Susisiekimo ministerija informuoja, kad gautos Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) išvados dėl VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovo atrankos išsklaidė abejones dėl šio atrankos konkurso skaidrumo.
Išanalizavusi ir įvertinusi veiksmus, atliktus organizuojant konkursą VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigoms užimti, STT nenustatė jokių konkrečių duomenų apie galimą piktnaudžiavimą ir atsisakė dėl to pradėti ikiteisminį tyrimą.
„Neabejoju, kad Klaipėdos uosto vadovo atranka buvo vykdoma skaidriai, teisės aktų nustatyta tvarka. Džiaugiuosi, kad STT išnagrinėtas klausimas išsklaidė viešai keltas abejones dėl galimai neskaidrių veiksmų“, – sako susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič.
Klaipėdos uosto vadovo atrankos konkurso aplinkybes STT nagrinėjo gavusi Seimo Antikorupcijos komisijos pareiškimą, kuriame buvo išreikštos abejonės dėl konkurso atrankos komisijos sudarymo, narių kvalifikacijos, priimtų sprendimų bei konkurso laimėtojo asmens galimos nuolatinės interesų konfliktų situacijos.
Išnagrinėtos medžiagos dalį dėl konkurso laimėtojo Algio Latako privačių interesų deklaracijos STT nusprendė išsiųsti Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai, kad pastarieji įvertintų, ar A. Latakas tinkamai atliko pareigą laiku deklaruoti privačius interesus.
Susisiekimo ministerijos skelbtą konkursą laimėjęs A. Latakas Klaipėdos uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigas pradėjo eiti š. m. birželio 11 d., pasibaigus įstatymų numatytai patikrai. Konkurse jis buvo atrinktas iš 13 kandidatų.
Pranešimą paskelbė: Vaiva Grigaitienė, LR Susisiekimo ministerija
2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]
2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]
Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso pataisoms (projektas Nr. XIIIP-4532(2), reglamentuodamas ne tik neeksploatuojamų, bet ir negalimų eksploatuoti transporto priemonių laikymą bendrojo naudojimo vietose. Pasak projekto iniciatoriaus Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mykolo Majausko, šiuo įstatymu būtų priimtas labai svarbus sprendimas, kuris padėtų atlaisvinti kiemus, nes, kaip rodo tyrimai, kiemuose kartais būna net iki 20 […]
In order to boost faster transport sector development and apply the best corporate management practices, there is a plan in place to reorganise state-owned transport companies into companies limited by shares. The Government approved the conclusions submitted by the Ministry of Transport and Communications with regard to the draft legislation brought forward, albeit not adopted, […]