Šiandien ergonomiški, transformuojami baldai vis dažniau atranda vietą daugelio žmonių gyvenamuosiuose namuose. Visų pirma, tai lemia praktiškumas, nes tokius baldus galima nesudėtingai pritaikyti prie tam tikros situacijos. Ypatingai populiarus pasirinkimas vaikams, nes tokio pobūdžio „augantys“ stalai, kėdės ir lovos, padeda itin paprastai prisitaikyti prie labai greit augančio vaiko poreikių.
Tokiu būdu, gaunama nauda yra keleriopa. Neskaitant praktiškumo – dar ir finansinė bei sveikatos. Įsigijus kokybišką gaminį, tėvams nereikia kas keletą metų galvoti apie naujus baldus.O laiku jų nepritaikant, patiriama žala gali būti ilgalaikė.
Tačiau šiuo metu tokie baldai populiarūs jau ne tik namuose, bet ir biuruose. Stipriai besikeičiant biurų veidui ir darbo aplinkos sampratai, daugelis įmonių aktyviai prisitaiko prie šiuolaikinių naujausių tendencijų. Todėl biure matyti ergonomiškus stalus, lengvai pritaikomus prie darbuotojo poreikių, – jokia naujiena. Tai lemia ne tik noras būti moderniems, tačiau ir darbdavių įsiklausymas į medikų rekomendacijas. Šios kalba apie judėjimo naudą ir nuolatinio sėdimo darbo žalą.
Pasak tyrimų, dirbant sėdimą darbą ar mokantis, rekomenduojama 50 % laiko sėdėti, 25 % dirbti stovint ir likusį ketvirtadalį – judėti. Taip gerinama viso kūno, o ypatingai kojų kraujotaka, raumenų darbas, ilsisi nugaros raumenys, mažėja stuburo problemų tikimybė. Be to, galimybė keisti savo darbo pozą iš sėdimos į stovimą, mažina ne tik nuobodulį, tačiau priešingai – skatina kūrybiškumą ir didina darbo našumą.
Tokio tipo baldų gamintojai rekomenduoja atkreipti dėmesį į keletą svarbiausių dalykų, apie kuriuos skaitykite plačiau. Svarbiausia – aukščio reguliavimo skalė, mechanizmo tipas, rankinis arba elektrinis, stalo stabilumas, dizainas ir stalviršio dydis. Ne mažiau svarbu yra mechanizmo veikimo greitis ir garsas. Juk nesinorėtų keičiant padėtį laukti amžinybę, o keliamu triukšmuerzinti šalia dirbančius kolegas.
„Scania Lietuva“ pernai išlaikė turėtą poziciją sunkiojo transporto pardavimo segmente – ji užima 9 proc. rinkos. Lietuvoje įregistruota 360 naujų „Scania“ sunkvežimių. 2020-aisiais sunkiojo transporto rinka, lyginant su ankstesniais metais, smuko net 45 proc. Pasak įmonės „Scania Lietuva“ regiono vadovo Dariaus Snieškos, tam įtakos turėjo ir pandemija, ir Mobilumo paketas. Iš viso pernai Lietuvoje įregistruota […]
Per pirmojo karantino piką pavasarį – kovo-balandžio mėnesiais gatvėse buvo žymiai mažiau praeivių ir transporto. Pravėrę langą galėjome džiaugtis tyla ir švaresniu oru. Šiuo metu miestų gatvėse vėl garsiai riaumoja automobiliai ir girdimas triukšmas skatina susimąstyti: ar įmanoma patogiai keliauti kur kas tylesnėmis ir aplinkai draugiškesnėmis transporto priemonėmis? Pasirodo, ant dviračio sėsti nebūtina. Alternatyva įprastiems […]
2021 m. sausio 19 d. pranešimas žiniasklaidai Viešojoje erdvėje nuolat atsiranda pasvarstymų, nuomonių ir komentarų dėl lietuvių nenoro išsižadėti savo nuosavų transporto priemonių, nors jų sukeliama tarša neabejotinai kenkia žmonių sveikatai. Lietuvos gyventojai automobilių (ypač senų, taršių ir galingų) vis dar neatsisako, nors dėl jų miršta daugiausia žmonių tarp išsivysčiusių valstybių. Publikacijų ar komentarų […]
Susisiekimo ministras Marius Skuodis antradienį, sausio 19 d., iš pareigų atšaukė VĮ „Oro navigacija“ generalinį direktorių Marių Beliūną. Šios oro transporto infrastruktūros įmonės vadovu M. Beliūnas ministro Jaroslavo Narkevičiaus buvo paskirtas pernai rugsėjį. Įsakymą dėl „Oro navigacijos“ vadovo atšaukimo ministras pasirašė antradienį. „Įmonės valdyba išreiškė nepasitikėjimą vadovu ir nematė galimybės dirbti su juo toliau, išsiskyrė […]