„Jaguar“ prekės ženklo patikimumas ir žinomumas

1

„Jaguar“ prekės ženklo patikimumas ir žinomumas

„Jaguar“ automobilių aukščiausio lygio reputacija yra nuo seno žinoma visame pasaulyje. Todėl labai įdomu pateikti ne vieną faktą apie „Jaguar“ kompaniją ir jos gaminamus prabanga tviskančius automobilius.

Glausta istorija

„Jaguar“ kompanija, įsikūrusi Koventrio mieste, Didžiojoje Britanijoje, savo veiką 1922 m. pradėjo kaip priekabų gamintoja. Praėjus dešimčiai metų du kompanijos savininkai Billy Lyons ir William Walmsley nusprendė savo veiklą pasukti šiek tiek kita linkme ir pradėti gaminti sportinių automobilių liniją.

„The Swallow Sidecar Company“ (arba „SS Cars“) pavadinimu pradžioje veikusi kompanija tarp 1936 m. ir 1941 m. gamino „SS Jaguar 100“ modelius. Šis „SS 100“ automobilio modelis tuo metu pasižymėjo pačiu didžiausiu greičiu. Kompanija yra pagaminusi tik 314 pastarojo modelio nuostabiai atrodančių automobilių, iš kurių eksportavo vos 49.

Apytiksliai 1945 m. „Jaguar“ dėl Antrojo pasaulinio karo iš kompanijos pavadinimo pašalino „SS“. Savo veiklą jie tęsė iki 1954 m. gamindami greičiausią automobilį „XK120“, kuriuo buvo dalyvauta keliose automobilių lenktynėse ir raliuose Europoje ir Amerikoje. Tolimesni sportiniai automobiliai, tokie kaip „Mk II“ ar „D-Type“, buvo žinomi kaip „lėktuvai ant ratų“ ir taip pat iškovojo ne vieną pergalę automobilių lenktynėse.

„XK-E“ modelis

Sėkmingai gamindama stilingus ir greitus automobilius „Jaguar“ kompanija 1961 m. rinkai pristatė savo pirmąjį „E-Type“ arba „XK-E“ modelį. Šis automobilis pasiekė greičio rekordą, kuris buvo 240 km/h, ir buvo vienas iš pačių stilingiausių automobilių visoje rinkoje. Septintajame dešimtmetyje britiški automobiliai taip pat buvo pastebėti ir amerikiečių, „XK-E“ modeliui tampant daugelio trokštamu svajonių automobiliu. Šių automobilių „Jaguar“ kompanija pagamino daugiau nei 70 000, kol galiausiai pastarąjį modelį 1975 m. gamintojai pakeitė naujuoju „XJS“.

„Ford“ partnerystė

1990 m. „Ford“ įsigijo „Jaguar“ kompaniją. Dešimtajame dešimtmetyje „Ford“ kompanijos finansinė pagalba ir inžinierių patirtis padėjo „Jaguar“ prekės ženklui persigrupuoti ir sukurti naują „XK8“ bei „XKR“ sportinių automobilių liniją. Šiems automobiliams „Jaguar“ sukūrė kompaktišką ir galingą V-8 variklį, tokiu būdu paverčiant juos ypatingai galingais.

2001 m. „Jaguar“ rinkai pristatė „X-Type“ modelio automobilį – pirmąjį dyzelinu varomą automobilį, veikiantį su 4 cilindrų varikliu. Ir tai buvo šios kompanijos pirmasis žingsnis į „Compact Executive“ klasės automobilių rinką. 2005 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes-Benz“ automobiliai reikšmingai pralenkė „Jaguar“ rinkos dalį. Tuo metu „Ford“ susidūrė su papildomais finansiniais sunkumais ir užimamos rinkos dalies mažėjimu, todėl 2008 m. „Jaguar“ kompaniją pardavė Indijos gamintojams „Tata“. Iki 2015 m. ši kompanija į „Jaguar“ prekės ženklą investavo apytiksliai 30 milijardų USD. Nuo pat kompanijos įsigijimo „Tata Motors“ sunkiai dirbo, kad į dar didesnes aukštas pakeltų „Jaguar“ prekės ženklo reputaciją – veiksmingos rinkodaros priemonių, nuostabiai atrodančio automobilių dizaino ir dar geresnių automobilių pagalba.

Daugiau informacijos apie „Jaguar“ galima rasti: https://www.jaguar.lt/

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]