Jau pasiskiepijo daugiau kaip 90% „Wizz Air“ lėktuvų įgulų narių

Jau pasiskiepijo daugiau kaip 90% „Wizz Air“ lėktuvų įgulų narių

Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air” praneša, kad nuo COVID-19 jau pasiskiepijo daugiau kaip 90% bendrovės įgulų narių. Oro linijos anksčiau skelbė, kad iki šių metų gruodžio 1 d. visi jos įgulų nariai privalo būti paskiepyti arba, išimtiniais atvejais, reguliariai atlikti antigeno testą ar PGR tyrimą savo lėšomis, nebent neseniai būtų persirgę šia liga. Socialiai atsakinga įmonė tokią politiką diegia norėdama užtikrinti keleivių ir įgulų sveikatą bei saugumą.

„Wizz Air“ duomenimis, įmonės skiepijimo rodiklis yra aukštesnis už daugelį šalių, kuriose bendrovė veikia. Vakcinavimo politika įgulų narių skiepytis neįpareigoja, tačiau darbuotojai, kurie renkasi nesiskiepyti, nuo gruodžio 1 d. patys turi mokėti už privalomuosius testus. Tiems „Wizz Air“ įgulų nariams, kurie pateiks dokumentus, įrodančius, kad skiepytis jiems nepataria medikai, bus sudaroma galimybė antigenų testą ir PGR tyrimą atlikti bendrovės bazėse.

Sprendimą skiepyti arba reguliariai atlikti antigeno testus ar PGR tyrimus įgulų nariams „Wizz Air“ priėmė įvertinusi tyrimų rezultatus, kurie rodo, kad šios priemonės leidžia veiksmingiausiai apsisaugoti nuo COVID-19. Oro linijos taip pat reguliariai organizuoja virtualius seminarus ir individualias konsultacijas su virusologais, kurie darbuotojus supažindina su informacija apie skiepus nuo COVID-19, ir atsako į visus kylančius klausimus.

„Džiaugiamės, kad jau pasiskiepijo daugiau kaip 90% mūsų pilotų ir įgulų narių. Nuo pat pandemijos pradžios vieni pirmųjų pradėjome taikyti sustiprintas saugumo ir higienos priemones, nes puikiai suprantame, kad mūsų atsakomybė – užtikrinti „Wizz Air“ lėktuvais skrendančių darbuotojų ir keleivių saugumą, o skiepai čia atlieka lemiamą vaidmenį“, – sako Johanas Eidhagenas, „Wizz Air“ grupės Personalo vadovas.

Apie „Wizz Air“

„Wizz Air“ – sparčiausiai auganti žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Europoje, valdanti 145 Airbus A320 ir Airbus A321 orlaivio parką. „Wizz Air“ komanda, sudaryta iš aviacijos profesionalų, siūlo aukščiausio lygio aptarnavimą ir ypač mažų kainų skrydžių bilietus, kuriuos per 2021 finansinius metus (jie baigėsi 2020 m. kovo 31 d.) pasirinko 10,2 mln. keleivių. „Wizz Air“ akcijos yra skelbiamos Londono vertybinių popierių biržoje (trumpinys – WIZZ). Neseniai aviakompanija pateko į dešimties saugiausių oro linijų bendrovių pasaulyje reitingą, sudarytą vienintelės pasaulio oro linijų saugos ir prekių vertinimo agentūros airlineratings.com. Taip pat gavo „2020 metų aviakompanijos“ apdovanojimą, kurį bendrovei suteikė „Air Transport Awards“. Šiuo apdovanojimu pripažįstami asmenys ir organizacijos, kurios išsiskyrė savo puikiais rezultatais, naujovėmis ir paslaugomis. Žurnalas „World Finance Magazine“ bendrovę pripažino tvariausia oro linijų įmone 2021 m.

Pranešimą paskelbė: Agnė Jašinskienė, UAB ADVERUM

Rekomenduojame

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

2022 m. sausio 25 d. Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ praneša, kad nuo sausio 6 d. jos moderniame mokymų centre Budapešte (Vengrija) veikia trečiasis skrydžių simuliatorius. Naująjį viso skrydžio treniruoklį, kuris yra tiksli A320neo lėktuvo modelio piloto kabinos kopija, oro linijos už 7,7 mln. eurų įsigijo iš Kanados aviacijos technologijų bendrovės „CAE […]

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Laikai, kai net ir smulkus eismo įvykis kainuodavo nemažai nervų ir laiko aiškinantis dėl žalos atlyginimo, jau praeityje. Šiandien šie klausimai daugeliu atvejų sklandžiai ir greitai išsprendžiami draudimo dėka. Tačiau draudimas draudimui nelygus, o dalis vairuotojų dar ne visuomet žino, kuo skiriasi Privalomojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės ir Kasko draudimų rūšys. Apie jų ypatumus […]

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

Lietuva kartu su Latvija, Estija ir bendrąja Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“ pateikė paraiškas gauti papildomą Europos Sąjungos (ES) finansavimą europinės vėžės geležinkelio plėtros projektui „Rail Baltica“. Bendras trijų Baltijos šalių paraiškoje nurodytas projekto finansavimo ES lėšomis poreikis siekia beveik 1,5 mlrd. eurų, iš kurių tiesioginė Lietuvos dalis – 686,7 mln. eurų. ES institucijų […]

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Lietuvoje nekantriai laukiama Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) sprendimo dėl to, ar nustatant importuojamų prekių sandorio vertę Bendrijos muitinės kodeksas leidžia muitinei lyginti šias prekes su kitomis tokiu pačiu TARIC kodu klasifikuojamomis, bet nepanašiomis prekėmis. Sprendimas labai svarbus visiems importuotojams. Išvadą šiuo klausimu praėjusią savaitę paskelbė ESTT generalinis advokatas Nicholas Emiliou, pateikdamas nuomonę, jog bendro […]

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Valstybinius kelius prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ informuoja, kad artimiausiomis valandomis snigti nesustos, tačiau intensyvumas po truputį mažėja. Visa kritulių sistema juda iš pajūrio link pietryčių, per naktį šiek tiek pasisuks ir paskutinis sniegas turėtų iškristi šalies šiaurės rytuose ankstyvą rytą. Nors kritulių intensyvumas ir mažėja, tačiau pavojus keliuose išlieka – snygis ir tamsus paros metas […]

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dėl sausio 20 d. po pietų Lenkijos teritorijoje įvykusio eismo įvykio magistraliniame kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, nuo 55 km (Puskelnių) link Lenkijos sienos. eismas paralyžuotas. Susidariusi spūstis užkirto kelią AB „Kelių priežiūra“ žiemos kelių priežiūros mechanizmams pravažiuoti ir atlikti valymo ir barstymo darbus. Tikėtina, kad artimiausiu metu situacija išliks itin prasta ir dėl spūstyje stovėjusių ir […]