Kaip siųsti siuntas, kad šios gavėjus pasiektų nepažeistos?

1

Kaip siųsti siuntas, kad šios gavėjus pasiektų nepažeistos?

Ar kada nors yra tekę pajusti nemalonų jausmą, kai atidarius siuntą paaiškėja, kad jame esantis daiktas yra apgadintas? Dėl ko tai dažniausiai nutinka ir ką daryti, kad siunta gavėją pasiektų nepažeista?

„Nors tokių situacijų pasitaiko gana retai, prieš siunčiant siuntą itin svarbu paskaityti siuntos pakavimo taisykles, kurias nurodo siuntų pristatymo bendrovės. Jose nurodytos rekomendacijos, kaip siųsti, kad siuntos išliktų sveikos, mat dažniausiai būtent dėl netinkamo pakavimo siuntos yra pažeidžiamos“, – pastebi „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Taigi į ką svarbiausia atsižvelgti pakuojant siuntas?

Įpakavimas. Pakuojant siuntą, svarbu pasirūpinti tinkamu įpakavimu. Apsaugoti siuntinį puikiai padeda gofruoto kartono dėžės, speciali pakavimo plėvelė, vokai su oro apsauga, siuntą užpildantis ir daiktus nuo sudužimo apsaugantis birus putų polistirenas, vata, medžio drožlės ir pan.

„Kad kartotinė dėžė išlaikytų viduje esantį turinį ir kitų siuntų slėgį bei neatsidarytų, gelbsti pats paprasčiausias metodas – ją būtina per visą apimtį apklijuoti lipnia juosta. Tą patariama padaryti mažiausiai trijose vietose. Taip pat pageidaujama, kad būtų naudojamos naujos kartotinės dėžės – jos yra tvirtesnės už anksčiau naudotas ir gali išlaikyti nurodytą svorį“, – sako G. Bilevičius.

„DPD Lietuva“ atstovas pastebi, kad gamyklinė prekės pakuotė labai dažnai yra netinkama transportavimui, todėl tokią siuntą reikia supakuoti, įdėti į papildomą dėžę.

„Dėl netinkamo pakavimo pasitaiko tokių atvejų, kuriuos juokais vadiname „siuntų kanibalizavimu“: kai netinkamai supakuota siunta atsidaro ir į ją transportavimo metu įkrenta kita, mažesnė siunta. Tokiu atveju, gali nutikti taip, jog gavėjas gautų ne tik savo siuntą, bet ir dar vieną, svetimą, viduje. Norint to išvengti įsitikinkite, kad jūsų siunta tikrai gerai uždaryta“, – šypsodamasis pasakoja G. Bilevičius.

Tvarkinga forma. Pastebima, kad prekės ar daiktai (ar jų dalys) negali išsikišti iš pakuotės, nes siuntas kraunant į transporto priemonę ar rūšiuojant siuntų paskirstymo terminale išsikišusios dalys gali būti sugadintos ar apgadinti kitas siuntas.

Dėmesys dūžtantiems daiktams. Trapūs ar dūžtantys daiktai turėtų būti pakuojami kiekvienas atskirai taip, kad jie nesiliestų vienas prie kito bei neliestų nei vieno iš pakuotės šonų.

„Papildomai apsaugoti pakuotės turinį padeda specialios etiketės su užrašu „Dūžta“ / „Dūžtantis“ ir tokios, kurios nurodo, kur yra siuntinio viršus – tai atkreips papildomą kurjerių dėmesį rūšiuojant ar pakraunant siuntas. Rekomenduojama tokias etiketes užklijuoti keliose matomose pakuotės vietose“, – pataria „DPD Lietuva“ atstovas.

Reagavimas laiku. „Svarbu atkreipti dėmesį, kad pastebėjus, jog siuntinio pakuotė ir / ar jos turinys yra apgadintas, šį faktą fiksuoti būtina siuntos gavimo metu. Kreipiantis vėliau tampa sunku nustatyti tikrąją priežastį“, – sako G. Bilevičius.

Gavėjas turi apžiūrėti siuntos pakuotes  siuntos priėmimo metu, dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, gavėjas kartu su kurjeriu turi užpildyti pakuotės pažeidimo aktą.  

Pranešimą paskelbė: Justė Karpavičiūtė, UAB „Gravitas Partners“

Kiti skelbimai:
 
Lakštinė stangrinanti veido kaukė, 25 ml
 
HELLY HANSEN Koppervik Black/Ebony/Grey Fog 45
 
Vagabond Kenova 4457-201 Black 36
 
HELLY HANSEN Seraphina Women's Oatmeal/Natura/Cement 38
 
REIMA Ivalo Black 36

Patvirtintas „Via Baltica“ ruožo iki Lenkijos sienos rekonstrukcijos specialusis planas

Aktyviai ruošiamasi daugiau nei 40 km magistralinio kelio „Via Baltica“ A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstrukcijai. Šio „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos specialiajam planui šiandien pritarė Vyriausybė. Planuojama, kad rekonstrukcijos darbai bus baigti iki 2025 metų pabaigos. A5 kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 56,83 iki 97,06 km atitiks tarptautinius greičio ir saugumo standartus, kurie […]

  Straipsniai »

„Veho“ parduoda „Citroen“ prekybos verslą Baltijos šalyse

Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo estišką dukterinę įmonę „Veho Eesti AS“ įmonei „Auto-Bon Oy“, užsiimančiai „Citroen“ automobilių importu į Baltijos šalis bei „Citroen“ ir „Honda“ pardavimais Estijoje. Ši įmonė yra „Bassadone Automotive Nordic“ grupės dalis. Sandoris yra logiškas „Veho“ ėjimas įgyvendinant plėtros strategiją Suomijoje, Švedijoje ir Baltijos šalyse, koncentruojantis į „Mercedes-Benz“ produktų vystymą.  „Veho“ pasirašė […]

  Straipsniai »
Sportinis miesto visureigis „Volkswagen T-Roc R“ – jau prekyboje

Sportinis miesto visureigis „Volkswagen T-Roc R“ – jau prekyboje

–    Sportiškasis „T-Roc R“ turi 2.0 TSI benzininį variklį, kuris išvysto 221 kW/300 AG ir 400 Nm. –    Į standartinį modelį įeina „4Motion“ visų varomųjų ratų sistema ir automatinė 7 pavarų dvigubos sankabos greičių dėžė. –    Gausi standartinė komplektacija: progresyvus vairo mechanizmas, sportinė važiuoklė su pasirenkamais dinamikos režimais ir išjungiama traukos kontrolės sistema.  –    Papildomai […]

  Straipsniai »

Saugumo specialistai: plėšimų mažėja, nes nepaliekama ką vogti

Lietuva kino ekranuose pastaruoju metu susilaukia labai daug dėmesio – neblėsta garsiojo HBO serialo „Černobylis“ šlovė, anksčiau čia filmuoti BBC serialai, taip pat susilaukė didelio dėmesio, apie naujus planus paskelbė kitos didžiosios kompanijos. Ir jei šalies lokacijos atrodo labai kinematografiškos ir patrauklios užsienio kūrėjams, tai kriminalinio siužeto filmų kūrėjus tikros istorijos apie plėšimus veikiausiai užmigdytų. […]

  Straipsniai »