Iš Vilniaus skraidysiantys turkai padvigubins gabenamų krovinių skaičių

Iš Vilniaus skraidysiantys turkai padvigubins gabenamų krovinių skaičių

Jau greitai iš Lietuvos skraidinamų krovinių kiekis išaugs dvigubai, o prekių pervežimas tarp Baltijos regiono ir Azijos šalių taps dar spartesnis. Tai lems į Vilniaus oro uostą iš Rygos savo veiklą nusprendusi perkelti krovininių skrydžių bendrovė „Turkish Cargo“. Pastarosios orlaiviai su įvairiausiais siuntiniais iš sostinės oro vartų kils du kartus per savaitę.

Balandžio 19 d. veiklą Vilniaus oro uoste pradedanti „Turkish Cargo“ yra visame pasaulyje garsios „Turkish Airlines“ antrinė krovinių pervežimo bendrovė.

Reguliariuosius krovininius skrydžius iš Lietuvos kiekvieną ketvirtadienį ir šeštadienį bendrovė vykdys su vienu didžiausių orlaivių Vilniaus oro uoste – „Airbus A330F“, kurio krovininė talpa siekia 69 tonas. Iš Vilniaus turkų bendrovės lėktuvai skris į Stambulą su sustojimu Prahoje.

„Džiaugiamės, kad vis didėjantis į ir iš Lietuvos keliaujančių krovinių srautas ir palanki investicinė aplinka lėmė „Turkish Cargo“ sprendimą skrydžius perkelti iš Rygos į Vilnių. Šiandien Lietuva yra vienintelė Baltijos šalis, į kurią įmonė vykdys skrydžius“, – teigė Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Marius Gelžinis, pridūręs, kad naujos oro jungtys gerokai paspartins krovinių pervežimą tarp Baltijos šalių ir Artimųjų bei Tolimųjų Rytų regiono.

„Vilnius tapo 85-ąja „Turkish Cargo“ krovininiu orlaiviu aptarnaujama kryptimi, leisiančia Baltijos šalis dar tampriau susieti su viso pasaulio ekonomika. Tikimės, kad naujojo maršruto naudą netruks pajusti viso regiono verslo bendruomenė, kuri vis aktyviau mezga ryšius su partneriais tolimesnėse rinkose“, – sakė Efe Ozler, „Turkish Cargo“ krovinių vadovas Suomijai ir Baltijos šalims.

Skaičiuojama, kad „Turkish Cargo“ atėjimas per Vilniaus oro uostą pervežamų krovinių kiekį gali išauginti dvigubai. Pasak M. Gelžinio, didžiąją jų dalį sudarytų siuntiniai iš lietuvių tarpe vis labiau populiarėjančių prekybinių interneto platformų.

Šiuo metu iš Lietuvos oro uostų krovinius reguliariai skraidina dar trys oro bendrovės: „DHL Aviation“, „Transaviabaltika“ ir „Sprint Air“.

Apie Vilniaus oro uostą

Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2017 m. jie aptarnavo 5,2 mln. keleivių ir 55 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 79 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 29 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Apie „Turkish Cargo“

„Turkish Cargo“ yra viena sparčiausiai augančių krovininių skrydžių bendrovių pasaulyje. Šiuo metu įmonė krovinius gabena daugiau nei 300 krypčių, iš kurių 85 aptarnauja 18 bendrovės turimų krovininių orlaivių. Iš viso  „Turkish Cargo“ veiklą vykdo 121 pasaulio šalyje, o šįmet aptarnaujamų valstybių sąrašą papildys Ekvadoras, Japonija, Kazachstanas, Jungtiniai Arabų Emyratai, Uzbekistanas ir Etiopija.

Pranešimą paskelbė : – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Rowenta Aqua Perfect HU5220F0 Humidification capacity 380 ml/hr, Black/ stainless steel, Type Humidifier, Ultra-Sonic, 110 W, Suitable for rooms up to 54 m², Water tank capacity 5.9 L
 
MyKronoz Zesport 2 460 mAh, Smartwatch, Touchscreen, Bluetooth, Heart rate monitor, White, GPS (satellite),
 
Sony Headphones MDR-E9LP In-ear, Blue
 
Epson Mobile Series EB-X05 XGA (1024×768), 3300 ANSI lumens, 15.000:1, White
 
ADE USB Humidefier HM1800-1 Black, Water tank capacity 0.16 L

Susisiekimo sektoriuje – augantys ekonominiai rodikliai, gerėjantys klientų vertinimai

Susisiekimo ministerija, siekdama užtikrinti kuo didesnę šiame sektoriuje sukuriamą vertę, skaičiuoja teigiamus 2018-ųjų pasiekimus. Palyginti su 2017 m., pernai 2,6 proc. išaugo susisiekimo sektoriaus sukuriama bendroji pridėtinė vertė, o Susisiekimo ministerijos pradėtas matuoti klientų (piliečių) pasitenkinimo sektoriaus paslaugomis rodiklis per metus pakilo nuo 34 iki 50,25 proc. „Susisiekimo sektorius – viena iš svarbiausių Lietuvos ekonomikos […]

  Straipsniai »
„Rail Baltica“ globalus projektas įgyvendino svarbiausius 2018 m. tikslus

„Rail Baltica“ globalus projektas įgyvendino svarbiausius 2018 m. tikslus

2018 m. „Rail Baltica“ globalus projektas pasiekė svarbiausius strateginius, techninius bei finansinius tikslus, todėl tikslas veiklą pradėti 2026 m. liko nepakitęs. Strateginiai pasiekimai 2018 m. spalį Europos Komisija priėmė įgyvendinantį tarptautinio „Rail Baltica“ projekto Šiaurės-Baltijos jūrų TEN-T koridoriuje sprendimą, taip sustiprindama Europos Komisijos ir ES šalių narių įsipareigojimą įgyvendinti šį projektą laiku. Taip pat buvo […]

  Straipsniai »

Keleivių bandyti skraidinti daiktai pernai nustebino net visko mačiusius Lietuvos oro uostų darbuotojus

Lietuvos oro uostai sudarė labiausiai nustebinusių orlaiviais 2018 m. bandytų skraidinti objektų TOP 5. Nors rankiniame keleivių bagaže aptikti neleistini radiniai stulbina, neretai susiduriama ir su nežinojimu, kokius paprastus daiktus galima vežtis, ir kokius – ne. Lietuvos oro uostų sudarytame 2018 m. keleivių bandytų skraidinti daiktų sąraše – ginklai, narkotinės medžiagos ir sprogmenys. 5-oje vietoje […]

  Straipsniai »
„DPD Lietuva“ atidarė mikrodepą: ruošiasi laikams, kai miesto centre nebeliks automobilių

„DPD Lietuva“ atidarė mikrodepą: ruošiasi laikams, kai miesto centre nebeliks automobilių

Siuntų pristatymo paslaugas teikianti UAB „DPD Lietuva“ Vilniaus centre atidarė mikrodepą – siuntų paskirstymo tašką, pritaikytą ateities miesto poreikiams. Vilniaus Naujamiestyje pradėjęs veikti „DPD Lietuva“ mikrodepas – tai nedidelis paskirstymo taškas, į kurį atkeliauja siuntos, kurias reikia pristatyti sostinės centre ir senamiestyje. Siuntas iš mikrodepo paima ir gavėjams pristato pėstieji kurjeriai. Kaip teigia „DPD Lietuva“ […]

  Straipsniai »