Išsklaidytos abejonės dėl Klaipėdos uosto vadovo atrankos skaidrumo

Išsklaidytos abejonės dėl Klaipėdos uosto vadovo atrankos skaidrumo

Susisiekimo ministerija informuoja, kad gautos Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) išvados dėl VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovo atrankos išsklaidė abejones dėl šio atrankos konkurso skaidrumo. 

Išanalizavusi ir įvertinusi veiksmus, atliktus organizuojant konkursą VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigoms užimti, STT nenustatė jokių konkrečių duomenų apie galimą piktnaudžiavimą ir atsisakė dėl to pradėti ikiteisminį tyrimą. 

„Neabejoju, kad Klaipėdos uosto vadovo atranka buvo vykdoma skaidriai, teisės aktų nustatyta tvarka. Džiaugiuosi, kad STT išnagrinėtas klausimas išsklaidė viešai keltas abejones dėl galimai neskaidrių veiksmų“, – sako susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič. 

Klaipėdos uosto vadovo atrankos konkurso aplinkybes STT nagrinėjo gavusi Seimo Antikorupcijos komisijos pareiškimą, kuriame buvo išreikštos abejonės dėl konkurso atrankos komisijos sudarymo, narių kvalifikacijos, priimtų sprendimų bei konkurso laimėtojo asmens galimos nuolatinės interesų konfliktų situacijos. 

Išnagrinėtos medžiagos dalį dėl konkurso laimėtojo Algio Latako privačių interesų deklaracijos STT nusprendė išsiųsti Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai, kad pastarieji įvertintų, ar A. Latakas tinkamai atliko pareigą laiku deklaruoti privačius interesus. 

Susisiekimo ministerijos skelbtą konkursą laimėjęs A. Latakas Klaipėdos uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigas pradėjo eiti š. m. birželio 11 d., pasibaigus įstatymų numatytai patikrai. Konkurse jis buvo atrinktas iš 13 kandidatų.

Pranešimą paskelbė: Vaiva Grigaitienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46

Rekomenduojame

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Dėl pandemijos pernai mažėjo eismo įvykių skaičius, tačiau ne vairuotojų patirtos žalos

Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Kokia bus kuriama ateities susisiekimo sistema

Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija atsisako prabangių automobilių

Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]