kaišiadorių, Utenos, Trakų, Jurbarko, Marijampolės bei Ukmergės rajonuose.

Praūžusios audros vartė medžius

Lietuvoje trečiadienį vakare prasidėjo stipri audra, smarkios liūtys, vietomis su kruša, kuri su protarpiais tęsėsi iki penktadienio ryto. Kelininkai gavo kelias dešimtis pranešimų dėl ant kelio užvirtusių medžių arba šakų Pietų, Rytų ir Vakarų regionuose.

„Dedame visas pastangas, kad kliūčių šalinimo darbai būtų atliekami nedelsiant, kuo operatyviau. Tokiose situacijose mums labai padeda ugniagesiai gelbėtojai, kurie taip pat skuba patraukti nuvirtusių medžių. Dėkojame jiems už greitą reakciją ir bendradarbiavimą, siekiant užtikrinti saugias vairavimo sąlygas“, – sako K. Sakalauskas.

Kliūtis kelyje turi būti pašalinama per 1–6 valandas, priklausomai nuo kelio priežiūros lygio. Jeigu trukdžių pašalinti iš karto nėra galimybių, kelininkai užtikrina eismo reguliavimo priemones ir tinkamai paženklina nesaugias vietas.

AB „Kelių priežiūra“ primena, kad apie kelyje atsiradusius eismo trukdžius, pavojų keliančias kliūtis bei „prakaituojantį“ asfaltą gali pranešti bet kuris tai pastebėjęs eismo dalyvis VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo informacijos centro telefono numeriu 1871.

 

Apie įmonę

AB „Kelių priežiūra“ yra moderni, ambicingų tikslų siekianti, ilgalaikę patirtį sukaupusi įmonė, kurioje dirba per 2.300 darbuotojų. Bendrovė yra atsakinga už 21.000 km valstybinės reikšmės kelių priežiūrą, t.y. žiemą užtikrina, kad keliai būtų pravažiuojami, pavasarį–rudenį gerina kelių kokybę, atnaujindama susidėvėjusias kelių dangas, profiliuodama žvyrkelius, prižiūrėdama pakelės statinius, želdinius ir kt.

Pranešimą paskelbė: Giedrė Čekavičienė, AB „Kelių priežiūra“

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Esama Lietuvos kelių būklė netenkina – Seimui svarstyti teikiami Susisiekimo ministerijos siūlomi pokyčiai

Susisiekimo ministerija siūlo jau nuo ateinančių metų keliams finansuoti taikyti naują, aiškesniais kriterijais ir ilgalaikiu planavimu pagrįstą finansavimo sistemą. Tai numatyta Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų administravimo sistemos pertvarkoje, kuriai jau pritarė Vyriausybė ir šiandien ji teikiama svarstyti Seimui.   Lietuva užimą antrą vietą Europos Sąjungoje pagal bendrą kelių ilgį, tenkantį vienam gyventojui. […]

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

6 priežastys kodėl oro uostas yra geriausia vieta dirbti

Aviacija yra viena nedaugelio industrijų, gebančių sužavėti bei sudominti kone kiekvieną. Tikriausiai todėl daugybė talentingų įvairių sričių specialistų savo karjerą susieja būtent su šia sritimi. Daugiau nei 30 metų aviacijos srityje dirbantis Kjell Mathisen, antžeminių paslaugų teikėjo „Aviator“ korporatyvinių mokymų vadovas, tuo įsitikino ne kartą. Aviacijos įmonių grupei „Avia Solutions Group“ priklausančioje įmonėje dirbantis patyręs […]

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Ateinančiais metais Lietuvą ir Kazachstaną turėtų sujungti reguliarūs tiesioginiai skrydžiai

Jau ateinančiais metais rengiamasi pradėti reguliarius skrydžius tarp Lietuvos ir Kazachstano – tai numatyta abiejų šalių ketinimų protokole, kuris buvo pasirašytas spalio 12 d. Kazachstano sostinėje Nur Sultane Lietuvos delegacijos vizito metu. Tiesioginiai skrydžiai numatomi maršrutais Vilnius–Nur Sultanas–Vilnius ir Vilnius–Almata–Vilnius. „Dėliojant ir pildant skrydžių žemėlapį iš Lietuvos, Kazachstanas dėl jo ekonominių ryšių su Lietuva yra […]