„IAA MOBILITY 2021“ parodoje debiutavo naują vairavimo patirtį suteikiantis „Huawei AR–HUD“

„IAA MOBILITY 2021“ parodoje debiutavo naują vairavimo patirtį suteikiantis „Huawei AR–HUD“

Rugsėjo antrą savaitę Miunchene, Vokietijoje, surengtoje 2021 m. Tarptautinėje mobilumo parodoje (IAA MOBILITY 2021) „Huawei“ pristatė naujausios kartos papildytos realybės projekcinį vairuotojo ekraną (AR-HUD). Šis sprendimas automobilio priekinį stiklą paverčia pirmojo asmens vaizdo (First Person View) ekranu, kuriame, pasitelkiant pažangias technologijas, integruotos saugumo, informacijos ir pramogų funkcijos, sukuriančios visiškai naują vairavimo patirtį.

Turėdama daugiau nei dviejų dešimtmečių patirtį IRT optikos srityje, „Huawei“ išmanioms transporto priemonėms kuria pažangiausias optines technologijas ir Išmanųjį automobilių optikos sprendimą, kuriame „Huawei AR-HUD“ atlieka svarbų vaidmenį. Kaip mažas įrenginys su didelio kadro UHD raiškos ekranu, „Huawei AR-HUD“ lengvai prisitaiko prie įvairių aplinkybių. Jame gali būti rodoma prietaisų skydelio informacija, navigacija su papildytos realybės elementais, saugaus vairavimo sistemų informacija, optimizuotos naktinio matymo/vairavimo lietaus ir rūko sąlygomis nuorodos, taip pat pateikiamas pramogų turinys.

AR navigacija, užtikrinanti iki galo saugų vairavimą

Projekciniai ekranai (HUD) pirmą kartą buvo panaudoti naikintuvuose, siekiant pagerinti skrydžių saugumą, o vėliau šis sprendimas buvo pritaikytas ir automobilių pramonėje. „Huawei“ pademonstruotas inovatyvus „AR-HUD“ suteikia 13° x 5° kampo matymo lauką (Field of View), kas reiškia, kad 70 colių įstrižainės televizoriui prilygstantis virtualus vaizdas vizualiai rodomas 7,5 m atstumu priešais vairuotoją.

„AR-HUD“ prietaisų skydelio informaciją rodo apatinėje dalyje, todėl neblokuojamas priekinis vaizdas, taip leidžiant vairuotojui naudotis pagalbinėmis vairavimo sistemomis visą dėmesį sutelkiant tik į eismą. Ekrane taip pat pateikiama papildytos realybės navigacijos informacija, kuri prisitaiko prie kelio dangos ir prireikus apima kelias eismo juostas. Pavyzdžiui, trijų krypčių sankryžoje AR-HUD gali rodyti tikslius navigacijos pasiūlymus, o vairuojant naktį ar lietaus ir rūko sąlygomis – tiksliai pažymėti aplinkines transporto priemones ir pėsčiuosius, taip pagerindamas vairavimo saugumą esant blogam matomumui.

Pramogos ir detalus informacinis ekranas

„Huawei AR-HUD“ suteikia daugiau nei 100 pikselių laipsnyje (PPD) kokybės „Full HD“ raiškos ekraną, perteikiantį ryškų, didelio kontrasto ir neiškraipytą vaizdą. Tai leidžia vartotojams mėgautis puikia vaizdo ir garso patirtimi. Priekyje sėdintis keleivis, arba vairuotojas, kai automobilis stovi, gali žiūrėti puikios HD kokybės vaizdo įrašus, atlikti vaizdo skambučius ir žaisti žaidimus. Be to, atvaizduodamas lankytinas vietas (Places of Interest) realaus vaizdo žemėlapyje, AR-HUD realiuoju laiku pateikia informaciją apie automobilių stovėjimo aikšteles, restoranus, prekybos centrus, kino teatrus ir degalines.

„Huawei AR-HUD“ yra kompaktiškas (užima tik 10 L tūrio vietą) ir pasižymi plačiu matymo lauku. Didelis matymo lauko ir tūrio santykis leidžia prisitaikyti prie įvairių transporto priemonių modelių. Tradiciniai HUD ekranai paprastai vairuotojams sukelia vadinamąjį „vaiduoklio efektą” ir galvos svaigimą. Norėdama išspręsti šią problemą, „Huawei“ naudoja unikalias optinio kelio projektavimo ir algoritmų technologijas, kad pagerintų vaizdo kokybę ir pašalintų galvos svaigimą, kurį sukelia vaizdo projektavimo netobulumai, vadinami „vaiduokliais” – taip dar vienu požiūriu smarkiai pagerinama vartotojo patirtis.

„Huawei AR-HUD“ naudoja novatorišką optinio ekrano variklį ir erdvinės optikos technologijas, kad panaikintų tradicinių projekcinių ekranų apribojimus ir sukurtų visiškai naują saugaus vairavimo patirtį. Vėliau „AR-HUD“  turės dar didesnį kadrą, didesnę raišką ir bus matomas plika akimi 3D dimensijoje tam, kad būtų sukurta super vizija, kuri dar niekada nebuvo pasiekta. „Huawei“ ir toliau investuos į optinių technologijų mokslinius tyrimus ir plėtrą, kad galėtų pasiūlyti platų optinių produktų asortimentą transporto priemonėse ir kitose srityse, suteikiant galimybę daugeliui pramonės šakų naudotis mūsų optinėmis galimybėmis.“ – taip kompanijos optinių įrenginių ateitį apibūdino Kevinas Huangas, „Huawei General Optical Applications“ produktų linijos prezidentas.

Pranešimą paskelbė: Matas Ramonas, UAB „INK agency“

Kiti skelbimai:
 
Service Perm Post Treatment Stabilizatorius cheminiam sušukavimui,1000 ml
 
Crocs™ Kids' Fun Lab Super Mario Lights Clog Flame 27
 
Intense Shower Gel Parfumuotas dušo gelis, 200ml
 
Crocs™ Baya Lined Clog Navy/Navy 39,5
 
Crocs™ Classic Bright Cobalt 36,5

Rekomenduojame

Keliaujančiųjų ir vairuotojų dieną – apie saugumą keliuose visiems eismo dalyviams

Keliaujančiųjų ir vairuotojų dieną – apie saugumą keliuose visiems eismo dalyviams

Rugsėjo 26 d., sekmadienį,  Lietuvoje jau dvyliktą kartą bus minima Keliaujančiųjų ir vairuotojų diena. Jos tikslas – priminti visiems apie pagarbą vieni kitiems kelyje, pagalvoti, ar mes, kiekvienas iš mūsų, tinkamai elgiamės kelyje. Anot VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcijos) direktoriaus Remigijaus Lipkevičiaus, svarbiausia – kiekvieno atsakomybė už save patį ir kitą […]

M. Skuodis neformalioje ministrų taryboje: siūlymams dėl vidaus degimo variklių atsisakymo dar trūksta argumentų ir pasirengimo

M. Skuodis neformalioje ministrų taryboje: siūlymams dėl vidaus degimo variklių atsisakymo dar trūksta argumentų ir pasirengimo

Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad į transeuropinio transporto tinklo (TEN-T), apimančio „Rail Balticos“ projektą, planus svarbu įtraukti geležinkelio atšaką į Klaipėdą, o visi svarstymai dėl tradiciniais varikliais varomų automobilių draudimo turi būti paremti ne politiniais pareiškimais, bet svariais argumentais ir faktais. Tai Lietuvos ministras pareiškė neformalioje Europos Sąjungos (ES) susisiekimo ministrų taryboje, vykstančioje Brdo […]

M. Skuodis at the informal council of ministers: suggestions to abandon internal combustion engines still lack arguments and preparation

M. Skuodis at the informal council of ministers: suggestions to abandon internal combustion engines still lack arguments and preparation

Minister of Transport and Communications Marius Skuodis says that it is important to include a branch line to Klaipėda in the plans of the Trans-European Transport Network (TEN-T), which encompasses the Rail Baltica Project, and all considerations regarding prohibition of vehicles powered by traditional internal combustion engines should be based on strong arguments and facts […]

DPD plečiasi Šiaulių LEZ ir Telšiuose, naujų terminalų statyba kainuos 4 mln. eurų

DPD plečiasi Šiaulių LEZ ir Telšiuose, naujų terminalų statyba kainuos 4 mln. eurų

Vienam didžiausių Europoje siuntų pristatymo tinklų „DPD group“ priklausanti bendrovė „DPD Lietuva“ plečia siuntų skirstymo pajėgumus Lietuvoje. Nauji DPD siuntų skirstymo centrai bus pastatyti Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) ir Telšiuose, netoli policijos komisariato. Vien į šių centrų statybą numatoma investuoti daugiau kaip 4 mln. eurų, jie pradės veikti 2022 metų rudenį. Dėl „built-to-suit“ tipo […]

Rekordiniai Šiaulių oro uosto metai: išnuomojo 75 proc. sklypų, verslas investuos apie 25 mln. eurų

Rekordiniai Šiaulių oro uosto metai: išnuomojo 75 proc. sklypų, verslas investuos apie 25 mln. eurų

Ilgiausią Baltijos šalyse orlaivių kilimo-tūpimo taką turinčiam tarptautiniam Šiaulių oro uostui po ilgos tylos 2021-ieji tapo rekordinės plėtros metais. Jau 75 proc. sklypų savo teritorijoje išnuomojęs oro uostas ateitį planuoja su maždaug 25 mln. eurų vertės verslo investicijų perspektyva ir tikisi pritraukti nuomininkų likusiam ketvirtadaliui laisvos žemės. Šiaulių oro uosto direktorė Aurelija Kuezada teigia, kad […]

Lietuvos oro uostai primena: veido kaukių dėvėjimas keleivių terminaluose – lieka būtina saugumo priemonė

Lietuvos oro uostai primena: veido kaukių dėvėjimas keleivių terminaluose – lieka būtina saugumo priemonė

Lietuvos oro uostai primena, kad visi keleiviai prieš kelionę laukiantys skrydžio ir po kelionės patekę į terminalą – turėtų toliau dėvėti apsaugines veido kaukes. Tokia pati tvarka galioja ir keleivių terminaluose viešintiems lankytojams, artimiesiems, kurie pasitinka keleivius, šiuo atveju išimtis dėl privalomo kaukių dėvėjimo taikoma tik jaunesniems nei šešerių metų amžiaus vaikams. „Patekimas į Lietuvos […]