Iki šiol didžiausia investicija į „Bolt“: 150 mln. eurų skirs papildomoms saugumo funkcijoms

Iki šiol didžiausia investicija į „Bolt“: 150 mln. eurų skirs papildomoms saugumo funkcijoms

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ skelbia apie didžiausią iki šiol turėtą investiciją: 150 mln. eurų į įmonę investuoja du pasauliniai fondai – „D1 Capital Partners“ ir „Darsana Capital Partners“. Europoje ir Afrikoje didėjant pavėžėjimo, mikromobilumo ir maisto pristatymo paslaugų paklausai, investicijos bus nukreiptos į tolimesnį „Bolt“ paslaugų saugumo bei kokybės gerinimą.

Kai kuriose rinkose „Bolt“ jau pasiūlė naujas pavėžėjimo paslaugoms skirtas saugos funkcijas, kuriomis mobiliojoje programėlėje gali naudotis tiek vairuotojai, tiek keleiviai. Viena jų – SOS pagalbos mygtukas, kuris, esant būtinybei, leidžia nedelsiant susisiekti su pagalbos tarnybomis.

Gruodžio pradžioje „Bolt“ pristatė naują, ketvirtos kartos elektrinį paspirtuką, kuris yra saugiausias iki šiol sukurtas elektrinis paspirtukas rinkoje. Šis modelis turi sensorius, pranešančius apie kliūtis kelyje, o jo patobulinta konstrukcija užtikrina ypatingą stabilumą bei saugesnį manevravimą riedant.

2021 metais „Bolt“ planuoja diegti naujas funkcijas, kurios dar labiau didins paslaugų ir priemonių saugumą. Viena jų – automatinis kelionių stebėjimas, sukurtas pasitelkiant dirbtinį intelektą, padėsiantis užkirsti kelią galimiems incidentams kelyje.

Augo kone dvigubai ir sustoti neketina

Vienas „Bolt“ steigėjų ir generalinis direktorius Markusas Viligas sako, kad kitąmet įmonė žada dar labiau stiprinti savo, kaip rinkos lyderio, pozicijas.

„Nepaisant koronaviruso pandemijos sukeltų pasekmių, šiemet „Bolt“ smarkiai plėtėsi. Klientų skaičius išaugo beveik dvigubai, o savo paslaugas pradėjome teikti dar 50 naujų miestų. Milijonai klientų pamėgo „Bolt“ paslaugas dėl prieinamų kainų ir greito, kokybiško aptarnavimo. 2021 metais planuojame pristatyti dar daugiau inovatyvių sprendimų, pavyzdžiui, vairuotojo veido patvirtinimo funkciją ir automatinį kelionės stebėjimą, kas leis užkirsti kelią galimiems incidentams kelyje bei užtikrinti aukštesnę paslaugų kokybę mūsų klientams“, – teigia M. Viligas.

Investicinio fondo „D1 Capital“ įkūrėjas Danas Sundheimas sako, kad sprendimą investuoti į pavėžėjimo paslaugų įmonę lėmė puikūs ligšioliniai įmonės rezultatai. „Džiaugiamės bendradarbiavimu su bendrove „Bolt“, sėkmingai tęsiančia mobilumo paslaugų lyderystę Europoje ir Afrikoje. Per šiuos iššūkių kupinus metus įmonė nuveikė neįtikėtinai daug, ir toliau užtikrindama paslaugų lankstumą, saugumą bei kurdama vertę milijonams vartotojų. Optimistiškai vertiname „Bolt“ galimybę ir toliau augti bei plėstis, pasauliui atsigaunant po COVID-19 pandemijos. Ateinančiais metais esame pasiruošę suteikti paramą įmonei, investuojant į svarbias inovacijas“, – sako D. Sundheimas.

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius džiaugiasi, kad įmonė atliepia besikeičiančius klientų poreikius, o teikiamos paslaugos suteikia vis platesnes galimybes. „Besikeičiant rinkai, o ypač užklupus pasaulinei COVID-19 pandemijai, turime ieškoti naujų ir inovatyvių įrankių, kurie padėtų didinti paslaugų saugumą bei funkcionalumą. Didžiuojuosi, kad esame pasaulinės įmonės dalis ir jau greitai reikšmingas platformos naujoves galės įvertinti „Bolt“ klientai Lietuvoje“ – pabrėžia A. Pacevičius. 

2020 metais „Bolt“ išplėtė savo veiklą iki 200 miestų 40 šalių, teikia paslaugas 50 milijonų vartotojų visame pasaulyje. Per artimiausius metus įmonė ketina tapti didžiausiu mikromobilumo paslaugų operatoriumi Europoje, išplėsdama mikromobilumo paslaugas daugiau nei 100 miestų. Maisto pristatymo platforma „Bolt Food“, kuri startavo 2019 metais, dabar veikia 16 šalių ir 33 miestuose. Lietuvoje „Bolt Food“ teikia paslaugas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje.

Apie „Bolt“ 

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti susisiekimo platforma, kurios pagrindinis tikslas – įperkamas, patogesnis ir patikimesnis keliavimas mieste. Kompanijos teikiamų paslaugų sąraše – pavėžėjimas ir mikromobilumą gerinantys elektriniai paspirtukai bei dviračiai, maisto į namus ir siuntų pristatymas. „Bolt“  paslaugomis  šiuo metu naudojasi 50 mln. klientų 40 šalių Europoje ir Afrikoje. Įmonė veikia pagal „Žaliąjį planą“ ir yra įsipareigojusi mažinti savo automobilių paliekamą ekologinį pėdsaką, tad kiekviena kelionė su „Bolt“ – draugiška aplinkai. Elektrinių paspirtukų nuomos paslaugas „Bolt“ teikia penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

Pranešimą paskelbė: – -, Berta And, UAB

Kiti skelbimai:
 
ALTERCORE 353 Black 44
 
Elements Calming Shampoo Šampūnas jautriai galvos odai, 1000ml
 
ALTERCORE Roca Vegan Black 40
 
Hydration Kit Drėkinamasis plaukų priežiūros rinkinys, 1vnt
 
Crocs™ Classic Bae Clog Womens Lime Zest 42,5

Rekomenduojame

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Prof. A. Avižienis: „Boeing 737 MAX“ katastrofas lėmė neįdiegti papildomi jutikliai

Dviejų naujų lėktuvų „Boeing 737 MAX“ katastrofos, kuriose žuvo 346 žmonės, įvyko todėl, kad nebuvo įdiegti papildomi, dubliuojantys atakos kampo jutikliai (angl. Angle-of-Attack, AoA), kurie būtų papildę du AoA jutiklius, jau esančius ant abiejų „737 MAX“ lėktuvo priekio šonų. Šį teiginį virtualioje konferencijoje Taipėjuje, Taivane birželio 22 dieną pristatė Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) ir Kalifornijos […]

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio. […]

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

The Minister and Ryanair management discussed matters on investment opportunities in Kaunas airport

On Tuesday, Minister of Transport and Communications Marius Skuodis met with the management of the Irish airline company Ryanair in the Ministry to discuss the company’s plans regarding further investment into aircraft maintenance infrastructure in Kaunas airport and regional development opportunities upon the completion of Rail Baltica. The meeting was attended by Director of Operations […]

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Bendraamžiai: kelias Vilnius–Utena ir susisiekimo ministras

Utenos rajono savivaldybėje Seimo nario Gintauto Palucko kvietimu birželio 21 d. lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis su komanda.  Svečiai susitiko su Utenos rajono savivaldybės meru Alvydu Katinu, savivaldybės administracijos vadovais, skyrių vedėjais, Utenos apskrities savivaldybių merais ir administracijų vadovais, verslo atstovais, žiniasklaida. Susitikimuose taip pat dalyvavo Seimo nariai Gintautas Paluckas, Edmundas Pupinis, Lietuvos automobilių kelių […]

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

A. Kuezada: nusitaikėme į perspektyvią aviacijos sritį, kuri svarbi ir Šiauliams, ir Lietuvai

2022 metais Lietuva prisijungs prie išskirtinio verslo žemėlapio: šalių, kuriose orlaiviai ne tik remontuojami, bet ir pertvarkomi iš keleivinių į šiuo metu ypač paklausius krovininius. Strateginį investuotoją „Aviatic MRO“ pritraukusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada pastebi, kad keleiviai į skrydžius grįžta pakankamai atsargiai, tačiau oro krovinių paklausa jau viršija iki pandemijos buvusį lygį, todėl […]

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Jau šiemet pradedama rengtis magistralinio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai, visą kelią atnaujinti planuojama iki 2025 m. pabaigos

Susisiekimo ministerija informuoja, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ […]