Įpusėjo Lentvario pervažos rekonstrukcija

Įpusėjo Lentvario pervažos rekonstrukcija

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad įpusėjo Lentvario pervažos rekonstrukcija: sėkmingai užbaigta sudėtingiausia šio projekto dalis – gelžbetoninių tunelio konstrukcijų stūmimas po geležinkelio bėgiais, nestabdant traukinių eismo. Toliau tęsiami infrastruktūros rengimo darbai: tunelyje įrenginėjama pėsčiųjų zona, ties požemine perėja – autobusų ir automobilių aikštelės ir kt.

Automobiliams  ir pėstiesiems skirtas tunelis yra 64 m ilgio 15,4 m pločio, sveria 6720 tonų. Tokia tunelio įrengimo technologija, kai tunelis stumiamas po geležinkelio bėgiais, nenutraukiant traukinių eismo –– Lietuvoje ir Baltijos šalyse taikoma pirmąkart. Geležinkelio keliai buvo „pakabinti“ ant laikinų plieninių konstrukcijų, kurios rėmėsi į laikinus mikropolių tipo pamatus. Reikiamame aukštyje įrengtoje statybvietėje buvo išbetonuoti tunelio segmentai, kurie su domkratais buvo stumiami išilgai tunelio ašies, tuo pat metu kasant ir išvežant gruntą.  

Atliekant šio ruožo rekonstravimą, ypatingas dėmesys buvo teikiamas pėsčiųjų infrastruktūrai ir saugumui. Tunelyje įrengta nuo automobilių eismo visiškai atskirta 3 m pločio pėsčiųjų zona.

Lentvaryje, naujai rengiamos Dzūkų gatvės tęsinyje, ties požemine geležinkelio perėja, įrengta autobusų sustojimo aikštelė bei automobilių stovėjimo aikštelė automobiliams ir autobusams, todėl norintiems keliauti traukiniais sudaryta galimybė Lentvario traukinių stotį pasiekti ne tik viešuoju transportu, bet ir savo automobiliais. Transporto priemonių ir pėsčiųjų eismą tuneliu planuojama atnaujinti šių metų rudenį.

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas R. Lipkevičius teigia, kad Lentvario miestą, padalintą į dvi dalis, po rekonstrukcijos tunelis sujungs – todėl susisiekimas taps daug patogesnis tiek Lentvario gyventojams, kasdien vykstantiems į darbus, mokyklas, darželius, apsipirkti ar kitur, tiek keliaujantiems į Vilnių ar Trakus.

„Pertvarkydami Lentvario pervažą į šiuolaikišką dviejų lygių pervažą, kuriame ne tik patogų, tačiau ypatingai saugų susisiekimą. Naujoji Lentvario pervaža užtikrins pačias saugiausias sąlygas kirsti geležinkelį automobiliams, dviratininkams, pėstiesiems, o taip pat ženkliai padidins specialiuosius poreikius turinčių žmonių mobilumą. Pertvarkyta pervaža sudarys prielaidas kokybiškai naujai organizuoti traukinių eismą per miestą, kad Lentvario gyventojams būtų užtikrintas kuo mažiausias triukšmo lygis, o gyvenimas šalia geležinkelio taptų kuo patogesnis,“ – sako AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski. 

„Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcija – didžiausias ir svarbiausias projektas, vykdomas  Trakų rajone, kurio darbai jau įpusėjo ir tai mus džiugina. Suprantame, kad Lentvario geležinkelio pervaža – vienas svarbiausių susisiekimo mazgų Lietuvoje, tačiau intensyvus traukinių eismas ženkliai koreguodavo vietinių gyventojų, svečių darbotvarkes ir gyvenimus. Todėl šis projektas jau sprendžia ir galutinai išspręs dešimtmečių problemą bei normalizuos Trakų rajono gyventojų (ypatingai lentvariečių) gyvenimo ritmą. Beje, itin džiugu, kad būtent Lentvaryje pirmąsyk pritaikyta visame pasaulyje jau naudojama tunelio įrengimo technologija, leido nenutraukti visai Lietuvai svarbaus traukinių eismo. Dėkojame rangovams už operatyvų ir sklandų darbą, o gyventojams už kantrybę”, – savivaldybės mero pavaduotoja, pavaduojanti savivaldybės merą, Marija Puč.

Iki šiol dėl intensyvaus traukinių eismo ties pervaža nuolat susidarydavo automobilių spūstys. Vairuotojams tekdavo laukti net po 40 minučių. Dėl intensyvaus traukinių eismo Lentvario pervaža būdavo uždaryta net 11 valandų per parą. Kiekvieną dieną per ją pravažiuodavo apie 7000 automobilių, o geležinkelio linija – iki 200 traukinių.

Lentvario pervažos rekonstrukcijos projektą bendrai įgyvendina VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija, Trakų rajono savivaldybė ir AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Darbų vertė – 20,7 mln. eurų su PVM. Projektas finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Europos Sąjungos investicijų lėšomis.

Projekto nuotraukų galerija – Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio automobiliams po geležinkeliu projekto įgyvendinimas | VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (lrv.lt)

Vaizdo siužetas – https://lakd.lrv.lt/lt/video/lentvario-gelezinkelio-pervazos-rekonstrukcija

Daugiau informacijos:

Aušra Ramoškaitė

Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius

Tel. +370 5 232 96 28, mob. tel. +370 656 76 508

El. p. ausra.ramoskaite@lakd.lt

Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija

Rekomenduojame

<strong>Kur galima pasikeisti automobilio stiklą Vilniuje?</strong>

Kur galima pasikeisti automobilio stiklą Vilniuje?

Nesvarbu, ar tai nedidelė stiklo įdauža, ar išdaužtas automobilio stiklas, atlikti stiklo remonto arba keitimo darbus reikėtų nedelsiant. Šiandien yra nemažai vietų kur automobilių stiklų keitimas Vilniuje yra atliekamas kokybiškai. Tačiau išsirinkti stiklų keitimo specialistus gali būti nelengva užduotis. Svarbiausia, jog patikėtumėte tai profesionaliems meistrams, kurie greitai ir kokybiškai galėtų atlikti jums šią paslaugą. Prieš […]

Kaip sutaupyti perkant gyvūnų aksesuarus?

Kaip sutaupyti perkant gyvūnų aksesuarus?

                      Naminiai gyvūnai vis labiau tampa mūsų visų šeimos nariais. Jiems mes perkame daiktus, žaislus ir aksesuarus. Rūpinamės jais, kaip tikrais savo vaikais ir už tai jei mus apdovanoja ištikimybe ir meile. Platus ir didelis naminių gyvūnų aksesuarų pasirinkimas leidžia mums rinktis tik kokybiškus ir už priimtiną kainą parduodamus daiktus, tačiau kaip rasti sau priimtiną […]

Kaip išsirinkti kokį automobilį nuomotis Kaune?

Kaip išsirinkti kokį automobilį nuomotis Kaune?

Turbūt nėra nei vieno žmogaus, kuriam nepatinka keliauti, o ypač patogiu komfortišku automobiliu. Todėl automobilių nuoma įgauna vis didesnį pagreitį ne tik keliautojų tarpe, bet ir tarp žmonių, kuriems reikalinga transporto priemonė kasdieninėms kelionėms į darbą ir iš jo. Priklausomai nuo jums reikalingo komforto, galite rinktis bet kurios klasės automobilį. Tad trumpai apžvelgsime galimus automobilių […]

Kada reikia refinansuoti paskolas?

Kada reikia refinansuoti paskolas?

              Asmeninės paskolos refinansavimas leidžia pakeisti esamą paskolą nauja paskola, kuri gali turėti naują palūkanų normą arba patikslintą grąžinimo grafiką. Refinansavimas gali būti geras pasirinkimas, jei palūkanų normos sumažėjo arba yra mažesnės už dabartinę palūkanų normą, arba jei reikia pratęsti grąžinimo terminą. Užsitikrinę mažesnę palūkanų normą refinansavimu sumažinsite skolinimosi išlaidas, todėl apskritai už asmeninę paskolą […]

Kaip sutaupyti perkant miegamojo baldus?

Kaip sutaupyti perkant miegamojo baldus?

Kai jaučiate, kad jums reikia pertvarkyti namus, vis tiek galite pasiekti sėkmės net ir turėdami nedidelį biudžetą. Nesvarbu, ar jūsų erdvė didelė, ar maža, daugelis tinkamai parinktų baldų gali suteikti jums patogumą, apie kurį svajojate. Gerai yra tai, kad su minimalistine išvaizda galite pasirinkti keletą baldų, bet vis tiek turėti tokį žavų ir patogų stilių […]

Atnaujinta bilietų pardavimo sistema palengvina vasaros keliones: prie sprendimo sukūrimo prisidėjo ir lietuviai

Atnaujinta bilietų pardavimo sistema palengvina vasaros keliones: prie sprendimo sukūrimo prisidėjo ir lietuviai

Vasara – kelionių metas. Ypač didelė apkrova šiuo metu tenka traukiniams, vykstantiems į pajūrį. Praėjusių metų liepą traukinius rinkosi 459 tūkst. gyventojų kai įprastai, rudenį ar žiemą, jų skaičius siekia vidutiniškai apie 400 tūkst. Jau šeštą sezoną skaičiuoja ir papildomas reisas „Pajūrio ekspresas“, suteikiantis keliautojams galimybę pasiekti Palangą, Nidą, Pervalką ir Juodkrantę, tad keleivių vežimo […]