Investuojama į dinaminį eismo valdymą „Via Baltica“ ir IXB koridoriuje

Investuojama į dinaminį eismo valdymą „Via Baltica“ ir IXB koridoriuje

„Via Baltica“ ir IXB koridoriuje ketinama sukurti dinaminio eismo valdymo sistemą: įdiegti reikalingas technines, programines ir organizacines priemones. Tokiu būdu padidėtų eismo sauga, eismo dalyviai judėtų patogiau, pagerėtų transporto informacinė infrastruktūra Lietuvos teritorijoje. Intelektines transporto sistemas ketinama įdiegti valstybinės reikšmės kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože Vilnius–Kaunas ir kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože Kaunas–Marijampolė. 

„Įdiegus dinaminį eismo valdymą bus gerinamos eismo sąlygos valstybinės reikšmės keliuose. Taip pat bus užtikrintas efektyvus informacinių sistemų funkcionavimas, aukštas patikimumas ir pasiekiamumas, stabilus informacinių sistemų darbas, efektyvus techninių ir programinių resursų panaudojimas“, – sako ministras Jaroslav Narkevič. 

Siekiant sumažinti eismo įvykių ir žuvusiųjų juose skaičių ypatingai svarbu eismo dalyviams laiku pateikti eismo duomenis, nes jais remiantis galima priimti  tinkamus sprendimus, išvengti eismo įvykių bei sutaupyti kelionės laiką ir išlaidas.  Eismo informacijos sklaidos kanalai neužtikrina, jog eismo duomenys realiu laiku pasieks visus esančius kelyje. Todėl siekiama, kad eismo valdymas būtų vykdomas kintamos informacijos kelio ženklais. Remiantis kintamos informacijos ženklais galima būtų nustatyti tokį saugų leistiną greitį, kuris atitiktų konkrečias eismo sąlygas. 

Įgyvendinus planuojamą projektą bus sukurta ir įdiegta dinaminio eismo valdymo sistema „Via Baltica“ ir IXB koridoriuje. Projekto metu panaudojant ES ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšas valstybinės reikšmės magistraliniuose keliuose A1 ir A5 bus įgyvendintos šios priemonės, sukuriant vientisą IT sprendimą dinaminio eismo valdymui: 

  • Įrengiami kintamos informacijos ženklai;
  • Įrengiami automobilių eismo, srautų ir greičio stebėjimo ir analizavimo įrenginiai;
  • Įrengiami kelių oro sąlygų, važiuojamosios kelio dangos paviršiaus temperatūros ir būklės jutikliai. 

Bendra projekto vertė 6.311.939,01 Eur, iš jų 5.049.551,20 Eur finansuojama ES lėšomis.

Pranešimą paskelbė: Vaiva Grigaitienė, LR Susisiekimo ministerija

Kiti skelbimai:
 
REIMA Vandra Bubblegum Pink 140
 
Crocs™ Baya Lined Clog Kid's Charcoal/Charcoal 33,5
 
Camper Sneaker Courb K300381 Black 44
 
Crocs™ Classic Slide 206121 Black 39,5
 
Crocs™ Women's Swiftwater Flip Black/Black 39,5

Rekomenduojame

DFDS – pirmaujantis  pasaulio keltų operatorius 10 metų iš eilės

DFDS – pirmaujantis pasaulio keltų operatorius 10 metų iš eilės

Vienas didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS, teikiantis keleivių ir krovinių pervežimo paslaugas, laimėjo prestižinį Pirmaujančio pasaulyje keltų operatoriaus apdovanojimą. Išskirtinius pasiekimus ir profesionalumą kelionių sektoriuje vertinančiuose Pasaulio kelionių apdovanojimuose DFDS geriausiu keleivinių keltų operatoriumi pripažįstamas jau dešimtus metus iš eilės.  „Pasauliniai turizmo apdovanojimai „World Travel Awards“, kurie yra savotiški kelionių pramonės „Oskarai“ teikiami įvertinus kelionių […]

Lietuvos oro uostai ragina valstybės institucijas reglamentuoti keleivių COVID-19 testavimą oro uostuose

Lietuvos oro uostai ragina valstybės institucijas reglamentuoti keleivių COVID-19 testavimą oro uostuose

Visame pasaulyje vis dažniau taikoma praktika, kai keleiviai COVID-19 testą gali atlikti tiek oro uosto patalpose, tiek aplink esančioje teritorijoje prieš arba po kelionės. Matant įvairių šalių praktiką, tokį poreikį naujoje kelionių realybėje mato ir Lietuvos oro  uostai. Anot oro uostų atstovų, pagrindine problema lieka tai, jog bet kokio tipo testavimui atsirasti Lietuvos oro uostuose […]

Kaimyninių šalių projektai priminė apie tunelį į Neringą

Kaimyninių šalių projektai priminė apie tunelį į Neringą

Vokiečiai ir danai sutarė ir pradėjo statyti 18 km tunelį po Baltijos jūra. Jis statomas ant kranto ir bus paskandintas į 40 metrų gylį jūroje. Tunelis pakeis keltą, kuris kursuoja tarp Vokietijos ir Danijos per vieną iš Baltijos sąsiaurių, ir maždaug 5 kartus sutrumpins kelionės laiką. Keltus tuneliu keičia ir mūsų Baltijos kaimynai – estai […]

Rekonstruojama sostinės Didlaukio gatvė bus estetiškesnė ir patogesnė pėstiesiems   

Rekonstruojama sostinės Didlaukio gatvė bus estetiškesnė ir patogesnė pėstiesiems   

                                                                                                            Gerokai per […]