Kaip nepadaryti klaidos renkantis naują dviratį?

Kaip nepadaryti klaidos renkantis naują dviratį?

Šiltuoju metų laiku dviratis – ne tik smagi pramoga, bet ir populiari bei stilinga susisiekimo priemonė. Pastaruoju metu madoje ryškios spalvos, įvairūs raštai ir aksesuarai, tačiau neretai pamirštama atsižvelgti į tai, kokiais keliais ar kaip ilgai bus važinėjama. Tad kaip pasirinkti geriausiai jūsų gyvenimo būdą bei poreikius atitinkančią transporto priemonę?

Kalnų dviratis – ir važinėjantiems miško takeliais

Dėl savo išskirtinio stiliaus ir plataus spalvų pasirinkimo Lietuvoje itin populiarūs kalnų dviračiai.

„Kalnų dviratis dažnai pasirenkamas dėl patrauklaus dizaino ir tvirtumo. Tokio dviračio padangos storesnės, rėmas stipresnis, o mechanizmai patvaresni. Tad juo be vargo pravažiuosite miško takelius, uolėtas ir kalnuotas vietoves“, – sako prekybos tinklo „Senukai“ laisvalaikio prekių specialistas Lukas Kandratavičius.

Jo teigimu, pasitaiko, jog kalnų dviračiais riedama ir mieste. Tačiau ant asfaltuotos dangos šio tipo dviračiai gali prarasti savo privalumus ir tapti nerangūs. Todėl planuojantiems įsigyti pirmąjį dviratį, specialistas siūlo pirmiausia nuspręsti, kur ketinama su dvirate transporto priemone važinėti ir kaip dažnai.

Kitas kalnų dviračio išskirtinumas – ant jo važiuojama pasilenkus, tad renkantis transporto priemonės tipą būtina atkreipti dėmesį ir į stuburui tenkančią apkrovą bei kelionės atstumą“, – pasakoja „Senukų“ specialistas.

Kalnų dviratis – bene geriausias sprendimas aktyvų sportą mėgstantiems ar užmiestyje gyvenantiems žmonėms. Tačiau jei dviratis jums reikalingas kasdienėms kelionėms mieste, L. Kandratavičius rekomenduoja rinktis kitokio tipo dviračius.

Miesto dviratis – greitas ir patogus

Anot „Senukų“ specialisto, priešingai nei kalnų, miesto dviratis yra puikus sprendimas kasdien važinėjant į darbą. Tokie dviračiai yra greiti ir manevringi. Dėl plonų, lygių padangų juos minti yra lengviau nei kitų rūšių dviračius.

„Miesto dviratis – puikus sprendimas tuomet, kai žmogus jį nori naudoti išskirtinai kaip susisiekimo priemonę. Miesto dviračiu važiuoti asfaltuotu keliu yra tikras malonumas. Jis lengvai įsibėgėja, lygios padangos sukuria mažiau pasipriešinimo minant, o rėmas sukonstruotas taip, kad jūsų nugara visuomet būtų tiesi“, – sako L. Kandratavičius.

Specialistas atkreipia dėmesį, kad tokie dviračiai nėra pritaikyti važinėti nelygia danga ir bekelėmis – didesni nelygumai gali pažeisti mechanizmus ir padangas, tad kelionės gamtoje metu miesto dviračio naudoti nerekomenduojama.

Hibridinis dviratis – du viename

Jeigu dviratį naudojate važinėti miesto gatvėmis, tačiau norite juo retkarčiais pasivažinėti ir nelygia danga, „Senukų“ specialistas kaip bene geriausią sprendimą siūlo hibridinį dviratį. 

„Tai – tarpinis variantas tarp kalnų ir miesto dviračio. Vidutinio storumo padangos suteikia daugiau greičio ir reikalauja mažiau energijos nei minant kalnų dviratį, tačiau taip pat yra pakankamai patvarios ir nebijo kelio nelygumų.“, –  privalumus vardija „Senukų“ specialistas.

Jo teigimu, jei siekiate komforto ir patvarumo, hibridinis dviratis gali išspręsti didžiausius transporto priemonės pasirinkimo iššūkius.

„Antra vertus, puikus sprendimas turėti du dviračius: vieną važinėjimui mieste, kitą – aktyviam sportui leidžiantis nuo kalnų ar važinėjant sudėtingesniais keliais. Tačiau kokybiškas universalus dviratis sujungia visas geriausias kalnų ir miesto dviračių savybes. Todėl jei dviratis jums yra ne tik hobis, bet ir susisiekimo priemonė, toks pasirinkimas – bene optimaliausias“, – atskleidžia L. Kandratavičius.

Pranešimą paskelbė: Guoda Paužaitė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Lakštinė stangrinanti veido kaukė, 25 ml
 
HELLY HANSEN Koppervik Black/Ebony/Grey Fog 45
 
Vagabond Kenova 4457-201 Black 36
 
HELLY HANSEN Seraphina Women's Oatmeal/Natura/Cement 38
 
REIMA Ivalo Black 36
Naujas „e-tron“ šeimos SUV kupė: „Audi e-tron Sportback“

Naujas „e-tron“ šeimos SUV kupė: „Audi e-tron Sportback“

„Ateitis yra elektrinė“ – „Audi“ nuosekliai laikosi savo strategijos ir pristato antrą „e-tron“ gamos modelį. „Audi e-tron Sportback“ yra dinamiškas 300 kW galios SUV kupė, vienu įkrovimu galintis nuvažiuoti iki 446 kilometrų. Jo skaitmeniniai „matrix LED“ žibintai yra pirmą kartą panaudoti serijinės gamybos automobilyje. Šviesa yra išskaidoma į mažiausius pikselius ir gali būti nukreipta su […]

  Straipsniai »

Antialkoholiniai variklio užraktai padės neprarasti vairavimo įgūdžių

Nuo kitų metų pražios įsigalios Susisiekimo ministerijos teiktos pataisos dėl antialkoholinių variklio užraktų naudojimo. Nauja tvarka leis vairuotojams, praradusiems vairuotojo pažymėjimą dėl vairavimo neblaiviam, anksčiau nei nustatytas terminas susigrąžinti vairuotojo pažymėjimą, sutikus su galimybe vairuoti tik tokias transporto priemones, kuriose būtų įdiegti antialkoholiniai variklio užraktai. Vairuotojui, kuris vairavo neblaivus, teismas ar kita nusižengimą nagrinėjanti institucija […]

  Straipsniai »

Seimo SRDK pirmininko pavaduotojo T. Tomilino pranešimas: „Komitetas svarstys, kaip įgyvendinama Seimo rezoliucija dėl tolimųjų reisų vairuotojų“

2019 m. lapkričio 19 d. pranešimas žiniasklaidai Rytoj Seimo Socialinių reikalų ir darbo komitetas (SRDK) tęsia parlamentinę kontrolę dėl tolimųjų reisų vairuotojų. 10.45 val. rengiamas pasitarimas dėl komandiruojamų darbuotojų ir kelių eismo transporto vairuotojų darbo sąlygų. „Paaiškėjus skandalingiems faktams dėl kai kurių įmonių veiksmų Norvegijoje, mes norime išgirsti tiesiogiai iš atsakingų institucijų ir tarnybų, kaip […]

  Straipsniai »

Trišalėje taryboje „Linava“ prognozuoja sunkią situaciją: 35 tūkst. gali likti be darbo

Antradienį vykusioje Trišalėje taryboje pristatyta Lietuvos krovinių vežimo automobiliais sektoriaus konkurencingumo ekonominė analizė: baiminamasi, kad mokestiniai perversmai daugybę mažų transporto įmonių pasmerks bankrotui, o situacija kelių transporto sektoriuje taps nevaldoma. Trišalės tarybos nariams buvo pateikta Lietuvos krovinių vežimo automobiliais sektoriaus konkurencingumo ekonominę analizė, kurią pristatė jos autorė, Baltijos tyrimų ir plėtros instituto (Baltic Institute for […]

  Straipsniai »