Kada reikia refinansuoti paskolas?

1

Kada reikia refinansuoti paskolas?

              Asmeninės paskolos refinansavimas leidžia pakeisti esamą paskolą nauja paskola, kuri gali turėti naują palūkanų normą arba patikslintą grąžinimo grafiką. Refinansavimas gali būti geras pasirinkimas, jei palūkanų normos sumažėjo arba yra mažesnės už dabartinę palūkanų normą, arba jei reikia pratęsti grąžinimo terminą. Užsitikrinę mažesnę palūkanų normą refinansavimu sumažinsite skolinimosi išlaidas, todėl apskritai už asmeninę paskolą mokėsite mažiau. Refinansavimas ilgesniam paskolos terminui siūlo mažesnes minimalias mėnesines išmokas. Paskolos refinansavimas beveik visada prasmingas, jei taip sutaupysite pinigų. Yra daug scenarijų, pagal kuriuos gali būti įmanoma sutaupyti daug. Pavyzdžiui, jei palūkanų normos nukrenta ir jūs galite gauti mažesnę palūkanų normą, turėtumėte apsvarstyti galimybę refinansuoti.

               Štai keletas kitų kartų, kai tai gali būti prasminga: Jūs turite geresnį kredito balą. Vienas iš geriausių būdų gauti mažesnę asmeninės paskolos palūkanų normą yra pagerinti savo kredito balą. Jei jūsų rezultatas padidėjo nuo tada, kai pirmą kartą paėmėte paskolą, tai gali būti gera priežastis refinansuoti.

             Norite pakeisti tarifo tipą. Turint kintamą asmeninės paskolos APR, sunku planuoti mėnesines įmokas. Negana to, galite pastebėti didėjimo tendenciją, kuri jums kainuos daugiau. Refinansuodami galite pereiti nuo kintamos į fiksuotą palūkanų normą, kad galėtumėte mėgautis pastoviomis mokėjimų sumomis kiekvieną mėnesį. Kai kurios asmeninės paskolos gali būti teikiamos su kintamuoju mokėjimu, todėl grąžinimo laikotarpio pabaigoje turėsite sumokėti daug didesnę sumą nei įprasta mėnesinė suma. Galite refinansuoti iš anksto, kad išvengtumėte tokio asmeninės paskolos stiliaus. Jūsų pajamos sumažėjo ir jums reikia mažesnių mėnesinių įmokų. Jei praradote darbą arba sumažinote pajamas, galbūt norėsite sumažinti mėnesinę paskolos įmoką. Tokiu atveju galbūt norėsite refinansuoti turimą paskolą ilgesniam grąžinimo terminui, nes tai ilgainiui gali sutaupyti pinigų, bet padėti sumažinti mėnesinę įmoką. Daugiau informacijos galite rasti bobutespaskola.lt.

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Pokyčiai pajūryje: reorganizavus Smiltynės perkėlą, išvengiama bilietų brangimo ir sutaupoma per milijoną eurų

Pokyčiai pajūryje: reorganizavus Smiltynės perkėlą, išvengiama bilietų brangimo ir sutaupoma per milijoną eurų

Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis žengia svarbų žingsnį siekdamas optimizuoti susisiekimo sektoriaus įmones – planuojama Smiltynės perkėlą prijungti prie Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos. Reorganizacija prasidės rudenį, o šio sprendimo naudą pajus tiek kurorto svečiai, tiek vietos bendruomenė.   „Norime ne tik sutaupyti įmonių išlaidas, bet ir gyventojų atostogoms išleidžiamus pinigus. Pastaraisiais metais poilsiautojams nerimą kėlė […]


Susisiekimo ministro spaudos konferencija Klaipėdoje: pokyčiai poilsiautojams ir vietos bendruomenei

Susisiekimo ministro spaudos konferencija Klaipėdoje: pokyčiai poilsiautojams ir vietos bendruomenei

Liepos 16-18 d. susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis dirba Klaipėdoje, kur su komanda apžiūri strategiškai svarbius pajūrio infrastruktūros objektus, susitinka su vietos susisiekimo sektoriaus atstovais. Vizito metu ministras pristatys planuojamus pokyčius, kurie palies tiek poilsiautojus, tiek vietos bendruomenę. Ministras pristatys sprendimus, susijusius su biurokratijos mažinimu, bilietų kainomis keleiviams, valdymo struktūrų optimizavimu, efektyvesne viešojo sektoriaus įmonių veikla […]


„GetJet Aviation Holdings“ 2024: grynasis pelnas – 25,4 mln eurų

„GetJet Aviation Holdings“ 2024: grynasis pelnas – 25,4 mln eurų

Lietuvoje įkurta tarptautinė aviacijos paslaugų įmonė „GetJet Aviation Holdings“ pristatė 2024 metų finansinius rezultatus. Holdingo grynasis pelnas per metus siekė 25,4 mln. eurų, o bendros grupę sudarančių įmonių pajamos buvo 184,3 mln. eurų per 2024 metus. „GetJet“ grupė ir toliau išlaiko vieną aukščiausių pelningumo rodiklių pasaulinėje ACMI bei techninio orlaivių aptarnavimo paslaugų rinkoje. „2024-ieji buvo […]


Kas yra ekonomiškiau – turėti nuosavą automobilį ar jį išsinuomoti?

Kas yra ekonomiškiau – turėti nuosavą automobilį ar jį išsinuomoti?

Keliaudami po Baltijos šalis ar kitur pasaulyje, daugelis žmonių susiduria su klausimu – ar naudotis nuosavu automobiliu, ar ekonomiškiau būtų jį išsinuomoti? Abu variantai turi savitų privalumų ir trūkumų, bet galutinis sprendimas paprastai priklauso nuo kelionės pobūdžio, trukmės ir kitų aplinkybių. Automobilių nuomos tarpininkas EconomyBookings.com, priklausantis „Booking Group Corporation“ ir „Bolt Drive“, pateikia savo įžvalgas […]


Kelionė į pajūrį – ne lenktynių trasa: kaip vairuoti ekonomiškai ir atsakingai

Kelionė į pajūrį – ne lenktynių trasa: kaip vairuoti ekonomiškai ir atsakingai

Skaičiuojant paskutines valandas iki didžiausių Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynių“ starto, „Circle K Miles+“ komandos lenktynininkas Eimantas Navikauskas atskleidžia, kiek litrų degalų sudeginama per varžybas, ir dalijasi patarimais, kaip įprastose kelionėse važiuoti ekonomiškiau. Kas lemia didžiausias sąnaudas? Eimantas Navikauskas atskleidžia, kad artėjančiose lenktynėse vairuos „Audi R8 LMS GT3 EVO II“ – vieną greičiausių kėbulinių […]


Pakartoti sunkiau nei pasiekti: BGS antrą mėnesį iš eilės demonstruoja 100 proc. punktualumą

Pakartoti sunkiau nei pasiekti: BGS antrą mėnesį iš eilės demonstruoja 100 proc. punktualumą

Tarptautinė antžeminių paslaugų, orlaivių degalų tiekimo ir logistikos paslaugų teikėja „Baltic Ground Service“ (BGS), priklausanti didžiausiai pasaulyje ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu) grupei „Avia Solutions Group“, birželį antrą kartą iš eilės užtikrino 100 proc. punktualumą, aptarnaudama „Wizz Air“ skrydžius Vilniaus oro uoste. Įspūdingam rezultatui nesutrukdė ir įsibėgėjantis atostogų sezonas, kasmet apsunkinantis […]