Kaip nepadaryti klaidos renkantis naują dviratį?

Kaip nepadaryti klaidos renkantis naują dviratį?

Šiltuoju metų laiku dviratis – ne tik smagi pramoga, bet ir populiari bei stilinga susisiekimo priemonė. Pastaruoju metu madoje ryškios spalvos, įvairūs raštai ir aksesuarai, tačiau neretai pamirštama atsižvelgti į tai, kokiais keliais ar kaip ilgai bus važinėjama. Tad kaip pasirinkti geriausiai jūsų gyvenimo būdą bei poreikius atitinkančią transporto priemonę?

Kalnų dviratis – ir važinėjantiems miško takeliais

Dėl savo išskirtinio stiliaus ir plataus spalvų pasirinkimo Lietuvoje itin populiarūs kalnų dviračiai.

„Kalnų dviratis dažnai pasirenkamas dėl patrauklaus dizaino ir tvirtumo. Tokio dviračio padangos storesnės, rėmas stipresnis, o mechanizmai patvaresni. Tad juo be vargo pravažiuosite miško takelius, uolėtas ir kalnuotas vietoves“, – sako prekybos tinklo „Senukai“ laisvalaikio prekių specialistas Lukas Kandratavičius.

Jo teigimu, pasitaiko, jog kalnų dviračiais riedama ir mieste. Tačiau ant asfaltuotos dangos šio tipo dviračiai gali prarasti savo privalumus ir tapti nerangūs. Todėl planuojantiems įsigyti pirmąjį dviratį, specialistas siūlo pirmiausia nuspręsti, kur ketinama su dvirate transporto priemone važinėti ir kaip dažnai.

Kitas kalnų dviračio išskirtinumas – ant jo važiuojama pasilenkus, tad renkantis transporto priemonės tipą būtina atkreipti dėmesį ir į stuburui tenkančią apkrovą bei kelionės atstumą“, – pasakoja „Senukų“ specialistas.

Kalnų dviratis – bene geriausias sprendimas aktyvų sportą mėgstantiems ar užmiestyje gyvenantiems žmonėms. Tačiau jei dviratis jums reikalingas kasdienėms kelionėms mieste, L. Kandratavičius rekomenduoja rinktis kitokio tipo dviračius.

Miesto dviratis – greitas ir patogus

Anot „Senukų“ specialisto, priešingai nei kalnų, miesto dviratis yra puikus sprendimas kasdien važinėjant į darbą. Tokie dviračiai yra greiti ir manevringi. Dėl plonų, lygių padangų juos minti yra lengviau nei kitų rūšių dviračius.

„Miesto dviratis – puikus sprendimas tuomet, kai žmogus jį nori naudoti išskirtinai kaip susisiekimo priemonę. Miesto dviračiu važiuoti asfaltuotu keliu yra tikras malonumas. Jis lengvai įsibėgėja, lygios padangos sukuria mažiau pasipriešinimo minant, o rėmas sukonstruotas taip, kad jūsų nugara visuomet būtų tiesi“, – sako L. Kandratavičius.

Specialistas atkreipia dėmesį, kad tokie dviračiai nėra pritaikyti važinėti nelygia danga ir bekelėmis – didesni nelygumai gali pažeisti mechanizmus ir padangas, tad kelionės gamtoje metu miesto dviračio naudoti nerekomenduojama.

Hibridinis dviratis – du viename

Jeigu dviratį naudojate važinėti miesto gatvėmis, tačiau norite juo retkarčiais pasivažinėti ir nelygia danga, „Senukų“ specialistas kaip bene geriausią sprendimą siūlo hibridinį dviratį. 

„Tai – tarpinis variantas tarp kalnų ir miesto dviračio. Vidutinio storumo padangos suteikia daugiau greičio ir reikalauja mažiau energijos nei minant kalnų dviratį, tačiau taip pat yra pakankamai patvarios ir nebijo kelio nelygumų.“, –  privalumus vardija „Senukų“ specialistas.

Jo teigimu, jei siekiate komforto ir patvarumo, hibridinis dviratis gali išspręsti didžiausius transporto priemonės pasirinkimo iššūkius.

„Antra vertus, puikus sprendimas turėti du dviračius: vieną važinėjimui mieste, kitą – aktyviam sportui leidžiantis nuo kalnų ar važinėjant sudėtingesniais keliais. Tačiau kokybiškas universalus dviratis sujungia visas geriausias kalnų ir miesto dviračių savybes. Todėl jei dviratis jums yra ne tik hobis, bet ir susisiekimo priemonė, toks pasirinkimas – bene optimaliausias“, – atskleidžia L. Kandratavičius.

Pranešimą paskelbė: Guoda Paužaitė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
AUDIMAS Trumpa tampri marginta suknelė 20FL-012 Water Printed XL
 
AUDIMAS Ilgi daugiafunk.paplūdimio šortai 2011-518 Dutch Blue 56
 
AUDIMAS Parka su pašiltinimu THERMORE 2011-407 India Ink L
 
Nike 22-97-15-7 Black 15 42,5
 
AUDIMAS Atsegamas džemp. medv. vidumi 20LT-406 Black XL

Rekomenduojame

Pėsčiųjų ir dviračių takams skirta beveik 14,7 mln. eurų

Pėsčiųjų ir dviračių takams skirta beveik 14,7 mln. eurų

Dviračių ir pėsčiųjų takams tiesti ir rekonstruoti bei kitoms kelių saugumo priemonėms įrengti susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu šiemet skirta beveik 14,7 mln. eurų. Šios investicijos suteikiamos iš Vyriausybės skirtų 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės kelių infrastruktūrai.  „Geriausia motyvacija automobilį iškeisti į aplinką tausojančią dviratę transporto priemonę yra kokybiški dviračių takai, leidžiantys žmonėms […]

VGTU užsibrėžė išauginti naują kosmoso startuolių kartą

VGTU užsibrėžė išauginti naują kosmoso startuolių kartą

Lietuvai siekiant narystės Europos kosmoso agentūroje, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Antano Gustaičio aviacijos institutas vienas pirmųjų ėmėsi stiprinti šalies  kosmoso bendruomenę. Praėjusiais metais atnaujinta universiteto Aeronautikos inžinerijos magistrantūros programa studentams siūlo unikalią galimybę – pradėti kurti kosmoso startuolį dar studijų metais ir taip išnaudoti augančio kosmoso sektoriaus galimybes.  Pasak VGTU Antano Gustaičio aviacijos instituto […]

Susisiekimo ministerija skelbia dalį geležinkelio elektrifikavimo projektų audito išvadų

Susisiekimo ministerija skelbia dalį geležinkelio elektrifikavimo projektų audito išvadų

Siekdama maksimalaus skaidrumo ir informuodama visuomenę apie valstybinės reikšmės projektų įgyvendinimą, Susisiekimo ministerija skelbia dalį geležinkelio elektrifikavimo projektų vidaus audito išvadų. Visą audito ataskaitą numatoma paviešinti artimiausiu metu, kai bus gauta AB „Lietuvos geležinkeliai“ nuomonė dėl ataskaitoje esančios informacijos konfidencialumo. „Atliekant auditą, net ir negavus visos informacijos, nustatyta juridinių faktų ir aplinkybių, leidžiančių abejoti vieno […]

Papildomos investicijos į kelius gerins sąlygas verslui ir darbo vietų kūrimui

Papildomos investicijos į kelius gerins sąlygas verslui ir darbo vietų kūrimui

Šalies savivaldybės, pasirengusios gerinti susisiekimą su teritorijomis, kuriose kuriamos darbo vietos, šiemet sulauks beveik 5,3 mln. eurų papildomų investicijų. Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu šios lėšos paskirstytos 13-ai prašymus pateikusių savivaldybių, esančių skirtinguose Lietuvos regionuose.   „Prašymų finansuoti tokius kelius sulaukėme gerokai daugiau, tačiau siekdami greitesnio poveikio ekonomikai lėšų skyrėme tik gerai parengtiems projektams, kurie […]