Į Vilniaus gatves išriedės ilgiausias Lietuvos istorijoje troleibusas

Į Vilniaus gatves išriedės ilgiausias Lietuvos istorijoje troleibusas

Šventiniu laikotarpiu vilniečiai turės išskirtinę progą pasivažinėti išskirtiniu, daugiau nei 24 metrų ilgio, troleibusu, kuris yra net ketvirtadaliu – 6 metrais – ilgesnis už tuos, kurie matomi sostinės gatvėse. 3 dalių „Solaris Trollino 24 Metrostyle“ troleibusas Vilniaus gatvėmis kursuos nuo gruodžio 14 d. iki sausio vidurio. Numatyta, kad troleibusas važiuos vienu populiariausių – 19 maršrutu Pašilaičiai–Konstitucijos pr.–Antakalnis–Saulėtekis.

Keleiviai galės išbandyti, ką reiškia per miestą keliauti troleibusu, kurio ilgis prilygsta „LTG Link“ traukiniui „Pesa 620 M“.

„Prieš porą dienų paskelbėme žinią dėl 2023 m. pradėsiančių kursuoti 50 autonominės ridos troleibusų, šiandien ir vėl turime naujienų – jau kitą savaitę keleiviai galės įvertinti šią, dar kitaip vadinamą – „miesto gyvatėlę“, kuri bus papuošta šventine atributika ir stebins vilniečius visą mėnesį. Įvertinsime, ar tokio tipo troleibusai reikalingi, ar tinkami Vilniaus miestui. Kai kas aišku iškart – ilgesni, taigi ir talpesni troleibusai leistų sumažinti viešojo transporto kiekį, mažiau terštų ir suvartotų mažiau elektros energijos. Artimiausiu metu testuosime numatyto maršruto stotelių įvažas, galines stoteles bei perėjimo iešmų pravažumą“, –  teigia UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Darius Aleknavičius.

Daugiau nei pusšimtį sėdimų vietų turintis troleibusas pradės maršrutus naktimis be keleivių, kuomet bus išjungtas kontaktinis tinklas. Iš viso troleibusu galės keliauti 190 keleivių, palyginimui – dabartiniai dviašiai troleibusai talpina nuo 77 iki 111 keleivių.

24 metrų autonominės eigos troleibusas su „Li-Ion“ traukos baterija pasižymi inovatyviais sprendimais: vietoje įprastų išorinių veidrodžių sumontuota „MirrorEye“ sistema, kurią sudaro 2 monitoriai vairuotojo kabinoje. Ši sistema padės vairuotojams geriau įvertinti atstumus kelyje bei sklandžiai apvažiuoti kliūtis. Troleibuso 2 vagonų šarnyriniai sujungimai valdomi elektroniniu būdu – tai padeda užtikrinti komfortiškas keliones.

„Šiuo metu Vilniaus gatvėmis kursuoja 376 nauji autobusai bei troleibusai, o viešojo transporto paslauga, atnaujinus viešojo transporto parką, tampa vis patogesnė ir konkurencingesnė. Tikslas – kad iki 2030 m. Vilniuje kursuotų ne senesnis nei 10 metų transportas, naujas ir elektrinis transportas sudarytų ne mažiau 55 proc., o alternatyviais degalais varomas transportas sudarytų daugiau nei 45 proc. viešojo transporto parko“, – sako Loreta Levulytė-Staškevičienė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ viešojo transporto organizavimo vadovė.

Naujojo troleibuso bandymas bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ papildomai nieko nekainuos.

Pranešimą paskelbė: Vygandas Kieras, UAB „Vilniaus viešasis transportas“

Rekomenduojame

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

2022 m. sausio 25 d. Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ praneša, kad nuo sausio 6 d. jos moderniame mokymų centre Budapešte (Vengrija) veikia trečiasis skrydžių simuliatorius. Naująjį viso skrydžio treniruoklį, kuris yra tiksli A320neo lėktuvo modelio piloto kabinos kopija, oro linijos už 7,7 mln. eurų įsigijo iš Kanados aviacijos technologijų bendrovės „CAE […]

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Laikai, kai net ir smulkus eismo įvykis kainuodavo nemažai nervų ir laiko aiškinantis dėl žalos atlyginimo, jau praeityje. Šiandien šie klausimai daugeliu atvejų sklandžiai ir greitai išsprendžiami draudimo dėka. Tačiau draudimas draudimui nelygus, o dalis vairuotojų dar ne visuomet žino, kuo skiriasi Privalomojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės ir Kasko draudimų rūšys. Apie jų ypatumus […]

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

Lietuva kartu su Latvija, Estija ir bendrąja Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“ pateikė paraiškas gauti papildomą Europos Sąjungos (ES) finansavimą europinės vėžės geležinkelio plėtros projektui „Rail Baltica“. Bendras trijų Baltijos šalių paraiškoje nurodytas projekto finansavimo ES lėšomis poreikis siekia beveik 1,5 mlrd. eurų, iš kurių tiesioginė Lietuvos dalis – 686,7 mln. eurų. ES institucijų […]

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Lietuvoje nekantriai laukiama Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) sprendimo dėl to, ar nustatant importuojamų prekių sandorio vertę Bendrijos muitinės kodeksas leidžia muitinei lyginti šias prekes su kitomis tokiu pačiu TARIC kodu klasifikuojamomis, bet nepanašiomis prekėmis. Sprendimas labai svarbus visiems importuotojams. Išvadą šiuo klausimu praėjusią savaitę paskelbė ESTT generalinis advokatas Nicholas Emiliou, pateikdamas nuomonę, jog bendro […]

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Valstybinius kelius prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ informuoja, kad artimiausiomis valandomis snigti nesustos, tačiau intensyvumas po truputį mažėja. Visa kritulių sistema juda iš pajūrio link pietryčių, per naktį šiek tiek pasisuks ir paskutinis sniegas turėtų iškristi šalies šiaurės rytuose ankstyvą rytą. Nors kritulių intensyvumas ir mažėja, tačiau pavojus keliuose išlieka – snygis ir tamsus paros metas […]

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dėl sausio 20 d. po pietų Lenkijos teritorijoje įvykusio eismo įvykio magistraliniame kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, nuo 55 km (Puskelnių) link Lenkijos sienos. eismas paralyžuotas. Susidariusi spūstis užkirto kelią AB „Kelių priežiūra“ žiemos kelių priežiūros mechanizmams pravažiuoti ir atlikti valymo ir barstymo darbus. Tikėtina, kad artimiausiu metu situacija išliks itin prasta ir dėl spūstyje stovėjusių ir […]