Reaguodama į COVID-19 keliamą pavojų, Susisiekimo ministerija pratęsia vairuotojų periodinių profesinių mokymų baigimo terminą. Krovinius ar keleivius komerciniais tikslais vežantys vairuotojai, kuriems šių mokymų terminas baigiasi karantino metu, galės juos baigti pasibaigus karantinui ir dar 30 kalendorinių dienų po jo.
„Kol šalyje paskelbtas karantinas, svarbiausia visų mūsų užduotis yra pasirūpinti savo ir aplinkinių saugumu, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius. – Todėl šiuo sudėtingu metu daugiau dėmesio skiriame vairuotojams ir suteikiame galimybę tiems, kurie veža krovinius ar keleivius komerciniais tikslais, periodinius profesinius mokymus baigti vėliau, po karantino.“
C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D, DE kategorijų motorinių transporto priemonių vairuotojai, kuriems karantino metu baigiasi terminas išklausyti periodinio profesinio mokymo kursus ir kurie dėl šalyje susiklosčiusios sudėtingos situacijos negali įvykdyti šios prievolės, galės šiuos kursus baigti vėliau. Privalomųjų periodinių profesinių mokymų baigimo terminas pratęsiamas visam karantino ir dar 30 kalendorinių dienų po jo laikotarpiui.
Susisiekimo ministerija primena, kad periodinio profesinio mokymo kursus, dar vadinamus periodiniais 95 kodo kursais, kas penkerius metus privalo išklausyti C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D, DE kategorijų motorinių transporto priemonių vairuotojai, vežantys krovinius ar keleivius komerciniais tikslais.
Transporto srityje taikyti išskirtines priemones, skirtas kovoti su COVID-19 plitimu, numato Europos Komisijos Mobilumo ir transporto generalinis direktoratas. Viena iš Europos Sąjungoje numatomų priemonių – galimybė dėl karantino pratęsti vadinamojo 95 kodo galiojimą protingam laikotarpiui.
Pranešimą paskelbė: Dalia Perednienė, LR Susisiekimo ministerija
Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]
Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]
Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]
Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]